Ogłoszenie nr 100829 - 2017
z dnia 2017-06-26 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 45369-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie, krajowy numer identyfikacyjny
010956038, ul.
Stanisława Kostki Potockiego
10/16,
02-958
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
+48225442700, faks
+48228423116, e-mail
zamowienia@muzeum-wilanow.pl
Adres strony internetowej (URL): http://wilanow-palac.pl/bip
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Narodowa Instytucja Kultury
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad robotami
budowlanymi dla inwestycji „Przebudowa wnętrz i modernizacja
infrastruktury technicznej we wskazanych pomieszczeniach
Kordegardy w Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
4/2017/PN/KA
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1)Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad robotami
budowlanymi dla inwestycji „Przebudowa wnętrz i modernizacja infrastruktury technicznej we
wskazanych pomieszczeniach Kordegardy w Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie”. 2) Do
obowiązków Inspektora Nadzoru będzie należało m.in.: Organizacja, nadzór i koordynacja całego
procesu inwestycyjnego objętego realizacją robót budowlanych i pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, Prawo zamówień
publicznych, wraz z wszystkimi aktami wykonawczymi do ustaw: a)kompleksowy nadzór nad
inwestycją; b)reprezentowanie Zamawiającego na budowie; c)sprawowanie kontroli zgodności
realizacji robót z projektem i pozwoleniem na budowę oraz przepisami i zasadami wiedzy technicznej;
d)udział w protokolarnym przekazaniu placów budowy; e)przeprowadzanie regularnych inspekcji Terenu Budowy, sprawdzających, m.in.: prawidłowość i jakość wykonywanych robót, zabezpieczenie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jakość używanych materiałów, itp.; f)sprawdzanie ilości i jakości wbudowanego materiału, w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; g)bieżące zgłaszanie projektantom zastrzeżeń i ewentualnych zmian, wprowadzonych przez Zamawiającego i /lub Wykonawcę robót; h)sprawdzenie i odbiór robót zanikających lub ulegających zakryciu; i)uczestnictwo w próbach i odbiorach; j)powiadamianie Wykonawcy robót i Zamawiającego o wykrytych wadach wykonanych robót budowlanych raz określenie zakresu robót niezbędnych do wykonania celem usunięcia tych wad a następnie dokonania odbioru wykonanych robót usuwających wady.; k)sprawdzenie przedstawionych dokumentacji powykonawczych; l)potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad; m)udział w naradach koordynacyjnych oraz spotkaniach z Wykonawcami robót; n)przygotowywanie i przeprowadzanie przy udziale Zamawiającego odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego zgodnie z zapisami umowy; o)analiza stanu Inwestycji pod kątem prawidłowości jej realizacji i/lub zrealizowania Inwestycji, konieczności wykonania napraw gwarancyjnych, udział w komisjach i redagowanie protokołów opisujących wady Inwestycji, opracowywanie zapytań i wezwań do wykonawców w zakresie usunięcia wad wynikających i/lub związanych z realizowaną i/lub zrealizowaną Inwestycją oraz redagowanie w tym zakresie stosownych wezwań do wykonania napraw gwarancyjnych. p)jednorazowy udział w przeprowadzeniu przeglądów pogwarancyjnych Inwestycji i po okresie rękojmi
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
71520000-9
Dodatkowe kody CPV:
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT12090 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
BOTI-C.E.L. Sp. z o .o .,
,
ul. Kępna 9/4,
02-730,
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 7749 Oferta z najniższą ceną/kosztem 6150 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 17958 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.