II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KONSERWACJA BUDYNKU NR 15 NA TERENIE JW. 4808 W GOŁDAPI
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
51/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest: Konserwacja dachu z wymianą papy na styropapę. Wymiana obróbek blacharskich. Wymiana stolarki okiennej. Wymiana instalacji odgromowej. Konserwacja izolacji ścian fundamentowych. Naprawa elewacji na budynku Nr 15 na terenie JW. 4808 w Gołdapi ul. Partyzantów 33. Budynek Nr 15 JW. 4808 Gołdap ul. Partyzantów 33 Charakterystyka budynku: Budynek parterowy, niepodpiwniczony, ściany murowane, dach o konstrukcji żelbetowej, pokryty papą, wrota zewnętrzne stalowe. W obiekcie występuje instalacja c.o., hydrantowa, elektryczna i odgromowa. Teren wokół budynku posiada zieleń niską (trawa) i utwardzone dojście i podjazdy do budynku. Dane techniczne; - kubatura – 2940,00 m3 - powierzchnia użytkowa – 641,00 m2 Zakres robót budowlanych obejmuje: 1. Roboty dekarskie: a - roboty rozbiórkowe b - ustawienie rusztowania, c - wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, d - wymiana ocieplenia stropodachu z płyty pilśniowej miękkiej na styropapę, e - wymiana pokrycia dachowego z papy wierzchniego krycia na pokrycie papą termozgrzewalną. f- wymiana wywietrzaków wentylacyjnych na dachu. 2. Roboty stolarskie: a - roboty rozbiórkowe, b - wymiana stolarki okiennej stalowej na okna aluminiowe ocieplane, i okna wykonane z PCV, d -wykonanie krat okiennych stalowych zgodnych z Instrukcją o ochronie obiektów wojskowych, c - wykonanie podokienników zaokiennych. 3. Izolacja fundamentów: a - roboty rozbiórkowe, b - wykopy przy ścianach, c - izolacje pionowe ścian, d - przełożenie kostki granitowej, 4. Ocieplenie ścian zewnętrznych: a - uzupełnienie tynków ścian b - przygotowanie podłoża, c - ocieplenie ścian, d - wyprawa elewacyjna, e - malowanie tynków zewnętrznych akrylowych farbą silikonową, 5. Instalacja odgromowa: a - demontaż instalacji odgromowej, b - montaż nowej instalacji odgromowej, c - badania i pomiary instalacji odgromowej. 6. Transport i utylizacja: a – wywiezienie gruzu, płyty miękkiej, papy b – utylizacja gruzu, płyty miękkiej, papy Szczegółowy zakres robót ujęty jest w przedmiarze robót i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Dokumenty te są zasadniczym źródłem do szacowania kosztów realizacyjnych przez Wykonawcę. 1. Warunki realizacji zadania: 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej miejsca inwestycji w terminie 21.06.2017 godz. 11.00. Wykonawca zobowiązany jest do wcześniejszego uzgodnienia terminu wizji lokalnej z Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury z p. Marek Podsiad tel.261336476, z p. Jarosławem Dudko. Koszt takiej wizyty ponosi Wykonawca. 2. Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu, najpóźniej w dniu podpisania umowy ustanowił kierownika budowy (robót) posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku – Prawo budowlane) oraz dostarczy dowód jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 3. Realizacja robót w godzinach 700-1500 (istnieje możliwość pracy do godziny 1800 w dniach poniedziałek- piątek oraz do godz.1500 w sobotę po uzgodnieniu z Dowódcą Jednostki). 4. Obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych właściwej jednostki wojskowej lub instytucji wojskowej na terenie której przewidziano realizację zamówienia jest po podpisaniu umowy, dostarczenie wniosku wraz z wymaganymi przez właściwą jednostkę organizacyjną załącznikami; 5. W przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę/Podwykonawcę do realizacji umowy obcokrajowców, wymagane jest posiadanie pozwolenia wydanego na zasadach określonych w Decyzji nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24.01.2017 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON 2017, poz. 18). 6. Roboty będą prowadzone w budynku garażowym w czynnej (działającej) Jednostce Wojskowej 7. Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót, oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów poboru energii elektrycznej, poboru wody i odprowadzenia ścieków związanych z realizacją robót i potrzebami socjalnymi. Sposób rozliczenia został określony we wzorze umowy. 9. Wykonawca wyznaczy koordynatora do spraw BHP p. ........................................., tel. ........................, który będzie współpracował z Inspektorem BHP 10. W przypadku uszkodzenia systemów alarmowych, p.poż, sieci jawnych, niejawnych, sieci telefonicznej, elektrycznej, komputerowej, wodociągowej, kanalizacyjnej, ciepłowniczej, gazowej itp. Wykonawca usunie awarię w ciągu 48 godzin od zdarzenia zgodnie z obowiązującymi Normami. W przypadku nie usunięcia awarii w wyznaczonym terminie Zamawiający zleci wykonanie usunięcia awarii osobie trzeciej na koszt Wykonawcy. 11. Wykonawca w harmonogramie wykonania robót musi uwzględnić całość robót do wykonania; 12. Transport odpadów z terenu budowy winien być przeprowadzony przez firmę posiadającą stosowne uprawnienia. 13. Ceny jednostkowe złomu zostały ustalone na podstawie „Planu przekazywania w 2016 roku Agencji Mienia Wojskowego trwale zbędnych rzeczy ruchomych” sporządzony przez IWspSZ, który sporządzony jest z uwzględnieniem średnich cen jednostkowych uzyskanych przy sprzedaży. 14. W niniejszym postępowaniu Zamawiający stawia wymóg zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących bezpośrednie czynności w realizacji robót (art. 29 ust. 3a Ustawy pzp). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jak również obowiązki wykonawcy oraz warunki realizacji zawarto w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz załącznikach stanowiących jej integralną część
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV: