Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Szkolenie (TIK) w zakresie kursu podstaw komputera, komunikatorów, aplikacji i programów jako formy wsparcia dla uczestniczek i uczestników Klubu Seniora w Centrum Usług Społecznych w Powiatowym Ce...
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276289890
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lędzińska 24
1.5.2.) Miejscowość: Lędziny
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-140
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcprledziny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcpr-powiatbl.bip.net.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Szkolenie (TIK) w zakresie kursu podstaw komputera, komunikatorów, aplikacji i programów jako formy wsparcia dla uczestniczek i uczestników Klubu Seniora w Centrum Usług Społecznych w Powiatowym Ce...
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d5c6944-a8dc-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043764
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000904/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przeprowadzenie form wsparcia dla uczestników Dziennego Domu Pomocy oraz Klubu Seniora w Centrum Usług Społecznych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pcpr-powiatbl.bip.net.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP)
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia pn.: Szkolenie (TIK) w zakresie kursu podstaw komputera, komunikatorów, aplikacji i programów jako formy wsparcia dla uczestniczek i uczestników Klubu Seniora w Centrum Usług Społecznych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie jest wykonanie przez Wykonawcę usług w ramach realizacji form wsparcia (działania prozdrowotne, aktywizujące, kulturalne, edukacyjne), przeznaczonych dla uczestniczek i uczestników Klubu Seniora w Centrum Usług Społecznych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Lędzińska 24A, 43-140 Lędziny, zwanych dalej „uczestnikami”. Usługa będzie realizowana dla uczestników ww. projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, o numerze wniosku WND-RPSL.09.02.01-24-02GC/19-003, Oś priorytetowa: IX. Włączenie społeczne, Działanie: 9.2. Dostępne i efektywne usługi społeczne i zdrowotne, Poddziałanie: 9.2.1. Rozwój usług społecznych i zdrowotnych – ZIT.Usługa objęta przedmiotem zamówienia polega na realizacji programu aktywizacji planowanej dla uczestników Klubu Seniora, tj. przeprowadzenie kursu podstaw komputera, komunikatorów, aplikacji i programów jako formy wsparcia w dwóch edycjach w wymiarze 40 godzin każda, w układzie co najmniej 2 godzin tygodniowo dla grupy do 20 osób przez specjalistę w tej dziedzinie, w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, zgodnie z indywidualnym określonym przez Wykonawcę, a uzgodnionym z Zamawiającym harmonogramem zajęć, stanowiącym załącznik nr 3 do umowy (wzór umowy – załącznik nr 7 do niniejszego SWZ).Zamawiający informuje, że Klub Seniora w Centrum Usług Społecznych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Lędzińska 24A, 43-140 Lędziny, zwany dalej „Klubem Seniora”, funkcjonuje przez cały rok, we wszystkie dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od godz. 14:00 do godz. 18:00. Natomiast ww. formy wsparcia dla uczestników Klubu Seniora realizowane będą w ustalone z Zamawiającym dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach ustalonych z Zamawiającym. Jedna godzina świadczenia usług objętych niniejszym zamówieniem odpowiada jednej godzinie zegarowej, tj. przyjmuje się, że jedna godzina zegarowa = 60 min.Adresatami tej formy wsparcia będą uczestnicy Klubu Seniora, którzy spełniają poniższe kryteria:- mają ukończone 60 lat i są osobami niesamodzielnymi w minimum jednym zakresie dotyczącym czynności dnia codziennego,- mają ukończone 60 lat i są osobami niepełnosprawnymi.Wykonawca jest zobligowany w pracy z uczestnikami projektu do stosowania zasady równości kobiet i mężczyzn. Podczas realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia zachowana zostanie równość szans, poprzez dostęp do informacji, edukacji, wsparcia dla wszystkich uczestników bez względu na wiek, płeć, rasę, przekonania, orientację seksualną, niepełnosprawność.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość form wsparcia objętych przedmiotem zamówienia zrealizowanych przez osobę skierowaną do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4