„Remont i budowa chodnika w ul. Jordana, Remont pętli autobusowej przy ulicy Strobowskiej,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Remont i budowa chodnika w ul. Jordana, Remont pętli autobusowej przy ulicy Strobowskiej, Remont chodnika przy przedszkolu nr 10 ul. Szkolna 1”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoSkierniewice
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUrząd Miasta Skierniewice
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-28
  • Numer ogłoszenia2017/2017/113059
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 113059 - 2017 z dnia 2017-07-28 r.
Skierniewice: „Remont i budowa chodnika w ul. Jordana, Remont pętli autobusowej przy ulicy Strobowskiej, Remont chodnika przy przedszkolu nr 10 ul. Szkolna 1”.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 537375-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Skierniewice, krajowy numer identyfikacyjny 000524306, ul. ul. Rynek  1, 96-100  Skierniewice, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. +48468345100, faks +48468345151, e-mail k.stepien@um.skierniewice.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.um.skierniewice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Remont i budowa chodnika w ul. Jordana, Remont pętli autobusowej przy ulicy Strobowskiej, Remont chodnika przy przedszkolu nr 10 ul. Szkolna 1”.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
RZP.271.52.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
„Remont i budowa chodnika w ul. Jordana, Remont pętli autobusowej przy ulicy Strobowskiej, Remont chodnika przy przedszkolu nr 10 ul. Szkolna 1”. 1. Nazwa i adres Zamawiającego: 1) Miasto Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, strona internetowa: www.bip.um.skierniewice.pl, nr telefonu (46) 834-51-00 834-51-35 nr faksu (46) 834-51-45, zwane dalej Zamawiającym, zaprasza do złożenia ofert w przetargu nieograniczonym dla zadań inwestycyjnych pn.: „Remont i budowa chodnika w ul. Jordana, Remont pętli autobusowej przy ulicy Strobowskiej, Remont chodnika przy przedszkolu nr 10 ul. Szkolna 1”. 2. Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony przeprowadzany jest na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2015 r., poz. 2164 z późn.zm.) zwaną dalej „ustawą” lub „ustawą Pzp”. 3. Opis przedmiotu zamówienia: 3.1 Kody CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 45233200-1- Roboty w zakresie różnych nawierzchni, 45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby. 3.2 .Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne: „Remont i budowa chodnika w ul. Jordana, Remont pętli autobusowej przy ulicy Strobowskiej, Remont chodnika przy przedszkolu nr 10 ul. Szkolna 1” zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ) i przedmiarem robót (załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ). 3.3 Orientacyjny zakres inwestycji pn. 1. Remont i budowa chodnika w ul. Jordana Roboty polegać będą między innymi na remoncie chodnika w ul.Jordana o konstrukcji; Konstrukcja nawierzchni chodnika: a) kostka betonowa szara grub. 8 cm , b) podsypka cem.piask. 1:4 gr. 3 cm, c) kruszywo łamane stab.mech 0/31.5 gr. 15cm, d) warstwy odcinającej z piasku gr. 15 cm. Łączna grubość warstw konstrukcyjnych wynosi 41 cm. Konstrukcja nawierzchni zjazdów: a) kostki betonowej czerwona grub. 8 cm, b) podsypki cementowo-piaskowej 1:4 gr.3 cm, c) kruszywo łamane stab.mech. 031.5 gr. 15 cm, d) kruszywo stabil.cem. o Rm=2,5MPa gr. 15 cm. Łączna grubość warstw konstrukcyjnych wynosi 41 cm. Szczegółowy zakres robót dla tego zadania jest określony przez przedmiar robót i wykaz cen oraz dokumentację techniczną. Przy wykonywaniu robót należy uwzględnić także decyzje, warunki, uzgodnienia, opinie do opracowanej dokumentacji technicznej. 2. Remont pętli autobusowej przy ulicy Strobowskiej Roboty polegać będą między innymi na remoncie pętli autobusowej o konstrukcji; Konstrukcja nawierzchni zatoki autobusowej: a) kostka betonowa, fazowa, szara gr. 8 cm, b) podsypka cem.piask. 1:4 gr. 3 cm, c) kruszywo stabilizowane cementem Rm+2,5 MPa gr. średnio 7 cm, d) istniejąca warstwa z kostki betonowej tzw. trylinki. Szczegółowy zakres robót dla tego zadania jest określony przez przedmiar robót i wykaz cen oraz dokumentację techniczną. Przy wykonywaniu robót należy uwzględnić także decyzje, warunki, uzgodnienia, opinie do opracowanej dokumentacji technicznej. 3. Remont chodnika przy przedszkolu nr 10 ul. Szkolna 1 Roboty polegać będą między innymi na remoncie chodnika przy przedszkolu nr 10 ul. Szkolna o konstrukcji nawierzchni chodnika; a) kostka betonowa szara grub. 6 cm , b) podsypka cem.piask. 1:4 gr. 3-4 cm, c) kruszywo stabilizowane cementem Rm= 5 MPa gr. średnio 12 cm, d) warstwy odcinającej z piasku gr. 15 cm. Szczegółowy zakres robót dla tego zadania jest określony przez przedmiar robót i wykaz cen oraz dokumentację techniczną. Przy wykonywaniu robót należy uwzględnić także decyzje, warunki, uzgodnienia, opinie do opracowanej dokumentacji technicznej. 3.4. Szczegółowy opis zamówienia został zawarty w dokumentacjach projektowych na wykonanie zadania oraz w Specyfikacjach Technicznych, które są dostępne w Wydziale Dróg i Komunikacji Urzędu Miasta Skierniewice przy ul. Floriana 9 w pokoju nr 12 oraz na stronie internetowej BIP UM Skierniewice (załączniki do ogłoszenia o zamówieniu). 3.5. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności: część I - robót brukarskich, część II - robót brukarskich, część III - robót brukarskich, w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia wskazanym w SIWZ jeżeli wykonywanie czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności: część I - robót brukarskich, część II - robót brukarskich, część III - robót brukarskich, w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o prace oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto w § 15 wzoru umowy stanowiącym załącznik Nr 8 do SIWZ. Uwaga! Tam, gdzie w opracowaniu zostały wskazane normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań RÓWNOWAŻNYCH. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane materiały, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Dopuszcza się innych producentów materiałów budowlanych, niż podanych w opracowaniu, pod warunkiem zagwarantowania RÓWNORZĘDNYCH parametrów technicznych i technologicznych oraz zgodności z obowiązującymi wymaganiami prawnymi w porozumieniu z projektantem, po akceptacji Zamawiającego. 4. Podział zamówienia na części. Zamówienie dzieli się na następujące części stanowiące odrębne zadania inwestycyjne: 1. Część I - „Remont i budowa chodnika w ul. Jordana”, 2. Część II - Remont pętli autobusowej przy ulicy Strobowskiej, 3. Część III - Remont chodnika przy przedszkolu nr 10 ul. Szkolna 1, 5. Termin wykonania zamówienia. Zamówienia należy zrealizować w terminach: 1) Część I - do 15 września 2017 r. 2) Część II - do 31 sierpnia 2017 r. 3) Część III - do 31 sierpnia 2017 r.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak

II.5) Główny Kod CPV: 45111200-0
Dodatkowe kody CPV: 45233200-1, 45112000-5,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: „Remont i budowa chodnika w ul. Jordana”
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Część I pn: „Remont i budowa chodnika w ul. Jordana” Część I została unieważniona na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2015r., poz. 2164 z późniejszymi zmianami). Zgodnie z treścią w/w artykułu, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Na powyższa część złożono jedną ofertę z ceną brutto 190 987,86 zł. W chwili otwarcia ofert w budżecie Miasta Skierniewice zabezpieczono środki finansowe na realizację w/w części zamówienia w kwocie 60 100,00 zł. W związku z tym, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, postępowanie w części I unieważniono na podstawie art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: „Remont pętli autobusowej przy ulicy Strobowskiej
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT101286.70
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
JKM MIREX Sp. zo.o.,  jkm.mirex@interia.pl,  ul. Czerwona 9,  96-100,  Skierniewice,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 116131.48
Oferta z najniższą ceną/kosztem 116131.48
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 287902.85
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Remont chodnika przy przedszkolu nr 10 ul. Szkolna 1
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT36074.02
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
JKM MIREX Sp. z o.o.,  jkm.mirex@interia.pl,  ul. Czerwona 9,  96-100,  Skierniewice,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 35252.01
Oferta z najniższą ceną/kosztem 35252.01
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 35252.01
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego - Kalisz, Sieradz
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: Remont nawierzchni chodnika w ul. Ścinawskiej w Poznaniu
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z miasta Skierniewice: Wykonanie szklarni z wyposażeniem
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Remont dachu oraz lokalu mieszkalnego w budynku przy ul. Łowieckiej 11 / Bp. Tomasza 15 we Wrocławiu
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Remont nawierzchni chodnika w ul. Ścinawskiej w Poznaniu
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI