Przebudowa drogi leśnej pożarowej w Leśnictwie Ostrolesie odcinek od km 2+814,52

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa drogi leśnej pożarowej w Leśnictwie Ostrolesie odcinek od km 2+814,52 do km 5+852,50
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoPniewy
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoinny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPaństwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Pniewy
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-21
  • Numer ogłoszenia2017/2017/110814
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 110814 - 2017 z dnia 2017-07-21 r.
Pniewy: Przebudowa drogi leśnej pożarowej w Leśnictwie Ostrolesie odcinek od km 2+814,52 do km 5+852,50
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 534006-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Pniewy, krajowy numer identyfikacyjny 63001148000000, ul. ul. Wolności  4, 62-045   Pniewy, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 612 936 420, faks 612 936 435, e-mail sebastian.rosik@poznan.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi leśnej pożarowej w Leśnictwie Ostrolesie odcinek od km 2+814,52 do km 5+852,50
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa drogi leśnej pożarowej w Leśnictwie Ostrolesie odcinek od km 2+814,52 do km 5+852,50” 3.1.1 STAN ISTNIEJĄCY. Trasa drogi przebiega w istniejącym pasie ograniczonym drzewostanem na terenie Nadleśnictwa Pniewy na następujących działkach: Brodziszewo: 80193/2, 80182/2, Jastrowo-Ostrolesie: 80157, 80158/1, 80172/2, 80173, 80174, 80179, 80180, Lipnica: 80184/2, 80185/2, 80186/2, 80187/2, 80188/2, 80190, 80194, 80195, 80196, 80197/2, 80198, 80199, 80206/2, 80183, Otorowo: 80191, 80192 Droga leśna stanowi kontynuację budowy pierwszego odcinka o długości 1+191,43 m oraz 1+191,43 do km 2+784,86 wykonanych w roku 2015 i 2016. Planowany kolejny odcinek rozpoczyna się od drogi powiatowej nr 1853 P Ostroróg-Lipnica. Obecnie droga posiada w swoim śladzie szerokość zmienną w granicach około 3,00 – 4,00 m. Jest drogą gruntową, nierówną, skoleinowaną. Wzdłuż drogi zlokalizowane są inne drogi o nawierzchni gruntowej tworzące zjazdy lub skrzyżowania również kwalifikujące się do przebudowy. We fragmencie projektowanej drogi znajduje się podziemny światłowód, który zostanie wskazany przed przystąpieniem do prac. Droga leży w terenie równinnym ze zmiennym łagodnym nachyleniem podłużnym. Istniejący pas drogowy jest wąski, jego szerokość nie pozwala na poprawne przeprowadzenie geometrii drogi z uwagi na parametry techniczne dróg leśnych przystosowanych do obsługi pojazdów do wywozu drewna. 3.1.2 ROZWIĄZANIA PROJEKTOWE. Przyjęto następujące parametry przebudowywanej drogi: prędkość projektowa Vmax = 30 km/h, obciążenie ruchem KR1, szerokość korony drogi 5,00 m, szerokość jezdni 3,50 m, przekrój daszkowy 3,0%, szerokość poboczy 2 x 0,75 m, spadek poprzeczny poboczy 6,0%, szerokość zjazdów leśnych 3,00 m, promienie wyokrąglające na zjazdach leśnych 8,00 m, 11,00 m lokalnie 4,00 m, szerokość wlotów skrzyżowań 3,50 m, promienie wyokrąglające łuki na skrzyżowaniach 15,00 m, mijanki szerokość 3,00 m, długości 23,00 m ze skosami wjazdowym i wyjazdowym 1:8 wyokrąglone łukami poziomymi 50,0 m, 3.1.3 PLAN SYTUACYJNY/GEOMETRIA KORPUSU DROGI. Objęta opracowaniem droga leśna ma w całości długość L=5 852,50 m. Drogę zaprojektowano po trasie jej dotychczasowego przebiegu, dokonując nieznacznych korekt w miejscach załamań osi trasy oraz występowania łuków poziomych. Trasę wyznaczono na podstawie mapy do celów projektowych oraz na podstawie wizji i pomiarów własnych w terenie. Załamania trasy opisano i oznaczono odpowiednio od W1 do W33. Na łukach poziomych zaprojektowano poszerzenia jezdni na długości 20 m. Wzdłuż drogi zaprojektowano skrzyżowania, zjazdy, mijanki o parametrach jak wyżej. Skrzyżowania i zjazdy wydłużono na odcinku prostym o 5 m. Lokalizacja zjazdów, skrzyżowań i mijanek może ulec zmianie z uwagi na zalecenia Inwestora. Projektowaną geometrię drogi przedstawiono na załączonych rysunkach "Plan Sytuacyjny". Dla uzyskania płynności ruchu załamania pionowe wyokrąglono łukami pionowymi. Niweletę sporządzono na podstawie mapy do celów projektowych i zawartych w niej rzędnych istniejących. Niweletę nawiązano do istniejącego poziomu terenu. Projektowane spadki podłużne wahają się w granicach od 0,300% do 5,341%. Roboty ziemne związane z przebudową polegać będą na zebraniu warstwy humusu oraz wykonaniu wykopów i nasypów z gruntu pozyskanego w trakcie wykonywania robót, podłużnym i poprzecznym zniwelowaniu i wyprofilowaniu terenu oraz wykonaniu poszczególnych warstw konstrukcyjnych nawierzchni. Na całości projektowanej drogi przyjęto następujące wykonanie robót przygotowawczych: • mechaniczne oczyszczenie nawierzchni z naniesionej ziemi oraz profilowanie istniejącej nawierzchni, • usunięcie naniesionych zanieczyszczeń przez wodę, wyrównanie nierówności i zasypanie wybojów celem uzyskania prawidłowego profilu poprzecznego istniejącej nawierzchni, która stanowić będzie podbudowę pod projektowaną nawierzchnię. 3.1.4 KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI. Przyjęto konstrukcję nawierzchni drogi/zjazdów/skrzyżowań/mijanek o następujących warstwach na odcinku od 2+814,52 do km 5+852,50 • warstwa górna – kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5 mm gr. 12 cm, • warstwa dolna – kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/63 mm gr. 20 cm, Grubość całkowita konstrukcji = 32 cm Pobocza szerokości 0,75 m zaprojektowano na całym odcinku z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm gr. 10 cm. Skarpy rowu umocnić warstwą humusu 10 cm (materiał pozyskany ze zdjęcia humusu) i obsiać trawą. UWAGA: 1. Do wykonania nasypów zastosować materiał z wykopów. 2. Materiał z wykopów zastosować do zasypania miejsc po karpach. 3. Materiał ze zdjęcia humusu wykorzystać przy humusowaniu skarp i nasypów gr. 10 cm. Szczegóły dotyczące konstrukcji jezdni przedstawiono w części rysunkowej projektu. 3.1.5 PRZEKRÓJ POPRZECZNY – SPADKI. Droga szerokości 3,50 m posiada spadek daszkowy 3% (na łukach poziomych jednostronne zmienne według tabeli na rys nr 2.1 "Przekroje Normalne"). Pobocza obustronne szerokości 0,75 m posiadają spadek jednostronny 6%. Zjazdy posiadają szerokość 3,00 m, skrzyżowania posiadają szerokość 3,50 m, wyokrąglone są łukami odpowiednio zjazdy: 8,00 m, 11,0 m i lokalnie 4,00 m, skrzyżowania: 15,0 m. 3.1.6 ODWODNIENIE. Powierzchniowe odwodnienie korony drogi zapewniają spadki poprzeczne i podłużne drogi, skrzyżowań, zjazdów i mijanek. Wody opadowe z drogi, skrzyżowań i zjazdów zostaną odprowadzone przez pobocza szerokości 0,75 m do rowów przydrożnych trójkątnych obustronnych (lokalizacja rowu wg. rys. „Plan Sytuacyjny”) szerokości zmiennej (zależna od istniejącego terenu) o głębokości min. 50 od rzędnej dołu całej konstrukcji. Z uwagi jednak na wyniesioną trasę ponad teren zaleca się pogłębić rowy. Dodatkowo zaprojektowano przepusty z rur PEHD o Ø 600 mm i Ø 400 mm w miejsce istniejących przeznaczonych do rozbiórki. Przepusty posadowione są na ławie z pospółki gr. 25 cm oraz umocnione są na ściankach wlotów i wylotów kamieniem na podsypce cementowo-piaskowej gr. 10 cm Szczegóły dotyczące konstrukcji i ogólnie odwodnienia przedstawiono w części rysunkowej projektu. 3.1.7 UWAGI KOŃCOWE. Niniejsze opracowanie jest rozwiązaniem projektowym branży drogowej i nie zawiera szczegółowych opracowań w zakresie przebudowy oraz modernizacji infrastruktury podziemnej. Istniejące uzbrojenie terenu nie powoduje kolizji, które w efekcie prowadziłoby do przebudowy. W pobliżu uzbrojenia sieci teletechnicznej (słupy telekomunikacyjne) zachować szczególną ostrożność, prowadząc pracę pod ciągłym nadzorem. Podłoże gruntowe powinno być wyrównane oraz odpowiednio zagęszczone. Teren robót powinien być odpowiednio odwodniony. Grunt oraz materiały konstrukcyjne należy zagęszczać przy wilgotności optymalnej oraz warstwami o grubości dostosowanej do mocy sprzętu zagęszczającego. Roboty ziemne należy wykonać zgodnie z normą PN-S-02205 „Drogi samochodowe, roboty ziemne, wymagania i badania”. Prace szczegółowo nie opisane wykonywać zgodnie z wiedzą inżynierską i wytycznymi budowy dróg oraz wg. PN-81/B-03020, PN-68/B-06050 oraz PN-B-02480. Prace drogowo-bitumiczne wykonywać zgodnie z PN EN 13108-1 oraz normami PN EN 13036-1 itp. W rejonie czynnych urządzeń inżynierskich prace ziemne należy prowadzić bez użycia sprzętu mechanicznego pod nadzorem przedstawiciela instytucji zarządzającej urządzeniami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmujący, ustalony przez Zamawiającego z należytą starannością, przewidywany do wykonania zakres robót zawiera: Dokumentacja projektowa, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Przedmiary robót. Wymienione powyżej opracowania stanowią integralną część SIWZ, a wszystkie wskazane w nich, poprzez zamieszczenie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, materiały (wyroby) i urządzenia należy rozumieć jako określenie minimalnych wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ustawy, w odniesieniu do materiałów (wyrobów) i urządzeń wskazanych z nazwy Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów (wyrobów) i urządzeń równoważnych, tj. o jakości nie gorszej niż opisana.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233000-9
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45112210-0, 45100000-8, 45112000-5, 45233200-1, 45233220-7, 45112100-6, 45450000-6, 45111290-7,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT1238608.16
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
FERD Firma Robót Inżynieryjnych i Drogowych Ryszard Bianek,  biuro@ferd.pl,  ul. Szarych Szeregów 25,  63-000,  Środa Wielkopolska,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Zakład Remontów Dróg Gruntowych Zdzisław Ziemecki,  ,  ul. Konwaliowa 15 62-004 Czerwonak,  62-004,  Czerwonak,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1238608.16
Oferta z najniższą ceną/kosztem 238608.16
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1380921.85
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 0
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie tynków wewnętrznych - Poznań
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie tynków wewnętrznych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI