Zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku socjalno-administracyjnego na budynek...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku socjalno-administracyjnego na budynek administracyjno-socjalny z funkcją edukacyjną z przebudową części pomieszczeń wewnętrznych oraz dostawa i montaż pomp ciepła w gospodarstwie szkółkarskim w Dźwierznie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoMiastko
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoinny: Skarb Państwa PGL LP Nadleśnictwo Miastko
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyNadleśnictwo Miastko
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-26
  • Numer ogłoszenia2017/2017/112213
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 112213 - 2017 z dnia 2017-07-26 r.
Miastko: Zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku socjalno-administracyjnego na budynek administracyjno-socjalny z funkcją edukacyjną z przebudową części pomieszczeń wewnętrznych oraz dostawa i montaż pomp ciepła w gospodarstwie szkółkarskim w Dźwierznie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 538797-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 500001943-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Miastko, krajowy numer identyfikacyjny 77052831928001, ul. Pasieka  , 77200   Miastko, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 598 573 201, faks , e-mail miasto@szczecinek.lasy.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_miastko/zamowienia_publiczne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Skarb Państwa PGL LP Nadleśnictwo Miastko
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku socjalno-administracyjnego na budynek administracyjno-socjalny z funkcją edukacyjną z przebudową części pomieszczeń wewnętrznych oraz dostawa i montaż pomp ciepła w gospodarstwie szkółkarskim w Dźwierznie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1) Przedmiotem zamówienia jest zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku socjalno-administracyjnego na budynek administracyjno-socjalny z funkcją edukacyjną z przebudową części pomieszczeń wewnętrznych oraz dostawa i montaż pomp ciepła w gospodarstwie szkółkarskim w Dźwierznie. 2) Informacje ogólne 1. Lokalizacja inwestycji: Część zamówienia nr 1 i 2 - Gospodarstwo Szkółkarskie zlokalizowane jest w miejscowości Dzwierzno na dz. 6262 gm. Koczała. 2. Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie niezależne od siebie części tj. a) część zamówienia nr 1 – zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku socjalno-administracyjnego na budynek administracyjno-socjalny z funkcją edukacyjną z przebudową części pomieszczeń wewnętrznych gospodarstwa szkółkarskiego w Dźwierznie; b) część zamówienia nr 2 – dostawa i montaż pomp ciepła w budynku administracyjnym w Gospodarstwie Szkółkarskim w Dźwierznie. 3. Szczegółowe informacje dotyczy części nr 1 Stan istniejący: Budynek I kondygnacyjny, parterowy z poddaszem nieużytkowym, częściowo podpiwniczony z dachem dwuspadowym krytym blachą trapezową. Ściany osłonowe z bloczków gazobetonowych gr 18 cm, strop nad piwnicą żelbetowy, nad parterem drewniany. Powierzchnia zabudowy 98,30 m2, kubatura 404,00 m3. 4. Zakres robót 1) część zamówienia nr 1: Piwnica wykonanie instalacji elektrycznej oświetleniowej z montażem osprzętu; wymiana stolarki drzwiowej; roboty malarskie. Parter wyburzenie części ścianek działowych i komina; rozbiórka posadzek; demontaż instalacji wod- kan i instalacji elektrycznej; rozbiórka sufitu z płyt G-K; wykucia, przekucia, przemurowanie otworów; docieplenie posadzek oraz montaż płytek gresowych; docieplenie stropu drewnianego wełną z montażem płyt 2 x G-K; wykonanie nowych ścianek działowych; okładziny ścian w sanitariatach płytkami glazurowanymi; wykonanie i uzupełnienie tynków wapienno- cementowych, wykonanie gładzi gipsowych; wymiana stolarki okiennej na okna PCV jednodzielne uchylno-rozwierane z nawietrzakami higrosterowalnymi w kolorze złotego dębu o wsp. UO=lub< 0,9 W (K* m2) z parapetami z zewnątrz z blachy powlekanej, wewnątrz parapety drewniane w kolorze okien. wymiana stolarki drzwiowej – drzwi wewnętrzne: skrzydła z ramiakiem drewnianym z drewna klejonego, okładzina z obu stron z płyty MDF na wypełnieniu ,,plater miodu” okleinowana okleiną syntetyczną w kolorze złotego dębu, przeszklone ze szprosami, z ościeżnicami regulowanymi szer. ok. 15cm typowe. Stolarka drzwiowa zewnętrzna, aluminiowa, okleinowana okleiną syntetyczną w kolorze złotego dębu z warstwą termoizolacyjną wykonanie instalacji elektrycznych z montażem osprzętu; ; wykonanie instalacji wodociągowej z montażem osprzętu; wykonanie instalacji kanalizacyjnej z białym montażem; montaż instalacji wentylacyjnej grawitacyjnej; montaż pomp ciepła powietrze-powietrze do ogrzania pomieszczeń oraz powietrze- woda do podgrzewania wody; roboty malarskie wewnętrzne Elewacja docieplenie ścian cokołowych styropianem ekstrudowanym gr. 10 cm. docieplenie ścian osłonowych nadziemia styropianem EPS 70-040 gr. 16 cm. kołkowanie i wklejenie jednej warstwy siatki, wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej silikatowej o strukturze baranka 2- 3 mm, malowane farbą silikatową obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe w kolorze brązu. 2) część zamówienia nr 2: a) Parametry jakie budynek musi spełniać po przebudowie Budynek jedno kondygnacyjny Powierzchnia ogrzewana 82,0 m2 Kubatura ogrzewana 210,0 m3 Budynek docieplony zgodnie ze współczynnikami przenikania ciepła na stan 01.01.2021 rok zawarte w rozporządzeniu w sprawie jakim odpowiadać mają budynki (Dz.U 75, poz 690 z późn. zm.). b) Charakterystyka energetyczna Obliczeniowe straty ciepła przez przenikanie QP= 2,99 kW; Obliczeniowe straty ciepła przez wentylację Qw= 1,36 kW; Całkowite straty ciepła Razem Qc= 4,35 kW; Strefa klimatyczna I tz= -16°C; Wymagana temperatura wewnętrzna tw min=20°C; Ciepła woda użytkowa – zasobnik cwu 60 l; Ogrzewanie i chłodzenie za pomocą pomp ciepła powietrze-powietrze; Przygotowanie cwu za pomocą pomp ciepła powietrze-woda. c) Parametry graniczne pomp ciepła Pomieszczenie sali edukacyjnej Pompa ciepła powietrze-powietrze z jedną jednostką zewnętrzną i dwoma jednostkami wewnętrznymi ( wskazane kasetony sufitowe) Wydajność grzewcza Min/Nom/Max 1,3/4,2/5,2 kW; Pobór mocy- grzanie Min/Nom/Max 0,23/1,24/1,84 kW; Etykieta energetyczna min A+; SCOP - ogrzewanie 4,90; Siatka żywiczna odporna na pleśń; System sterowany zdalnie na podczerwień; Zasilanie jednofazowe Hz/V 50/220-240; Przepływ powietrza przy grzaniu min 8,5-12,5 m3/h; Poziom ciśnienia akustycznego max 32dB; Dopuszcza się zastosowanie urządzenia do klasy sprawności A+ do ECOP 4,3 pod warunkiem zapewnienia zwiększonej wydajności grzewczej i zapewnienia wymaganej minimalnej temperatury wewnętrznej. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 PZP musi wykazać, że oferowane dostawy spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym. Stosowne dokumenty potwierdzające równoważność muszą zostać załączone do złożonej oferty. Pomieszczenie biurowe i sanitariaty Pompa ciepła powietrze-powietrze z jedną jednostką zewnętrzną i dwoma jednostkami wewnętrznymi naściennymi; Wydajność grzewcza Min/Nom/Max 1,1/3,2/5,5 kW (3,24 kW Max wydajność grzewcza przy temp. -15°C); Pobór mocy- grzanie Min/Nom/Max 0,24/0,72/2,14 kW; Etykieta energetyczna min A; SCOP - ogrzewanie 4,37; Siatka żywiczna odporna na pleśń- zmywalny; System sterowany zdalnie na podczerwień; Zasilanie jednofazowe Hz/V 50/220-240; Przepływ powietrza przy grzaniu min 5,7-10,1 m3/h; Poziom ciśnienia akustycznego max 40dB; Dopuszcza się zastosowanie urządzenia do klasy sprawności A do ECOP 4,0 pod warunkiem zapewnienia zwiększonej wydajności grzewczej i zapewnienia wymaganej minimalnej temperatury wewnętrznej. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 PZP musi wykazać, że oferowane dostawy spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym. Stosowne dokumenty potwierdzające równoważność muszą zostać załączone do złożonej oferty. Podgrzewanie ciepłej wody użytkowej Pompa ciepła powietrze-woda do ogrzania wody użytkowej 55 °C w zbiorniku o pojemności 60 l.; Klasa energetyczna A, COP 4,0; Zalecany przepływ 0,25 m3/h; Maksymalna moc grzewcza 2,5 KW; Pobierana moc elektryczna 0,3-0,7 kW; Uwaga! Montaż urządzeń musi być wykonany przed wykonaniem sufitów podwieszanych realizowanych w części zamówienia nr 1. W związku z powyższym o terminie montażu urządzeń Zamawiający poinformuje niezwłocznie wykonawcę. 5. Wymagania dotyczące zatrudniania na podstawie umowy o pracę. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia tj. pracowników budowlanych wykonujących roboty ogólnobudowlane, instalacyjne, wykończeniowe pod kierownictwem Kierownika budowy lub Kierownika robót – wykonujących prace w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666). Szczegółowe obowiązki Wykonawcy dotyczące zatrudniania na podstawie umowy o pracę zostały szczegółowo opisane we wzorze umowy, który stanowi załącznik oraz rozdziale 25 SIWZ. 6. Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem zamówienia określony został w dokumentacji technicznej tj. a) kosztorysach; b) opisie technicznym; c) dokumentacji projektowej; d) przedmiarach e) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

II.5) Główny Kod CPV: 45211350-7
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45262700-8, 45410000-4, 45430000-0, 45400000-1, 42511110-5, 45300000-0,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku socjalno-administracyjnego na budynek administracyjno-socjalny z funkcją edukacyjną z przebudową części pomieszczeń wewnętrznych gospodarstwa szkółkarskiego w Dźwierznie
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT167771.19
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Usług Budowlanych Zbigniew Melchert,  ,  ul. Górna 15,  77 – 200,  Miastko ,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 217 491.52
Oferta z najniższą ceną/kosztem 217 491.52
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 217 491.52
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: dostawa i montaż pomp ciepła w budynku administracyjnym w Gospodarstwie Szkółkarskim w Dźwierznie
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne – nie złożono żadnej oferty do dnia składania ofert, na część zamówienia nr 2. Uzasadnienie prawne – art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 z późn.zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT36343.29
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert0
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekipy do prac budowlanych i remontowych - Słupsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania09-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję ekipy do prac budowlanych i remontowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: KONSERWACJA BUDYNKU NR 15 NA TERENIE JW. 4808 W GOŁDAPI
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: „Modernizacja gminnej drogi gruntowej Samborek – Wilczkowo nr 116021N zakresie długości 1633 mb – II etap”
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: KONSERWACJA BUDYNKU NR 15 NA TERENIE JW. 4808 W GOŁDAPI
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI