Remont dróg gminnych i wewnętrznych w miejscowości Gamów,Rudnik,Łubowice,Grzegor

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont dróg gminnych i wewnętrznych w miejscowości Gamów,Rudnik,Łubowice,Grzegorzowice
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoRudnik
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Rudnik
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-26
  • Numer ogłoszenia2017/2017/112207
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 112207 - 2017 z dnia 2017-07-26 r.
Rudnik: Remont dróg gminnych i wewnętrznych w miejscowości Gamów,Rudnik,Łubowice,Grzegorzowice
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 532226-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rudnik, krajowy numer identyfikacyjny 27625852300000, ul. ul. Kozielska  1, 47411   Rudnik, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 324 106 428, faks 032 4106418 wew. 123, e-mail przetargi@gmina-rudnik.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gmina-rudnik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dróg gminnych i wewnętrznych w miejscowości Gamów,Rudnik,Łubowice,Grzegorzowice
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZP.271.7.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
3.2 .1 Zakres robót określony w pkt.3.2 obejmuje : a)Modernizację ulicy Stawowej i Modzurowskiej w Gamowie na odcinku 446 mb Zakres robót obejmuje: - zerwanie (frezowanie) nawierzchni gr 3 cm na odcinkach najbardziej uszkodzonych - 1049m2, - ułożenie warstwy wiążącej z asfaltobetonu gr. 3 cm w miejscach uprzednio rozebranych, -  wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z asfaltobetonu grubości 3 cm - 2098m2, - wykonanie chodnika z kostki betonowej długości 110 m i szerokości 0,6 m, - wymiana przepustu fi 200 z rur betonowych na fi 160 PCV - 8m, - wymiana przepustu okularowego fi 600 z rur betonowych - 10m - wymiana ścianki czołowej przepustu okularowego, - utwardzenie terenu wokół kratek ściekowych zlokalizowanych w poboczu – 10 kpl, - wymiana pokryw studni rewizyjnych – 8kpl, - uszczelnienie rurociągu z rur betonowych – 2 złącza, - montaż znaków pionowych – 2 szt. b)Modernizację ulicy Wiejskiej w Rudniku na odcinku 250 mb Zakres robót obejmuje: - oczyszczenie/zerwanie nawierzchni – warstwa 5-10 cm grubości – 800 m2, - rozebranie podbudowy – 195 m2, - wykonanie koryta głębokości 0-30 cm 195 m2, - ułożenie podbudowy tłuczniowej: warstwa dolna frakcji 0-63 gr. 18 cm, górna frakcji 0-31 gr. 8 cm – 195 m2, - wyrównanie istniejącej nawierzchni do wymaganej niwelety, gr warstwy do 20 cm - 25 m3, - ułożenie warstwy wyrównawczej z tłucznia kamiennego (profil) gr. 0 - 10 cm - 800m2, - ułożenie warstwy wiążącej i ścieralnej z asfaltobetonu gr. 4 +3 cm - 750m2, - regulacja włazów studzienek rewizyjnych – 7 szt, - przebudowa studni rewizyjnej (obniżenie o 0,3m) – 1 kpl. -humusowanie poboczy z obsianiem - 100 m2, c)Modernizację ulicy Kozielskiej w Rudniku na odcinku 102 mb Zakres robót obejmuje: - oczyszczenie/zerwanie nawierzchni – warstwa do 3 cm grubości - 235 m2, - poszerzenie podbudowy o 60 cm - 55 m2, - ułożenie warstwy wyrównawczej z tłucznia kamiennego (profil) gr. 0 - 12 cm - 332 m2, - ułożenie warstwy wiążącej i ścieralnej z asfaltobetonu gr. 4 +4 cm - 304 m2, - regulacja włazów studzienek rewizyjnych – 3 szt, - humusowanie poboczy z obsianiem - 20 m2, d)Remont drogi Łączącej ul. Powstańców Śląskich w Grzegorzowicach i ul. Wolności w Łubowicach w Gminie Rudnik do KM) +124,6 Zakres robót obejmuje: -rozebranie nawierzchni z m. bitumicznych, trylinki i bloczków betonowych – 761 m2, - rozebranie krawężników – 96 m, - demontaż studzienek ściekowych – 6 kpl, - roboty ziemne (wykonanie koryta i wykopy pod kanalizację deszczową) – 27,6 m3, - kanały z rur PCV fi 200mm układane na podsypce piaskowej – 6 m, - montaż studzienek ściekowych – 3 kpl, - zasypanie wykopów (wymiana gruntu) po kanalizacji – 3,2 m3, - stabilizacja gruntu cementem warstwa gr. 15 cm – 841,6 m2, - podbudowa z kruszywa łamanego gr. 15+5 cm – 803,0 m2, - nawierzchnie z m. mineralno – bitumicznych gr. 4+4 – 736,6 m2, - regulacja odwodnienia liniowego – 43,0 m, - przełożenie nawierzchni chodników z el. prefabrykowanych - 108,3 m2, - montaż oznakowania – 2 kpl, - humusowanie z obsianiem terenów przyległych – 68 m2 - wywóz i utylizacja odpadów – 112,1 m3. e)„Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych łączącej ul. Powstańców Śl. w Grzegorzowicach z ul. Wolności w Łubowicach w KM 0+124,6 – 685,6” Zakres robót obejmuje: - rozebranie nawierzchni z płyt drogowych  - 30 m2, - wymiana przepustów przepustów – 1 kpl - czyszczenie przepustu – 6,0 m, - roboty ziemne – 409,9 m3, - stabilizacja gruntu cementem warstwa gr. 15 cm – 2044,00 m2, - podbudowa z kruszywa łamanego gr. 15+5 cm – 1874,5 m2, - nawierzchnie z m. mineralno – bitumicznych gr. 4+4 – 1705,00 m2, - montaż oznakowania – 1 kpl, - humusowanie z obsianiem terenów przyległych – 1302 m2, - wywóz i utylizacja odpadów – 417,8 m3.   3.2.2 Szczegółowy zakres robót oraz sposób ich wykonania został opisany w : a)dokumentacji projektowej, który stanowi załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ, , b)specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, który stanowi załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ, Stosownie do treści art.30 ust.8 ustawy Pzp,zamawiający informuje,że wymagania o których mowa w przywołanym przepisie Zamawiający określił w specyfikacjach technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik nr 9 do SIWZ. c)przedmiarach robót, które stanowią załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ, oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla potrzeb niniejszego zamówienia. 3.2.3Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art.30 ust.5 ustawy, należy do Wykonawcy. 3.2.7 Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji – 3 lata. Oferta Wykonawcy ,który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 3 lata zostanie odrzucona jako niezgodna ze SIWZ. 3.2.8 Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 22a w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art.22 ust.1b.Zasady dotyczące zatrudniania i rozliczania podwykonawców zawarte są w § 4 projektu umowy stanowiącego integralną część SIWZ tj. załącznika nr 7.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT670623.58
WalutaPL

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe "TRANSKOM" Robert Białdyga ,  przetargi.transkom@onet.pl,  Ujazd,  47-143,  Jaryszów,  kraj/woj. opolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 761031,38
Oferta z najniższą ceną/kosztem 761031,38
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 783028,74
Waluta: PL

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuje ekipy lub zatrudnię pracowników do prac wykończeniowych - Katowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zakres prac: malowanie, szpachlowanie, gładzie, zabudowy g/k. Inwestycje to budynki mieszkalne oraz użyteczności publicznej. Praca na terenie Katowic i okolic. Termin rozpoczęcia pracy do ustalenia. Zainteresowanych proszę o kontakt.
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: KONSERWACJA BUDYNKU NR 15 NA TERENIE JW. 4808 W GOŁDAPI
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: Budowa oczyszczalni ścieków w aglomeracji Sławsk
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: KONSERWACJA BUDYNKU NR 15 NA TERENIE JW. 4808 W GOŁDAPI
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa oczyszczalni ścieków w aglomeracji Sławsk
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI