OgĹoszenie nr 2309 - 2017
z dnia 2017-01-04 r.
Zamieszczanie ogĹoszenia:
obowiÄ
zkowe.
OgĹoszenie dotyczy:
zamĂłwienia publicznego
ZamĂłwienie dotyczy projektu lub programu wspĂłĹfinansowanego ze ĹrodkĂłw Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuw ramach Regionalnego Program Operacyjnego WojewĂłdztwa DolnoĹlÄ
skiego na lata 2014-2020, OĹ Priorytetowa 4, Ĺrodowisko i Zasoby, DziaĹanie 4.2 Gospodarka wodno - Ĺciekowa lub dofinansowanie udzielane przez WojewĂłdzki Fundusz Ochrony Ĺrodowiska i gospodarki Wodnej we WrocĹawiu.
ZamĂłwienie byĹo przedmiotem ogĹoszenia w Biuletynie ZamĂłwieĹ Publicznych:
tak
Numer ogĹoszenia: 24121-2016
OgĹoszenie o zmianie ogĹoszenia zostaĹo zamieszczone w Biuletynie ZamĂłwieĹ Publicznych:
tak
Numer ogĹoszenia: 69238-2016 3698-2016, 73866-2016, 29319-016, 56026-216
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone przez centralnego zamawiajÄ
cego
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone przez podmiot, ktĂłremu zamawiajÄ
cy powierzyĹ/powierzyli przeprowadzenie postÄpowania
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone wspĂłlnie przez zamawiajÄ
cych
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone wspĂłlnie z zamawiajÄ
cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postÄpowania wspĂłlnie z zamawiajÄ
cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej â majÄ
ce zastosowanie krajowe prawo zamĂłwieĹ publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kobierzyce, krajowy numer identyfikacyjny
93193507500000, ul.
al. PaĹacowaÂ
1,
55040 Â
Kobierzyce, paĹstwo
Polska, woj.
dolnoĹlÄ
skie, tel.
713Â 111Â 215, faks
713Â 111Â 252, e-mail
info@kobierzyce.ug.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄCEGO:
Administracja samorzÄ
dowa
I.3) WSPĂLNE UDZIELANIE ZAMĂWIENIA (jeĹźeli dotyczy):
PodziaĹ obowiÄ
zkĂłw miÄdzy zamawiajÄ
cymi w przypadku wspĂłlnego udzielania zamĂłwienia, w tym w przypadku wspĂłlnego przeprowadzania postÄpowania z zamawiajÄ
cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej (jeĹźeli zamĂłwienie zostaĹo udzielone przez kaĹźdego z zamawiajÄ
cych indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez kaĹźdego z zamawiajÄ
cych, jeĹźeli zamĂłwienie zostaĹo udzielone w imieniu i na rzecz pozostaĹych zamawiajÄ
cych w sekcji I naleĹźy wskazaÄ ktĂłry z zamawiajÄ
cych zawarĹ umowÄ):
II.1) Nazwa nadana zamĂłwieniu przez zamawiajÄ
cego: Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ĹciekĂłw w Kobierzycach.
Numer referencyjny (jeĹźeli dotyczy):
RĹZiZP.271.0015.2016
II.2) Rodzaj zamĂłwienia:
II.3) KrĂłtki opis przedmiotu zamĂłwienia (wielkoĹÄ, zakres, rodzaj i iloĹÄ dostaw, usĹug lub robĂłt budowlanych lub okreĹlenie zapotrzebowania i wymagaĹ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okreĹlenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usĹugÄ lub roboty budowlane:
Przedmiot zamĂłwienia obejmuje swym
zakresem zaprojektowanie i wykonanie modernizacji oraz rozbudowy Oczyszczalni ĹciekĂłw w PeĹczycach ul.
Czysta, na dziaĹce nr 387/2, obrÄb Kobierzyce, w zakresie optymalizacji istniejÄ
cej technologii oczyszczania
ĹciekĂłw oraz zwiÄkszenia efektywnoĹci ciÄ
gu technologicznego gospodarki osadowej. Po realizacji Projektu
przewidywana Ĺredniodobowa iloĹÄ ĹciekĂłw doprowadzanych do obiektu bÄdzie wynosiÄ 1400 m3/d. W ramach
modernizacji oczyszczalni przewiduje siÄ: o budowÄ pompowni ĹciekĂłw surowych wyposaĹźonÄ
w kratÄ koszowÄ
chroniÄ
cÄ
pompy przed zniszczeniem, o budowÄ punktu zlewnego ĹciekĂłw dowoĹźonych, o budowÄ punktu
zlewnego osadĂłw dowoĹźonych wraz ze zbiornikiem osadĂłw, o budowÄ wÄzĹa mechanicznego podczyszczania
ĹciekĂłw z piasku oraz skratek wraz z odwodnieniem piasku i skratek, o budowÄ pompowni II stopnia ĹciekĂłw
mechanicznie podczyszczonych, o budowÄ zbiornika retencyjnego ĹciekĂłw, o budowÄ wÄzĹa biologicznego
oczyszczania ĹciekĂłw, o budowÄ osadnikĂłw wtĂłrnych, o budowÄ zagÄszczacza osadĂłw nadmiernych, o budowÄ
komory tlenowej stabilizacji osadu nadmiernego, o budowÄ stacji odwadniania osadĂłw ustabilizowanych, o
budowÄ stacji dmuchaw obsĹugujÄ
cej wÄzeĹ biologicznego oczyszczania ĹciekĂłw oraz komorÄ stabilizacyjnÄ
, o
budowÄ stacji koagulantu, o budowÄ komory pomiarowej ĹciekĂłw oczyszczonych wraz z pompowniÄ
wody
technologicznej, o budowÄ biofiltrĂłw do oczyszczania powietrza, o remont i rozbudowÄ istniejÄ
cego budynku
socjalno-technicznego, o modernizacjÄ wylotu do odbiornika, o rozbudowÄ przepustu pod drogÄ
na rowie
bÄdÄ
cym odbiornikiem ĹciekĂłw, o rozbudowÄ sieci miÄdzyobiektowych: technologicznych, elektroelektrycznych,
sterowniczych, sygnalizacyjnych i wod-kan., systemu pomiarĂłw i automatyki, o rozbudowÄ drĂłg i placĂłw na
terenie oczyszczalni, o remont ogrodzenia oczyszczalni, o makroniwelacjÄ i zieleĹ ochronna - uzupeĹnienie
zieleni, o wyburzenie niepotrzebnych obiektĂłw. o doprowadzenie energii elektrycznej zgodnie z wydanymi
warunkami zasilania. Projektowanie i budowa bÄdÄ
realizowane zgodnie z Warunkami kontraktowymi FIDIC -
Warunki Kontraktowe dla UrzÄ
dzeĹ oraz Projektowania i Budowy dla urzÄ
dzeĹ elektrycznych i mechanicznych
oraz robĂłt inĹźynieryjnych i budowlanych projektowanych przez WykonawcÄ - wydanie angielsko - polskie 2004r
(tĹumaczenie 1, wydania 1999 - wersja SIDIR) - nazywane dalej warunkami FIDIC.
II.4) Informacja o czÄĹciach zamĂłwienia:ZamĂłwienie podzielone jest na czÄĹci:
Nie
II.5) GĹĂłwny Kod CPV:
45223000-6
Dodatkowe kody CPV:
45231000-5,
71223000-7
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMĂWIENIA
Przetarg ograniczony
III.2) OgĹoszenie dotyczy zakoĹczenia dynamicznego systemu zakupĂłw
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
PostÄpowanie/czÄĹÄ zostaĹo uniewaĹźnione
nie
NaleĹźy podaÄ podstawÄ i przyczynÄ uniewaĹźnienia postÄpowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMĂWIENIA: 12/10/2016 IV.2 CaĹkowita wartoĹÄ zamĂłwienia WartoĹÄ bez VAT13464880.00 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od maĹych i Ĺrednich przedsiÄbiorstw: 5 Liczba otrzymanych ofert od wykonawcĂłw z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawcĂłw z paĹstw niebÄdÄ
cych czĹonkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogÄ
elektronicznÄ
: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTĂREMU UDZIELONO ZAMĂWIENIA
ZamĂłwienie zostaĹo udzielone wykonawcom wspĂłlnie ubiegajÄ
cym siÄ o udzielenie:
tak
Liderem jest: Ata Technik SpĂłĹka z o.o., S.K.A., Partnerem: Ata Technik, SpĂłĹka z o.o.,,Â
,Â
ul. Osiedle Cechowe 31,Â
64-840,Â
BudzyĹ, kraj/woj.
wielkopolskie
Wykonawca jest maĹym/Ĺrednim przedsiÄbiorcÄ
:
tak
Wykonawca pochodzi z innego paĹstwa czĹonkowskiego Unii Europejskiej:
nie
SkrĂłt literowy nazwy paĹstwa:
Wykonawca pochodzi z innego paĹstwa nie bÄdÄ
cego czĹonkiem Unii Europejskiej:
nie
SkrĂłt literowy nazwy paĹstwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOĹCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIĹťSZÄ I NAJWYĹťSZÄ CENÄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartoĹÄ umowy 1655457.00 Oferta z najniĹźszÄ
cenÄ
/kosztem 1541059365 >
Oferta z najwyĹźszÄ
cenÄ
/kosztem 178020000 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czÄĹci zamĂłwienia podwykonawcy/podwykonawcom
WartoĹÄ lub procentowa czÄĹÄ zamĂłwienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMĂWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGĹOSZENIA, ZAMĂWIENIA Z WOLNEJ RÄKI ALBO ZAPYTANIA O CENÄ
IV.9.1) Podstawa prawna
PostÄpowanie prowadzone jest w trybie przetargu ogrniczonego
 na podstawie art. 10 ust. 1
 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
NaleĹźy podaÄ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaĹniÄ, dlaczego udzielenie zamĂłwienia jest zgodne z przepisami.
NajkorzystniejszÄ
ofertÄ zĹoĹźyĹo konsorcjum firm, ktĂłrego Liderem jest: Ata Technik SpĂłĹka z o.o., S.K.A., ul. Osiedle Cechowe 31, 64-840 BudzyĹ, Partnerem: Ata Technik, SpĂłĹka z o.o., ul. Osiedle Cechowe 31, 64-840 BudzyĹ.
Opis kryteriĂłw, ktĂłrymi ZamawiajÄ
cy kierowaĹ siÄ przy wyborze najkorzystniejszej oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriĂłw opisano w SIWZ w § 12.
Wybrany Wykonawca speĹniĹ wymogi SIWZ, nie podlega wykluczeniu z postÄpowania w sprawie udzielenia zamĂłwienia publicznego oraz otrzymaĹ najwyĹźszÄ
liczbÄ punktĂłw przyznanÄ
zgodnie z kryteriami oceny okreĹlonymi w § 12 SIWZ.