Warsztaty uprawy róż jako formy wsparcia dla uczestniczek i uczestników Klubu Seniora...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Warsztaty uprawy róż jako formy wsparcia dla uczestniczek i uczestników Klubu Seniora w Centrum Usług Społecznych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLędziny
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-05-05
  • ZamawiającyPowiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-26
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00040776
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Warsztaty uprawy róż jako formy wsparcia dla uczestniczek i uczestników Klubu Seniora w Centrum Usług Społecznych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276289890

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lędzińska 24

1.5.2.) Miejscowość: Lędziny

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-140

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcprledziny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcpr-powiatbl.bip.net.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Warsztaty uprawy róż jako formy wsparcia dla uczestniczek i uczestników Klubu Seniora w Centrum Usług Społecznych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-772a06b1-a696-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00040776

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000904/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przeprowadzenie form wsparcia dla uczestników Dziennego Domu Pomocy oraz Klubu Seniora w Centrum Usług Społecznych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pcpr-powiatbl.bip.net.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia pn.: Realizacja warsztatów uprawy róż jako formy wsparcia dla uczestniczek i uczestników Klubu Seniora w Centrum Usług Społecznych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie jest wykonanie przez Wykonawcę usług w ramach realizacji form wsparcia (działania prozdrowotne, aktywizujące, kulturalne, edukacyjne), przeznaczonych dla uczestniczek i uczestników Klubu Seniora w Centrum Usług Społecznych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Lędzińska 24A, 43-140 Lędziny, zwanych dalej „uczestnikami”. Usługa będzie realizowana dla uczestników ww. projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, o numerze wniosku WND-RPSL.09.02.01-24-02GC/19-003, Oś priorytetowa: IX. Włączenie społeczne, Działanie: 9.2. Dostępne i efektywne usługi społeczne i zdrowotne, Poddziałanie: 9.2.1. Rozwój usług społecznych i zdrowotnych – ZIT.Usługa objęta przedmiotem zamówienia polega na zapewnieniu realizacji programu aktywizacji planowanej dla uczestników Klubu Seniora, tj. przeprowadzenie warsztatów uprawy róż w dwóch edycjach w wymiarze 20 godzin każda, w układzie co najmniej 2 godzin tygodniowo dla grupy do 10 osób przez specjalistę w tej dziedzinie, w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, zgodniez indywidualnym określonym przez Wykonawcę, a uzgodnionym z Zamawiającym harmonogramem zajęć, stanowiącym załącznik nr 3 do umowy (wzór umowy – załącznik nr 7 do niniejszego SWZ).Zamawiający informuje, że Klub Seniora w Centrum Usług Społecznych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Lędzińska 24A, 43-140 Lędziny, zwany dalej „Klubem Seniora”, funkcjonuje przez cały rok, we wszystkie dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od godz. 14:00 do godz. 18:00. Natomiast ww. formy wsparcia dla uczestników Klubu Seniora realizowane będą w ustalone z Zamawiającym dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach ustalonych z Zamawiającym. Jedna godzina świadczenia usług objętych niniejszym zamówieniem odpowiada jednej godzinie zegarowej, tj. przyjmuje się, że jedna godzina zegarowa = 60 min.Adresatami tej formy będą uczestnicy Klubu Seniora, którzy spełniają poniższe kryteria:- mają ukończone 60 lat i są osobami niesamodzielnymi w minimum jednym zakresie dotyczącym czynności dnia codziennego,- mają ukończone 60 lat i są osobami niepełnosprawnymi.Wykonawca jest zobligowany w pracy z uczestnikami projektu do stosowania zasady równości kobiet i mężczyzn.Podczas realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia zachowana zostanie równość szans, poprzez dostęp do informacji, edukacji, wsparcia dla wszystkich uczestników bez względu na wiek, płeć, rasę, przekonania, orientację seksualną, niepełnosprawność.Wykonawca wybrany w drodze postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, po uzgodnieniu z Zamawiającym, przedstawi do akceptacji harmonogram zajęć objętych przedmiotowym zamówieniem, stanowiący załącznik nr 3 do umowy (wzór umowy – załącznik nr 7 do niniejszego SWZ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość form wsparcia objętych przedmiotem zamówienia zrealizowanych przez osobę skierowaną do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zgodnie z art. 57 ust. 1 ustawy p.z.p., o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu, na podstawach, o których mowa w art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy p.z.p.;2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.c) zdolności technicznej lub zawodowej.W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który w celu wykonania zamówienia wykaże dysponowanie (tzn. będzie dysponował na czas wykonania zamówienia) co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, tj. osobą posiadającą:-co najmniej roczne doświadczenie w prowadzeniu form wsparcia, tj. warsztatów uprawy róż,-posiadającą dyplom lub świadectwo potwierdzające kwalifikacje zawodowe z dziedziny, której niniejsze postępowanie dotyczy.W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – co najmniej jedną usługę w formie warsztatów uprawy róż w ilości co najmniej 20 godzin.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszyć postanowień zawartych w art. 455 ustawy p.z.p.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowyw stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonał wyboru Wykonawcy, o którym mowa w umowie, w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności w trakcie realizacji przedmiotowej umowy:1) Zmiana osób wskazanych w umowie z imienia i nazwiska odpowiedzialnychza realizację umowy, o których mowa w § 7 umowy (załącznik nr 7do SWZ). Zmiana osoby odpowiedzialnej za prawidłową realizację przedmiotu umowy ze strony wykonawcy będzie możliwa wyłącznie za zgodą Zamawiającego oraz z zastrzeżeniem, że osoba ta spełnia wymagania kryterium: ilość form wsparcia objętych przedmiotem zamówienia zrealizowanych przez osobę skierowaną do realizacji zamówienia, o którym mowa w Rozdziale XII niniejszego SWZ, dla części zamówienia stanowiącej przedmiot umowy.2) Zmiana terminu realizacji umowy niewynikająca z winy Zamawiającego.3) Zamiana terminu realizacji umowy w przypadku, o którym mowa w Rozdziale II SWZ.4) W przypadku wystąpienia korzystnych dla Zamawiającego zmian.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-05 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-05 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-04-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Interesuje mnie szkolenie laser IPL+RF - Żory
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Interesuje mnie szkolenie laser IPL+RF. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.