„Nadbudowa istniejącego budynku magazynowego wraz z przebudową i zmianą sposobu użytkowania...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Nadbudowa istniejącego budynku magazynowego wraz z przebudową i zmianą sposobu użytkowania na budynek biurowo-administracyjny w Radomsku przy ul. Reymonta na działce nr ew. 243. obręb 0010”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoRadomsko
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegojednostka organizacyjna administracji samorządowej
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiejski Ośrodek Pomocy Społecznej
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-26
  • Numer ogłoszenia2017/2017/112095
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 112095 - 2017 z dnia 2017-07-26 r.
Radomsko: „Nadbudowa istniejącego budynku magazynowego wraz z przebudową i zmianą sposobu użytkowania na budynek biurowo-administracyjny w Radomsku przy ul. Reymonta na działce nr ew. 243. obręb 0010”.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa IX Włączenie społeczne, Działanie IX.1 Aktywna integracja osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, Projekt Pt. „KIS Radomsko- W kierunku zmiany”
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 546565-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 500002868-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny 470078600000, ul. ul. Kościuszki  10, 97500   Radomsko, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 446 832 885, faks 446 832 855, e-mail admin@mops-radomsko.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.mops-radomsko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Nadbudowa istniejącego budynku magazynowego wraz z przebudową i zmianą sposobu użytkowania na budynek biurowo-administracyjny w Radomsku przy ul. Reymonta na działce nr ew. 243. obręb 0010”.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
NK.3411/2-1/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Nadbudowa istniejącego budynku magazynowego wraz z przebudową i zmianą sposobu użytkowania na budynek biurowo-administracyjny w Radomsku przy ul. Reymonta na działce nr ew. 243. obręb 0010”. Budynek objęty przedmiotem zamówienia położony jest w obszarze układu przestrzennego miasta Radomska ujętego w gminnej ewidencji zabytków w związku z tym planowany zakres prac został uzgodniony z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w Łodzi, Delegatura w Piotrkowie Trybunalskim. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie: 1) prac demontażowych i rozbiórkowych m.in.: demontaż konstrukcji i pokrycia dachu, kominów, obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, krat nad oknami, elementów elewacyjnych, stolarki drzwiowej i okiennej, parapetów, instalacji wewnętrznych oraz zewnętrznych; rozbiórkę stropu, ścian lub fragmentów ścian, posadzek oraz warstw podłogi, skucie tynków ze ścian 2) robót budowlanych i montażowych m.in.: wykonanie konstrukcji dachu wraz z pokryciem oraz ociepleniem, montaż rynien i rur spustowych, obróbek blacharskich, instalacji odgromowej, czyszczenie elewacji wraz z uzupełnieniem ubytków oraz docieplenie ścian zewnętrznych budynku wraz z malowaniem elewacji i montażem elementów elewacyjnych, montaż stolarki okiennej i drzwiowej oraz parapetów, murowanie nowych ścian i zamurowanie otworów np. drzwiowych, wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej i zewnętrznej, instalacji sieci telefonicznej i internetowej, instalacji wodno-kanalizacyjnych i sanitarnych (wody zimnej i ciepłej użytkowej, CO wraz z grzejnikami i kotłem gazowym, kanalizacji sanitarnej, montaż armatury), instalacji wentylacyjnej, wykonanie podłóg, posadzek i tynków wraz z malowaniem ścian, kładzenie płytek na ścianach i posadzkach UWAGA: zakres przedmiotu zamówienia nie obejmuje wykonania opaski wokół budynku. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez: GRZYBUD Paweł Grzybek Kubiki 2, 97-525 Wielgomłyny oraz zasadami wiedzy technicznej, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Projekt budowlano-wykonawczy obejmujący branże: architektoniczno-konstrukcyjną, sanitarną i elektryczną stanowiący dodatek nr 9 do SIWZ, 2) wzór umowy - stanowiący dodatek nr 8 do SIWZ, 3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – architektura i konstrukcja stanowiąca dodatek nr 10a do SIWZ, 4) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – instalacje sanitarne stanowiąca dodatek nr 10b do SIWZ, 5) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – instalacje elektryczne stanowiąca dodatek nr 10c do SIWZ, 6) Pozwolenie na budowę - Decyzja nr 357/2017 z dnia 16.06.2017 r. wydana przez Starostę Radomszczańskiego stanowiąca dodatek nr 11 do SIWZ 3. Ze względu na charakter wynagrodzenia (ryczałt) funkcję informacyjną pełnią: 1) Przedmiar robót branża budowlana -stanowiący dodatek nr 12a do SIWZ, 2) Przedmiar robót branża sanitarna stanowiący dodatek nr 12b do SIWZ, 3) Przedmiar robót branża elektryczna stanowiący dodatek nr 12c do SIWZ 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z zm.). Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: czynności pracownika budowlanego obejmującego cały zakres rzeczowy robót budowlanych opisanych w Projekcie budowlano-wykonawczym, w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, tj. wykonującego czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót budowlanych, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, kierowników robót, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art 29 ust. 3a ustawy, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone we wzorze umowy stanowiącym dodatek nr 8 do SIWZ. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, b) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 5. Zamówienie dotyczy zadania współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa IX Włączenie społeczne, Działanie IX.1 Aktywna integracja osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, Projekt Pt. „KIS Radomsko- W kierunku zmiany”
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45110000-1, 45400000-1, 45300000-0, 45330000-9, 45331000-6, 45310000-3,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
W dniu 25.07.2017 r. postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.), gdyż w postępowaniu nie została złożona żadna oferta.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT193042.26
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert0
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż instalacji solarnej - Rawa Mazowiecka
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania10-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż instalacji solarnej na potrzeby obiektu hotelarskiego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI