Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
SYSTEM ESCULAP
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Matki i Dziecka w Piotrkowie Trybunalskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000315494
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Franklina Roosevelta 3
1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pcmd.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcmd.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SYSTEM ESCULAP
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0323010a-737b-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00013330
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pcmd.ezamawiajacy.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pcmd.ezamawiajacy.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określono w punkcie 12 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PCMD.DZPU.TP.280.3-1/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opieka serwisowa, nadzór autorski (Update, Upgrade) dla wszystkich posiadanych przez Zamawiającego modułów i licencji dla systemu Eskulap wraz z dzierżawą serwerów pod w/w system łącznie z zakupem licencji danych Oracle 1 CPU na 18 miesięcy oraz zakupem i dostawą nowych licencji bezterminowych dla systemu Eskulap (Poradnia 5 ST, eZLA 1 SRW, POZ 2ST, Elektroniczna Dokumentacja Medyczna 1 SRW) wraz możliwością korzystania z licencji testowych dla dodatkowych obszarów na potrzeby Powiatowego Centrum Matki i Dziecka w Piotrkowie Trybunalskim przy ul. Roosevelta 3, 97-300 Piotrków Trybunalski.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
72610000-9 - Usługi dodatkowe w zakresie sprzętu komputerowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Aktualny dokument potwierdzający posiadanie praw autorskich szpitalnego systemu informatycznego Esculap lub autoryzację od właściciela majątkowych praw autorskich w zakresie wymaganym niniejszym postępowaniem.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
TAK
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje na zasadzie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy p.z.p możliwość zmiany Umowy
w zakresie przedłużenia okresu jej obowiązywania do czasu zrealizowania ogólnej wartości brutto przedmiotu zamówienia, o której mowa w § 2 Umowy, przy zachowaniu tych samych cen jednostkowych brutto asortymentu wyszczególnionych w załączniku Nr ….. Umowy nie dłużej niż do 2 lat od dnia zawarcia umowy. Taka okoliczność wymaga w formie pisemnej sporządzenia i podpisania przez obie Strony aneksu do umowy - aneksu pod rygorem nieważności.
2. W przypadku wykorzystania maksymalnej szacunkowej wartości brutto, o której mowa w § 2 Umowy, przed upływem okresu jej obowiązywania Strony mogą zawrzeć na podstawie art. 455 ust. 2 ustawy p.z.p aneks zwiększający tę wartość o mniej, niż 10 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie i zarazem mniej, niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 3 ustawy p.z.p.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania w całości przedmiotu zamówienia
w zakresie asortymentowym i wartości brutto określonej w załączniku Nr 2 do umowy. Z tego powodu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne roszczenia finansowe od Zamawiającego.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zamiany w pozycjach asortymentowych wyszczególnionych w załączniku Nr ….. Umowy przy zachowaniu tych samych cen jednostkowych brutto na poszczególne asortymenty w ramach wartości brutto określonej w § 4 Umowy.
5. Strony ustalają zgodnie, że w przypadku:
1) zmiany statusu prawnego Zamawiającego,
2) ograniczenia lub utraty istotnej części kontraktu z NFZ przez Zamawiającego,
3) istotnego ograniczenia zakresu i ilości świadczonych usług zdrowotnych przez Zamawiającego,
4) zmian organizacyjnych Zamawiającego.
- rozwiązanie Umowy może nastąpić w drodze miesięcznego jej wypowiedzenia, niezależnie od uprawnień wynikających z art. 454 ust. 2 pkt 3 ustawy p.z.p.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-20 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://pcmd.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY"
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-20 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-02-18