Budowa przystani kajakowe w m. Chobienia

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa przystani kajakowe w m. Chobienia
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoRudna
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Rudna
  • Data publikacji ogłoszenia2017-06-26
  • Numer ogłoszenia2017/2017/100482
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 100482 - 2017 z dnia 2017-06-26 r.
Rudna: Budowa przystani kajakowe w m. Chobienia
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 523018-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rudna, krajowy numer identyfikacyjny 39064755800000, ul. Pl. Zwycięstwa  15, 59305   Rudna, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 076 7492100...134, faks 767 492 117, e-mail zamowienia_publiczne@rudna.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.rudna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa przystani kajakowe w m. Chobienia
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Budowa przystani kajakowej w m. Chobienia na dz. nr 307/2, 108 i 31/5 obejmuje: budowę budynku socjalnego budowę zadaszonej wiaty drewnianej z paleniskiem oraz rusztem budowę magazynu na sprzęt wodny budowę placu zabawowego o nawierzchni poliuretanowej bezpiecznej oświetlenie zewnętrzne monitoring na dz. nr 307/2 oraz 108 punkty poboru energii elektrycznej i wody przy przystani wykonanie ogrodzenia panelowego wykonanie nasadzeń zainstalowanie bramki zraszającej zakup wyposażenia ( przyczepka musi posiadać ważne świadectwo homologacji, kajaki 2 osoby dorosłe + dziecko) opracowanie regulaminu i instrukcji eksploatacji przystani zaopiniowane i zatwierdzone przez Dyrektora Zarządu Gospodarki Wodnej we Wrocławiu i Dyrektora Urzędu Żeglugi Śródlądowej we Wrocławiu opracowanie instrukcji postępowania w okresie zagrożenia powodziowego i powodzi dla etapu wykonawstwa i eksploatacji obiektów oraz zabezpieczenia miejsc i środków ewakuacji, budowę pomostu pływającego dla sprzętu pływającego unoszący się wraz z poziomem wody, budowę wiat zadaszonych na polu biwakowym jako miejsce do spożywania posiłków, budowę altanki widokowej, sadzenie krzewów żywopłotowych wokół boksów namiotowych i ogrodzenia, remont istniejącego slipu na dz. nr 31/5 obręb Chobienia, opracowanie innych dokumentów wymaganych przez Dyrektora Urzędu Żeglugi Śródlądowej we Wrocławiu oraz Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej we Wrocławiu pielęgnację wykonanych nasadzeń przez okres 12 m-cy od dnia odbioru końcowego, zgodnie z instrukcją pielęgnacji stanowiącą zał. nr 1 do umowy. UWAGA: zaleca się dokonania wizji lokalnej na terenie prowadzenia przyszłych prac 3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa udostępniona wraz ze SIWZ dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót ( zał. Nr 9). Uwaga: Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie,źródło lub szczególny proces ,który charakteryzuje produkt lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę – Zamawiający, zgodnie z art 29 ust. 3 ustawy pzp dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych .Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach,katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/ produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający , wskazując oznaczenie konkretnego producenta( dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia , dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Ciężar udowodnienia,że materiał ( wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45212140-9
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45243000-2, 45232410-9, 45331100-7, 45332200-5, 45310000-3, 45314200-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostało unieważnione, ponieważ cena oferty najkorzystniejszej znacznie przekroczyła kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Ponadto, Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotowa procedurą do ceny oferty najkorzystniejszej.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI