Wykonywanie usług przechowywania pojazdów i/lub części samochodowych zabezpieczonych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonywanie usług przechowywania pojazdów i/lub części samochodowych zabezpieczonych przez Policję
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczecin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-05-20
  • ZamawiającyKomenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-12
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00052406
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonywanie usług przechowywania pojazdów i/lub części samochodowych zabezpieczonych przez Policję

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810903040

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Małopolska 47

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-515

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: 477811475

1.5.8.) Numer faksu: 477811477

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@sc.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zachodniopomorska.policja.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie usług przechowywania pojazdów i/lub części samochodowych zabezpieczonych przez Policję

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13df74d1-b23e-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00052406

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00022072/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Usługa przechowywania pojazdów i części samochodowych zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych z wyłączeniem przypadków określonych w art. 50a i art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_szczecin/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_szczecin/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z rozdz. III

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z zał. nr 9 do SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z zał. nr 9 do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZZ-2380-18/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 400300,00 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 196780,49 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług przechowywania pojazdów i/lub części samochodowych zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych z wyłączeniem przypadków określonych w art. 50a i art. 130a ustawy z dnia 20.06.1997r. Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. 2020 poz. 110 ze zm.) na terenie działania KPP Łobez na parkingu strzeżonym.Realizacja każdej usługi obejmuje:1) protokolarne przyjęcie pojazdu i/lub jego części nie później niż w ciągu 30 minut od momentu dostarczenia go przez przewoźnika całodobowo, przez wszystkie dni kalendarzowe w okresie trwania umowy,2) w przypadku pojazdu uszkodzonego, zabezpieczenie go przed kradzieżą, dostępem osób nieupoważnionych, uszkodzeniem oraz przedostaniem się opadów atmosferycznych do wnętrza pojazdu tj. komory silnika, kabiny kierowcy i pasażera, bagażnika,3) w przypadku pojazdu nieuszkodzonego, zabezpieczenie go jak wyżej oraz uzupełnienie ciśnienia w ogumieniu, a w okresie jesienno-zimowym zabezpieczenie silnika przed skutkami oddziaływania niskich temperatur,4) w przypadku ujawnienia wody w układzie chłodzenia spuszczenie jej przed okresem zimowym, umieszczenie informacji w widocznym miejscu od wewnętrznej strony podszybia pojazdu i powiadomienie o tym fakcie właściciela pojazdu w momencie odbioru,5) umożliwienie pracownikom Policji dokonywanie bezpłatnych oględzin na terenie parkingu zabezpieczonego pojazdu lub części samochodowych,6) zapewnienie dostępu do pojazdu lub części samochodowych osobom legitymującym się upoważnieniem wydanym przez Zlecającego w celu dokonania oględzin i ekspertyz,7) strzeżenie pojazdów i/lub ich części przechowywanych na parkingu przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu poprzez system wewnętrznego monitoringu przy pomocy kamer i przy pomocy ochrony osobowej,8) wydanie pojazdu i/lub części osobie legitymującej się upoważnieniem wydanym przez Zlecającego,9) ponoszenie pełnej odpowiedzialności finansowej za powierzone mienie.Ilość usług określona w formularzu kalkulacji cenowej dla każdej części zamówienia jest wielkością szacunkową, która w trakcie realizacji umowy może ulec zmianie, zgodnie z rzeczywistymi potrzebami Zamawiającego. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.Wykonawca zobowiązany jest do posiadania przez cały okres obowiązywania umowy aktualnej, opłaconej polisy potwierdzającej ubezpieczenie Wykonawcy od wszelkich zdarzeń, za które z uwagi na swoją działalność związana z przedmiotem umowy ponosi odpowiedzialność cywilną oraz za szkody materialne i niematerialne wyrządzone w przechowywanym mieniu na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł,Zaoferowana przez Wykonawcę cena ofertowa brutto za jedną dobę przechowywania musi obejmować wszystkie koszty pośrednie i bezpośrednie (nakłady) niezbędne do realizacji zamówienia. Ceny ryczałtowe brutto za 1 (jedną) dobę przechowywania zostały określone z uwzględnieniem stałego (ciągłego) utrzymania minimalnej ilości miejsc parkingowych do dyspozycji Zlecającego niezależnie od rozmiaru wykonanych prac oraz bez względu na to jaka jest pora dnia, jaki jest dzień tygodnia i czy jest to dzień ustawowo wolny od pracy lub święto. Za ustalenie ilości prac koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia (umowy) w całości oraz za sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada tylko i wyłącznie Wykonawca.

4.2.5.) Wartość części: 23983,74 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: odległość parkingu od siedziby organizacyjnej Policji podana w km

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług przechowywania pojazdów i/lub części samochodowych zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych z wyłączeniem przypadków określonych w art. 50a i art. 130a ustawy z dnia 20.06.1997r. Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. 2020 poz. 110 ze zm.) na terenie działania KPP Drawsko Pomorskie na parkingu strzeżonym.Realizacja każdej usługi obejmuje:1) protokolarne przyjęcie pojazdu i/lub jego części nie później niż w ciągu 30 minut od momentu dostarczenia go przez przewoźnika całodobowo, przez wszystkie dni kalendarzowe w okresie trwania umowy,2) w przypadku pojazdu uszkodzonego, zabezpieczenie go przed kradzieżą, dostępem osób nieupoważnionych, uszkodzeniem oraz przedostaniem się opadów atmosferycznych do wnętrza pojazdu tj. komory silnika, kabiny kierowcy i pasażera, bagażnika,3) w przypadku pojazdu nieuszkodzonego, zabezpieczenie go jak wyżej oraz uzupełnienie ciśnienia w ogumieniu, a w okresie jesienno-zimowym zabezpieczenie silnika przed skutkami oddziaływania niskich temperatur,4) w przypadku ujawnienia wody w układzie chłodzenia spuszczenie jej przed okresem zimowym, umieszczenie informacji w widocznym miejscu od wewnętrznej strony podszybia pojazdu i powiadomienie o tym fakcie właściciela pojazdu w momencie odbioru,5) umożliwienie pracownikom Policji dokonywanie bezpłatnych oględzin na terenie parkingu zabezpieczonego pojazdu lub części samochodowych,6) zapewnienie dostępu do pojazdu lub części samochodowych osobom legitymującym się upoważnieniem wydanym przez Zlecającego w celu dokonania oględzin i ekspertyz,7) strzeżenie pojazdów i/lub ich części przechowywanych na parkingu przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu poprzez system wewnętrznego monitoringu przy pomocy kamer i przy pomocy ochrony osobowej,8) wydanie pojazdu i/lub części osobie legitymującej się upoważnieniem wydanym przez Zlecającego,9) ponoszenie pełnej odpowiedzialności finansowej za powierzone mienie.Ilość usług określona w formularzu kalkulacji cenowej dla każdej części zamówienia jest wielkością szacunkową, która w trakcie realizacji umowy może ulec zmianie, zgodnie z rzeczywistymi potrzebami Zamawiającego. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.Wykonawca zobowiązany jest do posiadania przez cały okres obowiązywania umowy aktualnej, opłaconej polisy potwierdzającej ubezpieczenie Wykonawcy od wszelkich zdarzeń, za które z uwagi na swoją działalność związana z przedmiotem umowy ponosi odpowiedzialność cywilną oraz za szkody materialne i niematerialne wyrządzone w przechowywanym mieniu na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł,Zaoferowana przez Wykonawcę cena ofertowa brutto za jedną dobę przechowywania musi obejmować wszystkie koszty pośrednie i bezpośrednie (nakłady) niezbędne do realizacji zamówienia. Ceny ryczałtowe brutto za 1 (jedną) dobę przechowywania zostały określone z uwzględnieniem stałego (ciągłego) utrzymania minimalnej ilości miejsc parkingowych do dyspozycji Zlecającego niezależnie od rozmiaru wykonanych prac oraz bez względu na to jaka jest pora dnia, jaki jest dzień tygodnia i czy jest to dzień ustawowo wolny od pracy lub święto. Za ustalenie ilości prac koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia (umowy) w całości oraz za sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada tylko i wyłącznie Wykonawca.

4.2.5.) Wartość części: 9756,10 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: odległość parkingu od siedziby organizacyjnej Policji podana w km

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług przechowywania pojazdów i/lub części samochodowych zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych z wyłączeniem przypadków określonych w art. 50a i art. 130a ustawy z dnia 20.06.1997r. Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. 2020 poz. 110 ze zm.) na terenie działania KMP Szczecin na parkingu strzeżonym.Realizacja każdej usługi obejmuje:1) protokolarne przyjęcie pojazdu i/lub jego części nie później niż w ciągu 30 minut od momentu dostarczenia go przez przewoźnika całodobowo, przez wszystkie dni kalendarzowe w okresie trwania umowy,2) w przypadku pojazdu uszkodzonego, zabezpieczenie go przed kradzieżą, dostępem osób nieupoważnionych, uszkodzeniem oraz przedostaniem się opadów atmosferycznych do wnętrza pojazdu tj. komory silnika, kabiny kierowcy i pasażera, bagażnika,3) w przypadku pojazdu nieuszkodzonego, zabezpieczenie go jak wyżej oraz uzupełnienie ciśnienia w ogumieniu, a w okresie jesienno-zimowym zabezpieczenie silnika przed skutkami oddziaływania niskich temperatur,4) w przypadku ujawnienia wody w układzie chłodzenia spuszczenie jej przed okresem zimowym, umieszczenie informacji w widocznym miejscu od wewnętrznej strony podszybia pojazdu i powiadomienie o tym fakcie właściciela pojazdu w momencie odbioru,5) umożliwienie pracownikom Policji dokonywanie bezpłatnych oględzin na terenie parkingu zabezpieczonego pojazdu lub części samochodowych,6) zapewnienie dostępu do pojazdu lub części samochodowych osobom legitymującym się upoważnieniem wydanym przez Zlecającego w celu dokonania oględzin i ekspertyz,7) strzeżenie pojazdów i/lub ich części przechowywanych na parkingu przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu poprzez system wewnętrznego monitoringu przy pomocy kamer i przy pomocy ochrony osobowej,8) wydanie pojazdu i/lub części osobie legitymującej się upoważnieniem wydanym przez Zlecającego,9) ponoszenie pełnej odpowiedzialności finansowej za powierzone mienie.Ilość usług określona w formularzu kalkulacji cenowej dla każdej części zamówienia jest wielkością szacunkową, która w trakcie realizacji umowy może ulec zmianie, zgodnie z rzeczywistymi potrzebami Zamawiającego. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.Wykonawca zobowiązany jest do posiadania przez cały okres obowiązywania umowy aktualnej, opłaconej polisy potwierdzającej ubezpieczenie Wykonawcy od wszelkich zdarzeń, za które z uwagi na swoją działalność związana z przedmiotem umowy ponosi odpowiedzialność cywilną oraz za szkody materialne i niematerialne wyrządzone w przechowywanym mieniu na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł,Zaoferowana przez Wykonawcę cena ofertowa brutto za jedną dobę przechowywania musi obejmować wszystkie koszty pośrednie i bezpośrednie (nakłady) niezbędne do realizacji zamówienia. Ceny ryczałtowe brutto za 1 (jedną) dobę przechowywania zostały określone z uwzględnieniem stałego (ciągłego) utrzymania minimalnej ilości miejsc parkingowych do dyspozycji Zlecającego niezależnie od rozmiaru wykonanych prac oraz bez względu na to jaka jest pora dnia, jaki jest dzień tygodnia i czy jest to dzień ustawowo wolny od pracy lub święto. Za ustalenie ilości prac koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia (umowy) w całości oraz za sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada tylko i wyłącznie Wykonawca.

4.2.5.) Wartość części: 165040,65 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: odległość parkingu od siedziby organizacyjnej Policji podana w km

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

zgodnie z rozdziałem VIII SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: zgodnie z rozdziałem VIII SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z rozdziałem VIII SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

zgodnie z rozdziałem VI SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

zgodnie z rozdziałem VI SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

zgodnie z rozdziałem XIV SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z § 8 istotnych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 6 do SWZ oraz rozdz.XIX SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-20 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_szczecin/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-20 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-05-12 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję osoby, Pani doświadczonej przy opiece osoby starszej - Stargard
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję osoby, Pani doświadczonej przy opiece osoby starszej z problemami psychicznymi, mobilnej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI