Świadczenie usługi farmaceutycznej polegającej na wykonaniu indywidualnych, gotowych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usługi farmaceutycznej polegającej na wykonaniu indywidualnych, gotowych do podania postaci leków cytostatycznych oraz przeciwciał monoklonalnych dla pacjentów Instytutu Gruźlicy i Chorób Płuc w Warszawie.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-12-08
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyInstytut Gruźlicy i Chorób Płuc
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-30
  • Numer ogłoszenia759557-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 759557-N-2020 z dnia 30.11.2020 r.

Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc: Świadczenie usługi farmaceutycznej polegającej na wykonaniu indywidualnych, gotowych do podania postaci leków cytostatycznych oraz przeciwciał monoklonalnych dla pacjentów Instytutu Gruźlicy i Chorób Płuc w Warszawie.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc, krajowy numer identyfikacyjny 000288490, ul. ul. Płocka  26 , 01-138  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 43 12 312, , e-mail m.jaroszewska@igichp.edu.pl, , faks -.
Adres strony internetowej (URL): www.igichp.edu.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Instytut badawczy.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://www.igichp.edu.pl/zamowienia-publiczne/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://www.igichp.edu.pl/zamowienia-publiczne/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Osobiście, za pośrednictwem operatora publicznego, za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc, ul. Płocka 26, 01-138 Warszawa, budynek „E”, lok. Nr 24.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi farmaceutycznej polegającej na wykonaniu indywidualnych, gotowych do podania postaci leków cytostatycznych oraz przeciwciał monoklonalnych dla pacjentów Instytutu Gruźlicy i Chorób Płuc w Warszawie.
Numer referencyjny: AP.26.67.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi farmaceutycznej polegającej na wykonaniu indywidualnych, gotowych do podania postaci leków cytostatycznych oraz przeciwciał monoklonalnych zwanych dalej „wlewami leków” dla pacjentów Instytutu Gruźlicy i Chorób Płuc w Warszawie.2.Przedmiot zamówienia powinien być przygotowywany zgodnie z ustawą z dn. 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 944 z późn. zm.), aktualnie obowiązującymi „Standardami Jakościowymi w Farmacji Onkologicznej” oraz rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 r. w sprawie wymagań Dobrej Praktyki Wytwarzania (Dz. U. z 2015 r. poz. 1979 z późn. zm.).3.Zamówienie dotyczy przygotowania zgodnie z obowiązującymi normami Pracowni Leku Cytostatycznego (PLC) 4000 sztuk gotowych do podania wlewów leków cytostatycznych oraz przeciwciał monoklonalnych zgodnie z dostarczonymi, indywidualnymi zapotrzebowaniami w ilości około 70 sztuk tygodniowo.4.Zapotrzebowania będę wysyłane przez Zamawiającego e-mailem do godz. 14:30 dnia roboczego poprzedzającego dzień odbioru, a w wyjątkowych przypadkach jako "PILNE" do godz. 10:30 w dniu odbioru. Oryginały zapotrzebowań potwierdzone podpisem i pieczątką lekarza będą dostarczone przez Zamawiającego przy odbiorze wlewów leków. Kopie zapotrzebowania odbierane będą wraz z naniesionymi przez farmaceutę Wykonawcy danymi:- nazwą handlową leku,- numerem serii,- dawką leku (mg),- terminem przydatności wlewu leku (data, godzina),- warunkami przechowywania.5.W wyjątkowych sytuacjach Zamawiający zastrzega sobie możliwość anulowania zapotrzebowania telefonicznie lub e-mailem w dniu wykonania usługi do godziny 9:30.6.Zamawiający umieszcza na zapotrzebowaniu następujące dane pacjenta:- imię i nazwisko,- PESEL (a w przypadku jego braku datę urodzenia),- wagę,- wzrost,- dla zleceń na przygotowanie Carboplatyny dodatkowo wiek, AUC, poziom kreatyniny.7.Zamawiający wymaga opisu leku na naklejonej etykiecie zgodnego z wymaganiami rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 18 października 2002 r. w sprawie podstawowych warunków prowadzenia apteki (Dz. U. 2002 r. Nr 187, poz. 1565) zawierającego minimum:- imię i nazwisko pacjenta,- PESEL lub datę urodzenia pacjenta,- nazwę kliniki/oddziału Zamawiającego,- nazwę handlową leku cytostatycznego,- nazwę międzynarodową leku cytostatycznego,- dawkę,- objętość,- drogę podania i czas podania wlewu leku,- warunki przechowywania,- godzinę i datę wykonania wlewu leku,- roztwór nośny,- datę i godzinę przydatności do użycia,- objętość całkowitą,- nazwę i adres apteki wykonującej wlew leku,- imię i nazwisko osoby wykonującej wlew leku.8. Wykonane wlewy będą odbierane/przekazywane od poniedziałku do piątku (z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy) najpóźniej do godziny 12:00 dnia następnego po dniu dostarczenia zapotrzebowania lub tego samego dnia w przypadku zapotrzebowań pilnych.9.Odbiór wlewu leków będzie odbywał się własnym transportem Zamawiającego w promieniu do 35 km od jego siedziby. Przy odległości powyżej 35 km Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie transportu wykonanych wlewów leków oraz odbioru z siedziby Zamawiającego leków cytostatycznych do ich wykonania. Koszt transportu wlewów leku oraz odbioru z siedziby Zamawiającego leków cytostatycznych do ich wykonania przy odległości powyżej 35 km Wykonawca jest zobowiązany wliczyć w cenę wykonywanych wlewów leków. Upoważniony pracownik Wykonawcy będzie potwierdzał odbiór leków cytostatycznych.10.Zamawiający wymaga, aby przygotowane wlewy leków cytostatycznych oraz przeciwciał monoklonalnych były gotowe do podania dla pacjenta. Zamawiający wymaga zabezpieczenia przygotowanego leku cytostatycznego końcówką, która jest kompatybilna ze wszystkim aparatami do przetaczania lub przewodem wypełnionym płynem obojętnym (w przypadku konieczności zabezpieczenia przewodem – Zamawiający dostarczy w/w przewód).11. Zamawiający wymaga zabezpieczenia na czas transportu wykonanego wlewu leku ochronnym woreczkiem foliowym zamykanym strunowo lub zabezpieczony w inny sposób uniemożliwiający uszkodzenie preparatu.12. Każdy przedmiot zamówienia wymagający ochrony przed światłem musi być zapakowany oddzielnie, zabezpieczony osłonką przed promieniowaniem UV.Leki wymagajce ochrony przed światłem:- carboplatyna- cisplatyna- doxorubicyna- nivolumab13. Z odbiorem przygotowanych wlewów leków przekazywany będzie przez Wykonawcę raport dzienny sporządzonych wlewów leków w wersji papierowej, zawierający:- ilość sporządzonych wlewów leków,- dane pacjenta,- nazwę handlową leku,- nazwę oddziału, na zlecenie którego wlew leku został przygotowany.14. Zamawiający dostarcza Wykonawcy leki cytostatyczne do wykonania wlewów leków na własny koszt, gwarantując właściwe warunki transportu w promieniu 35 km od siedziby Zamawiającego.15. Zamawiający po podpisaniu umowy przekaże Wykonawcy telefony kontaktowe do lekarzy Kliniki Oddziałów Zamawiającego, w których podawane są leki cytostatyczne.16. Wykonawca zapewnia właściwe rozpuszczalniki/rozcieńczalniki do leków cytostatycznych wskazanych na dostarczanych zapotrzebowaniach i zgodnych z ChPL przygotowywanych wlewów leków oraz wyroby medyczne i indywidualne środki ochrony osobistej niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.17. Protokół strat będzie sporządzany przez Wykonawcę i dostarczany Kierownikowi Apteki Szpitalnej Zamawiającego nie rzadziej niż raz na 3 miesiące. 18. Koszty utylizacji niewykorzystanych resztek leków cytostatycznych oraz wyrobów medycznych i odzieży ochronnej używanej przy przygotowywaniu indywidualnych dawek leków ponosi Wykonawca. 19. Wykonawca wykona usługę farmaceutyczną, zgodnie z aktualną wiedzą w tym zakresie oraz zachowaniem wymogów przewidzianych przepisami prawa związanych z przygotowywaniem wlewu leku, przez personelu posiadający wymagane uprawnienia i kwalifikacje. Osoby przygotowujące wlew leku będą pracownikami Wykonawcy zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę.20. Pomieszczenia i sprzęt przeznaczone do wykonywania usługi farmaceutycznej, będące przedmiotem niniejszej umowy, muszą spełniać warunki określone przepisami prawa farmaceutycznego i innych aktualnie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie.21. Pracownia leku cytostatycznego, w której będzie wykonywany przedmiot zamówienia musi posiadać zgodę nadzoru farmaceutycznego na jej funkcjonowanie.22. Wszystkie wyroby medyczne użyte do wykonania wlewów leków dla Zamawiającego oraz dołączone do nich aparaty do podania muszą być wykonane z tworzywa dopuszczonego do kontaktu z lekami cytostatycznymi.23. Wykonawca zobowiązuje się do dołożenia należytej staranności przy przygotowywaniu wlewów leku oraz ograniczenia start leków cytostatycznych do możliwie najmniejszych.24. Lista leków cytostatycznych przekazywanych Wykonawcy celem wykonania usługi farmaceutycznej obejmuje następujące leki cytostatyczne:- Bleomycyna- Carboplatyna- Cisplatyna- Cladribina- Cyclophospamid- Docetaxel- Doxorubicyna- Etoposid- Gemcytabina- Pemetreksed- Vincristina- Vinorelbina- PaclitakselOraz następujące przeciwciała monoklonalne:- Atezolizumab- Durvalumab- Niwolumab- Pembrolizumab- RituxymabZamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany powyższych leków, po uprzednim poinformowaniu o tym Wykonawcy.25. Zamawiający stosownie do wymagań art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę̨ lub Podwykonawcę̨ na podstawie umowy o pracę osób przygotowujących wlewy leków.

II.5) Główny kod CPV: 85149000-5
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  24   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca musi prowadzić aptekę, o której mowa w przepisach ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2019 p. 499).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstawy, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, wykluczenia wykonawcy z postępowania, wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy PZP, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą/wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 08.12.2020, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> jezyk polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę zauszników - Brwinów
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę zauszników, ze względu na jeden ułamany. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI