Ogłoszenie nr 100670 - 2017
z dnia 2017-06-26 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 510237-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany, krajowy numer identyfikacyjny
1525966300043, ul.
ul. Żeromskiego
29,
01-882
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
022 37 33 333, faks
022 37 33 382, e-mail
bielany.zamowienia@um.warszawa.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bielany.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana ogrodzenia przedszkola nr 268 przy ul. Przytyk 5A
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
UD-III-WZP.271.26.2017.MGA
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Wymiana ogrodzenia przedszkola nr 268 przy ul. Przytyk 5A, obejmuje wykonanie projektu wykonawczego oraz robót budowlanych, zgodnie z założeniami Programu Funkcjonalno – Użytkowego opracowanego w maju 2017 r., przez Izabellę Krawczyk, zwane dalej przedmiotem umowy, który obejmuje: 1) wykonanie projektu wykonawczego w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, na podstawie otrzymanego Programu Funkcjonalno-Użytkowego – 3 egz.; 2) wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych – 2 egz.; 3) wykonanie dokumentacji powykonawczej, po zakończeniu realizacji przedmiotu umowy – 1 egz. 4) Pełnienie nadzoru autorskiego; 5) Wykonanie kompletnych robót budowlano - montażowych na podstawie opracowanego projektu oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. KLAZUZULE SPOŁECZNE: Stosownie do art. 29 ust.3a Pzp w okresie prowadzenia robót budowlanych, Wykonawca zobowiązuje się do skierowania przez siebie lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, pracowników zatrudnionych przy wykonywaniu czynności: 1) przygotowanie podłoża pod montaż cokołów ogrodzenia, 2) montaż segmentowych elementów ogrodzenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program funkcjonalno-użytkowy (zał. nr 7 do Ogłoszenia) oraz wzór umowy (zał. nr 1 do Ogłoszenia). Termin realizacji przedmiotu umowy: od dnia podpisania umowy do 11.08.2017 roku, z zastrzeżeniem, że rozpoczęcie wykonania prac budowlanych nastąpi nie wcześniej niż w dniu 26.06.2017 r.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45342000-6
Dodatkowe kody CPV:
71221000-3,
45453000-7
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Licytacja elektroniczna
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT85225.00 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert13
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Usługi Remontowo-Budowlane Dariusz Górecki,
dar.gorecki@gmail.com,
ul. Rembielińska 8A lok. 124,
03-343,
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 86000,00 Oferta z najniższą ceną/kosztem 86000,00 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 101800,00 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.