II.1) Nazwa nadana zamĂłwieniu przez zamawiajÄ
cego: Przebudowa chodnikĂłw na Osiedlu Zwierzynieckim w Ĺwidnicyâ w ramach zadania inwestycyjnego pn. âPrzebudowa chodnikĂłw w mieĹcie Ĺwidnicaâ
Numer referencyjny (jeĹźeli dotyczy):
P-105/XII/16
II.2) Rodzaj zamĂłwienia:
II.3) KrĂłtki opis przedmiotu zamĂłwienia (wielkoĹÄ, zakres, rodzaj i iloĹÄ dostaw, usĹug lub robĂłt budowlanych lub okreĹlenie zapotrzebowania i wymagaĹ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okreĹlenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usĹugÄ lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamĂłwienia sÄ
roboty budowlane zwiÄ
zane z realizacjÄ
zamierzenia budowlanego pn. âPrzebudowa chodnikĂłw na Osiedlu Zwierzynieckim w Ĺwidnicyâ w ramach zadania inwestycyjnego pn. âPrzebudowa chodnikĂłw w mieĹcie Ĺwidnica.â 2. Zadanie inwestycyjne pn. âPrzebudowa chodnikĂłw w mieĹcie Ĺwidnicaâ obejmuje wykonanie robĂłt objÄtych ZgĹoszeniem robĂłt budowlanych do Starostwa Powiatowego w Ĺwidnicy. 3. Roboty chodnikowe stanowiÄ
ce przedmiot zamĂłwienia bÄdÄ
siÄ odbywaÄ w ramach istniejÄ
cego pasĂłw drogowych ulic: Wilczej, JaskĂłĹczej, Kruczej Sowiej i SĹowiczej. 4. LokalizacjÄ przedmiotu zamĂłwienia przedstawia rysunek nr 1, natomiast zakres obszarowy przebudowy chodnikĂłw przedstawiajÄ
rysunki 2 - 6 Dokumentacji (ZaĹÄ
cznik nr 8 do SIWZ). 5. Przebudowa chodnikĂłw na Osiedlu Zwierzynieckim jest realizowana w porozumieniu ze Ĺwidnickim PrzedsiÄbiorstwem WodociÄ
gĂłw i Kanalizacji Sp. z o. o. (dalej: ĹPWiK), ktĂłre na odcinkach ulic objÄtych przedmiotem zamĂłwienia prowadziĹo z wyprzedzeniem inwestycjÄ polegajÄ
cÄ
na wymianie sieci wodociÄ
gowej. 6. ĹPWiK na mocy porozumienia z ZamawiajÄ
cym odstÄ
piĹo od odtworzenia zdemontowanej (w zwiÄ
zku z realizacjÄ
inwestycji wodociÄ
gowej) nawierzchni drogi - w zamian bÄdzie partycypowaĹo w kosztach przedmiotu zamĂłwienia, ktĂłre musiaĹoby ponieĹÄ na odtworzenie nawierzchni chodnikĂłw. 7. Kwota partycypacji ĹPWiK w kosztach przedmiotu zamĂłwienia wynosi 84.000,00 zĹ. 4.2 LOKALIZACJA 1. Przedmiot zamĂłwienia zlokalizowany jest w ObrÄbie geodezyjnym: 0005 - ZachĂłd na n/w dziaĹkach, 1) ul. SĹowicza - dziaĹka nr 755 2) ul. Sowia - dziaĹki nr: 637, 774, 775, 776, 777 3) ul. Krucza - dziaĹki nr 826, 857, 825 4) ul. Wilcza - 8 dziaĹki nr 81, 882, 856 5) ul. JaskĂłĹcza - dziaĹki nr 895, 898 4.3 WSPĂLNY SĹOWNIK ZAMĂWIEĹ PUBLICZNYCH CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie róşnych nawierzchni 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowÄ 4.4 ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMĂWIENIA: 1. W zakres przedmiotu zamĂłwienia wchodzi przebudowa chodnikĂłw na n/w ulicach Osiedla Zwierzynieckiego: - caĹkowita powierzchnia chodnikĂłw przewidzianych do przebudowy â ok. 1469,5 m2 - caĹkowita dĹugoĹÄ chodnikĂłw przewidzianych do przebudowy â ok. 715 mb ul. Wilcza - przebudowa chodnika po obu stronach ulicy, polegajÄ
ca na wymianie istniejÄ
cych nawierzchni (klinkier drogowy, kostka kamienna, mieszanki mineralno-bitumiczne) na nawierzchniÄ z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm - ĹÄ
czna dĹugoĹÄ odcinka do przebudowy - ok. 112 mb, - ĹÄ
czna pow. przebudowy â ok. 237 m2, (chodniki ok. 161,5 m2, zjazdy ok. 112,5 m2). Roboty budowlane obejmujÄ
: 1) usuniÄcie obecnej nawierzchni wraz z wywozem na wysypisko - ok. 201, 5 m2; 2) demontaĹź istniejÄ
cych krawÄĹźnikĂłw betonowych na Ĺawach betonowych, z oporem - ok. 113 mb; 3) demontaĹź obrzeĹźy betonowych na Ĺawach betonowych, z oporem - ok. 97,5 mb; 4) wykonanie koryt pod chodniki i wjazdy (ok. 201 m2), wraz z wywozem urobku oraz zagÄszczeniem i wyprofilowaniem podĹoĹźa; 5) uĹoĹźenie nowych krawÄĹźnikĂłw betonowych (wg rys nr 8) - ok. 113 mb; 6) uĹoĹźenie nowych obrzeĹźy betonowych (wg rys nr 7) - ok. 113 mb; 7) regulacja naziemnych obiektĂłw infrastruktury telekomunikacyjnej (5 szt.), wodociÄ
gowej (9 szt.), oraz kanalizacyjnej (3 szt.); 8) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm: - chodnikĂłw, ok. 161,5 m2 (wg ust. 4.5, pkt.1) - zjazdĂłw, ok. 112,5 m2 (wg ust. 4.5, pkt.2) 9) remont czÄ
stkowy nawierzchni bitumicznej wzdĹuĹź krawÄĹźnika mieszankÄ
mineralno-asfaltowÄ
na szer. ok 0,5m; 10) renowacja uszkodzonych zieleĹcĂłw (plantowanie wraz z obsianiem) - ok 13,5 m2; ul. JaskĂłĹcza - przebudowa chodnika po jednej stronie ulicy, polegajÄ
ca na wymianie istniejÄ
cych nawierzchni (klinkier drogowy, mieszanki mineralno-bitumiczne) na nawierzchniÄ z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm - ĹÄ
czna dĹugoĹÄ odcinka do przebudowy - ok. 63 mb, - ĹÄ
czna pow. przebudowy â ok. 138,5 m2, (chodniki ok. 84,5 m2, zjazdy ok. 54 m2). Roboty budowlane obejmujÄ
: 1) usuniÄcie obecnej nawierzchni wraz z wywozem na wysypisko - ok. 185, 5 m2; 2) demontaĹź istniejÄ
cych krawÄĹźnikĂłw betonowych na Ĺawach betonowych, z oporem - ok. 63 mb; 3) demontaĹź obrzeĹźy betonowych na Ĺawach betonowych, z oporem - ok. 63 mb; 4) wykonanie koryt pod chodniki i wjazdy (ok. 185,5 m2), wraz z wywozem urobku oraz zagÄszczeniem i wyprofilowaniem podĹoĹźa; 5) uĹoĹźenie nowych krawÄĹźnikĂłw betonowych (wg rys nr 8) - ok. 63mb; 6) uĹoĹźenie nowych obrzeĹźy betonowych (wg rys nr 7) - ok. 63 mb; 7) regulacja naziemnych obiektĂłw infrastruktury telekomunikacyjnej (2 szt.), wodociÄ
gowej i gazowej (9 szt.), oraz kanalizacyjnej (1 szt.); 8) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm: - chodnikĂłw, ok. 84,5 m2 (wg ust. 4.5, pkt.1) - zjazdĂłw, ok. 54 m2 (wg ust. 4.5, pkt.2) 9) remont czÄ
stkowy nawierzchni bitumicznej wzdĹuĹź krawÄĹźnika mieszankÄ
mineralno-asfaltowÄ
na szer. ok 0,5m; 10) renowacja uszkodzonych zieleĹcĂłw (plantowanie wraz z obsianiem) - ok 11 m2; ul. Krucza - przebudowa chodnika po obu stronach ulicy, polegajÄ
ca na wymianie istniejÄ
cych nawierzchni (klinkier drogowy, kostka kamienna, mieszanki mineralno-bitumiczne) na nawierzchniÄ z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm - ĹÄ
czna dĹugoĹÄ odcinka do przebudowy - ok. 112 mb, - ĹÄ
czna pow. przebudowy â ok. 268 m2, (chodniki ok. 180,5 m2, zjazdy ok. 87,5 m2). Roboty budowlane obejmujÄ
: 1) usuniÄcie obecnej nawierzchni wraz z wywozem na wysypisko - ok. 270 m2; 2) demontaĹź istniejÄ
cych krawÄĹźnikĂłw betonowych na Ĺawach betonowych, z oporem - ok. 112 mb; 3) demontaĹź obrzeĹźy betonowych na Ĺawach betonowych, z oporem - ok. 112 mb; 4) wykonanie koryt pod chodniki i wjazdy (ok. 268 m2), wraz z wywozem urobku oraz zagÄszczeniem i wyprofilowaniem podĹoĹźa; 5) uĹoĹźenie nowych krawÄĹźnikĂłw betonowych (wg rys nr 8) - ok. 113 mb; 6) uĹoĹźenie nowych obrzeĹźy betonowych (wg rys nr 7) - ok. 63 mb; 7) regulacja naziemnych obiektĂłw infrastruktury wodociÄ
gowej (9 szt.), oraz teletechnicznej (1 szt.); 8) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm: - chodnikĂłw, ok. 180,5 m2 (wg ust. 4.5, pkt.1) - zjazdĂłw, ok. 87,5 m2 (wg ust. 4.5, pkt.2) 9) remont czÄ
stkowy nawierzchni bitumicznej wzdĹuĹź krawÄĹźnika mieszankÄ
mineralno-asfaltowÄ
na szer. ok 0,5m; 10) renowacja uszkodzonych zieleĹcĂłw (plantowanie wraz z obsianiem) - ok 25 m2; ul. Sowia - przebudowa chodnika po obu stronach ulicy, polegajÄ
ca na wymianie istniejÄ
cych nawierzchni (klinkier drogowy, kostka kamienna, mieszanki mineralno-bitumiczne) na nawierzchniÄ z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm - ĹÄ
czna dĹugoĹÄ odcinka do przebudowy - ok. 128 mb, - ĹÄ
czna pow. przebudowy â ok. 289 m2, (chodniki ok. 193 m2, zjazdy ok. 96 m2). Roboty budowlane obejmujÄ
: 1) usuniÄcie obecnej nawierzchni wraz z wywozem na wysypisko - ok. 185, 5 m2; 2) demontaĹź istniejÄ
cych krawÄĹźnikĂłw betonowych na Ĺawach betonowych, z oporem - ok. 119 mb; 3) demontaĹź obrzeĹźy betonowych na Ĺawach betonowych, z oporem - ok. 113,5 mb; 4) wykonanie koryt pod chodniki i wjazdy (ok. 289 m2), wraz z wywozem urobku oraz zagÄszczeniem i wyprofilowaniem podĹoĹźa; 5) uĹoĹźenie nowych krawÄĹźnikĂłw betonowych (wg rys. nr 8) - ok. 119 mb; 6) uĹoĹźenie nowych obrzeĹźy betonowych (wg rys. nr 7) - ok. 142 mb; 7) regulacja naziemnych obiektĂłw infrastruktury telekomunikacyjnej (2 szt.), wodociÄ
gowej i gazowej (8 szt.), oraz kanalizacyjnej (3 szt.); 8) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm: - chodnikĂłw, ok. 193 m2 (wg ust. 4.5, pkt.1) - podjazdĂłw, ok. 96 m2 (wg ust. 4.5, pkt.1) 9) remont czÄ
stkowy nawierzchni bitumicznej wzdĹuĹź krawÄĹźnika mieszankÄ
mineralno-asfaltowÄ
na szer. ok 0,5m; 10) renowacja uszkodzonych zieleĹcĂłw (plantowanie wraz z obsianiem) - ok 32 m2; ul. SĹowicza - przebudowa chodnika po obu stronach ulicy, polegajÄ
ca na wymianie istniejÄ
cych nawierzchni (klinkier drogowy, kostka kamienna, mieszanki mineralno-bitumiczne) na nawierzchniÄ z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm - ĹÄ
czna dĹugoĹÄ odcinka do przebudowy - ok. 300 mb, - ĹÄ
czna pow. przebudowy â ok. 500 m2, (chodniki ok. 330,5 m2, zjazdy ok. 169,5 m2). Roboty budowlane obejmujÄ
: 1) usuniÄcie obecnej nawierzchni wraz z wywozem na wysypisko - ok. 500 m2; 2) demontaĹź istniejÄ
cych krawÄĹźnikĂłw betonowych na Ĺawach betonowych, z oporem - ok. 224 mb; 3) demontaĹź obrzeĹźy betonowych na Ĺawach betonowych, z oporem - ok. 113,5 mb; 4) wykonanie koryt pod chodniki i wjazdy (ok. 500 m2), wraz z wywozem urobku oraz zagÄszczeniem i wyprofilowaniem podĹoĹźa; 5) uĹoĹźenie nowych krawÄĹźnikĂłw betonowych (wg rys nr 8) - ok. 298,5 mb; 6) uĹoĹźenie nowych obrzeĹźy betonowych (wg rys nr 7) - ok. 300 mb; 7) regulacja naziemnych obiektĂłw infrastruktury telekomunikacyjnej (8 szt.), wodociÄ
gowej i gazowej (9 szt.), oraz kanalizacyjnej (4 szt.); 8) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm: - chodnikĂłw, ok. 330,5 m2 (wg ust. 4.5, pkt.1) - zjazdĂłw, ok. 169,5 m2 (wg ust. 4.5, pkt.2) 9) remont czÄ
stkowy nawierzchni bitumicznej wzdĹuĹź krawÄĹźnika mieszankÄ
mineralno-asfaltowÄ
na szer. ok 0,5m; 2. Zakres robĂłt do wykonania w ramach kaĹźdego z zadaĹ wynika z zaĹÄ
czonej Dokumentacji, stanowiÄ
cej ZaĹÄ
cznik 8 do SIWZ. Przedmiary robĂłt majÄ
charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiÄ
zany jest do ustalenia dokĹadnej iloĹci robĂłt. Z uwagi na wynagrodzenie ryczaĹtowe, w przypadku, w ktĂłrym okaĹźe siÄ, Ĺźe rzeczywista iloĹÄ robĂłt jest wiÄksza od wczeĹniej zaĹoĹźonej, Wykonawca nie bÄdzie mĂłgĹ ĹźÄ
daÄ dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robĂłt koniecznych do wykonania na podstawie Dokumentacji, nie zwalnia Wykonawcy od ich wykonania. IloĹÄ robĂłt w przedmiarze Wykonawca winien skorygowaÄ do wielkoĹci rzeczywistej, obliczonej na podstawie Dokumentacji, ewentualnych wizji, wĹasnych pomiarĂłw i analiz. 3. Po wykonaniu robĂłt budowlanych Wykonawca winien sporzÄ
dziÄ geodezyjnÄ
inwentaryzacjÄ powykonawczÄ
dla prac zrealizowanych w ramach przedmiotu zamĂłwienia, i zgĹosiÄ jÄ
do Powiatowego Biura Geodezji i Katastru w Ĺwidnicy a kopiÄ do ZamawiajÄ
cego. Dokumentacja powykonawcza dla ZamawiajÄ
cego, a szczegĂłlnoĹci zaktualizowany plan zagospodarowania terenu powinien byÄ przekazany w wersji papierowej i elektronicznej, numerycznej wersji wektorowej w formie zapisu dwg, dxf lub dgn. Elementy zagospodarowania pasa drogowego/zdarzenia drogowe powinny posiadaÄ wypeĹnienia 4. W zakres przedmiotu zamĂłwienia wchodzÄ
rĂłwnieĹź inne prace niezbÄdne do jego naleĹźytego wykonania, w tym: 1) wykonanie, uzgodnienie oraz zatwierdzenie projektĂłw tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robĂłt budowlanych, objÄtych niniejszym zamĂłwieniem zgodnie z UstawÄ
z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz.U. 2003 r. Nr 58 poz.515 ze zm.), RozporzÄ
dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca w sprawie szczegĂłĹowych warunkĂłw technicznych dla znakĂłw i sygnaĹĂłw drogowych oraz urzÄ
dzeĹ bezpieczeĹstwa ruchu drogowego i warunkĂłw ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2003 r. Nr 220, poz. 2181) oraz RozporzÄ
dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 wrzeĹnia w sprawie szczegĂłĹowych warunkĂłw zarzÄ
dzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarzÄ
dzaniem (Dz.U. z 2003 r. Nr 177 poz.1729), 2) oznakowanie placu budowy, 3) organizacjÄ zaplecza budowy ( miejsce, pobĂłr energii, wody, dozorowanie itd.), 4) bieĹźÄ
cy wywĂłz materiaĹĂłw nieuĹźytecznych z terenu budowy na skĹadowisko odpadĂłw oraz i ich unieszkodliwienie o ile bÄdzie to konieczne, na odlegĹoĹÄ do 10 km., 5) uporzÄ
dkowanie i doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu sÄ
siadujÄ
cego z placem budowy po zakoĹczeniu wszystkich robĂłt objÄtych zamĂłwieniem, 6) niezwĹoczne zawiadomienie ZamawiajÄ
cego o wszelkich zagroĹźeniach lub nowych okolicznoĹciach wynikĹych w trakcie prowadzenia robĂłt, 7) sporzÄ
dzenie planu bezpieczeĹstwa i ochrony zdrowia, 8) inne czynnoĹci wynikajÄ
ce ze specyfiki danych robĂłt. 4.5 CHARAKTERYSTYKA ROBĂT 1. Dla przedmioty zamĂłwienia przyjÄto poniĹźsze rozwiÄ
zania techniczne: 1) konstrukcja nawierzchni chodnikĂłw (wg rys. nr 7 ): - nawierzchnia z kostki betonowej szarej gr. 8 cm, - podsypka piaskowa. - 3 cm, - podbudowa z kruszywa Ĺamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciÄ
gĹym 0-31,5 mm - 15 cm, ĹÄ
czna gr. konstrukcji nawierzchni â 26 cm 2) konstrukcja nawierzchni na zjazdach do posesji (wg rys. nr 8): - nawierzchnia z kostki betonowej czerwonej gr. 8 cm, - podsypka piaskowa - 3 cm, - podbudowa z kruszywa Ĺamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciÄ
gĹym 0 â31,5 mm â 15 cm, - stabilizacja - mieszanka zwiÄ
zana cementem klasy C-1,5/2,0 wg WT-5 2010 i PN-EN14227-1 o WA 24 2 i F4 - 10 cm (gruboĹÄ warstwy po zagÄszczeniu) ĹÄ
czna gr. konstrukcji nawierzchni â 36 cm Uwaga ! W przypadku wykonywania chodnikĂłw wzdĹuĹź ulic, na odcinkach ktĂłrych istniejÄ
juĹź chodniki z kostki betonowej - Wykonawca, o ile tylko bÄdzie to moĹźliwe, winien dowiÄ
zaÄ siÄ ksztaĹtem kostki, wzorem jej uĹoĹźenia itp. do chodnika istniejÄ
cego. Dotyczy to zwĹaszcza kontynuacji robĂłt chodnikowych po tej samej stronie danej ulicy, tj. przedĹuĹźania istniejÄ
cego ciÄ
gu pieszego z kostki betonowej. 3) obrzeĹźa betonowe wibroprasowane o wymiarach: 8 x 30 cm, na Ĺawie betonowej (beton B15) z oporem (ĹÄ
czny przekrĂłj â ok. 0,036 m2) â zgodnie z rys. nr 7, 4) krawÄĹźniki betonowe wibroprasowane o wymiarach 15 x 30 cm, na Ĺawie betonowej (betonu B15) z oporem (ĹÄ
czny przekrĂłj â ok. 0,0675 m2) â zgodnie z rys. nr 8, 5) odwodnienie chodnikĂłw - powierzchniowe, poprzez spadki poprzeczne 2% w kierunku istniejÄ
cej nawierzchni jezdni, a nastÄpnie do istniejÄ
cych wpustĂłw ulicznych., 6) wywĂłz rozebranych materiaĹĂłw i urobku z korytowania â do 10 km. 2. Przedmiot zamĂłwienia zostaĹ szczegĂłĹowo opisany w: 1) Dokumentacji, stanowiÄ
cej ZaĹÄ
cznik nr 8 do SIWZ, obejmujÄ
cej rysunki nr 1 â 8 i SzczegĂłĹowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru RobĂłt, 2) niniejszym SIWZ 3. Dokumentacja, o ktĂłrej mowa w ust. 2 powyĹźej a takĹźe przedmiary robĂłt znajdujÄ
siÄ na stronie internetowej ZamawiajÄ
cego www.swidnica.bip-gov.info.pl w katalogu zamĂłwienia publiczne. Dokumentacja projektowa w wersji papierowej jest do wglÄ
du w siedzibie ZamawiajÄ
cego â UrzÄ
d Miejski w Ĺwidnicy, ul. Armii Krajowej nr 49, Referat DrĂłg â pok. 311. Uwaga! ZaĹÄ
czone przedmiary robĂłt naleĹźy traktowaÄ jako element dodatkowy, nie sĹuĹźÄ
cy do obliczania ceny oferty. Przedmiar robĂłt jest materiaĹem pomocniczym i poglÄ
dowym, nie stanowi samodzielnego opisu przedmiotu zamĂłwienia i nie naleĹźy mu przypisywaÄ roli funkcji, o ktĂłrych mowa w § 4 ust.1 pkt. 3 RozporzÄ
dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegĂłĹowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robĂłt budowlanych oraz programu funkcjonalno-uĹźytkowego (Dz. U. z 2004 r. nr 202, poz. 2072). Przedmiar robĂłt zaĹÄ
czony jest w celu uĹatwienia dokonania wyceny oferty przez WykonawcÄ. Przedmiaru nie naleĹźy wypeĹniaÄ ani zaĹÄ
czaÄ do oferty. 4. Przedmiot zamĂłwienia bÄdzie realizowany w oparciu o: 1) dokumentacjÄ projektowÄ
, o ktĂłrej mowa w ust. 3 powyĹźej, 2) dokumentacjÄ przetargowÄ
, tj. dokumentacjÄ sporzÄ
dzonÄ
i udostÄpnionÄ
Wykonawcom przez ZamawiajÄ
cego na potrzeby przeprowadzenia niniejszego postÄpowania przetargowego, obejmujÄ
cÄ
w szczegĂłlnoĹci SIWZ wraz z zaĹÄ
cznikami do niej oraz wszelkimi zmianami i dodatkowymi ustaleniami wynikĹymi w trakcie procedury przetargowej stanowiÄ
cymi integralnÄ
czÄĹÄ SIWZ, wyszczegĂłlnionymi we wszystkich przesĹanych i umieszczonych na stronie internetowej ZamawiajÄ
cego pismach. 4.5 INNE POSTANOWIENIA 1 UĹźyte w dokumentacji przetargowej nazwy wĹasne urzÄ
dzeĹ i materiaĹĂłw okreĹlajÄ
jedynie minimalne oczekiwane parametry jakoĹciowe oraz wymagany standard i wyglÄ
d. MogÄ
byÄ zastÄ
pione przez inne rĂłwnowaĹźne, z tym, Ĺźe obowiÄ
zek udowodnienia rĂłwnowaĹźnoĹci naleĹźy do Wykonawcy. 2 ZamawiajÄ
cy nie dopuszcza moĹźliwoĹci skĹadania ofert czÄĹciowych. 3 ZamawiajÄ
cy nie dopuszcza moĹźliwoĹci skĹadania ofert wariantowych. 4 ZamawiajÄ
cy przewiduje moĹźliwoĹÄ udzielenia zamĂłwieĹ, o ktĂłrych mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp, na kwotÄ nie wiÄkszÄ
niĹź 100.000,00 zĹ. netto Ewentualny zakres robĂłt budowlanych zamĂłwienia to miÄdzy innymi: roboty przygotowawcze â roboty rozbiĂłrkowe, wykonanie konstrukcji nawierzchni chodnikĂłw i zjazdĂłw, ustawienie obrzeĹźy i krawÄĹźnikĂłw na Ĺawach betonowych, roboty naprawczo-konserwacyjne. W/w roboty budowlane zostanÄ
udzielone na zasadach przewidzianych w umowie dla zamĂłwienia podstawowego. 5 ZamawiajÄ
cy nie zastrzega obowiÄ
zku osobistego wykonania przez wykonawcÄ kluczowych czÄĹci zamĂłwienia na roboty budowlane lub usĹugi. 6 ZamawiajÄ
cy wymaga zatrudnienia przez WykonawcÄ lub podwykonawcÄ na podstawie umowy o pracÄ osĂłb wykonujÄ
cych nastÄpujÄ
ce czynnoĹci w zakresie realizacji zamĂłwienia (art. 29 ust. 3a ustawy PZP): 1) przygotowanie terenu pod budowÄ, 2) roboty rozbiĂłrkowe, 3) wykonanie konstrukcji nawierzchni chodnikĂłw i zjazdĂłw, 4) ustawienie krawÄĹźnikĂłw i obrzeĹźy na Ĺawach betonowych, 5) roboty naprawczo-konserwacyjne. 7 Wykonawca zobowiÄ
zuje siÄ, Ĺźe pracownicy wykonujÄ
cy czynnoĹci w zakresie jak w ust. 5, bÄdÄ
zatrudnieni na umowÄ o pracÄ w rozumieniu przepisĂłw ustawy z dnia 26 czerwca1974 r. â Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). 8 KaĹźdorazowo na ĹźÄ
danie ZamawiajÄ
cego, w terminie wskazanym przez ZamawiajÄ
cego, nie krĂłtszym niĹź 7 dni roboczych, Wykonawca zobowiÄ
zuje siÄ przedĹoĹźyÄ do wglÄ
du kopie umĂłw o pracÄ zawartych przez WykonawcÄ /PodwykonawcÄ z pracownikami wykonujÄ
cymi czynnoĹci, o ktĂłrych mowa powyĹźej. 9 W tym celu Wykonawca zobowiÄ
zany jest do uzyskania od pracownikĂłw zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. 10 NieprzedĹoĹźenie przez WykonawcÄ kopii umĂłw zawartych przez WykonawcÄ z pracownikami wykonujÄ
cymi czynnoĹci, o ktĂłrych mowa powyĹźej w terminie wskazanym przez ZamawiajÄ
cego zgodnie ust. 7 bÄdzie traktowane jako niewypeĹnienie obowiÄ
zku zatrudnienia pracownikĂłw na podstawie umowy o pracÄ oraz bÄdzie skutkowaÄ naliczeniem kar umownych w wysokoĹci okreĹlonej w zaĹÄ
czonym do SIWZ wzorze umowy, a takĹźe zawiadomieniem PaĹstwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastÄ
pienia umowy o pracÄ z osobami wykonujÄ
cymi pracÄ na warunkach okreĹlonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umowÄ
cywilnoprawnÄ
. 11 ZamawiajÄ
cy zastrzega sobie moĹźliwoĹÄ kontroli zatrudnienia w/w osĂłb przez caĹy okres realizacji wykonywanych przez niego czynnoĹci, w szczegĂłlnoĹci poprzez wezwanie do okazania dokumentĂłw potwierdzajÄ
cych bieĹźÄ
ce opĹacanie skĹadek i naleĹźnych podatkĂłw z tytuĹu zatrudnienia w/w osĂłb. Kontrola moĹźe byÄ przeprowadzona bez wczeĹniejszego uprzedzenia Wykonawcy.
II.4) Informacja o czÄĹciach zamĂłwienia:ZamĂłwienie podzielone jest na czÄĹci:
Nie
II.5) GĹĂłwny Kod CPV:
45233200-1
Dodatkowe kody CPV:
45100000-8