Zmiana sposobu użytkowania budynku oświatowego na budynek przedszkola i szkoły podstawowej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zmiana sposobu użytkowania budynku oświatowego na budynek przedszkola i szkoły podstawowej nr 5 w Wolsztynie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoWolsztyn
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Wolsztyn
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-27
  • Numer ogłoszenia2017/2017/112758
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 112758 - 2017 z dnia 2017-07-27 r.
Wolsztyn: Zmiana sposobu użytkowania budynku oświatowego na budynek przedszkola i szkoły podstawowej nr 5 w Wolsztynie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 538387-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 500002303-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolsztyn, krajowy numer identyfikacyjny 97077070600000, ul. Rynek  1, 64-200   Wolsztyn, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 68 347 45 00, faks 68 347 45 90, e-mail inwestycje@wolsztyn.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.wolsztyn.pl, http://www.bip.wolsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zmiana sposobu użytkowania budynku oświatowego na budynek przedszkola i szkoły podstawowej nr 5 w Wolsztynie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
IN.271.14.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zakres zamówienia obejmuje zmianę sposobu użytkowania obiektu oświatowego na przedszkole i szkołę podstawową w Wolsztynie. Dostosowanie obiektu obejmuje prace w salach dydaktycznych oraz pomieszczeniach sanitarnych istniejącego budynku. Obiekt o trzech kondygnacjach. Jedna kondygnacja częściowo zagłębiona w ziemię. Nad budynkiem wykonany jest stropodach płaski wentylowany z warstwą wierzchnią w postaci papy termozgrzewalnej. Parametry techniczne budynku wg projektu budowlanego: - Powierzchnia zabudowy: - Pz = 657,23 m2 - Powierzchnia użytkowa: - Pu = 1 543,65 m2 - Kubatura: - Pu = 6 499,21 m3. Konstrukcja budynku: - główna konstrukcja nośna – ściana murowana; - konstrukcja dachu – istniejące stropy żelbetowe; - stropy - istniejące stropy żelbetowe; - ściana wewnętrzna – ściany wewnętrzne obustronnie otynkowane. Ściany projektowane - wykonane w systemie suchej zabudowy z płyt G-K o odporności ogniowej > EI30), - posadzki winny być wykonane z materiałów co najmniej trudnozapalnych, - wykończenie ścian tynkami lub innymi materiałami niepalnymi. W zakres zadania wchodzą roboty budowlane, w tym m.in.: - przebudowa istniejącej klatki schodowej, - wydzielenie klatki schodowej drzwiami o odporności ogniowej EI30 oraz wyposażenie jej w system oddymiania, - wyposażenie klatki schodowej technicznej w drzwi o odporności ogniowej EI30, - zmiany w zakresie stolarki otworowej, - zmiana układu funkcjonalnego pomieszczeń, - wykonanie w części pomieszczeń nowych okładzin podłogowych oraz ściennych, - przebudowa istniejącego nasypu oraz wykonanie murków oporowych, - rozbiórka pochylni dla niepełnosprawnych, - przebudowa kratek wentylacyjnych, - zastosowanie – montaż w otworach okiennych na klatce schodowej technicznej okien przeciwpożarowych o klasie odporności ogniowej EI60 (zamiennie do montażu luksfery określonej w projekcie). Do zadań wykonawcy należy również: - zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej; - wykonanie dokumentacji powykonawczej – w ilości 3 kompletów, - wykonanie dokumentacji geodezyjnej, zawierającej wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz informację o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania działki lub terenu lub odstępstwach od tego projektu – 4 komplety, - wykonanie instrukcji bezpieczeństwa ppoż. – 3 komplety, oznakowanie obiektu zgodnie z wykonana instrukcją oraz wyposażenie obiektu w sprzęt ppoż. wg opracowanej instrukcji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45214200-2
Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 45310000-3, 45330000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT889916.60
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego DANA-BUD inż. Stanisław Karcz,  danabud@danabud.pl,  Karpicko, ul. Podgórna 19A,  64-200,  Wolsztyn,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1868493,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1868493,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1868493,00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 24,34%
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie tynków wewnętrznych - Poznań
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie tynków wewnętrznych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: Budowa drogi gminnej wraz z kanalizacją deszczową w m. Cewice
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z miasta Wolsztyn: Budowa dostrzegalni przeciwpożarowej w leśnictwie Nowy Dwór
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa drogi gminnej wraz z kanalizacją deszczową w m. Cewice
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI