Zakup mammografu

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup mammografu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZabrze
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-07-09
  • ZamawiającyArtmed Spólka z ograniczoną odpowiedzialnością
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-02
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00102487
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup mammografu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Artmed Spólka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276833252

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 28

1.5.2.) Miejscowość: Zabrze

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@artmedzabrze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.artmedzabrze.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Spółka kapitałowa dla osoby prywatnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup mammografu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f8ef789-db07-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00102487

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00102075/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup mammografu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://artmedzabrze.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://artmedzabrze.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określono w SWZ - ROZDZIAŁ VIII.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Artmed/TP/1/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup mammografu dla Artmed Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Zabrzu. Zakup dofinansowany ze środków Ministerstwa Zdrowia w ramach realizacji Narodowej Strategii Onkologicznej w zakresie zadania pn. "zakup aparatury diagnostycznej dla wczesnego wykrywania nowotworów - mammografy" na lata 2020-2030.
2. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w Załączniku Nr 2 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy oraz w Załączniku Nr 3 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia – parametry techniczne. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 7 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33111650-2 - Urządzenia do mammografii

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Określono w SWZ - ROZDZIAŁ XVII.
A. Wartość punktowa /kryterium nr 1/ jest wyliczona wg wzoru:
cena najniższa
Wartość punktowa kryterium = ...................................................... x waga kryterium x 100
cena z oferty badanej

B. Punkty za ocenę techniczną uzyskane przez badaną ofertę na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę Załącznika Nr 3 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia - zostaną zsumowane. Oferta, która uzyska najwięcej punktów oceny technicznej otrzyma 40 punktów dla kryterium nr 2 - parametry techniczne, pozostałe oferty otrzymają proporcjonalnie mniej punktów wg wzoru:

suma punktów badanej oferty
Wartość punktowa kryterium = .................................................................................. x waga kryterium x 100
najwyższa suma punktów uzyskana dla kryterium


UWAGA:
z uwagi na zastosowanie kryterium parametry techniczne, Zamawiający nie wezwanie do złożenia czy uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w Rozdz. VII pkt 1 ppkt 1) a) b) c) SWZ, tj.: Załącznik
Nr 3 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia oraz karty katalogowe (..) i dokument potwierdzający znak CE. Nie złożenie dokumentów o których mowa w Rozdz. VII pkt. 1 ppkt. 1) a) b) c) SWZ wraz z ofertą skutkować będzie odrzuceniem oferty.
2. Zamawiający przy obliczaniu oceny punktowej oferty dla kryterium w celu oceny dokona zaokrąglenia wyniku do dwóch miejsc po przecinku – jeżeli trzecia cyfra po przecinku (i/lub następne) jest mniejsza od 5 wynik zostanie zaokrąglony w dół, a jeżeli cyfra jest równa lub większa od 5 wynik zostanie zaokrąglony w górę. Ocena końcowa oferty to suma uzyskanych punktów w kryteriach „Cena brutto” i „Parametry techniczne”.
3. Wykonawca maksymalnie może uzyskać 100 pkt. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największy bilans punktów uzyskanych w przyjętych kryteriach oceny ofert, obliczony zgodnie z pkt 1 i 2 niniejszego rozdziału.
4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze (art. 248 ust. 1 ustawy Pzp).
5. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem (art. 248 ust. 2 ustawy Pzp).
6. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt. 5, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt (art. 248 ust. 3 ustawy Pzp).
7. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach (art. 251 ustawy Pzp).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne (jakość)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.
Zamawiający nie przewiduje wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 109 ust. 1 ustawy Pzp.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp dotyczące:
• zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - warunki zostały określone w SWZ,
• uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów– Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie,
• sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie,
• zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie,
oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 i art.109 ust. 1 ustawy Pzp, a także dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w dziale SWZ „Przedmiotowe środki dowodowe”.
3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, stosownie do zapisów zawartych w art. 58-60 ustawy Pzp. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, brak istnienia podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu musi być wykazany wobec każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 125 ust. 4 ustawy Pzp.
4. Wykonawcy, o których mowa w art. 58 ust. 1 ustawy Pzp ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy (art. 445 ust. 1 ustawy Pzp).
5. Wykonawca nie podlega wykluczeniu w okolicznościach określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 ustawy Pzp, jeżeli udowodni Zamawiającemu, że spełnił łącznie przesłanki określone w art. 110 ust. 2 ustawy Pzp.
6. Zamawiający ocenia, czy podjęte przez Wykonawcę czynności, o których mowa w art. 110 ust. 2 ustawy Pzp, są wystarczające do wykazania jego rzetelności, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy. Jeżeli podjęte przez Wykonawcę czynności, o których mowa w art. 110 ust. 2 ustawy Pzp nie są wystarczające do wykazania jego rzetelności, Zamawiający wyklucza Wykonawcę.
7. Wykluczenie Wykonawcy następuje zgodnie z art. 111 ustawy Pzp.
8. Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Określono w SWZ - ROZDZIAŁ VII.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Określono w SWZ- ROZDZIAŁ VII
1. Zamawiający żąda, by Wykonawca złożył wraz z ofertą następujące, przedmiotowe środki dowodowe (art. 107 ust. 1 ustawy Pzp),
1) w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert:
a) Załącznik Nr 3 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia - wypełnioną w sposób czytelny, z należytą starannością,
b) karty katalogowe / opisy / foldery / fotografie / informacje producenta / ulotki / prospekty oferowanego asortymentu - potwierdzające spełnienie wymaganych przez Zamawiającego parametrów (wszystkich parametrów technicznych opisanych w Załączniku Nr 3 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
c) dokument potwierdzający znak CE dla całego oferowanego aparatu (nie dla części składowych).
Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
UWAGA:
z uwagi na zastosowanie kryterium parametry techniczne, Zamawiający nie wezwanie do złożenia czy uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w Rozdz. VII pkt 1 ppkt 1) a) b) c) SWZ, tj.: Załącznik Nr 3 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia oraz karty katalogowe (..) i dokument potwierdzający znak CE. Nie złożenie dokumentów o których mowa w Rozdz. VII pkt. 1 ppkt. 1) a) b) c) SWZ wraz z ofertą skutkować będzie odrzuceniem oferty.
2) w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia:
a) oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania na terenie RP – zgodnie ze wzorem, który stanowi Załącznik Nr 6 do SWZ.
2. Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w Rozdz. VII pkt 1 ppkt 2) a) SWZ – oświadczenie Wykonawcy, lub złożone przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdz. VII pkt 1 ppkt 2) a) SWZ – oświadczenie Wykonawcy, są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie (art. 107 ust. 2 ustawy Pzp).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-09 13:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz załącznikami nalęży złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://artmedzabrze.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-09 14:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Określono w SWZ - ROZDZIAŁ XXII.
1. Oferty, opinie, oświadczenia, zawiadomienia, wnioski, inne dokumenty i informacje składane przez Zamawiającego i Wykonawców oraz umowa w sprawie zamówienia publicznego stanowią załączniki do protokołu postępowania.
2. Protokół wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania. Protokół postępowania lub załączniki do protokołu postępowania udostępnia się w oryginale lub kopii. Udostępnianie protokołu postępowania lub załączników do protokołu postępowania następuje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, na wniosek zainteresowanego.
3. Oferty są jawne od chwili ich otwarcia.
4. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca zastrzegł w ofercie, że nie mogą one być udostępniane.
2021-07-02 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przedłużenie rzęs z dojazdem - Sosnowiec
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania09-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przedłużenie rzęs z dojazdem.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI