Część nr: |
1 |
Nazwa: |
STRZYKAWKI, IGŁY, KANIULE, PRZYRZĄDY I INNE |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Postępowanie dotyczy udzielenia zamówienia publicznego na dostawę drobnego sprzętu medycznego do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jadwigi w Opolu, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do specyfikacji zwanej w dalszej części SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141300-3, 33141320-9, 33141310-6, 33194120-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2021 r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
STRZYKAWKI DO APARATU DO GAZOMETRII ABL80 BASIC |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Postępowanie dotyczy udzielenia zamówienia publicznego na dostawę drobnego sprzętu medycznego do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jadwigi w Opolu, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do specyfikacji zwanej w dalszej części SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141300-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2021 r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
ZESTAWY DO WKŁUCIA CENTRALNEGO |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Postępowanie dotyczy udzielenia zamówienia publicznego na dostawę drobnego sprzętu medycznego do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jadwigi w Opolu, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do specyfikacji zwanej w dalszej części SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141300-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2021 r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
CEWNIKI DO ODSYSANIA I MASKI TLENOWE |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Postępowanie dotyczy udzielenia zamówienia publicznego na dostawę drobnego sprzętu medycznego do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jadwigi w Opolu, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do specyfikacji zwanej w dalszej części SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141200-2, 33157110-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2021 r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
POJEMNIKI NA ZUŻYTY SPRZĘT |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Postępowanie dotyczy udzielenia zamówienia publicznego na dostawę drobnego sprzętu medycznego do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jadwigi w Opolu, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do specyfikacji zwanej w dalszej części SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2021 r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
NICI CHIRURGICZNE |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Postępowanie dotyczy udzielenia zamówienia publicznego na dostawę drobnego sprzętu medycznego do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jadwigi w Opolu, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do specyfikacji zwanej w dalszej części SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141121-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2021 r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
RÓŻNE PRODUKTY MEDYCZNE |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Postępowanie dotyczy udzielenia zamówienia publicznego na dostawę drobnego sprzętu medycznego do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jadwigi w Opolu, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do specyfikacji zwanej w dalszej części SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8, 33141411-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2021 r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
CEWNIKI UROLOGICZNE, WORKI NA MOCZ, AKCESORIA |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Postępowanie dotyczy udzielenia zamówienia publicznego na dostawę drobnego sprzętu medycznego do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jadwigi w Opolu, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do specyfikacji zwanej w dalszej części SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141200-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2021 r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
PRZEDŁUŻENIE GIĘTKIE |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Postępowanie dotyczy udzielenia zamówienia publicznego na dostawę drobnego sprzętu medycznego do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jadwigi w Opolu, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do specyfikacji zwanej w dalszej części SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8, 33140000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2021 r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
WĄŻ SILIKONOWY DO SSAKA MEVACS |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Postępowanie dotyczy udzielenia zamówienia publicznego na dostawę drobnego sprzętu medycznego do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jadwigi w Opolu, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do specyfikacji zwanej w dalszej części SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141640-8, 33190000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2021 r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
PRZEWÓD DO SSAKA MEVACS |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Postępowanie dotyczy udzielenia zamówienia publicznego na dostawę drobnego sprzętu medycznego do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jadwigi w Opolu, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do specyfikacji zwanej w dalszej części SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141640-8, 33190000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2021 r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
FILTRY DO RESPIRATORÓW |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Postępowanie dotyczy udzielenia zamówienia publicznego na dostawę drobnego sprzętu medycznego do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jadwigi w Opolu, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do specyfikacji zwanej w dalszej części SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2021 r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
RURKI INTUBACYJNE |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Postępowanie dotyczy udzielenia zamówienia publicznego na dostawę drobnego sprzętu medycznego do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jadwigi w Opolu, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do specyfikacji zwanej w dalszej części SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2021 r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
MASKI ANESTETYCZNE |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Postępowanie dotyczy udzielenia zamówienia publicznego na dostawę drobnego sprzętu medycznego do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jadwigi w Opolu, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do specyfikacji zwanej w dalszej części SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33157110-9, 33190000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2021 r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
FILTR DO SSAKA MEVACS |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Postępowanie dotyczy udzielenia zamówienia publicznego na dostawę drobnego sprzętu medycznego do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jadwigi w Opolu, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do specyfikacji zwanej w dalszej części SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2021 r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: |
16 |
Nazwa: |
STABILIZATORY |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Postępowanie dotyczy udzielenia zamówienia publicznego na dostawę drobnego sprzętu medycznego do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jadwigi w Opolu, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do specyfikacji zwanej w dalszej części SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2021 r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: |
17 |
Nazwa: |
PROWADNICE I ŁYŻKI JEDNORAZOWE DO INTUBACJI |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Postępowanie dotyczy udzielenia zamówienia publicznego na dostawę drobnego sprzętu medycznego do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jadwigi w Opolu, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do specyfikacji zwanej w dalszej części SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141640-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2021 r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: |
18 |
Nazwa: |
MASKI |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Postępowanie dotyczy udzielenia zamówienia publicznego na dostawę drobnego sprzętu medycznego do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jadwigi w Opolu, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do specyfikacji zwanej w dalszej części SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2021 r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: |
19 |
Nazwa: |
ZAMKNIĘTE SYSTEMY DO ODSYSANIA |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Postępowanie dotyczy udzielenia zamówienia publicznego na dostawę drobnego sprzętu medycznego do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jadwigi w Opolu, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do specyfikacji zwanej w dalszej części SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141640-8, 33190000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2021 r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: |
20 |
Nazwa: |
STERYLNA WODA DO NAWILŻANIA TLENU, INHALACJI |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Postępowanie dotyczy udzielenia zamówienia publicznego na dostawę drobnego sprzętu medycznego do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jadwigi w Opolu, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do specyfikacji zwanej w dalszej części SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2021 r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: |
21 |
Nazwa: |
KONTROLOWANA ZBIÓRKA STOLCA |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Postępowanie dotyczy udzielenia zamówienia publicznego na dostawę drobnego sprzętu medycznego do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jadwigi w Opolu, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do specyfikacji zwanej w dalszej części SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2021 r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: |
22 |
Nazwa: |
UKŁADY ODDECHOWE DO RESPIRATORA |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Postępowanie dotyczy udzielenia zamówienia publicznego na dostawę drobnego sprzętu medycznego do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jadwigi w Opolu, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do specyfikacji zwanej w dalszej części SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2021 r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: |
23 |
Nazwa: |
STRZYKAWKI INSULINOWE |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Postępowanie dotyczy udzielenia zamówienia publicznego na dostawę drobnego sprzętu medycznego do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jadwigi w Opolu, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do specyfikacji zwanej w dalszej części SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141310-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2021 r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: |
24 |
Nazwa: |
UKŁAD DO RESPIRATORA MEDUMAT STANDARD A |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Postępowanie dotyczy udzielenia zamówienia publicznego na dostawę drobnego sprzętu medycznego do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jadwigi w Opolu, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do specyfikacji zwanej w dalszej części SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141640-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2021 r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: |
25 |
Nazwa: |
OBŁOŻENIE DO WKŁUCIA CENTRALNEGO |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Postępowanie dotyczy udzielenia zamówienia publicznego na dostawę drobnego sprzętu medycznego do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jadwigi w Opolu, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do specyfikacji zwanej w dalszej części SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8, 33141110-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2021 r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: |
26 |
Nazwa: |
PAPIER DO APARATURY |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Postępowanie dotyczy udzielenia zamówienia publicznego na dostawę drobnego sprzętu medycznego do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jadwigi w Opolu, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do specyfikacji zwanej w dalszej części SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2021 r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: |
27 |
Nazwa: |
MATERIAŁY ZUŻYWALNE DO GAZOMETRU ABL80 BASIC |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Postępowanie dotyczy udzielenia zamówienia publicznego na dostawę drobnego sprzętu medycznego do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jadwigi w Opolu, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do specyfikacji zwanej w dalszej części SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2021 r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: |
28 |
Nazwa: |
STRZYKAWKI BEZPIECZNE |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Postępowanie dotyczy udzielenia zamówienia publicznego na dostawę drobnego sprzętu medycznego do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jadwigi w Opolu, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do specyfikacji zwanej w dalszej części SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141310-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2021 r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: |
29 |
Nazwa: |
ZESTAW DO TOALETY JAMY USTNEJ |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Postępowanie dotyczy udzielenia zamówienia publicznego na dostawę drobnego sprzętu medycznego do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jadwigi w Opolu, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do specyfikacji zwanej w dalszej części SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33711700-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2021 r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: |
30 |
Nazwa: |
SONDY ŻOŁĄDKOWE |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Postępowanie dotyczy udzielenia zamówienia publicznego na dostawę drobnego sprzętu medycznego do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jadwigi w Opolu, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do specyfikacji zwanej w dalszej części SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141641-5, 33190000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2021 r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: |
31 |
Nazwa: |
BIELIZNA OPERACYJNA, RĘKAWICE CHIRURGICZNE, MASKI, CZEPKI |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Postępowanie dotyczy udzielenia zamówienia publicznego na dostawę drobnego sprzętu medycznego do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jadwigi w Opolu, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do specyfikacji zwanej w dalszej części SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39518000-6, 33140000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2021 r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: |
32 |
Nazwa: |
POJEMNIKI, DRENY DO SSAKA |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Postępowanie dotyczy udzielenia zamówienia publicznego na dostawę drobnego sprzętu medycznego do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jadwigi w Opolu, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do specyfikacji zwanej w dalszej części SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8, 33141640-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2021 r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: |
33 |
Nazwa: |
OSTRZA JEDNORAZOWE DO STRZYGARKI 3M |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Postępowanie dotyczy udzielenia zamówienia publicznego na dostawę drobnego sprzętu medycznego do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jadwigi w Opolu, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do specyfikacji zwanej w dalszej części SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2021 r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: |
34 |
Nazwa: |
KANIULE, PRZETWORNIKI |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Postępowanie dotyczy udzielenia zamówienia publicznego na dostawę drobnego sprzętu medycznego do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jadwigi w Opolu, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do specyfikacji zwanej w dalszej części SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141220-8, 33190000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2021 r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: |
35 |
Nazwa: |
ZESTAW DO OTOLARYNGOLOGII |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Postępowanie dotyczy udzielenia zamówienia publicznego na dostawę drobnego sprzętu medycznego do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jadwigi w Opolu, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do specyfikacji zwanej w dalszej części SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2021 r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: |
36 |
Nazwa: |
FARTUCHY BARIEROWE |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Postępowanie dotyczy udzielenia zamówienia publicznego na dostawę drobnego sprzętu medycznego do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jadwigi w Opolu, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do specyfikacji zwanej w dalszej części SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39518000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2021 r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: |
37 |
Nazwa: |
CZEPEK OCHRONNY |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Postępowanie dotyczy udzielenia zamówienia publicznego na dostawę drobnego sprzętu medycznego do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jadwigi w Opolu, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do specyfikacji zwanej w dalszej części SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39518000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2021 r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: |
38 |
Nazwa: |
ZESTAW DO POMP OBJĘTOŚCIOWYCH |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Postępowanie dotyczy udzielenia zamówienia publicznego na dostawę drobnego sprzętu medycznego do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jadwigi w Opolu, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do specyfikacji zwanej w dalszej części SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2021 r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: |
39 |
Nazwa: |
UKŁAD ODDECHOWY DO RESPIRATORA HAMILTON MEDICAL DO PRACY W ŚRODOWISKU MR |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Postępowanie dotyczy udzielenia zamówienia publicznego na dostawę drobnego sprzętu medycznego do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jadwigi w Opolu, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do specyfikacji zwanej w dalszej części SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2021 r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: |
40 |
Nazwa: |
PODKŁADY HIGIENICZNE, RĘCZNIKI JEDNORAZOWE |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Postępowanie dotyczy udzielenia zamówienia publicznego na dostawę drobnego sprzętu medycznego do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jadwigi w Opolu, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do specyfikacji zwanej w dalszej części SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8, 33141110-4, 33141119-7, 33140000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2021 r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: |
41 |
Nazwa: |
NICI CHIRURGICZNE |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Postępowanie dotyczy udzielenia zamówienia publicznego na dostawę drobnego sprzętu medycznego do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jadwigi w Opolu, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do specyfikacji zwanej w dalszej części SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141121-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2021 r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: |
42 |
Nazwa: |
UKŁAD ODDECHOWY DO RESPIRATORA IVENT |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Postępowanie dotyczy udzielenia zamówienia publicznego na dostawę drobnego sprzętu medycznego do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jadwigi w Opolu, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do specyfikacji zwanej w dalszej części SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8, 33140000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2021 r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: |
43 |
Nazwa: |
STRZYKAWKI LUER LOCK |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Postępowanie dotyczy udzielenia zamówienia publicznego na dostawę drobnego sprzętu medycznego do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jadwigi w Opolu, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do specyfikacji zwanej w dalszej części SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8, 33141310-6, 33141320-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2021 r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: |
44 |
Nazwa: |
BIELIZNA |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Postępowanie dotyczy udzielenia zamówienia publicznego na dostawę drobnego sprzętu medycznego do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jadwigi w Opolu, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do specyfikacji zwanej w dalszej części SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39518000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2021 r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: |
45 |
Nazwa: |
OSŁONA NA GŁOWICĘ |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Postępowanie dotyczy udzielenia zamówienia publicznego na dostawę drobnego sprzętu medycznego do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jadwigi w Opolu, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do specyfikacji zwanej w dalszej części SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8, 33140000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2021 r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: |
46 |
Nazwa: |
ZESTAW DO PRZETACZANIA PŁYNÓW |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Postępowanie dotyczy udzielenia zamówienia publicznego na dostawę drobnego sprzętu medycznego do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jadwigi w Opolu, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do specyfikacji zwanej w dalszej części SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8, 33140000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2021 r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: |
47 |
Nazwa: |
DROBNE NARZĘDZIA DO ZABIEGÓW NACZYNIOWYCH |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Postępowanie dotyczy udzielenia zamówienia publicznego na dostawę drobnego sprzętu medycznego do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jadwigi w Opolu, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do specyfikacji zwanej w dalszej części SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8, 33140000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2021 r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.
Część nr: |
48 |
Nazwa: |
ŻEL DO EKG/USG |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Postępowanie dotyczy udzielenia zamówienia publicznego na dostawę drobnego sprzętu medycznego do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jadwigi w Opolu, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do specyfikacji zwanej w dalszej części SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33190000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 30.03.2021 r. przez okres 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na okres zawarcia umowy wskazanej w załączniku nr 1 A do umowy.