IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia |
20,00 |
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. W przypadku wystąpienia nadzwyczajnych zdarzeń zewnętrznych, niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od Stron, których skutkom normalnie istniejącymi środkami nie da się zapobiec (siła wyższa), o ile wpływają one na wykonanie przedmiotu umowy, Strony mogą dokonać zmian zapisów umowy w sposób przewidziany w niniejszym paragrafie. Przez siłę wyższą Strony rozumieją w szczególności zdarzenia takie jak: kataklizmy lub analogiczne zdarzenia wywołane przez siły naturalne, wojnę, strajki, ataki terrorystyczne, zdarzenia medyczne i epidemiologiczne, inne zdarzenia losowe, akty władzy państwowej, akty organów unijnych, jak również działania producentów urządzeń i ich części zamiennych, które uniemożliwiają należyte wykonanie umowy.2. Strona zgłasza zaistnienie okoliczności, o których mowa w ust. 1 powyżej w terminie 14 dni od dnia powzięcia informacji o ich wystąpieniu i zakresie oddziaływania na realizację umowy, pod rygorem utraty uprawnienia do powoływania się na te okoliczności.3. W terminie 14 dni od dnia otrzymania informacji dotyczącej okoliczności, o których mowa w ust. 1 powyżej, Strona otrzymująca przekazuje drugiej Stronie swoje stanowisko wraz z uzasadnieniem. 4. Zmiana umowy może nastąpić poprzez:a) zmianę terminu wykonywania umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej części, lub/ib) zmianę sposobu wykonywania umowy, lub/ic) zmianę zakresu świadczenia wykonawcy i odpowiadającej jej zmianę wynagrodzenia wykonawcy- o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekroczy 50% wartości pierwotnej umowy. 5. W oparciu o zapisy niniejszego paragrafu Strony mogą wprowadzać zmiany w umowie wielokrotnie.6. Zamawiający decyduje o wpływie okoliczności, o których mowa w ust. 1, na należytą realizację umowy, tym samym fakt, że Strona zgłasza zaistnienie okoliczności, o których mowa w ust. 1, nie obliguje żadnej ze Stron do wyrażenia zgody na zmianę zapisów umowy i nie będzie traktowane jako automatyczna zmiana zapisów umowy.7. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, mają charakter fakultatywny, tym samym nie stanowią zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i stosownej zmiany postanowień umowy.8. Strony, w uprzednim uzgodnieniu, dokonają zmian, o których mowa w niniejszym paragrafie, w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
12.01.2021, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznegoZgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1.1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Uniwersytet Opolski, Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole.1.2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Uniwersytecie Opolskim jest Pan Jacek Najgebauer, tel. 77 452 7099, e-mail: najgebauer@uni.opole.pl/ .1.3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr D/52/2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.1.4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy.1.5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.1.6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy.1.7. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.1.8. Posiadają Państwo:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych ;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.1.9. Nie przysługuje Państwu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Zakup kamery video 4K dla Instytutu Historii |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup kamery video 4K dla Instytutu Historii. Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 1 stanowi załącznik nr 1A do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 38651600-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia |
20,00 |
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia 1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Zakup odbiornika TV z funkcją monitora dla Instytutu Fizyki |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 2 stanowi załącznik nr 1B do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 32324600-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia |
20,00 |
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia 1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Zakup głośnika aktywnego dla Centrum Informatycznego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 3 stanowi załącznik nr 1C do SIWZ,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 32342000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia |
20,00 |
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia 1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Zakup miksera aktywnego dla Centrum Informatycznego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 1 stanowi załącznik nr 1D do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 32340000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia |
20,00 |
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia 1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Zakup wraz z montażem projektorów multimedialnych dla Instytutu Psychologii |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 5 stanowi załącznik nr 1E do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 38652100-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia |
20,00 |
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia 1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Zakup monitorów i kamery sportowej dla Wydziału Lekarskiego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 6 stanowi załącznik nr 1F do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30231300-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia |
20,00 |
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia 1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Zakup serwerów typu rack dla Instytutu Informatyki |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 7 stanowi załącznik nr 1G do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 48820000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia |
20,00 |
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia 1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Zakup zestawów komputerów stacjonarnych dla Centrum Informatycznego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 8 stanowi załącznik nr 1H do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30213000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia |
20,00 |
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia 1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Zakup komputera przenośnego (laptopa) dla Wydziału Lekarskiego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 9 stanowi załącznik nr 1I do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30213100-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia |
20,00 |
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia 1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Zakup stacji roboczej z monitorem dla Wydziału Lekarskiego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 10 stanowi załącznik nr 1J do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30213000-5, 30231300-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia |
20,00 |
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia 1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Zakup komputera stacjonarnego typu MiniPC dla Wydziału Lekarskiego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 11 stanowi załącznik nr 1K do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30213000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia |
20,00 |
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia 1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Zakup monitorów dla Centrum Informatycznego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 12 stanowi załącznik nr 1L do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30231300-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia |
20,00 |
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia 1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Zakup komputerów przenośnych (laptopów) dla Instytutu Psychologii |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 13 stanowi załącznik nr 1M do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30213100-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia |
20,00 |
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia 1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
Zakup komputera przenośnego (laptopa) dla Instytutu Informatyki |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 14 stanowi załącznik nr 1N do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30213100-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia |
20,00 |
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia 1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
Zakup komputera stacjonarnego i monitorów dla Inżynierii Środowiska i Biotechnologii |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 15 stanowi załącznik nr 1O do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30213000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia |
20,00 |
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia 1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Część nr: |
16 |
Nazwa: |
Zakup drukarki 3d do samodzielnego montażu wraz z zestawem filamentów dla Instytutu Fizyki |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 16 stanowi załącznik nr 1P do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia |
20,00 |
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia 1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Część nr: |
17 |
Nazwa: |
Zakup drukarki laserowej dla Instytutu Nauk o Zarządzaniu i Jakości |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 17 stanowi załącznik nr 1R do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30232100-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia |
20,00 |
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia 1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Część nr: |
18 |
Nazwa: |
Zakup urządzenia wielofunkcyjnego dla Instytutu Nauk o Zarządzaniu i Jakości |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 18 stanowi załącznik nr 1S do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30232100-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia |
20,00 |
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia 1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Część nr: |
19 |
Nazwa: |
Zakup drukarki laserowej dla Instytutu Geografii Społeczno-Ekonomicznej i Gospodarki Przestrzennej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 19 stanowi załącznik nr 1T do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30232100-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia |
20,00 |
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia 1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Część nr: |
20 |
Nazwa: |
Zakup urządzenia wielofunkcyjnego dla Instytutu Geografii Społeczno-Ekonomicznej i Gospodarki Przestrzennej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 20 stanowi załącznik nr 1U do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia |
20,00 |
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia 1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Część nr: |
21 |
Nazwa: |
Zakup urządzenia wielofunkcyjnego dla Instytutu Nauk o Polityce i Administracji |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 21 stanowi załącznik nr 1W do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30232100-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia |
20,00 |
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia 1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Część nr: |
22 |
Nazwa: |
Zakup urządzeń wielofunkcyjnych dla Wydziału Lekarskiego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 22 stanowi załącznik nr 1Y do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30232100-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia |
20,00 |
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia 1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Część nr: |
23 |
Nazwa: |
Zakup urządzenia wielofunkcyjnego A3 dla Biblioteki Uniwersytetu Opolskiego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 23 stanowi załącznik nr 1Z do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30232100-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia |
20,00 |
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia 1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Część nr: |
24 |
Nazwa: |
Zakup drukarek paragonowych dla Biblioteki Uniwersytetu Opolskiego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 24 stanowi załącznik nr 1AA do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30120000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia |
20,00 |
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia 1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Część nr: |
25 |
Nazwa: |
Zakup drukarek dla Instytutu Informatyki |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 25 stanowi załącznik nr 1AB do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30232100-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia |
20,00 |
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia 1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Część nr: |
26 |
Nazwa: |
Zakup drukarki 3D z filamentami dla Wydziału Lekarskiego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 26 stanowi załącznik nr 1AC do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia |
20,00 |
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia 1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Część nr: |
27 |
Nazwa: |
Zakup drukarki laserowej dla Wydziału Filologicznego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 27 stanowi załącznik nr 1AD do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia |
20,00 |
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia 1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Część nr: |
28 |
Nazwa: |
Zakup powiększalnika dla osób niedowidzących dla Biblioteki Głównej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 28 stanowi załącznik nr 1AE do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 38652200-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia |
20,00 |
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia 1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Część nr: |
29 |
Nazwa: |
Zakup komputera stacjonarnego All-in-One z ekranem dotykowym dla Biblioteki Głównej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 29 stanowi załącznik nr 1AF do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30213000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia |
20,00 |
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia 1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Część nr: |
30 |
Nazwa: |
Zakup drukarki paragonowej dla Biblioteki Głównej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 30 stanowi załącznik nr 1AG do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30120000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia |
20,00 |
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia 1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Część nr: |
31 |
Nazwa: |
Zakup laptopa hybrydowego dla Instytutu Nauk Pedagogicznych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 31 stanowi załącznik nr 1AH do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30213100-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia |
20,00 |
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia 1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Część nr: |
32 |
Nazwa: |
Zakup urządzenia wielofunkcyjnego dla Studium Wychowania Fizycznego i Sportu |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 32 stanowi załącznik nr 1AI do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30232100-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia |
20,00 |
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia 1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Część nr: |
33 |
Nazwa: |
Zakup urządzenia wielofunkcyjnego dla Wydziału Lekarskiego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 33 stanowi załącznik nr 1AJ do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30232100-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia |
20,00 |
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia 1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.