Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z mieszkaniami socjalnymi oraz rozbiórka...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z mieszkaniami socjalnymi oraz rozbiórka części budynku gospodarczego w Radomsku przy ul. Św. Rozalii 1A.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoRadomsko
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiasto Radomsko
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-25
  • Numer ogłoszenia2017/2017/111645
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 111645 - 2017 z dnia 2017-07-25 r.
Radomsko: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z mieszkaniami socjalnymi oraz rozbiórka części budynku gospodarczego w Radomsku przy ul. Św. Rozalii 1A.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 531089-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Radomsku Sp. z o.o. 97-500 Radomsko ul. Kościuszki 12A
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Radomsko, krajowy numer identyfikacyjny 590648238, ul. ul. Tysiąclecia  5, 97-500   Radomsko, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 446 854 571, faks 044 6854513, 6854521, e-mail zamowienia@radomsko.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.radomsko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z mieszkaniami socjalnymi oraz rozbiórka części budynku gospodarczego w Radomsku przy ul. Św. Rozalii 1A.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z mieszkalniami socjalnymi oraz rozbiórka części budynku gospodarczego w Radomsku przy ul. Św. Rozalii 1A, dz. nr ewid. 175 obręb 10 Radomsko. Podstawowe dane techniczne budynku: a) Powierzchnia zabudowy 377,17 m b) Powierzchnia użytkowa 979,90 m c) Kubatura 3 838,08 m 2. Szczegółowy zakres robót do wykonania zgodny z projektami budowlano-wykonawczymi, specyfikacjami wy technicznymi wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami robót obejmuje: 1)Przygotowanie terenu budowy a) przygotowanie zaplecza budowy; b) usunięcie warstwy ziemi roślinnej; 2) Rozbiórka części budynku gospodarczego (bud. nr 13) a) rozbiórka stropodachu; b) rozbiórka ścian przyziemia; c) rozbiórka fundamentów; 3) Wykonanie wykopów pod fundamenty (wykopy przy użyciu maszyn) 4) Roboty fundamentowe a) wykonanie podkładu z betonu klasy B10; b) wykonanie ław oraz stóp fundamentowych (zgodnie z częścią konstrukcyjną); c) wykonanie izolacji poziomej; d) wykonanie ław fundamentowych ścian fundamentowych oraz słupów żelbetowych; e) wykonanie przyłączy mediów (prąd, woda, energia elektryczna, kanalizacja, gaz); f) wykonanie izolacji pionowej; g) wykonanie podłogi na gruncie; 5) Roboty konstrukcyjne a) wykonanie ścian konstrukcyjnych, słupów żelbetowych oraz wykonanie stropów między kondygnacjami; b) wykonanie konstrukcji dachu i pokrycia; 6) Roboty wykończeniowe wewnętrzne a) wykonanie ścianek działowych; b) osadzenie podokienników, stolarki okiennej oraz futryn drzwiowych; c) wykonanie posadzek; d) osadzenie skrzydeł drzwiowych; e) wykonanie instalacji: elektrycznej, wodno–kanalizacyjnej, wentylacyjnej, grzewczej; 7) Roboty wykończeniowe zewnętrzne a) osadzenie stolarki drzwiowej zewnętrznej; b) wykonanie obróbek blacharskich; c) osadzenie rynien oraz rur spustowych; 8) Wykonanie elementów zagospodarowania terenu, uporządkowanie terenu a) utwardzenie powierzchni dojść i dojazdów oraz miejsc postojowych i miejsca składowania odpadów stałych; Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie: projektami budowlano-wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami robót, opracowanymi przez Pracownię Projektową Tomasz Karski FREE.DOM, 97-500 Radomsko, ul. Prymasa Wyszyńskiego 27 oraz zasadami wiedzy technicznej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1) przedmiar robót branży budowlanej - stanowiący dodatek nr 10a do SIWZ, 2) przedmiar robót branży sanitarnej - stanowiący dodatek nr 10b do SIWZ, 3) przedmiar robót branży elektrycznej - stanowiący dodatek nr 10c do SIWZ, 4) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej - stanowiące dodatek nr 11 do SIWZ, 5) projekt budowlany - branży budowlanej Cz.I - stanowiący dodatek nr 12a do SIWZ, 6) projekt budowlany - branży budowlanej Cz.II - stanowiący dodatek nr 12a do SIWZ, 7) projekt konstrukcji - stanowiący dodatek nr 12b do SIWZ, 8) projekt budowlany - branży sanitarnej - stanowiący dodatek nr 12c do SIWZ, 9) projekt budowlany - branży elektrycznej - stanowiący dodatek nr 12d do SIWZ, 10) suplement do dokumentacji technicznej - stanowiący dodatek nr 13 do SIWZ. 4. Z uwagi na specyfikę niektórych elementów przedmiotu zamówienia brak było możliwości opisania ich bez wskazania na znaki towarowe, patenty lub pochodzenie produktów. Dlatego tam gdzie w dokumentacji technicznej znajduje się wskazanie na znaki towarowe, patenty lub pochodzenie produktów, służy ono jedynie do ustalenia charakterystyki tych produktów i Wykonawca ma obowiązek wbudować/zastosować produkty posiadające właściwości zapewniające zgodne z dokumentacją techniczną składającą się na treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia funkcjonowanie elementów, części lub całego obiektu budowlanego. Tym samym dopuszcza się do stosowania przy realizacji zamówienia produkty równoważne innych producentów. Wykonawca, który powołuje się na produkty równoważne obowiązany jest wykazać, że oferowany/-e produkt/-y odpowiada/-ją wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Wymagane parametry techniczne zostały podane w dokumentacji technicznej. W tym celu wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że zastosowany/-e produkt/-y równoważne spełniają wymagania określone przez zamawiającego w dokumentacji technicznej. 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z zm.). Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: czynności pracownika budowlanego obejmującego cały zakres rzeczowy robót budowlanych opisanych w Projektach budowlano-wykonawczych, przedmiarach robót, w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, tj. wykonującego czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót budowlanych, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, kierowników robót, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art 29 ust. 3a ustawy, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone we wzorze umowy stanowiącym dodatek nr 9 do SIWZ. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, b) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45211340-4
Dodatkowe kody CPV: 45311100-1, 45311200-2, 45315300-1, 45111300-1, 45100000-8, 45422000-1, 45421000-4, 45443000-4, 45410000-4, 45430000-0, 45431000-7, 45111291-4, 45333000-0, 45332000-3, 45331000-6,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT1942594.23
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
STB Sp. z o.o.,  ,  ul.Bór 151/C,  42-200,  Częstochowa,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2037914.81
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2037914.81
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2085239.16
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż instalacji solarnej - Rawa Mazowiecka
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania10-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż instalacji solarnej na potrzeby obiektu hotelarskiego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI