Wykonanie wymiany istniejących chodników w pasie drogowym ulicy Jana Kilińskiego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie wymiany istniejących chodników w pasie drogowym ulicy Jana Kilińskiego i ulicy Poselskiej w Aleksandrowie Łódzkim
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoAleksandrów Łódzki
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Aleksandrów Łódzki
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-26
  • Numer ogłoszenia2017/2017/112349
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 112349 - 2017 z dnia 2017-07-26 r.
Aleksandrów Łódzki: Wykonanie wymiany istniejących chodników w pasie drogowym ulicy Jana Kilińskiego i ulicy Poselskiej w Aleksandrowie Łódzkim
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 536596-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Aleksandrów Łódzki, krajowy numer identyfikacyjny 472057738, ul. Pl. Kościuszki  2, 95-070  Aleksandrów Łódzki, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 422700300, faks 422700313, e-mail gmina@aleksandrow-lodzki.pl
Adres strony internetowej (URL): http://aleksandrow-lodzki.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie wymiany istniejących chodników w pasie drogowym ulicy Jana Kilińskiego i ulicy Poselskiej w Aleksandrowie Łódzkim
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZP.271.18.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Część I zamówienia – Wykonanie wymiany istniejących chodników w pasie drogowym ulicy Jana Kilińskiego w Aleksandrowie Łódzkim. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany istniejących chodników w pasie drogowym ulicy Jana Kilińskiego na działkach o nr ewid. 259 i 260 w obrębie geodezyjnym A-2 w Aleksandrowie Łódzkim. 2. Zakres prac obejmuje w szczególności: a) wykonanie robót rozbiórkowych, b) ułożenie nowej nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej – 1.260 m2, c) wykonanie podbudowy z kruszywa o grubości 10 cm – 700 m2, d) ułożenie nowej kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej na wjazdach – 500 m2, e) ułożenie krawężników betonowych 15x30x100 z wykonaniem ław betonowych – 850 mb, f) ułożenie obrzeży betonowych 20x6x100 – 650 mb. 3. Szczegółowy obmiar oraz zakres prac znajduje się w „dokumentacji przedmiotowej” stanowiącej załącznik nr 6.1 do SIWZ. 4. Prace budowlane muszą być wykonane zgodnie z załączoną dokumentacją (Załącznik nr 6.1 do SIWZ), poleceniami Zamawiającego oraz sztuką budowlaną i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 5. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r., poz. 1666), osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Roboty rozbiórkowe w zakresie remontu chodników, 2) Ułożenie nowej nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej, 3) Wykonanie podbudowy z kruszywa, 4) Ułożenie nowej kostki brukowej betonowej na wjazdach, 5) Ułożenie krawężników betonowych z wykonaniem ław betonowych, 6) Ułożenie obrzeży betonowych, 7) Uzupełnienie ubytków w nawierzchni. 6. W dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia oświadczenia o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt. 5. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się , iż każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie przez niego wskazanym, nie krótszym niż 10 dni roboczych, Wykonawca lub Podwykonawca przedłoży do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/Podwykonawcę z pracownikami. Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. Część II zamówienia – Wykonanie wymiany istniejących chodników w pasie drogowym ulicy Poselskiej w Aleksandrowie Łódzkim. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany istniejących chodników w pasie drogowym ulicy Poselskiej na działkach o nr ewid. 318, 463, 457, 456, 451, 450, 449, 438 w obrębie geodezyjnym A-9 i na działkach o nr ewid. 178/7, 177/7, 172/6, 171/6 w obrębie geodezyjnym A-5 w Aleksandrowie Łódzkim. 2. Zakres prac obejmuje w szczególności : a) wykonanie robót rozbiórkowych, b) ułożenie nowej nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej – 937,5 m2, c) podbudowa z kruszywa o grubości 10 cm – 50 m2, d) ułożenie krawężników betonowych 15x30x100 z wykonaniem ław betonowych – 178 mb, e) ułożenie obrzeży betonowych 20x8x100 – 650 mb. 3. Szczegółowy obmiar oraz zakres prac znajduje się w „dokumentacji przedmiotowej” stanowiącej załącznik nr 6.2 do SIWZ. 4. Prace budowlane muszą być wykonane zgodnie z załączoną dokumentacją (Załącznik nr 6.2 do SIWZ), poleceniami Zamawiającego oraz sztuką budowlaną i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 5. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r., poz. 1666), osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Roboty rozbiórkowe w zakresie remontu chodników, 2) Ułożenie nowej nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej, 3) Wykonanie podbudowy z kruszywa, 4) Ułożenie krawężników betonowych z wykonaniem ław betonowych, 5) Ułożenie obrzeży betonowych, 6) Uzupełnienie ubytków w nawierzchni. 6. W dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia oświadczenia o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt. 5. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się , iż każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie przez niego wskazanym, nie krótszym niż 10 dni roboczych, Wykonawca lub Podwykonawca przedłoży do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/Podwykonawcę z pracownikami. Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia wspólne dla części I i części II zamówienia 1. Zamawiający nie określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Termin gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały, jakiej Wykonawca udziela Zamawiającemu, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które będzie oceniane zgodnie z punktem XIV.2.2 SIWZ. Zamawiający ustala minimalny wymagany termin udzielonej przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały na okres 36 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego końcowego odbioru robót. Wykonawca może przedłużyć termin gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały na okres maksymalnie 60 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego końcowego odbioru robót. Jeżeli Wykonawca udzieli gwarancji na okres dłuższy niż 60 miesięcy, Zamawiający obliczając ilość punktów w kryterium „gwarancja i rękojmia”, będzie traktował taki zapis tak, jak gdyby Wykonawca udzielił gwarancji i rękojmi na okres 60 miesięcy. Do umowy również zostanie wprowadzony termin gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały na okres 60 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego końcowego odbioru robót (pomimo proponowanego w ofercie przez Wykonawcę dłuższego okresu gwarancji).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak

II.5) Główny Kod CPV: 45233222-1
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
1. Termin realizacji zamówienia: do 2 miesięcy od daty zawarcia umowy. 2. Miejsce wykonania Zamówienia: 2.1. Część I zamówienia: pas drogowy ulicy Jana Kilińskiego na działkach o nr ewid. 259 i 260 w obrębie geodezyjnym A-2 w Aleksandrowie Łódzkim. 2.2. Część II zamówienia: pas drogowy ulicy Poselskiej na działkach o nr ewid. 318, 463, 457, 456, 451, 450, 449, 438 w obrębie geodezyjnym A-9 i na działkach o nr ewid. 178/7, 177/7, 172/6, 171/6 w obrębie geodezyjnym A-5 w Aleksandrowie Łódzkim.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Wykonanie wymiany istniejących chodników w pasie drogowym ulicy Jana Kilińskiego w Aleksandrowie Łódzkim
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT249411.31
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
MARKBUD Sp. z o.o.,  biuro@markbud-poddebice.pl,  ul. Targowa 7,  99-200,  Poddębice,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 337237,70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 337237,70
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 337237,70
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Wykonanie wymiany istniejących chodników w pasie drogowym ulicy Poselskiej w Aleksandrowie Łódzkim
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT124302.10
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
MARKBUD Sp. z o.o.,  biuro@markbud-poddebice.pl,  ul. Targowa 7,  99-200,  Poddębice,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 160566,55
Oferta z najniższą ceną/kosztem 160566,55
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 160566,55
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace wykończeniowe - Korczew
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania11-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace wykończeniowe. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI