Modernizacja i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby Centrum Integracji Społecz

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby Centrum Integracji Społecznej.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRyczywół
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-16
  • ZamawiającyGmina Ryczywół
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-02
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00102488
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby Centrum Integracji Społecznej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ryczywół

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791431

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 10

1.5.2.) Miejscowość: Ryczywół

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-630

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@ryczywol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ryczywol.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby Centrum Integracji Społecznej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab313239-d80b-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00102488

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000636/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Modernizacja i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby Centrum Integracji Społecznej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zawarto w dziale XXV cz. SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zawarto w dziale XXV cz. SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RIR.271.07.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Adaptacja pomieszczenia lokalu usługowego pod adresem Plac 1 Maja 11 w Ryczywole na siedzibę CIS.
Parce budowlane

Sufit
Demontaż sufitu z płyt pilśniowych zabitych deskami. Wykonanie nowego sufitu GK z pojedynczej płycie na ruszcie stalowym z dociepleniem wełną gr 5cm i malowaniem farbą lateksową.

Tynki
Skucie okładzin z płytek, tynków cementowo-wapiennych, tynków gliniano-piaskowych. Wykonanie tynków wapienno-cementowych wzmocnionych siatką stalową z szpachlowaniem i malowaniem farbą lateksową.

Posadzka
Demontaż wykładziny pcv, płyt pilśniowych, podłogi z desek drewnianych na ruszcie drewnianym. Usunięcie polepy docieplającej strop piwniczny. Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z foli 0,5mm z dociepleniem ze styropianu EPS100 gr3-5cm. Wykonanie posadzki betonowej z mieszanki C8/10 zbrojona siatką stalową gr 5cm. Wykończenie z płytek gresowych 30x30 oraz paneli podłogowych.

Ścianki działowe
Montaż ścianek działowych wewnętrznych z płyt GK na ruszcie stalowym na podwójnym płytowaniu dwustronnym gr 15cm wypełnione wełną gr 10cm. Szpachlowanie z malowaniem farbą lateksową

Stolarka okienna i drzwiowa
Demontaż drzwi aluminiowych wejściowych, drzwi stalowych technicznych, starego okna. Dopasowanie wielkości otworów do nowej stolarki drzwiowej. Montaż drzwi aluminiowych z wypełnieniem pełnym o światle przejścia 1,0x2,0m od strony korytarza. Montaż okna pcv o wymiarach 1,0x2,1m z podziałem na 1,1m od dołu z szybą bezpieczną, mleczną w części dolnej w miejscu drzwi stalowych. Montaż okna pcv 0,97 x 1,87 z szybą bezpieczną, mleczną na całości przeszklenia z parapetem pcv. Stolarka drzwiowa płycinowa, z rdzeniem pełnym wyposażona w zamki oraz podcięcie dolne w okleinie drewnopodobnej. Ościeżnica obejmująca stalowa (kolor). Współczynnik przewodzenia ciepła dla okien zewnętrznych maks. 1,1 W/m2K. Drzwi płycinowe z rdzeniem pełnym, ościeżnicą obejmującą stalową lub drewnopodobną, wyposażone w trzy zawiasy oraz wkładki. Do łazienki oraz kuchni drzwi z podcięciem.

Schody zewnętrzne
Wyposażyć w demontowane najazdy stalowe dla wózków inwalidzkich oraz barierki boczne 8 Ryczywół ul. Plac 1 Maja nr 11

Instalacja elektryczna, teletechniczna
Zdemontować starą rozdzielnię z bezpiecznikami topikowymi, stare okablowanie, punkty świetlne, osprzęt elektryczny (gniazda i włączniki). Zdemontować starą jednostkę klimatyzacyjną. Wykonać nową podrozdzielnię elektryczną oraz teletechniczną (w jednej obudowie), wykonanie nowego okablowania, punktów świetlnych wraz z osprzętem. Wykonanie przycisku przyzywowego na elewacji frontowej. Montaż klimatyzatora multisplit jako jednostki grzejąco-chłodzącej 2 kW w pomieszczeniach biurowych. Montaż klimatyzatora jako jednostki grzejąco-chłodzącej 4,2kW. W aneksie kuchennym oraz łazience zamontować grzejnik elektryczny 2kW.

Instalacja wodno - kanalizacyjna
Demontaż starej instalacji wody, kanalizacji wraz z punktami czerpalnymi w pomieszczeniu ogólnym oraz pom. łazienki na korytarzu. Wykonanie nowej instalacji wody zimnej z podłączeniem w części piwnicznej w systemie typu PEX na złączki zaciskane z izolacją termiczną (główny ciąg zasilający średnica 25mm stopniowany na 20 i 16mm) wraz z punktami czerpalnymi, umywalkami, zlewem, przepływomierzem ciepłej wody w pomieszczeniu socjalnym, łazience ogólnej. Podgrzewacz przepływowy jednofazowy sterowany elektronicznie 7,2kW. Wykonaniem nowego podłączenia kanalizacyjnego do istniejącej studni betonowej zlokalizowanej na zewnątrz budynku z rury litej fi 160x3,2mm SN4. Sieć wewnętrzna wykonać z rur litych o średnicy 110 i 50 mm. Łazienka z wyposażeniem dla niepełnosprawnych (pochwyty, umywalka, miska ustępowa).

Wentylacja
W oknach istniejących oraz nowych zamontować napiowietrzaki okienne ciśnieniowe. Pomieszczeniach wykonać wentylację grawitacyjną wspomaganą wentylatorami elektrycznymi. W stolarce drzwiowej aneksu kuchennego oraz łazienki wykonać podcięcia skrzydeł drzwiowych.

UWAGA: Wszystkie przedmiotowe prace instalacji elektrycznej, niskoprądowej, centralnej wody użytkowej oraz założonych instalacji grzewczych i wentylacyjnych muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz spełniać wymogi norm budowlanych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Przedmiotem niniejszych zamówień będą roboty budowlane tożsame z robotami wymienionymi w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych).
2. Wartość zamówień nie przekroczy 20 % wartości zamówienia podstawowego
3. Zamówienia będą mogły zostać udzielone na następujących warunkach:
1) zostaną udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego,
2) zamówienia muszą być zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego,
3) zamówienia zostaną udzielone po dokonaniu negocjacji z wykonawcą na podstawie odrębnie zawartej umowy/zlecenia.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Zamawiający w pierwszej kolejności dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2) Zamawiający dokona oceny ofert pod kątem przesłanek odrzucenia oferty (art. 226 ustawy Pzp) oraz kryteriów oceny ofert opisanych w SWZ, a następnie wyłącznie w odniesieniu do wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza (uplasowała się na najwyższej pozycji rankingowej), dokona oceny podmiotowej wykonawcy, tj. zbada oświadczenie wstępne oraz może zażądać przedłożenia dokumentów w trybie art. 274 ustawy Pzp tj. może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp i wymienionych w Dziale XIII SWZ.
3) Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 274 ustawy Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
4) Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
5) Zamawiający będzie poprawiał w tekście oferty:
a) oczywiste omyłki pisarskie,
b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze SWZ, nie powodujące istotnych zmian w treści oferty, - niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
6) Jeżeli wykonawca, o którym mowa w pkt. 2, uchyla się od zawarcia umowy lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli wymagane), zamawiający może zbadać, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Adaptacja lokalu warsztatowo-magazynowego pod adresem ul. Mickiewicza 33 w Ryczywole na pomieszczenia socjalno-biurowe oraz warsztat/magazyn.

Parce budowlane

Sufit
Wykonanie nowego sufitu GK na pojedynczej płycie na ruszcie stalowym z dociepleniem wełną gr 10cm i malowaniem farba lateksową. W części pom. warsztatowo – magazynowego zostaje sufit istniejący. Na suficie istniejącym dokonać uzupełnień po demontażu starej wentylacji. Część widoczną przeszfamować przecierką cementową malowaną farbą lateksową.

Tynki
Skucie okładzin z płytek, tynków cementowo-wapiennych, tynków gliniano-piaskowych. Wykonanie tynków wapienno-cementowych z szpachlowaniem i malowaniem farbą lateksową (szpachlowaniu nie podlegają tynki pomieszczenia magazynowego, tynki należy wykonać z filcowaniem powierzchni).Wszystkie tynki cementowo-wapienne wykonywane na wysokości od 3,1m do 3,85m

Posadzka
Demontaż płytek, istniejącą posadzką z podbudową do głębokości ogólnej 27cm. Wykonanie warstwy pod betonu, ułożenie izolacji przeciwwilgociowej z foli 0,5mm lub papy podkładowej (4,2mm) z dociepleniem ze styropianu EPS100 gr 10cm. Wykonanie posadzki betonowej z mieszanki C8/10 zbrojona siatką stalową gr 5cm. Wykończenie z płytek gresowych 30x30 oraz paneli podłogowych.

Ścianki działowe
Montaż ścianek działowych wewnętrznych z z bloczków gazobetonowych gr 8cm.Uwaga izolacja pod ścianki działowe z papy gr 4,2mm

Stolarka okienna, drzwiowa, brama garażowa
Demontaż istniejącej stolarki okiennej oraz bramy wjazdowej. Zmniejszenie wielkości otworu wraz z dostawą bramy segmentowej wyposażonej w drzwi wejściowe z naświetlem (światło przejścia min. 90x200). Montaż okien pcv o wymiarach dopasowanych do istniejących z podziałem na dwie części (uchylne z uchylno-rozwiernymi). Współczynnik przewodzenia ciepła dla okien zewnętrznych maks. 1,1 W/m2K Drzwi płycinowe z rdzeniem pełnym, ościeżnicą obejmującą stalową lub drewnopodobną, wyposażone w trzy zawiasy oraz wkładki. Do łazienki oraz kuchni drzwi z
podcięciem.

Instalacja elektryczna, teletechniczna
Zdemontować stare okablowanie, punkty świetlne, osprzęt elektryczny (gniazda i włączniki). Doprowadzić zasilanie od istniejącej rozdzielni natynkowo. Wykonać nową podrozdzielnię elektryczną oraz teletechniczną (w jednej obudowie), wykonanie nowego okablowania, punktów świetlnych wraz z osprzętem. Montaż klimatyzatora jako jednostki grzejąco-chłodzącej 2 kW w pomieszczeniu biurowym. W aneksie kuchennym oraz łazienkach zamontować grzejnik elektryczny 2kW.

Wentylacja
Zakłada się obieg powietrza na zasadach grawitacji wspomaganej wentylatorami elektrycznymi. W pomieszczeniu magazyn po dokonaniu przeglądu wykonać remont istniejących kominów wentylacyjnych. W pomieszczeniach łazienek, wc oraz pomieszczenia aneks kuchenny zamontować nowe kominki wentylacyjne z dociepleniem średnic fi 160 (np. typu wirplast) wspomaganych wentylatorami elektrycznymi uruchamianymi na przycisk lub czasowy wyłącznik (łazienki)

Instalacja wodno - kanalizacyjna
Doprowadzić zasilanie wody zlokalizowanej w części istniejącej lub rurociągu idącego wzdłuż przedmiotowego lokalu na zasadzie wpinki z zasuwą wężem PE 32mm x 3mm. Wykonać przyłączenie do studni kanalizacyjnej znajdującej się przy ścianie zewnętrznej przedmiotowego lokalu z rury litej fi 160x3,2mm SN4. Sieć wewnętrzna wykonać z rur litych o średnicy 110 i 50 mm. Instalację wody ciepłej i zimnej wykonać z rur typu PEX na złączki zaciskane z izolacją termiczną (główny ciąg zasilający średnica 32mm stopniowany na 25 i 20mm). Dostawa i montaż umywalek, muszli wc, zlewu, brodzików prysznicowych z drzwiami pcv wraz z punktami poboru i odpływu wody (baterie, zawory, syfony i itp).

Dostawa i montaż podgrzewacza elektrycznego
(grzałka o mocy 3kW) z zasobnikiem wody 120l z ociepleniem – wiszący poziomo. Przedmiotowy podgrzewacz dostarcza ciepłą wodę dla łazienek oraz Pom. Aneksu kuchennego.

UWAGA: Wszystkie przedmiotowe prace instalacji elektrycznej, niskoprądowej, centralnej wody użytkowej oraz założonych instalacji grzewczych i wentylacyjnych muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz spełniać wymogi norm budowlanych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Przedmiotem niniejszych zamówień będą roboty budowlane tożsame z robotami wymienionymi w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych).
2. Wartość zamówień nie przekroczy 20 % wartości zamówienia podstawowego
3. Zamówienia będą mogły zostać udzielone na następujących warunkach:
1) zostaną udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego,
2) zamówienia muszą być zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego,
3) zamówienia zostaną udzielone po dokonaniu negocjacji z wykonawcą na podstawie odrębnie zawartej umowy/zlecenia.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Zamawiający w pierwszej kolejności dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2) Zamawiający dokona oceny ofert pod kątem przesłanek odrzucenia oferty (art. 226 ustawy Pzp) oraz kryteriów oceny ofert opisanych w SWZ, a następnie wyłącznie w odniesieniu do wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza (uplasowała się na najwyższej pozycji rankingowej), dokona oceny podmiotowej wykonawcy, tj. zbada oświadczenie wstępne oraz może zażądać przedłożenia dokumentów w trybie art. 274 ustawy Pzp tj. może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp i wymienionych w Dziale XIII SWZ.
3) Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 274 ustawy Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
4) Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
5) Zamawiający będzie poprawiał w tekście oferty:
a) oczywiste omyłki pisarskie,
b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze SWZ, nie powodujące istotnych zmian w treści oferty, - niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
6) Jeżeli wykonawca, o którym mowa w pkt. 2, uchyla się od zawarcia umowy lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli wymagane), zamawiający może zbadać, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności technicznej lub zawodowej: zamawiający uzna, że wykonawca spełnia niniejszy warunek wówczas, jeżeli wykaże, że:
a) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Kierownik budowy - osoba posiadająca następujące kwalifikacje:
 uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
 co najmniej 3 lata doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi (po uzyskaniu uprawnień budowlanych).
Przez uprawnienia budowlane należy rozumieć: uprawnienia, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednie kwalifikacje zdobyte za granicą, uznane w Polsce na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 IDW).
2) Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 IDW).
1) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 IDW).
2) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym ustępie.
W przypadku wskazania w formularzu ofertowym adresu strony, na której zamawiający może dokonać samodzielnego pobrania wydruku Zamawiający nie będzie wzywał do jego złożenia lecz pobierze dokument samodzielnie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 IDW).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 IDW).
2) Kosztorys ofertowy.
3) (jeżeli dotyczy) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 IDW) lub inne dokumenty udowadniające, że wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów tj. zawierające następujące informacje:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
4) (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy reprezentant wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Podmioty składające ofertę wspólną muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Do pełnomocnictwa (oferty) powinny być załączone dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców:
1) oświadczenie, o którym mowa w Dziale XIII ustęp 1 punkt 1 i 2 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postepowaniu oraz brak podstaw wykluczenia),
2) oświadczenie, o którym mowa w Dziale XIII ustęp 4 pkt 1 składa każdy z wykonawców.
5. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych (pełnomocnikiem, o którym mowa w ust. 2).
6. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, zamawiający przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego może żądać umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarnie odpowiedzialność prawną za realizację zamówienia. Problematykę zobowiązań solidarnych w zakresie nieuregulowanym przez umowę regulują przepisy kodeksu cywilnego.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

okreslono w SWZ cz. III- projket umowy- paragraf 15

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-16 11:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/. Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie:

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-16 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-14

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Nie dotyczy
2021-07-02 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę tynkowanie gęśnika- Krzymów
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania04-10-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę tynkowanie gęśnika. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI