Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa obsługi skanera rezonansu magnetycznego i wykonywania opisów radiologicznych z dopuszczeniem składania ofert częściowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT BIOLOGII DOŚWIADCZALNEJ IM. MARCELEGO NENCKIEGO POLSKIEJ AKADEMII NAUK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325825
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ludwika Pasteura 3
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-093
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: (48 22) 5892200
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nencki.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nencki.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Nauka
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa obsługi skanera rezonansu magnetycznego i wykonywania opisów radiologicznych z dopuszczeniem składania ofert częściowych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45b4c51b-69d4-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00005809
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005694/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa obsługi skanera rezonansu magnetycznego i wykonywania opisów radiologicznych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.nencki.edu.pl/pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wyko-nawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, 2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia pu-blicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formula-rza do komunikacji. 3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektro-nicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z mi-niPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP. 4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia pu-blicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie mini-Portalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu. 5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB. 6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, pod-miotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedy-kowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowa-niem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP). 8. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komuni-kacji jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępo-waniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie9. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny spo-sób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ. 10. Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za skutki braku zachowania przez Wykonawcę powyższego wymogu. 11. Oferta składana w formie lub postaci elektronicznej musi być opatrzona przez Wykonawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 12. Wykonawca składa również wraz z ofertą oświadczenia z art. 125 ust. 1 uPzp, w formie lub postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, 13. Wykonawca do oferty winien załączyć pełnomocnictwo sporządzone i przekazane Zamawiającemu w formie lub postaci elektronicznej. Pełnomocnictwo musi zostać złożone w takiej samej formie jak składana oferta. Pełnomocnictwo musi być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza się złożenie pełnomocnictwa w formie lub postaci elektronicznej pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym pełnomocnika. Zamawiający dopuszcza także złożenie pełnomocnictwa w formie elektronicznej poświadczonej przez notariusza i opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza poświadczającego jego zgodność z oryginałem.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AZP-261-01/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy, który wskaże do realizacji zamówienia elektroradiologa obsługującego skaner rezonansu magnetycznego posiadającego tytuł technika radiologa i spełniającego kryteria dotyczące doświadczenia:• min. 5 lat w samodzielnym wykonywaniu badań diagnostycznych mózgu przy pomocy rezonansu magnetycznego w palcówkach medycznych (wymagane)• min. 3 lat w wykonywaniu badań fMRI na aparatach 3T (wymagane)Większe niż wymagane doświadczenie będzie dodatkowo ocenianie zgodnie ze sposobem opisanym w rozdz. VI pkt 2 SWZ.Zakres zamówienia obejmuje:• Obsługę skanera rezonansu magnetycznego;• Dbanie o bezpieczeństwo i komfort osób badanych;• Dbanie o sprzęt używany do badania fMRI;• Kwalifikowanie osób do badania w oparciu o kwestionariusz bezpieczeństwa;• Powadzenie rejestru wykonywanych badań;• Archiwizowanie wykonanych badań;• Wstępna analiza obrazów anatomicznych w oparciu o doświadczenie;• Współpraca z badaczami zlecającymi badania.Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie pracowni zlokalizowanej w siedzibie Zamawiającego.Szacowana ilość roboczogodzin w miesiącu wynosi 100-120. Usługa będzie realizowana w razie potrzeby, w godzinach 8.00-20.00 przez 7 dni w tygodniu
4.2.6.) Główny kod CPV: 85150000-5 - Usługi obrazowania medycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w samodzielnym wykonywaniu badań diagnostycznych mózgu
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w wykonywaniu badań fMRI na aparatach 3T
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy, który wskaże do realizacji zamówie-nia elektroradiologa obsługującego skaner rezonansu magnetycznego posiadającego tytuł technika radiologa i spełniającego kryteria dotyczące doświadczenia:• min. 5 lat w samodzielnym wykonywaniu badań diagnostycznych mózgu przy pomocy rezonansu magnetycznego w palcówkach medycznych (wymagane)• min. 3 lat w wykonywaniu badań fMRI na aparatach 3T (wymagane)Większe niż wymagane doświadczenie będzie dodatkowo ocenianie zgodnie ze sposobem opisanym w rozdz. VI pkt 2 SWZ.Zakres zamówienia obejmuje:• Obsługę skanera rezonansu magnetycznego;• Dbanie o bezpieczeństwo i komfort osób badanych;• Dbanie o sprzęt używany do badania fMRI;• Kwalifikowanie osób do badania w oparciu o kwestionariusz bezpieczeństwa;• Powadzenie rejestru wykonywanych badań;• Archiwizowanie wykonanych badań;• Wstępna analiza obrazów anatomicznych w oparciu o doświadczenie;• Współpraca z badaczami zlecającymi badania.Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie pracowni zlokalizowanej w siedzibie Zamawiającego.Szacowana ilość roboczogodzin w miesiącu wynosi 100-120. Usługa będzie realizowana w razie potrzeby, w godzinach 8.00-20.00 przez 7 dni w tygodniu
4.2.6.) Główny kod CPV: 85150000-5 - Usługi obrazowania medycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w samodzielnym wykonywaniu badań diagnostycznych mózgu
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w wykonywaniu badań fMRI na aparatach 3T
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy, który wskaże do realizacji zamówie-nia elektroradiologa obsługującego skaner rezonansu magnetycznego posiadającego tytuł technika radiologa i spełniającego kryteria dotyczące doświadczenia:• min. 5 lat w samodzielnym wykonywaniu badań diagnostycznych mózgu przy pomocy rezonansu magnetycznego w palcówkach medycznych (wymagane)• min. 3 lat w wykonywaniu badań fMRI na aparatach 3T (wymagane)Większe niż wymagane doświadczenie będzie dodatkowo ocenianie zgodnie ze sposobem opisanym w rozdz. VI pkt 2 SWZ.Zakres zamówienia obejmuje:• Obsługę skanera rezonansu magnetycznego;• Dbanie o bezpieczeństwo i komfort osób badanych;• Dbanie o sprzęt używany do badania fMRI;• Kwalifikowanie osób do badania w oparciu o kwestionariusz bezpieczeństwa;• Powadzenie rejestru wykonywanych badań;• Archiwizowanie wykonanych badań;• Wstępna analiza obrazów anatomicznych w oparciu o doświadczenie;• Współpraca z badaczami zlecającymi badania.Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie pracowni zlokalizowanej w siedzibie Zamawiającego.Szacowana ilość roboczogodzin w miesiącu wynosi 100-120. Usługa będzie realizowana w razie potrzeby, w godzinach 8.00-20.00 przez 7 dni w tygodniu
4.2.6.) Główny kod CPV: 85150000-5 - Usługi obrazowania medycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w samodzielnym wykonywaniu badań diagnostycznych mózgu
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w wykonywaniu badań fMRI na aparatach 3T
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy, który wskaże do realizacji zamówienia osobę do wykonywania opisów radiologicznych sekwencji t1-zależnych i/lub t2-zależnych pozyskanych w trakcie wykonywania badań fMRI, posiadającą tytuł lekarza radiologa i spełniającego kryteria dotyczące doświadczenia:• min. 4 lata w opisywaniu sekwencji anatomicznych t1/t2 – zależnych wykonywanych podczas badania fMRI (wymagane),• min. 7 lat doświadczenia w opisywaniu badań diagnostycznych MR i CT głowy w placówkach medycznychWiększe niż wymagane doświadczenie będzie dodatkowo ocenianie zgodnie ze sposo-bem opisanym w rozdz. VI pkt 2 SWZ.Szacowana ilość opisów w roku wynosi 300.