Ogłoszenie nr 110731 - 2017
z dnia 2017-07-21 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuZamówienie realizowane w ramach projektu: "Kompleksowy projekt adaptacji lasów i leśnictwa do zmian klimatu - zapobieganie, przeciwdziałanie oraz ograniczanie skutków zagrożeń związanych z pożarami lasów", współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 542097-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Wolsztyn, krajowy numer identyfikacyjny
97003991000000, ul.
ul. Bohaterów Bielnika
29,
64200
Wolsztyn, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
683 842 146, faks
683 842 146, e-mail
Wolsztyn@zielonagora.lasy.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.wolsztyn.zielonagora.lasy.gov.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa dostrzegalni przeciwpożarowej w leśnictwie Nowy Dwór
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
SA.270.11.2017.KG
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia.
1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie dostrzegalni przeciwpożarowej w Leśnictwie Nowy Dwór na działce oznaczonej numerem ewidencyjnym 767 obręb ewidencyjny Nowy Dwór w ramach projektu „Kompleksowy projekt adaptacji lasów i leśnictwa do zmian klimatu – zapobieganie, przeciwdziałanie oraz ograniczanie skutków zagrożeń związanych z pożarami lasów”, współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
2) Dostrzegalnia będzie obiektem o charakterze gospodarczym służącym do obserwacji i powiadamiania o dostrzeżonych pożarach na terenie leśnym. Jest to obiekt o konstrukcji masztowej, utwierdzonej zwieńczoną kabiną obserwacyjną o konstrukcji stalowej. Wysokość całkowita konstrukcji: ~36,49 m (góra dachu kabiny) oraz ~38,00 m (góra ogromu). Wejście na dostrzegalnię schodami spiralnymi, lewoskrętnymi. Wejście do kabiny usytuowane jest w podłodze kabiny z drabiny stalowej z ostatniego spocznika. W dachu ocieplona klapa służąca do wyjścia na dach. Dostrzegalnia stabilizowana dwupoziomowym układem lin (odciągi) rozpiętych w trzech kierunkach, rozstawione w układzie poziomym o 120°. Górny poziom lin mocowany w poziomie głowicy trzonu 33,80 m, dolny na wysokościach kolejno 17,4 m, 16,7 m, 15,7 m (liny dolnego poziomu na różnych wysokościach). Obiekt wyposażony w instalację odgromową oraz zasilania urządzeń elektrycznych z panelów fotowoltaicznych.
- całkowita wysokość – 36,49m
- kubatura kabiny – 21,60m3
- powierzchnia użytkowa kabiny – 6,80m2
3) Zakres robót budowlanych i montażowych:
a. Dostrzegalnia przeciwpożarowa:
- roboty ziemne;
- fundamentowanie;
- izolacja fundamentu;
- montaż konstrukcji stalowych;
- instalacja odgromowa
b. Ogrodzenie.
c. Szczegółowy opis zakresu prac oraz technologia wykonania robót, określone zostały
w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót dalej „STWiOR” stanowiącej załącznik nr 11 do SIWZ, Przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ, Podręcznikiem wdrażania projektu ochrony przeciwpożarowej stanowiącym załącznik nr 13 do SIWZ oraz Instrukcją użytkowania obiektu stanowiącą załącznik nr 14 do SIWZ. Uwaga: W przypadku aktualizacji podręcznika, o którym mowa wyżej, Zamawiający zobowiązuje się do poinformowania Wykonawcy o dokonanych zmianach, a Wykonawca zobowiązuje się do zapoznania z nową wersją podręcznika.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
44212200-1
Dodatkowe kody CPV:
45310000-3,
45342000-6,
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie została złożona żadna oferta. Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT463226.08 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert0
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,
,
,
,
, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy Oferta z najniższą ceną/kosztem >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.