Wykonanie szklarni z wyposażeniem

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie szklarni z wyposażeniem
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoSkierniewice
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoinny: Instytut Badawczy
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyInstytut Ogrodnictwa
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-20
  • Numer ogłoszenia2017/2017/110380
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 110380 - 2017 z dnia 2017-07-20 r.
Skierniewice: Wykonanie szklarni z wyposażeniem
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 509959-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Ogrodnictwa, krajowy numer identyfikacyjny 101023342, ul. ul. Konstytucji 3 Maja  1/3, 96-100  Skierniewice, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. +48468332021, faks +48468333228, e-mail zamowienia.publiczne@inhort.pl
Adres strony internetowej (URL): www.inhort.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Instytut Badawczy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie szklarni z wyposażeniem
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
17/ZP/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest budowa szklarni w systemie zaprojektuj i wybuduj w trzech etapach: Etap I - wykonanie dokumentacji projektowej Etap II i III - wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych oraz wyposażenie szklarni. Etap I 1. Wykonanie mapy do celów projektowych. 2. Opracowanie pełnobranżowego projektu budowlanego w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę i niezbędnym do realizacji robót budowlanych – po 6 egzemplarzy każdej branży w wersji papierowej i 1 egzemplarz w wersji elektronicznej. 3. Sporządzenie projektów wykonawczych uzupełniających i uszczegóławiających projekt budowlany w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do realizacji robót budowlanych (we wszystkich branżach) - po 4 egzemplarze każdej branży w wersji papierowej i 1 egzemplarz w wersji elektronicznej. 4. Sporządzenie kosztorysu uproszczonego – po 2 egzemplarze każdej branży w wersji papierowej i 1 egzemplarz w wersji elektronicznej. 5. Sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (IBIOZ) – po 6 egzemplarzy każdej branży w wersji papierowej i 1 egzemplarz w wersji elektronicznej. 6. Uzyskanie niezbędnych pozwoleń, uzgodnień i decyzji administracyjnych, wraz z ostateczną decyzją o pozwoleniu na budowę. Etap II i III 1. Wytyczenie geodezyjne. 2. Wykonanie wewnętrznych przyłącz. 3. Wykonie robót budowlanych i instalacyjnych: - roboty rozbiórkowe i demontażowe; - wykonanie fundamentów; - wykonanie konstrukcji; - wykonanie posadzki; - szklenie i ułożenie płyt poliwęglanowych; - wykonanie instalacji elektrycznej; - wykonanie instalacji wod.-kan.; - wykonanie instalacji c.o. 4. Wyposażenie szklarni w zakresie określonym w Programie funkcjonalno – użytkowym załączonym do SIWZ. 5. Sporządzenie protokołów i instrukcji eksploatacji. 6. Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej wraz z dokumentacją powykonawczą – 2 egzemplarze w wersji papierowej i 1 egzemplarz w wersji elektronicznej. Dane techniczne: Wymiary szklarni: 9,60 x 18,00 m Powierzchnia: 172,80 m2 Wysokość ścian bocznych: 4,50 m Wysokość całkowita: ok. 6,00 m (kamery), ok. 5,30 m (korytarz) Ilość kamer - 3 + korytarz
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 44211500-7
Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 71320000-7, 45300000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT655000.00
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
AGROFIM POLAND Sp. z o.o.,  netafimsk@netafim.pl,  ul. Rybickiego 10,  96-100,  Skierniewice,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 651285.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 651285.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 981540.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż instalacji solarnej - Rawa Mazowiecka
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania10-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż instalacji solarnej na potrzeby obiektu hotelarskiego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI