Budowa Kortu do gry w tenisa ziemnego przy ul. Pradzyńskiego w Świdnicy

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa Kortu do gry w tenisa ziemnego przy ul. Pradzyńskiego w Świdnicy
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoŚwidnica
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyŚwidnicki Ośrodek Sportu i Rekreacji
  • Data publikacji ogłoszenia2017-01-04
  • Numer ogłoszenia2017/2016/1935
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 1935 - 2017 z dnia 2017-01-04 r.
Świdnica: Budowa Kortu do gry w tenisa ziemnego przy ul. Pradzyńskiego w Świdnicy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia:
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 354226-2016

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Świdnicki Ośrodek Sportu i Rekreacji, krajowy numer identyfikacyjny 65270200000, ul. ul. Śląska  35, 58100   Świdnica, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 074 8521262, 8532536, faks 074 8521262, 8532536, e-mail dyrektor@sosir.swidnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa Kortu do gry w tenisa ziemnego przy ul. Pradzyńskiego w Świdnicy
Numer referencyjny (jeĹźeli dotyczy):
p27/2016
II.2) Rodzaj zamĂłwienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Budowa kortu do gry w tenisa ziemnego przy ul. Pradzyńskiego w Świdnicy 1.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie 1: Opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie: Etap I : 1. budowa boiska do gry w tenisa ziemnego o nawierzchni z trawy syntetycznej z zasypką z piasku kwarcowego 1. wykonanie ogrodzenia boiska 2. montaż urządzeń 3. Montaż oświetlenia LED boiska 4. Wykonanie instalacji kontroli wejścia Wymagany zakres i forma dokumentacji projektowej: 1) Zakres opracowania dokumentacji projektowej winien uwzględniać rozwiązanie wszelkich kolizji 2) Koncepcję programowo – funkcjonalną zagospodarowania terenów sportowych należy uzgodnić z Zamawiającym i Użytkownikiem. 3) Dokumentacje projektową należy opracować w wersji drukowanej i elektronicznej, tożsamej z wersją drukowaną 4) Wersja elektroniczna dokumentacji musi być tożsama z wersją drukowaną, tzn. musi zawierać podpisy, uzgodnienia, pieczątki (skan dokumentacji) oraz musi umożliwiać odczytanie plików wprogramach: a) Adobe Reader - całość dokumentacji (rozszerzenie pdf) b) MS WORD – kompletne opisy techniczne, inwentaryzacje, instrukcje oraz STWiOR (pliki aktywne, rozszerzenie.doc) c) AUTOCAD - część rysunkowa (pliki aktywne, rozszerzenie.dwg) d) Pliki aktywne muszą być w pełni edytowalne, nie mogą posiadać zabezpieczenia przed otwarciem/zapisem 5) Każde opracowanie w wersji elektronicznej winno być umieszczone w odrębnym katalogu (nazwa katalogu winna odzwierciedlać nazwę opracowania). W nazwach  katalogów oraz plików nie należy stosować polskich znaków diaktrycznych 6) Dokumentacja powinna być wykonana w języku polskim, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, ze sztuką budowlaną oraz powinna być opatrzona klauzulą o kompletności i przydatności z punktu widzenia celu, któremu masłużyć 7) Zakres opracowania dokumentacji projektowej winien uwzględniać rozwiązanie wszelkich kolizji 8) Dokumentacja podlegała będzie ocenie i zatwierdzeniu przez Zamawiającego 9) Zatwierdzenie dokumentacji przez Zamawiającego nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku wypełnienia zobowiązań wynikających z dokumentacji przetargowej, w tym określonych w programie funkcjonalno – użytkowym 10) Projektant zobowiązany jest do wykonania projektu budowlanego i projektów wykonawczych w oparciu o pisemne uzgodnienia z Zamawiającym 11) Projekt powinien być zgodny z przekazanymi przez Zamawiającego wytycznymi oraz powinien uwzględniać przyjęte do stosowania polskie normy oraz przepisy prawa budowlanego 12) Dokumentacja powinna być spójna i skoordynowana we wszystkich branżach oraz zawierać protokół koordynacji międzybranżowej, podpisany przez wszystkich projektantów branżowych uczestniczących w realizacji zamówienia 13) Zamawiający wymaga dokonania sprawdzenia dokumentacji przez osobę posiadającą wymagane uprawnienia. Każdy egzemplarz dokumentacji ma być podpisany przez projektanta i sprawdzającego oraz zawierać protokół koordynacji międzybranżowej 14)W zakresie dokumentacji wykonawczej należy ująć wszystkie roboty niezbędne do wykonawstwa robót oraz obliczenia i inne szczegółowe dane pozwalające na sprawdzenie poprawności jej wykonania Dokumentację należy opracować w sposób czytelny; opisy pismem maszynowym (nie dopuszcza się opisów ręcznych) 15) Informacje zawarte w dokumentacji w zakresie technologii wykonania robót, doboru materiałów i urządzeń muszą określać przedmiot zamówienia w sposób zgodny z Ustawą Prawo Zamówień Publicznych 16)Projektant nie będzie dokonywał zmian i korekt projektu w stosunku do zatwierdzonego przez Zamawiającego rozwiązania, bez uprzedniej zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian na budowie, Projektant bez zwłoki powiadomi Zamawiającego o konieczności ich wprowadzenia. 17)Wraz z odebraniem przez Zamawiającego wykonanej dokumentacji oraz zapłatą wynagrodzenia w pełnej wysokości wynikającej z niniejszej umowy i aneksów do umowy, Projektant przenosi na Zamawiającego całość przysługujących mu autorskich praw majątkowych do wykonanej dokumentacji projektowej (zwanej dalej „Dokumentacją”), stanowiących utwory w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, a także przenosi własność wszelkich innych projektów i dzieł nie stanowiących utworów wykonanych przez Projektanta zrealizowanych w ramach Umowy na następujących polach eksploatacji, w celu ich wykorzystania w związku z realizacją inwestycji. Zadanie 2: Realizacja robót budowlanych. Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie prace wchodzące w zakres procesu budowlanego począwszy od wykonania dokumentacji budowlano – wykonawczej, uzyskania pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do zgłoszenia budowy obiektów i wykonania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę oraz wykonanie robót budowlanych i wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z powykonawczą inwentaryzację geodezyjną. Zakres robót obejmuje m.in.: a.a) rozbiórkę nawierzchni boiska, a.b) budowę boiska do gry w tenisa ziemnego z trawy syntetycznej z zasypką z piasku kwarcowego a.c) montaż ogrodzenia wokół boiska wraz z niezbędnymi furtkami z punktem kontroli wejścia a.d) budowa oświetlenia boiska za pomocą opraw LED wraz z niezbędnymi przyłączami Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o dokumentację przetargową oraz wizję lokalną w miejscu prowadzenia robót. Uwaga: Stan istniejący: Obszar objęty opracowaniem, zlokalizowany jest na terenie przewidzianym w Miejscowym Planie Zagospodarowania przestrzennego jako teren rekreacyjny przy ulicy Ignacego Prądzyńskiego w Świdnicy dz. nr 208, obr.0001 Osiedle Młodych Projektowane boisko od strony zachodniej sąsiaduje z Ogródkami Działkowymi, od strony północnej z terenem Parafii rzymsko-katol. Pw. Najświętszej Maryi Panny Królowej Polski, od strony południowej teren graniczy z ulicą Ignacego Prądzyńskiego. Całość terenu zajmuje plac zabaw, boiska trawiaste Poza zakresem opracowania znajdują się nw. sieci uzbrojenia terenu: - sieć kanalizacji sanitarnej i deszczowej, - przyłącze wodociągowe, - przyłącze gazowe, - przyłącze ciepłownicze, - sieć telekomunikacyjna sieć energetyczna niskiego napięcia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45111200-0
Dodatkowe kody CPV: 71320000-7, 45112000-5, 45111291-4, 45212221-1, 45236000-0, 45112720-8, 45233200-1, 45231300-8, 45342000-6, 45233221-4, 45112710-5,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie przetargowe zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust.1, pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 z późniejszymi zmianami).Cena brutto oferty najkorzystniejszej ( 256.000,00) przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania ( 160.000,00) .
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT130081.30
Walutapln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI