Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zaopatrzenie Zespołu Opieki Zdrowotnej w Białej w preparaty do żywienia pozajelitowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Białej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530571749
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Moniuszki 8
1.5.2.) Miejscowość: Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-210
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@szpitalbiala.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: szpitalbiala.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samodzielny Zespół Opieki Zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaopatrzenie Zespołu Opieki Zdrowotnej w Białej w preparaty do żywienia pozajelitowego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c67b8664-b4bf-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00109908
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
bip.szpitalbiala.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miedzy Zamawiającym z
Wykonawcą odbywa się przy użyciu platformy miniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal (adres
skrzynki ePUAP:/zozbiala/SkrytkaESP) oraz poczty elektronicznej e-mail:
zamowieniapubliczne@szpitalbiala.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji
korzystania z systemu miniPortal. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w
art. 125 ust. 1p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza
się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt.
Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale IX SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w
postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miedzy
Zamawiającym z Wykonawcą odbywa się przy użyciu platformy miniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAP
https://epuap.gov.pl/wps/portal (adres skrzynki ePUAP:/zozbiala/SkrytkaESP) oraz poczty elektronicznej e-mail:
zamowieniapubliczne@szpitalbiala.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Opieki Zdrowotnej, ul.
Moniuszki 8, 48-210 Biała. Inspektorem ochrony danych osobowych w Zespole Opieki Zdrowotnej jest Pan Tadeusz Tracz,
iod@szpitalbiala.pl, tel. 774388564*;Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego "Zaopatrzenie Zespołu Opieki Zdrowotnej w Białej w leki" numer
postępowania ZP/03/2022, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą
osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia29
stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r.,
poz. 1986 z późn. zm.), dalej„ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy
Pzp,przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,
okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio
Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. W odniesieniu do
Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. Posiada
Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych
osobowych, o którym mowa w art. 20RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/04/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest "Zaopatrzenie Zespołu Opieki Zdrowotnej w Białej w preparaty do żywienia pozajelitowego".
4.2.6.) Główny kod CPV: 33692200-9 - Produkty do żywienia pozajelitowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
1.1. Cena oferty brutto (C) – 80 pkt – największa ilość punktów otrzyma oferta, w której Wykonawca zaproponuje najniższą cenę
ofertową brutto, pozostali Wykonawcy otrzymają procentowo mniej.
Wartość punktowa będzie obliczana według wzoru:
Cmin/Co x 80 pkt = X
gdzie:
Cmin – najniższa cena z ocenianych ofert niepodlegających odrzuceniu;
Co – cena oferty ocenianej;
80 – waga procentowa ocenianego kryterium;
X – wartość punktowa ocenianego kryterium;
1.2. Zasady oceny kryterium terminu płatności (D) – 20 pkt
Kryterium terminu płatności – zostanie ocenione na podstawie podanego przez Wykonawcę terminu płatności.
- termin płatności do 30 dni – 0 pkt;
- termin płatności równy lub dłuższy niż 30 dni – 20 pkt;
Uwaga: minimalny termin płatności wynosi 30 dni, w przypadku podania przez Wykonawcę terminu płatności krótszego niż 30 dni
oferta tego Wykonawcy zostanie potraktowana jako niegodna z SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-15 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę składa się za pośrednictwem dedykowanego Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na platformie ePUAP oraz udostępnionego na platformie miniPortal, przysyłając na adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej Zamawiającego na platformie ePUAP: /zozbiala/SkrytkaESP dostępnej pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-15 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni