Ogłoszenie nr 112330 - 2017
z dnia 2017-07-26 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 533446-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Pniewy, krajowy numer identyfikacyjny
000529551, ul.
ul. Dworcowa
37,
62-045
Pniewy, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
61 2938601, faks
61 2910097, e-mail
um@pniewy.wokiss.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pniewy.wlkp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku gospodarczo-garażowego w Koninie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
BZK.271.2.10.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Budowa budynku gospodarczo-garażowego w Koninie Zakres prac obejmuje w szczególności: 1) budowa budynku gospodarczo-garażowego pełniącego funkcję garażu jednostanowiskowego oraz pomieszczenia na narzędzia ogrodowe i wyposażenie świetlicy wiejskiej 2) nawierzchnie z kostki betonowej szarej grub. 8 cm, na podsypce cementowopiaskowej - teren utwardzony - 114 m2, Budynek gospodarczo-garażowy zaprojektowany jest na planie czworokąta o następujących parametrach: o wymiary zewnętrzne 6,5 m x 11,0 m, o powierzchnia zabudowy 71,50 m2, o powierzchnia użytkowa 59,05 m2, o kubatura 337,15 m3, o wysokość 5,10 m. Obiekt przekryty dachem jednospadowym o nachyleniu 1,5o pokryty papą termozgrzewalną. Obiekt zaprojektowany w technologii tradycyjnej murowanej z bloczków z betony komórkowego o grubości 25 cm, ocieplonych wełną mineralną o grubości 10 cm. Ściany nośne wzmocnione żelbetowymi trzpieniami o wymiarach 25x25 cm. Elewacja wykończona tynkiem mineralnym, kolor barwiony w masie. Stolarka okienna PCV w kolorze antracyt i współczynniku U = 1,1 W/(m2K) – uwaga: współczynnik dla całego okna, tj. pakietu szybowego i ramy. Parapety wewnętrzne z PCV, natomiast zewnętrzne z blachy. Drzwi zewnętrzne z PCV o współczynniku U = 1,5 W/(m2K). Bramę do garażu zamontować panelową stalową ocieploną wyposażoną w otwory wentylacyjne. Pomieszczenia posiadają wentylację grawitacyjną w postaci kanałów wentylacyjnych zlokalizowanych w ścianie. Obiekt wyposażony jest w instalacje elektryczną oraz ogrzewczą zasilaną z kotłowni znajdującej się w kotłowni w budynku świetlicy wiejskiej w bezpośrednim sąsiedztwie projektowanego budynku. Ponadto zadanie przewiduje uzupełnienie utwardzenie terenu z kostki betonowej grubości 8 cm.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45331000-6
Dodatkowe kody CPV:
45331110-7,
45311000-0,
45231400-9,
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT199188.51 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
UB SZAŁATA Sp. z o. o. ,
,
ul. Niegolewskich 10/7,
60-232,
Poznań, kraj/woj.
wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 245001.87 Oferta z najniższą ceną/kosztem 245001.87 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 245001.87 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.