Dostawa odzieży jednorazowej

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa odzieży jednorazowej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-02-16
  • Zamawiający5 Wojskowy Szpital Kliniczny z POlikliniką SP ZOZ w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-02-08
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00005802
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa odzieży jednorazowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z POlikliniką SP ZOZ w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351506868

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wrocławska 1-3

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-901

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 126308059

1.5.8.) Numer faksu: 126308059

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam@5wszk.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa odzieży jednorazowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23426824-69df-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00005802

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003102/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.35 Dostawa odzieży jednorazowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

zamówienie jest objęte dofinansowaniem ze środków Projektu pn. ,, Małopolska Tarcza Antykryzysowa – pakiet medyczny 2”, planowanego do współfinansowania z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywasię przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portalorazpoczty elektronicznej. Wykonawca zamierzający wziąć udział wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawcaposiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wnioskuoraz do formularza do komunikacji.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbieraniadokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacjiprzekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu orazRegulaminie ePUAP.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanychformularzy do:złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.Zadatę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lubelektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ichprzekazania na ePUAP. Dane postępowania poza SWZ można wyszukać również na Liście wszystkichpostępowań klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładkiPostępowania na miniPortalu z zastrzeżeniem!!!!,, że : złożenie próbek składane za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku – Prawo Pocztowe (Dz.U. z 2017 r. poz. 1481 oraz z 2018 poz. 106, 138,650, 1118 i 1629) osobiście lub za pośrednictwem posłańca

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, że: 1. Administratorem danychosobowych udostępnionych w ramach postępowania jest Zamawiający.2. Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych: adres e-mail : rodo@5wszk.com.pl, pisemnie na adres Zamawiającego:5Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ w Krakowie, ul. Wrocławska 1-3, 30-901Kraków3.Dane osobowe przetwarzane będą w związku z koniecznością wypełnieniaobowiązkuprawnego ciążącego na zamawiającym, w celu związanym z niniejszym postępowaniem oudzieleniezamówienia publicznego tj. zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego iRady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku zprzetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchyleniadyrektywy95/46/WE („RODO”) w zw. z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawozamówieńpublicznych(Dz.U.2017.1579 t.j. z dnia 2017.08.24) („PZP”);4. W razie realizacjizamówieniapublicznego dane osobowe przetwarzane będą w celu wykonania umowy tj. zgodnie art. 6ust. 1 lit b)RODO.5.odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępnionazostaniedokumentacja postępowania(komisja przetargowa) oraz odpowiednie organy kontrole wzakresie ichkompetencji; 6.Dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dniazakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,okresprzechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Dane te mogą być przechowywane przezokresdłuższy niż wskazany, o ile wynika to z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowymzasobiearchiwalnym i archiwach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 217 z późn. zm.) i przepisów wykonawczychdo tejustawy. 7.obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym wprzepisachustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP; 8. w odniesieniudo danychosobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. 9. Prawa osóbktórych danesą przetwarzane:• prawo dostępu do danych osobowych;• prawo do sprostowaniadanychosobowych(Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianąwynikupostępowania)• prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzaniadanychosobowych(prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniudoprzechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celuochronypraw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznegoUniiEuropejskiej lub państwa członkowskiego); 10. prawo do wniesienia skargi do PrezesaUrzęduOchrony Danych Osobowych,gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowychPani/Panadotyczących narusza przepisy;11.nie przysługuje Pani/Panu:• prawo do usunięcia danychosobowych;•prawo do przenoszenia danych osobowych;prawo sprzeciwu, wobec przetwarzaniadanychosobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest koniecznośćwypełnieniaobowiązku prawnego ciążącego na zamawiającym lub wykonanie umowy

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): obowiązek podania danych osobowych jestwymogiemustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniuoudzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają zustawyPZP; 8. w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane wsposóbzautomatyzowany. 9. Prawa osób których dane są przetwarzane:• prawo dostępu dodanychosobowych;• prawo do sprostowania danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawadosprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania)• prawo żądania odadministratoraograniczenia przetwarzania danych osobowych (prawo do ograniczenia przetwarzanianie mazastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środkówochronyprawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważnewzględyinteresu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); 10. prawo do wniesieniaskargido Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzaniedanychosobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy;11. nie przysługuje Pani/Panu:• prawodousunięcia danych osobowych;• prawo do przenoszenia danych osobowych;prawo sprzeciwu,wobecprzetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 04/ZP/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1 Przedmiotem zamówienia jest Dostawa odzieży jednorazowej na zasadach określonych w SWZ i w Załączniku nr 1 do SWZ.5.2 W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, oznacza to, że zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne” (szczegóły w tym zakresie zostały wskazane w opisie przedmiotu zamówienia). 5.3 W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.5.4 Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia/wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia. 5.5 Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały/wyroby, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób/materiał jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim przypadku Wykonawca opisze opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych w załączniku nr 1 (w kolumnie nazwa parametr oferowanyy), który powinien być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne.5.6 Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.5.7 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.5.8 Zamawiający nie przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 Pzp.5.9 Zamawiający nie dopuszcza do rozliczeń w walutach obcych.5.10 Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.5.11 Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.5.12 Zamawiający żąda wskazania, odpowiednio do treści postanowień SWZ, przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania nazw podwykonawców wraz z przedmiotem umów opodwykonawstwo. Zamawiający nie będzie badał, czy wobec podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art.108 i art.109 Pzp.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33199000-1 - Odzież medyczna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

zgodnie z postanowieniami w tym zakresie określonymi we wzorze umowy

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 29.3 Kryterium oceny ofert i jego znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert:KRYTERIUM: WAGA:CENA - 60 %Czas dostawy - 40 %29.4 Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każ-dego ww. kryterium.29.5 Cena brutto – 60 % znaczenia (Wc)Sposób dokonania oceny wg wzoru:WC = (Cn : Cb) x 60 pktWC – wartość punktowa ceny bruttoCn – cena brutto najniższaCb – cena brutto badanej oferty29.6 Kryterium czasu dostawy (w dniach) – 40 % znaczenia (Wd)Sposób dokonania oceny wg wzoru:Wd = [( Wdn : Wdb ) x 40 Wd – wartość punktowa kryterium czasu dostawyWdn – najkrótszy oferowany czas dostawy (w dniach)Wdb – czas dostawy oferty badanej (w dniach)29.7 Zamawiający wskazuje, iż minimalny termin dostawy wynosi 10 dni roboczych zaś maksymalny termin dostawy wynosi 15 dni roboczych. W przypadku zaoferowania terminu dostawy poniżej 10 dni roboczych lub powyżej 15 dni roboczych powoduje od-rzucenie oferty. Z kolei zaoferowanie czasu dostawy w innej jednostce niż w dniach, spowoduje także odrzucenie oferty.29.8 Ocena łączna: W= Wc + WdWykonawca może uzyskać maksymalnie 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wymaga jedynie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga jedynie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

10.1.5 Certyfikat CE oraz dokument z którego wynika deklaracja zgodności producenta potwierdzająca spełnienie normą PN-EN 13795 lub równoważnej,10.1.6 próbka oferowanego asortymentu do wglądu – pozycja nr 1 – 1 szt, rozmiar – L, kolor dowolny

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

10.1.5 Certyfikat CE oraz dokument z którego wynika deklaracja zgodności producenta potwierdzająca spełnienie normą PN-EN 13795 lub równoważnej,10.1.6 próbka oferowanego asortymentu do wglądu – pozycja nr 1 – 1 szt, rozmiar – L, kolor dowolny

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

10.1 Dokumenty wraz z ofertą!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :10.1.1 Wypełniony i podpisany we wskazanych miejscach Załącznik nr 1 – formularz opis przedmiotu zamówienia – zestawienie wymaganych i oferowanych parametrów10.1.2 Wypełniony we wskazanych miejscach i podpisany Załącznik nr 2 –formularz ofertowy,10.1.3 Dokumenty rejestrowe potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictwa potwierdzające umocowanie osób do składania oferty w imieniu Wykonawcy,10.1.4 Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ (wypełnić pkt 3!!!! ewentualnie oświadczenie z pkt 4 dotyczące wykazanie rzetelności w sytuacji podleganiu wykluczeniu, ewentualnie oświadczenie z pkt 5, czyli oświadczenie Wykonawcy dotyczące podmiotu na które zasoby lub sytuację na które się wykonawca powołuje w zakresie braku podstaw do wykluczenia tego podmiotu),10.1.5 Certyfikat CE oraz dokument z którego wynika deklaracja zgodności producenta potwierdzająca spełnienie normą PN-EN 13795 lub równoważnej,10.1.6 próbka oferowanego asortymentu do wglądu – pozycja nr 1 – 1 szt, rozmiar – L, kolor dowolny

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

13. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.14. W przypadku składania ofert przez podmioty ubiegające się wspólnie o udzielenie zamówienia należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.15. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie mógł żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców16. W przypadku, gdy Wykonawca w miejsce któregoś z dokumentów, o których mowa w SWZ dostarczy jego kopię, kopia ta musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów udostępniających Wykonawcy zasoby, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów powinny być poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów (np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwości co do ich prawdziwości).17. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Kupujący przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Sprzedają-cego, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Kupującego, a także dotyczą: 1) zmiany świadczenia Sprzedającego na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości towaru;2) wydłużenia terminu obowiązywania umowy z powodu okoliczności niezależnych od Sprzedającego;3) zmiany danych Sprzedającego (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy);4) zmian organizacyjnych Kupującego powodujących, że wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe;5) zmian sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Kupującego powodujących, że wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia;6) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych;7) mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami;8) zmiany sposobu płatności, jeżeli wymagać tego będzie ochrona interesu Kupującego;9) obniżenia cen;10) zmiany stawki podatku VAT na towar, przy czym zmianie ulega cena brutto, przy zachowaniu ceny netto.11) innych zmian korzystnych dla Kupującego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wyko-nania zamówienia.2. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-02-16 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy przesłać na na skrytkę Zamawiającego na portalu e-puap: /5wszkzp/SkrytkaESP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-02-16 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-03-17

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

termin i miejsce składania próbek do dnia 16.02.2021 roku do godz. 09:00, Kancelaria Szpitala (budynek Komendy), ul. Wrocławska 1-3, 30-901 Kraków , godziny pracy kancelarii: od poniedziałku do piątku w godz. 08.00- 14.00 - Próbki są składane za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku – Prawo Pocztowe (Dz.U. z 2017 r. poz. 1481 oraz z 2018 poz. 106, 138,650, 1118 i 1629) osobiście lub za pośrednictwem posłańca
2021-02-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie masaży zaleconych przez lekarza - Brzeźnica
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie masaży zaleconych przez lekarza. Zainteresowanych proszę o kontakt.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa odzieży jednorazowej
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Kraków: Dostawa odzieży jednorazowej
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Kraków: USŁUGA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH APARATURY MEDYCZNEJ
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Dostawa odzieży jednorazowej
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI