Zakup surowic do agl. Salmonella, podłóż i suplementów, testów mini Vidas, probówek...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup surowic do agl. Salmonella, podłóż i suplementów, testów mini Vidas, probówek Amies, surowic do agl. szkiełkowej +Sporali, testów do diagnostyki mikrobiol., testów do skuteczności sterylizacji.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPiotrków Trybunalski
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-01-21
  • ZamawiającyPowiatowa Stacja Sanitarno- Epidemiologiczna
  • Data publikacji ogłoszenia2022-01-12
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00015051
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup surowic do agl. Salmonella, podłóż i suplementów, testów mini Vidas, probówek Amies, surowic do agl. szkiełkowej +Sporali, testów do diagnostyki mikrobiol., testów do skuteczności sterylizacji.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowa Stacja Sanitarno- Epidemiologiczna

1.3.) Oddział zamawiającego: w Piotrkowie Trybunalskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310752

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja 3 Maja 8

1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 446495063

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: adm.sanepid@piotrkowtryb.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/psse-piotrkow-trybunalski/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup surowic do agl. Salmonella, podłóż i suplementów, testów mini Vidas, probówek Amies, surowic do agl. szkiełkowej +Sporali, testów do diagnostyki mikrobiol., testów do skuteczności sterylizacji.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59525ac8-73a5-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00015051

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.gov.pl/web/psse-piotrkow-trybunalski/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz formularza do komunikacji.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych (Dz. Urz. UE. L z 2016r. Nr 119, str.1) tzw. RODO informuję Panią/Pana, o zasadach przetwarzania danych osobowych związanych ze składaniem ofert w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Piotrkowie Tryb.:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Piotrkowie Tryb. z siedzibą w Piotrkowie Trybunalskim Aleja 3 Maja 8. Administrator prowadzi operacje przetwarzania Pani/Pana danych osobowych,
2) administrator danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pod adresem email: iod.sanepid@piotrkowtryb.com.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
4) posiada Pani/Pan:
− prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych
z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
Nie przysługuje Pani/Panu
- prawo do usunięcia danych osobowych ( w związku z art. 17 ust. 3 lit.b, d, e RODO);
- prawo do przenoszenia danych osobowych (art. 20 RODO);
- prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, ponieważ Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane na podstwie art. 6 lit. C RODO,
5) nie przysługuje Pani/Panu w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo do usunięcia danych osobowych, prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa
w art. 20 RODO, oraz na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO,
6) podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych,
7) Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu,
8) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r.poz.59),
9) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a keżeli czas trwania umowy przekracz 4 lata, okres obejmuje cały czas trwania umowy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PSSE-AT-260/1/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 0,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

surowice do identyfikacji Salmonella

4.2.5.) Wartość części: 0,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33651500-3 - Surowice odpornościowe oraz immunoglobuliny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-02-28

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert w oparciu o następujące kryterium wyboru:
1/ cena - 100% = 100pkt
1. Kryterium będzie obliczane wg następujących zasad:
1/ kryterium cena = [(cena oferty najtańszej/ cena oferty ocenianej) x 100] pkt
Z dokładnością wyniku do drugiego miejsca po przecinku
2. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą, łączną ilość punktów uzyskanych za ww. kryteria.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

podłoża i suplementy

4.2.5.) Wartość części: 0,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert w oparciu o następujące kryterium wyboru:
1/ cena - 100% = 100pkt
1. Kryterium będzie obliczane wg następujących zasad:
1/ kryterium cena = [(cena oferty najtańszej/ cena oferty ocenianej) x 100] pkt
Z dokładnością wyniku do drugiego miejsca po przecinku
2. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą, łączną ilość punktów uzyskanych za ww. kryteria.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

testy diagnostyczne na aparat mini Vidas

4.2.5.) Wartość części: 0,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33694000-1 - Czynniki diagnostyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert w oparciu o następujące kryterium wyboru:
1/ cena - 100% = 100pkt
1. Kryterium będzie obliczane wg następujących zasad:
1/ kryterium cena = [(cena oferty najtańszej/ cena oferty ocenianej) x 100] pkt
Z dokładnością wyniku do drugiego miejsca po przecinku
2. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą, łączną ilość punktów uzyskanych za ww. kryteria.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

probówki z podłożem transportowym

4.2.5.) Wartość części: 0,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33694000-1 - Czynniki diagnostyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert w oparciu o następujące kryterium wyboru:
1/ cena - 100% = 100pkt
1. Kryterium będzie obliczane wg następujących zasad:
1/ kryterium cena = [(cena oferty najtańszej/ cena oferty ocenianej) x 100] pkt
Z dokładnością wyniku do drugiego miejsca po przecinku
2. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą, łączną ilość punktów uzyskanych za ww. kryteria.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

surowice do aglutynacji szkiełkowej+ Sporale

4.2.5.) Wartość części: 0,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33651500-3 - Surowice odpornościowe oraz immunoglobuliny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-02-28

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert w oparciu o następujące kryterium wyboru:
1/ cena - 100% = 100pkt
1. Kryterium będzie obliczane wg następujących zasad:
1/ kryterium cena = [(cena oferty najtańszej/ cena oferty ocenianej) x 100] pkt
Z dokładnością wyniku do drugiego miejsca po przecinku
2. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą, łączną ilość punktów uzyskanych za ww. kryteria.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

testy do diagnostyki mikrobiologicznej

4.2.5.) Wartość części: 0,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33694000-1 - Czynniki diagnostyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert w oparciu o następujące kryterium wyboru:
1/ cena - 100% = 100pkt
1. Kryterium będzie obliczane wg następujących zasad:
1/ kryterium cena = [(cena oferty najtańszej/ cena oferty ocenianej) x 100] pkt
Z dokładnością wyniku do drugiego miejsca po przecinku
2. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą, łączną ilość punktów uzyskanych za ww. kryteria.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

testy do oznaczania skuteczności sterylizacji

4.2.5.) Wartość części: 0,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33694000-1 - Czynniki diagnostyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert w oparciu o następujące kryterium wyboru:
1/ cena - 100% = 100pkt
1. Kryterium będzie obliczane wg następujących zasad:
1/ kryterium cena = [(cena oferty najtańszej/ cena oferty ocenianej) x 100] pkt
Z dokładnością wyniku do drugiego miejsca po przecinku
2. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą, łączną ilość punktów uzyskanych za ww. kryteria.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania
w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają (o ile zostały określone) warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego
w Ogłoszeniu o zamówieniu i SWZ.
a. Zamawiający nie przewiduje fakultatywnych podstaw wykluczenia wskazanych w ustawie Prawo zamówień publicznych.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
b. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
c. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
d. zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca dołączy do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wstępnego potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 57 ust. 1 ustawy Pzp, oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania, Wykonawca dołączy do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenia:
1.1 oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie art. 57
ust. 1 ustawy – Załącznik nr 3 do SWZ
1.2 oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu w zakresie art. 108 ust. 1 pkt a-h ustawy – Załącznik nr 4 do SWZ
2. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowić będą potwierdzenie, że Wykonawca nie
podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku
podstaw do wykluczenia oraz spełniania w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby
warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w
oświadczeniu.
4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom,
w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału
w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia
składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Oświadczenie potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
6. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania
z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
7. Wskazane powyżej dokumenty są niezbędne do dokonania oceny przedmiotowej ofert oraz klasyfikacji ofert na podstawie ustalonych kryteriów oceny ofert.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wykonawca dołączy do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-21 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę okularów - Krośniewice
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania19-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry. Przy okularach RayBan oderwał mi się prawy metalowy nosek. Zależy mi na jak najszybszej naprawie ze względu na brak okularów czy soczewek zastępczych. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.