Instalacja klimatyzatorów w budynku PUP

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Instalacja klimatyzatorów w budynku PUP
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJarosław
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-05-27
  • ZamawiającyPowiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-12
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00052405
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Instalacja klimatyzatorów w budynku PUP

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650960248

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słowackiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Jarosław

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 16 734 1111

1.5.8.) Numer faksu: 16 621 21 88

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pup@jaroslaw.praca.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: jaroslaw.praca.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Instalacja klimatyzatorów w budynku PUP

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1da1177-887b-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00052405

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003166/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Instalacja klimatyzatorów w budynku PUP

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/jaroslaw_praca

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/jaroslaw_praca

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Wszystkie dokumenty związane z postępowaniem są dostępne na stronie internetowej: https://platformazakupowa.pl oraz https://platformazakupowa.pl/pn/jaroslaw_praca Korespondencja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami tj. pytania, wyjaśnienia itp. odbywać się będzie za pośrednictwem poczty elektronicznej: https://platformazakupowa.pl za pośrednictwem formularza: „Wyślij wiadomość do zamawiającego” na stronie prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/pn/jaroslaw_praca.2) Postępowanie prowadzone jest na platformie OpenNexus: https://platformazakupowa.pl za pośrednictwem portalu należy składać:I. Ofertę,II. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,III. Wniosek o dopuszczenie do udziału w konkursieIV. Oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZPW/w dokumenty składane są w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzone podpisem kwalifikowanym, zaufanym, osobistym lub ePUAP, pod rygorem nieważności.Podpis osobisty – to nie podpis: „osobisty” w potocznym rozumieniu, tylko zaawansowany podpis elektroniczny, weryfikowany za pomocą certyfikatu osobistego (zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych DZ. U. z 2010 r. nr 167, poz. 1131 ze zm.).Każda z powyższych form będzie prawidłowa i skuteczna. Wykonawca decyduje w jakiej formie złoży w/w dokumenty. Wykonawca może przekazać dokumenty w ramach jednego postępowania w różnych formach, przykładowo ofertę można złożyć w formie elektronicznej, a oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy PZP z podpisem osobistym.Wymagania techniczne, które muszą spełniać urządzenia informatyczne w celu korzystania z platformy zakupowej opisane zostały w Regulaminie platformazakupowa.pl, który dostępny jest na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin. Pełną obsługę platformy zakupowej świadczy firma Open Nexus Sp. z o.o. W przypadku jakichkolwiek problemów związanych z działaniem platformy/systemu prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl pod numerem telefonu 221010202, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl.3) Korzystanie z platformy jest bezpłatne, przekazywanie wniosków, zawiadomień, dokumentów lub oświadczeń, podmiotowych środków dowodowych i innych odbywa się za pomocą: https://platformazakupowa.pl/pn/jaroslaw_praca formularza: „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.4) Za datę przekazania (wpływu) wniosków, zawiadomień, dokumentów lub oświadczeń, podmiotowych środków dowodowych i innych, przyjmuje się datę i godzinę kliknięcia przycisku WYŚLIJ, po którym pojawi się komunikat, że: „wiadomość została wysłana do zamawiającego”.5) Komunikacja poprzez formularz: „Wyślij wiadomość do zamawiającego” umożliwia dodanie do treści wysyłanej plików lub spakowanego katalogu (załączników). Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów do ilości 10 plików (na raz) lub spakowanych folderów przy maksymalnej sumarycznej wielkości: 500 MB.6) W przypadkach awaryjnych np. awaria platformy/serwera https://platformazakupowa.pl Zamawiający i Wykonawca mogą komunikować się za pomocą poczty elektronicznej Zamawiającego pod adresem: pup@jaroslaw.praca.gov.pl. 7) W celu skrócenia czasu udzielania odpowiedzi na ewentualne pytania dotyczących treści SWZ, dopuszcza się przesłanie treści zapytań pod adres poczty elektronicznej Zamawiającego: pup@jaroslaw.praca.gov.pl. 8) Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w postaci elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania czy otwarcia ofert Zamawiający będzie umieszczał na platformazakupowa.pl w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w postaci elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1), dalej „RODO” informuje że:I. Administratorem danych osobowych jest Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu, ul. Słowackiego 2, 37-500 Jarosław reprezentowanym przez Dyrektora Urzędu Pracy w Jarosławiu;II. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Jarosławiu możliwy jest pod adresem email: iod@jaroslaw.praca.gov.pl;III. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych, dalej PZP.IV. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 i art. 74 ust. ustawy PZP;V. Dane osobowe będą przechowywane przez okres wskazany w art. 78 ustawy PZP;VI. Obowiązek podania danych osobowych dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym ustawą PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a konsekwencje niepodania danych określa ustawa PZP;VII. W odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;VIII. Wykonawca posiada:a) Prawo dostępu do swoich danych, na podstawie art. 15 RODO;b) Prawo do sprostowania swoich danych, na podstawie art. 16 RODO;c) Prawo do ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, na podstawie art. 18 RODO, z zastrzeżeniem art. 18 ust. 2 RODO;d) Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;IX. Wykonawcy nie przysługuje:a) Prawo do usunięcia swoich danych osobowych, zgodnie z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;b) Prawo do przenoszenia swoich danych, zgodnie z art. 20 RODO;Prawo sprzeciwu wobec przetwarzanych danych osobowych, o którym mowa w art. 21 RODO, ze względu na zapisy art. 6 ust. 1 lit. c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Postępowanie dotyczy „Instalacji klimatyzatorów w budynku PUP”.2) Oznaczenie wg CPV: 45000000-7 Roboty budowlane; 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach; 45331300-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych.3) Przedmiotem postępowania są roboty budowlane w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2020.1333) [dalej ustawy Pb], polegającej na wykonaniu instalacji klimatyzacyjnej w pomieszczeniach na parterze oraz pierwszym i drugim piętrze budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Jarosławiu przy ul. Słowackiego 2 wraz z pracami towarzyszącymi.Budynek wpisany do rejestru zabytków pod numerem A-58 w związku z czym wszystkie prowadzone w nim prace podlegają ścisłym regulacjom i kontrolom konserwatora zabytków.Wykonawca zobowiązany będzie:I. Własnym staraniem i na własny koszt zapewnić zaakceptowanego przez Zamawiającego kierownika budowy posiadającego odpowiednie kwalifikacje do kierowania budową oraz niezbędne uprawnienia budowlane, zgodnie z ustawą Pb, a jeśli będzie to konieczne lub wymagane przepisami prawa również kierowników robót branżowych, posiadających niezbędne uprawnienia budowlane. Uwzględnić należy przede wszystkim uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi (dalej RB) oraz przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w RB prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, zgodnie z zapisami art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. 2020.282) [dalej OZiOnZ],II. Zagospodarować we własnym zakresie materiały z demontażu i odpady powstałe w toku realizacji RB oraz ponieść koszt ich wywozu wraz z kosztami składowania i utylizacji,III. Właściwie postępować z materiałami z demontażu i odpadami przeznaczonymi do utylizacji tj. w sposób określony przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2020.797) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2020.1439),IV. Udzielić Zamawiającemu na sprzęt gwarancji na okres nie krótszy, aniżeli wskazania producenta oferowanego sprzętu, licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń,V. W okresie obowiązywania gwarancji na sprzęt, Wykonawca zobowiązuje się na udzielenie rękojmi i gwarancji Zamawiającemu na wykonaną usługę instalacji urządzeń oraz wszelkie powiązane z nią prace dodatkowe,VI. Wykonać przedmiot zamówienia z materiałów własnych tj. dopuszczonych do stosowania w budownictwie w rozumieniu ustawy Pb oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. 2020.215),VII. Doprowadzić stan pomieszczeń do stanu pierwotnego tzn. wykonać wszelkie prace wykończeniowe związane z realizacją zamówienia, nawet gdy nie zostały one ujęte w projekcie czy przedmiarze robót.VIII. Zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z postanowieniami SWZ, zapisami złożonej oferty, dokumentacją techniczną, wymaganiami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa, standardów i norm oraz etyką zawodową i ustalonymi zwyczajami, siłami własnymi lub w systemie generalnego wykonawstwa.IX. Zalecanym jest by Wykonawca przed przystąpieniem do tworzenia oraz złożenia oferty zapoznał się z dokumentacją przetargową tj.: SWZ, Projektem budowlanym, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (dalej STWiOR) w celu sporządzenia prawidłowo skalkulowanej oferty.4) Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Projekcie budowlanym stanowiącym załączniku nr 1 do SWZ oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ – proszę o dokładne zapoznanie się z dokumentacją i stosowanie do rysunków zamiennych – załącznik nr 3 do SWZ – które mogą się różnić od tych umieszczonych w projekcie oraz informacji zawartych w przedmiarze robót stanowiący załącznik nr 4 do SWZ i informacji dodatkowych stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena – kryterium podlega ocenie w skali od 0 do 60 punktówCena liczona wg wzoru:C = Cm X 60 Cb C – wartość punktów oferty badanejCm – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconychCb – cena badanej oferty60 – waga kryterium2) Gwarancja – kryterium podlega ocenie w skali 0-20 punktówGwarancja obejmować winna wykonanie usługi (urządzenia są objęte gwarancją producenta) będącej przedmiotem zamówienia.Punktacja będzie przyznawana w następujący sposób:• Gwarancja do 24 miesięcy – 0 pkt• Gwarancja od 25 do 36 miesięcy – 10 pkt• Gwarancja powyżej 36 miesięcy – 20 pkt3) Koszt przeglądu – kryterium podlega ocenie w skali 0-20 punktówKoszt przeglądu okresowego instalowanych urządzeń zarówno wewnętrznych jak i zewnętrznych jednostek. Proszę o wskazanie ceny „jednego pakietu” (przez pakiet rozumie się koszt jednego przegląd wszystkich 18 instalowanych jednostek wewnętrznych i zewnętrznych).Ceny przeglądów nie wlicza się do kwoty oferty, będzie ona przedmiotem odrębnego zlecenia.Koszt liczony wg wzoru:K = Km X 20 Kb K – wartość punktów oferty badanejKm – najniższy koszt spośród ofert nieodrzuconychKb – koszt badanej oferty20 – waga kryteriumWykonawca zobowiązany będzie przez okres gwarancji (który sam wskaże) utrzymać zadeklarowany koszt przeglądu zainstalowanych urządzeń.Dopuszczalnym będzie zmiana kosztu przeglądu w przypadku: zmiany stawki VAT; zmiana stawki minimalnego wynagrodzenia za pracę; zmiany cen materiałów eksploatacyjnych wykorzystywanych przy przeglądach okresowych; innych czynników niezależnych od Wykonawcy.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) Warunki zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;2) Warunki uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;I. Zamawiający nie wprowadza wymagań w tym zakresie.3) Warunki sytuacji ekonomicznej lub finansowej;I. Zamawiający nie wprowadza wymagań w tym zakresie.4) Warunki zdolności technicznej lub zawodowej;Za spełniającego warunki udziału w postępowaniu zostaną uznani Wykonawcy którzy:I. Wykażą dysponowaniem co najmniej jednej osoby(kierownika budowy) posiadającą uprawnienia do kierowania RB w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz uprawnienia do kierowania RB przy zabytkach nieruchomych i brał udział przez co najmniej 18 miesięcy w RB prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury wg zapisów art. 37c ustawy OZiOnZ,II. Wykażą iż przynajmniej jedna osoba skierowana do realizacji zamówienia – pracami objętymi przedmiarem robót (załącznik nr 4 do SWZ) zgodnie z zapisami art. 95 ust. 1 ustawy PZP, jest zatrudniona na podstawie umowy o pracę, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. 2020.1320) z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy Pb.III. Posiadają wdrożony certyfikat dla firm zgodnie z art. 29 ustawy z dnia 15 maja 2015 o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. 2020.2065).5) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale 32. SWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnia.6) W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolujących wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez niego lub podwykonawcę wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ust. 4 pkt II. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia w/w wymogów i dokonanie ich oceny, żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania wymogów, przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania czynności.W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym terminie Wykonawca przedłoży wskazane dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Dowodami są: oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy, kopia umowy o pracę zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych, zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS potwierdzającego opłacanie przez Wykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudniania na podstawie umowy o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, kopia dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczenia zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych.7) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (złożyć ofertę wspólną).8) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 4 mogą spełniać łącznie z zastrzeżeniem iż warunek określony w ust. 1-3 musi posiadać Wykonawca samodzielnie (np. lider konsorcjum), pozostałe może posiadać podwykonawca lub inny członek konsorcjum.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: III. Oświadczenie dotyczące braku podstaw wykluczenia z postępowania z zakresu wskazanego w art. 108 ustawy PZP (wzór załącznik nr 6a do SWZ),IV. Oświadczenie o braku naruszenia obowiązku dotyczącego płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3, chyba że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności (art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP)[wzór załącznik nr 6a do SWZ].

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 108 ustawy PZP, w szczególności oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że Wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności (art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP)[wzór załącznik nr 6a do SWZ],II. Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 108 ustawy PZP, w szczególności oświadczenia Wykonawcy o braku wydania orzeczenia o zakazie ubiegania się o zamówienie publiczne (art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP)[wzór załącznik nr 6a do SWZ].

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

I. Wykaz osób które zostaną skierowane do realizacji zamówienia – pracę objęte Przedmiarem robót: załącznik nr 4 do SWZ – zgodnie z zapisami art. 95 ust. 1 ustawy PZP oraz wskazaniami w rozdziale 7 ust. 4 pkt II, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Cywilny, z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy Pb wraz z oświadczeniem, że wskazane osoby posiadają wymagane uprawnienia.II. Zaświadczenie lub innego dokumentu właściwej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie tych należności.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

I. Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 108 ustawy PZP, w szczególności oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że Wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności (art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP)[wzór załącznik nr 6a do SWZ],II. Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 108 ustawy PZP, w szczególności oświadczenia Wykonawcy o braku wydania orzeczenia o zakazie ubiegania się o zamówienie publiczne (art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP)[wzór załącznik nr 6a do SWZ],III. Oświadczenie dotyczące braku podstaw wykluczenia z postępowania z zakresu wskazanego w art. 108 ustawy PZP (wzór załącznik nr 6a do SWZ),IV. Oświadczenie o braku naruszenia obowiązku dotyczącego płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3, chyba że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności (art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP)[wzór załącznik nr 6a do SWZ].

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

I. Formularz ofertowy (wzór załącznik nr 6 do SWZ)II. Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kontrolę jakości lub kierowanie RB, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nie czynności oraz informacja o podstawie dysponowania tymi osobami, z których co najmniej jedna (kierownik budowy) musi posiadać przewidziane przez przepisy uprawnienia do kierowania RB przy zabytkach, o których mowa w rozdziale 7 ust. 4 pkt I SWZ (wzór załącznik nr 7 do SWZ),III. Oświadczenie o dysponowaniu osobami które zostaną skierowane do realizacji zamówienia – pracę objęte Przedmiarem robót: załącznik nr 4 do SWZ – zgodnie z zapisami art. 95 ust. 1 ustawy PZP oraz wskazaniami w rozdziale 7 ust. 4 pkt II, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Cywilny, z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy Pb wraz z oświadczeniem, że wskazane osoby posiadają wymagane uprawnienia (wzór załącznik nr 6a do SWZ) – wykaz osób będzie wymagany tylko od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza,IV. Powyższy wykaz wskazany w pkt V i VI powinien zawierać oświadczenie zgodnie z art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) tzw. RODO, które dodatkowo składane jest wraz z ofertą Wykonawcy (wzór załącznik nr 8 do SWZ),V. Pisemne zobowiązanie, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt III Wykonawca wskazał osobę, którą nie dysponuje na chwilę obecną lecz będzie dysponował w przypadku udzielenia zamówienia tj.:a) Pisemne zobowiązanie tej osoby do przyjęcia obowiązków i wykonania czynności wskazanych w w/w wykazie w przypadku uzyskania przez Wykonawcę zamówienia LUBb) Pisemne zobowiązanie podmiotu udostępniającego tę osobę zawierające wyraźne zobowiązanie do udostępnienia tej osoby na cały okres wykonywania zamówienia, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków.VI. Oświadczenie o posiadaniu wdrożonym systemie jakości i normy środowiskowej, o której mowa w rozdziale 7 ust. 4 pkt III SWZ (wzór załącznik nr 6a do SWZ),VII. Oświadczenie o powierzeniu wskazanej części zamówienia podwykonawcom wraz z zobowiązaniem tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeśli dotyczy),VIII. Każdy z podwykonawców (jeśli występują) składa z osobna oświadczenie o którym mowa w rozdziale 35 ust. 1 pkt I.IX. W przypadków Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia, oświadczenia o których mowa w pkt II składają wspólnie wszyscy uczestnicy konsorcjum/spółki cywilnej jako jeden wspólny dokument podpisany przez wszystkich uczestników konsorcjum/spółki cywilnej, z wyłączeniem oświadczenia o którym mowa w rozdziale 35 ust. 1 pkt III, które składają wszyscy uczestnicy konsorcjum/spółki cywilnej osobno.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia, oświadczenia o których mowa w pkt II składają wspólnie wszyscy uczestnicy konsorcjum/spółki cywilnej jako jeden wspólny dokument podpisany przez wszystkich uczestników konsorcjum/spółki cywilnej, z wyłączeniem oświadczenia o którym mowa w rozdziale 35 ust. 1 pkt III, które składają wszyscy uczestnicy konsorcjum/spółki cywilnej osobno.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowień umowy lub wprowadzenie do niej dodatkowych postanowień może nastąpić jedynie za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.2. Wprowadzenie zmian postanowień umowy lub dodatkowych postanowień jest możliwe jedynie w sytuacji gdy konieczność wprowadzenia takich zmian lub dodatkowych postanowień wyniknie w rezultacie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.3. Niedopuszczalne jest pod rygorem nieważności wprowadzenie istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem wystąpienia nie leżących po stronie Wykonawcy okoliczności uniemożliwiające terminową realizację umowy, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia, a w szczególności ze względów technologicznych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-27 09:55

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/jaroslaw_praca

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-27 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1) Po zakończeniu postępowania, zamawiający poinformuje wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, o terminie, miejscu i sposobu zawarcia umowy.2) Wykonawca zobowiązanym jest zgłosić się w miejscu i terminie/podpisać w terminie wskazanym przez zamawiającego, umowę na realizację. Niestawienie się/niepodpisanie umowy w terminie, powodować będzie iż zamawiający będzie mógł dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych i wybrać najkorzystniejszą lub unieważnić postępowanie (art. 263 ustawy PZP).3) W przypadku wyboru oferty złożonej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Umowa taka winna określać strony umowy, cel działania, sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania każdemu z nich, solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum – jeśli dotyczy (obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi), wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz wskazanie w jej treści podmiotu odpowiedzialnego za świadczenie usług gwarancyjnych przez czas podany w ofercie.4) Przed podpisaniem umowy w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć:I. Wykaz osób które zostaną skierowane do realizacji zamówienia – pracę objęte Przedmiarem robót: załącznik nr 4 do SWZ – zgodnie z zapisami art. 95 ust. 1 ustawy PZP oraz wskazaniami w rozdziale 7 ust. 4 pkt II, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Cywilny, z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy Pb wraz z oświadczeniem, że wskazane osoby posiadają wymagane uprawnienia.II. Zaświadczenie lub innego dokumentu właściwej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie tych należności.5) Termin zawarcia (podpisania) umowy, z uwzględnieniem przepisu art. 577 ustawy PZP, nie może być krótszy niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, albo 10 dni jeżeli zostało przesłane w inny sposób, z zastrzeżeniem art. 308 ust. 3 pkt 1 lit. a) ustawy PZP tzn. w przypadku gdy została złożona tylko jedna oferta.
2021-05-12 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam ekip do montażu instalacji fotowoltaicznych - Gorliczyna
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam ekip do montażu instalacji fotowoltaicznych z magazynem energii Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI