Przebudowa chodników na Osiedlu Zwierzynieckim w Świdnicy” w ramach zadania inwestycyjnego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa chodników na Osiedlu Zwierzynieckim w Świdnicy” w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa chodników w mieście Świdnica”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoŚwidnica
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPrezydent Miasta Świdnicy
  • Data publikacji ogłoszenia2017-01-09
  • Numer ogłoszenia2017/2016/4341
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 4341 - 2017 z dnia 2017-01-09 r.
Świdnica: Przebudowa chodników na Osiedlu Zwierzynieckim w Świdnicy” w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa chodników w mieście Świdnica”
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 344954-2016

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świdnicy, krajowy numer identyfikacyjny 57958900000, ul. ul. Armii Krajowej  49, 58100   Świdnica, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 748 562 850, faks 748 523 110, e-mail mbp@um.swidnica.pl
Adres strony internetowej (URL): www.swidnica.bip-gov.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa chodników na Osiedlu Zwierzynieckim w Świdnicy” w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa chodników w mieście Świdnica”
Numer referencyjny (jeĹźeli dotyczy):
P-105/XII/16
II.2) Rodzaj zamĂłwienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z realizacją zamierzenia budowlanego pn. „Przebudowa chodników na Osiedlu Zwierzynieckim w Świdnicy” w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa chodników w mieście Świdnica.” 2. Zadanie inwestycyjne pn. „Przebudowa chodników w mieście Świdnica” obejmuje wykonanie robót objętych Zgłoszeniem robót budowlanych do Starostwa Powiatowego w Świdnicy. 3. Roboty chodnikowe stanowiące przedmiot zamówienia będą się odbywać w ramach istniejącego pasów drogowych ulic: Wilczej, Jaskółczej, Kruczej Sowiej i Słowiczej. 4. Lokalizację przedmiotu zamówienia przedstawia rysunek nr 1, natomiast zakres obszarowy przebudowy chodników przedstawiają rysunki 2 - 6 Dokumentacji (Załącznik nr 8 do SIWZ). 5. Przebudowa chodników na Osiedlu Zwierzynieckim jest realizowana w porozumieniu ze Świdnickim Przedsiębiorstwem Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. (dalej: ŚPWiK), które na odcinkach ulic objętych przedmiotem zamówienia prowadziło z wyprzedzeniem inwestycję polegającą na wymianie sieci wodociągowej. 6. ŚPWiK na mocy porozumienia z Zamawiającym odstąpiło od odtworzenia zdemontowanej (w związku z realizacją inwestycji wodociągowej) nawierzchni drogi - w zamian będzie partycypowało w kosztach przedmiotu zamówienia, które musiałoby ponieść na odtworzenie nawierzchni chodników. 7. Kwota partycypacji ŚPWiK w kosztach przedmiotu zamówienia wynosi 84.000,00 zł. 4.2 LOKALIZACJA 1. Przedmiot zamówienia zlokalizowany jest w Obrębie geodezyjnym: 0005 - Zachód na n/w działkach, 1) ul. Słowicza - działka nr 755 2) ul. Sowia - działki nr: 637, 774, 775, 776, 777 3) ul. Krucza - działki nr 826, 857, 825 4) ul. Wilcza - 8 działki nr 81, 882, 856 5) ul. Jaskółcza - działki nr 895, 898 4.3 WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę 4.4 ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi przebudowa chodników na n/w ulicach Osiedla Zwierzynieckiego: - całkowita powierzchnia chodników przewidzianych do przebudowy – ok. 1469,5 m2 - całkowita długość chodników przewidzianych do przebudowy – ok. 715 mb ul. Wilcza - przebudowa chodnika po obu stronach ulicy, polegająca na wymianie istniejących nawierzchni (klinkier drogowy, kostka kamienna, mieszanki mineralno-bitumiczne) na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm - łączna długość odcinka do przebudowy - ok. 112 mb, - łączna pow. przebudowy – ok. 237 m2, (chodniki ok. 161,5 m2, zjazdy ok. 112,5 m2). Roboty budowlane obejmują: 1) usunięcie obecnej nawierzchni wraz z wywozem na wysypisko - ok. 201, 5 m2; 2) demontaż istniejących krawężników betonowych na ławach betonowych, z oporem - ok. 113 mb; 3) demontaż obrzeży betonowych na ławach betonowych, z oporem - ok. 97,5 mb; 4) wykonanie koryt pod chodniki i wjazdy (ok. 201 m2), wraz z wywozem urobku oraz zagęszczeniem i wyprofilowaniem podłoża; 5) ułożenie nowych krawężników betonowych (wg rys nr 8) - ok. 113 mb; 6) ułożenie nowych obrzeży betonowych (wg rys nr 7) - ok. 113 mb; 7) regulacja naziemnych obiektów infrastruktury telekomunikacyjnej (5 szt.), wodociągowej (9 szt.), oraz kanalizacyjnej (3 szt.); 8) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm: - chodników, ok. 161,5 m2 (wg ust. 4.5, pkt.1) - zjazdów, ok. 112,5 m2 (wg ust. 4.5, pkt.2) 9) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej wzdłuż krawężnika mieszanką mineralno-asfaltową na szer. ok 0,5m; 10) renowacja uszkodzonych zieleńców (plantowanie wraz z obsianiem) - ok 13,5 m2; ul. Jaskółcza - przebudowa chodnika po jednej stronie ulicy, polegająca na wymianie istniejących nawierzchni (klinkier drogowy, mieszanki mineralno-bitumiczne) na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm - łączna długość odcinka do przebudowy - ok. 63 mb, - łączna pow. przebudowy – ok. 138,5 m2, (chodniki ok. 84,5 m2, zjazdy ok. 54 m2). Roboty budowlane obejmują: 1) usunięcie obecnej nawierzchni wraz z wywozem na wysypisko - ok. 185, 5 m2; 2) demontaż istniejących krawężników betonowych na ławach betonowych, z oporem - ok. 63 mb; 3) demontaż obrzeży betonowych na ławach betonowych, z oporem - ok. 63 mb; 4) wykonanie koryt pod chodniki i wjazdy (ok. 185,5 m2), wraz z wywozem urobku oraz zagęszczeniem i wyprofilowaniem podłoża; 5) ułożenie nowych krawężników betonowych (wg rys nr 8) - ok. 63mb; 6) ułożenie nowych obrzeży betonowych (wg rys nr 7) - ok. 63 mb; 7) regulacja naziemnych obiektów infrastruktury telekomunikacyjnej (2 szt.), wodociągowej i gazowej (9 szt.), oraz kanalizacyjnej (1 szt.); 8) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm: - chodników, ok. 84,5 m2 (wg ust. 4.5, pkt.1) - zjazdów, ok. 54 m2 (wg ust. 4.5, pkt.2) 9) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej wzdłuż krawężnika mieszanką mineralno-asfaltową na szer. ok 0,5m; 10) renowacja uszkodzonych zieleńców (plantowanie wraz z obsianiem) - ok 11 m2; ul. Krucza - przebudowa chodnika po obu stronach ulicy, polegająca na wymianie istniejących nawierzchni (klinkier drogowy, kostka kamienna, mieszanki mineralno-bitumiczne) na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm - łączna długość odcinka do przebudowy - ok. 112 mb, - łączna pow. przebudowy – ok. 268 m2, (chodniki ok. 180,5 m2, zjazdy ok. 87,5 m2). Roboty budowlane obejmują: 1) usunięcie obecnej nawierzchni wraz z wywozem na wysypisko - ok. 270 m2; 2) demontaż istniejących krawężników betonowych na ławach betonowych, z oporem - ok. 112 mb; 3) demontaż obrzeży betonowych na ławach betonowych, z oporem - ok. 112 mb; 4) wykonanie koryt pod chodniki i wjazdy (ok. 268 m2), wraz z wywozem urobku oraz zagęszczeniem i wyprofilowaniem podłoża; 5) ułożenie nowych krawężników betonowych (wg rys nr 8) - ok. 113 mb; 6) ułożenie nowych obrzeży betonowych (wg rys nr 7) - ok. 63 mb; 7) regulacja naziemnych obiektów infrastruktury wodociągowej (9 szt.), oraz teletechnicznej (1 szt.); 8) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm: - chodników, ok. 180,5 m2 (wg ust. 4.5, pkt.1) - zjazdów, ok. 87,5 m2 (wg ust. 4.5, pkt.2) 9) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej wzdłuż krawężnika mieszanką mineralno-asfaltową na szer. ok 0,5m; 10) renowacja uszkodzonych zieleńców (plantowanie wraz z obsianiem) - ok 25 m2; ul. Sowia - przebudowa chodnika po obu stronach ulicy, polegająca na wymianie istniejących nawierzchni (klinkier drogowy, kostka kamienna, mieszanki mineralno-bitumiczne) na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm - łączna długość odcinka do przebudowy - ok. 128 mb, - łączna pow. przebudowy – ok. 289 m2, (chodniki ok. 193 m2, zjazdy ok. 96 m2). Roboty budowlane obejmują: 1) usunięcie obecnej nawierzchni wraz z wywozem na wysypisko - ok. 185, 5 m2; 2) demontaż istniejących krawężników betonowych na ławach betonowych, z oporem - ok. 119 mb; 3) demontaż obrzeży betonowych na ławach betonowych, z oporem - ok. 113,5 mb; 4) wykonanie koryt pod chodniki i wjazdy (ok. 289 m2), wraz z wywozem urobku oraz zagęszczeniem i wyprofilowaniem podłoża; 5) ułożenie nowych krawężników betonowych (wg rys. nr 8) - ok. 119 mb; 6) ułożenie nowych obrzeży betonowych (wg rys. nr 7) - ok. 142 mb; 7) regulacja naziemnych obiektów infrastruktury telekomunikacyjnej (2 szt.), wodociągowej i gazowej (8 szt.), oraz kanalizacyjnej (3 szt.); 8) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm: - chodników, ok. 193 m2 (wg ust. 4.5, pkt.1) - podjazdów, ok. 96 m2 (wg ust. 4.5, pkt.1) 9) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej wzdłuż krawężnika mieszanką mineralno-asfaltową na szer. ok 0,5m; 10) renowacja uszkodzonych zieleńców (plantowanie wraz z obsianiem) - ok 32 m2; ul. Słowicza - przebudowa chodnika po obu stronach ulicy, polegająca na wymianie istniejących nawierzchni (klinkier drogowy, kostka kamienna, mieszanki mineralno-bitumiczne) na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm - łączna długość odcinka do przebudowy - ok. 300 mb, - łączna pow. przebudowy – ok. 500 m2, (chodniki ok. 330,5 m2, zjazdy ok. 169,5 m2). Roboty budowlane obejmują: 1) usunięcie obecnej nawierzchni wraz z wywozem na wysypisko - ok. 500 m2; 2) demontaż istniejących krawężników betonowych na ławach betonowych, z oporem - ok. 224 mb; 3) demontaż obrzeży betonowych na ławach betonowych, z oporem - ok. 113,5 mb; 4) wykonanie koryt pod chodniki i wjazdy (ok. 500 m2), wraz z wywozem urobku oraz zagęszczeniem i wyprofilowaniem podłoża; 5) ułożenie nowych krawężników betonowych (wg rys nr 8) - ok. 298,5 mb; 6) ułożenie nowych obrzeży betonowych (wg rys nr 7) - ok. 300 mb; 7) regulacja naziemnych obiektów infrastruktury telekomunikacyjnej (8 szt.), wodociągowej i gazowej (9 szt.), oraz kanalizacyjnej (4 szt.); 8) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm: - chodników, ok. 330,5 m2 (wg ust. 4.5, pkt.1) - zjazdów, ok. 169,5 m2 (wg ust. 4.5, pkt.2) 9) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej wzdłuż krawężnika mieszanką mineralno-asfaltową na szer. ok 0,5m; 2. Zakres robót do wykonania w ramach każdego z zadań wynika z załączonej Dokumentacji, stanowiącej Załącznik 8 do SIWZ. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia dokładnej ilości robót. Z uwagi na wynagrodzenie ryczałtowe, w przypadku, w którym okaże się, że rzeczywista ilość robót jest większa od wcześniej założonej, Wykonawca nie będzie mógł żądać dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania na podstawie Dokumentacji, nie zwalnia Wykonawcy od ich wykonania. Ilość robót w przedmiarze Wykonawca winien skorygować do wielkości rzeczywistej, obliczonej na podstawie Dokumentacji, ewentualnych wizji, własnych pomiarów i analiz. 3. Po wykonaniu robót budowlanych Wykonawca winien sporządzić geodezyjną inwentaryzację powykonawczą dla prac zrealizowanych w ramach przedmiotu zamówienia, i zgłosić ją do Powiatowego Biura Geodezji i Katastru w Świdnicy a kopię do Zamawiającego. Dokumentacja powykonawcza dla Zamawiającego, a szczególności zaktualizowany plan zagospodarowania terenu powinien być przekazany w wersji papierowej i elektronicznej, numerycznej wersji wektorowej w formie zapisu dwg, dxf lub dgn. Elementy zagospodarowania pasa drogowego/zdarzenia drogowe powinny posiadać wypełnienia 4. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą również inne prace niezbędne do jego należytego wykonania, w tym: 1) wykonanie, uzgodnienie oraz zatwierdzenie projektów tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych, objętych niniejszym zamówieniem zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz.U. 2003 r. Nr 58 poz.515 ze zm.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2003 r. Nr 220, poz. 2181) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U. z 2003 r. Nr 177 poz.1729), 2) oznakowanie placu budowy, 3) organizację zaplecza budowy ( miejsce, pobór energii, wody, dozorowanie itd.), 4) bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy na składowisko odpadów oraz i ich unieszkodliwienie o ile będzie to konieczne, na odległość do 10 km., 5) uporządkowanie i doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu sąsiadującego z placem budowy po zakończeniu wszystkich robót objętych zamówieniem, 6) niezwłoczne zawiadomienie Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach lub nowych okolicznościach wynikłych w trakcie prowadzenia robót, 7) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 8) inne czynności wynikające ze specyfiki danych robót. 4.5 CHARAKTERYSTYKA ROBÓT 1. Dla przedmioty zamówienia przyjęto poniższe rozwiązania techniczne: 1) konstrukcja nawierzchni chodników (wg rys. nr 7 ): - nawierzchnia z kostki betonowej szarej gr. 8 cm, - podsypka piaskowa. - 3 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0-31,5 mm - 15 cm, Łączna gr. konstrukcji nawierzchni – 26 cm 2) konstrukcja nawierzchni na zjazdach do posesji (wg rys. nr 8): - nawierzchnia z kostki betonowej czerwonej gr. 8 cm, - podsypka piaskowa - 3 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0 –31,5 mm – 15 cm, - stabilizacja - mieszanka związana cementem klasy C-1,5/2,0 wg WT-5 2010 i PN-EN14227-1 o WA 24 2 i F4 - 10 cm (grubość warstwy po zagęszczeniu) Łączna gr. konstrukcji nawierzchni – 36 cm Uwaga ! W przypadku wykonywania chodników wzdłuż ulic, na odcinkach których istnieją już chodniki z kostki betonowej - Wykonawca, o ile tylko będzie to możliwe, winien dowiązać się kształtem kostki, wzorem jej ułożenia itp. do chodnika istniejącego. Dotyczy to zwłaszcza kontynuacji robót chodnikowych po tej samej stronie danej ulicy, tj. przedłużania istniejącego ciągu pieszego z kostki betonowej. 3) obrzeża betonowe wibroprasowane o wymiarach: 8 x 30 cm, na ławie betonowej (beton B15) z oporem (łączny przekrój – ok. 0,036 m2) – zgodnie z rys. nr 7, 4) krawężniki betonowe wibroprasowane o wymiarach 15 x 30 cm, na ławie betonowej (betonu B15) z oporem (łączny przekrój – ok. 0,0675 m2) – zgodnie z rys. nr 8, 5) odwodnienie chodników - powierzchniowe, poprzez spadki poprzeczne 2% w kierunku istniejącej nawierzchni jezdni, a następnie do istniejących wpustów ulicznych., 6) wywóz rozebranych materiałów i urobku z korytowania – do 10 km. 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w: 1) Dokumentacji, stanowiącej Załącznik nr 8 do SIWZ, obejmującej rysunki nr 1 – 8 i Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, 2) niniejszym SIWZ 3. Dokumentacja, o której mowa w ust. 2 powyżej a także przedmiary robót znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego www.swidnica.bip-gov.info.pl w katalogu zamówienia publiczne. Dokumentacja projektowa w wersji papierowej jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego – Urząd Miejski w Świdnicy, ul. Armii Krajowej nr 49, Referat Dróg – pok. 311. Uwaga! Załączone przedmiary robót należy traktować jako element dodatkowy, nie służący do obliczania ceny oferty. Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym i poglądowym, nie stanowi samodzielnego opisu przedmiotu zamówienia i nie należy mu przypisywać roli funkcji, o których mowa w § 4 ust.1 pkt. 3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. nr 202, poz. 2072). Przedmiar robót załączony jest w celu ułatwienia dokonania wyceny oferty przez Wykonawcę. Przedmiaru nie należy wypełniać ani załączać do oferty. 4. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w oparciu o: 1) dokumentację projektową, o której mowa w ust. 3 powyżej, 2) dokumentację przetargową, tj. dokumentację sporządzoną i udostępnioną Wykonawcom przez Zamawiającego na potrzeby przeprowadzenia niniejszego postępowania przetargowego, obejmującą w szczególności SIWZ wraz z załącznikami do niej oraz wszelkimi zmianami i dodatkowymi ustaleniami wynikłymi w trakcie procedury przetargowej stanowiącymi integralną część SIWZ, wyszczególnionymi we wszystkich przesłanych i umieszczonych na stronie internetowej Zamawiającego pismach. 4.5 INNE POSTANOWIENIA 1 Użyte w dokumentacji przetargowej nazwy własne urządzeń i materiałów określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i wygląd. Mogą być zastąpione przez inne równoważne, z tym, że obowiązek udowodnienia równoważności należy do Wykonawcy. 2 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 3 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4 Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp, na kwotę nie większą niż 100.000,00 zł. netto Ewentualny zakres robót budowlanych zamówienia to między innymi: roboty przygotowawcze – roboty rozbiórkowe, wykonanie konstrukcji nawierzchni chodników i zjazdów, ustawienie obrzeży i krawężników na ławach betonowych, roboty naprawczo-konserwacyjne. W/w roboty budowlane zostaną udzielone na zasadach przewidzianych w umowie dla zamówienia podstawowego. 5 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane lub usługi. 6 Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia (art. 29 ust. 3a ustawy PZP): 1) przygotowanie terenu pod budowę, 2) roboty rozbiórkowe, 3) wykonanie konstrukcji nawierzchni chodników i zjazdów, 4) ustawienie krawężników i obrzeży na ławach betonowych, 5) roboty naprawczo-konserwacyjne. 7 Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak w ust. 5, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). 8 Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 7 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę /Podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej. 9 W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. 10 Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie ust. 7 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SIWZ wzorze umowy, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umową cywilnoprawną. 11 Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia w/w osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez niego czynności, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233200-1
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT295602.57
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert8
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
„W&J” s.c. Zakład Robót Drogowych i Ogólnobudowlanych Maria Chorzemska Wiesław Chorzemski ,  ,  ul. B. Śmiałego 1/3 ,  58-100,  Świdnica,  kraj/woj. dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 174054.23
Oferta z najniższą ceną/kosztem 174054.23
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 474672.30
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI