DOSTAWA KOMPUTERÓW STACJONARNYCH ORAZ LAPTOPÓW

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DOSTAWA KOMPUTERÓW STACJONARNYCH ORAZ LAPTOPÓW
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-12-08
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyAkademia Sztuki Wojennej
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-30
  • Numer ogłoszenia759491-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 759491-N-2020 z dnia 30.11.2020 r.

Akademia Sztuki Wojennej: DOSTAWA KOMPUTERÓW STACJONARNYCH ORAZ LAPTOPÓW
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuki Wojennej, krajowy numer identyfikacyjny 01157424400000, ul. al. Gen. A. Chruściela  103 , 00-910  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 261814085, , e-mail d.magdziarz@akademia.mil.pl, , faks 261813217.
Adres strony internetowej (URL): https://www.wojsko-polskie.pl/aszwoj/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://akademia-mil.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet, https://aszwoj.bip.gov.pl Adres

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://akademia-mil.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet, https://aszwoj.bip.gov.pl Adres

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://akademia-mil.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście lub listownie w wersji papierowej
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
w siedzibie Zamawiającego, adres jak na wstępie w Punkcie Podawczym ASzWoj – budynek nr 4 – portiernia (parter)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA KOMPUTERÓW STACJONARNYCH ORAZ LAPTOPÓW
Numer referencyjny: PK.ZZP.261.81.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
4


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów stacjonarnych oraz laptopów. Kody CPV:30213100-6 – komputery przenośne30213000-5 – komputery osobiste30231300-0 – monitory ekranowe2. Termin realizacji zamówienia: do 21 dni od daty podpisania umowy.3. Sposób dostawy: Wykonawca musi zapewnić wystarczającą ilość osób do rozładunku dostarczonego towaru i jego zeskładowania w magazynie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca musi dostarczyć towar do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w dniu dostawy do godz. 930.4. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania techniczne funkcjonalne i użytkowe takie same lub wyższe niż opisane w załączniku 1A,1B,1C,1D do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia). Wykonawca nie może zaoferować asortymentów o gorszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do parametrów określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.5. Opisując przedmiot zamówienia Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych, które muszą spełniać wymogi Zamawiającego określone w załączniku nr 1A,1B,1C,1D do SIWZ.6. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp obowiązek wykazania równoważności spoczywa na Wykonawcy.7. Zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające równoważność z produktem oryginalnym:Zamawiający wymaga nieużywanego oprogramowania MS Windows 10 Professional 64-bit jednakże dopuszcza oprogramowania równoważne. Oprogramowanie równoważne musi być w pełni kompatybilne i w sposób niezakłócony działać ze sprzętem oraz oprogramowaniem MS Windows oraz programami użytkowymi MS, które posiada Zamawiający. Wykonawcy oferujący oprogramowanie równoważne zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą dokumentów potwierdzających równoważność zaoferowanego oprogramowania z których wynikać będzie zachowanie warunków równoważności w zakresie funkcjonalności i kompatybilności z oprogramowaniem Windows 10 PL Professional 64-bit.W przypadku, gdy zaoferowane przez Wykonawcę oprogramowanierównoważne nie będzie współpracować ze sprzętem i oprogramowaniem funkcjonującym u Zamawiającego lub spowoduje zakłócenia w pracy środowiska sprzętowego i programowego, Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z przywróceniem i sprawnym działaniem sprzętu oraz oprogramowaniaZamawiającego. Wykonawca na własny koszt dokona modyfikacji przywracających właściwe działanie środowiska programowego i sprzętowego po odinstalowaniu oprogramowania równoważnego.

II.5) Główny kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
30213100-6
30213000-5
30231300-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 21
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia jest kryterium oceny ofert i wynosi od 10 do 21 dni od daty podpisania umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, (Informacja z otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – Załącznik nr 3 do SIWZ – (Dokument ten należy złożyć za pośrednictwem Platformy (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w oryginale w zamkniętej opisanej kopercie w Punkcie podawczym ASzWoj/przesłać pocztą).2. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy wraz z ofertą:1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wzór Załącznik nr 2 do SIWZ ;2) pełnomocnictwo – jeżeli oferta nie jest podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu; 3) dokumenty potwierdzające równoważność z produktem oryginalnym (w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę produktów równoważnych).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 20,00
czas dostawy 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian treści umowy: 1) zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT);2) w przypadku wycofania z rynku lub zaprzestania produkcji zaoferowanego towaru dopuszcza się dostarczenie przez Wykonawcę innego towaru posiadającego nie gorsze cechy, parametry i funkcjonalność niż określone w złożonej ofercie. Wynagrodzenie oraz warunki dostawy i gwarancji pozostaną bez zmian. 3) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy może nastąpić tylko w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, o zaistnieniu, których Wykonawca niezwłocznie powiadomi pisemnie Zamawiającego podając przyczynę i czas opóźnienia, a Zamawiający wyrazi zgodę na zmianę w tym zakresie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 08.12.2020, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: DOSTAWA LAPTOPÓW 15” TYP 1 ORAZ 14”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa laptopów. Kody CPV:30213100-6 – komputery przenośne2. Termin realizacji zamówienia: do 21 dni od daty podpisania umowy.3. Sposób dostawy: Wykonawca musi zapewnić wystarczającą ilość osób do rozładunku dostarczonego towaru i jego zeskładowania w magazynie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca musi dostarczyć towar do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w dniu dostawy do godz. 930.4. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania techniczne funkcjonalne i użytkowe takie same lub wyższe niż opisane w załączniku 1 Ado SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia). Wykonawca nie może zaoferować asortymentów o gorszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do parametrów określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.5. Opisując przedmiot zamówienia Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych, które muszą spełniać wymogi Zamawiającego określone w załączniku nr 1A do SIWZ.6. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp obowiązek wykazania równoważności spoczywa na Wykonawcy.7. Zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające równoważność z produktem oryginalnym:1) Zamawiający wymaga nieużywanego oprogramowania MS Windows 10 Professional 64-bit jednakże dopuszcza oprogramowania równoważne. Oprogramowanie równoważne musi być w pełni kompatybilne i w sposób niezakłócony działać ze sprzętem oraz oprogramowaniem MS Windows oraz programami użytkowymi MS, które posiada Zamawiający. Wykonawcy oferujący oprogramowanie równoważne zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą dokumentów potwierdzających równoważność zaoferowanego oprogramowania z których wynikać będzie zachowanie warunków równoważności w zakresie funkcjonalności i kompatybilności z oprogramowaniem Windows 10 PL Professional 64-bit. W przypadku, gdy zaoferowane przez Wykonawcę oprogramowanierównoważne nie będzie współpracować ze sprzętem i oprogramowaniem funkcjonującym u Zamawiającego lub spowoduje zakłócenia w pracy środowiska sprzętowego i programowego, Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z przywróceniem i sprawnym działaniem sprzętu oraz oprogramowania Zamawiającego. Wykonawca na własny koszt dokona modyfikacji przywracających właściwe działanie środowiska programowego i sprzętowego po odinstalowaniu oprogramowania równoważnego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213100-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 20,00
czas dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia jest kryterium oceny ofert i wynosi od 10 do 21 dni od daty podpisania umowy.


Część nr: 2 Nazwa: DOSTAWA MONITORÓW I KOMPUTERÓW TYP 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów stacjonarnych oraz laptopów. Kody CPV:30213000-5 – komputery osobiste30231300-0 – monitory ekranowe2. Termin realizacji zamówienia: do 21 dni od daty podpisania umowy.3. Sposób dostawy: Wykonawca musi zapewnić wystarczającą ilość osób do rozładunku dostarczonego towaru i jego zeskładowania w magazynie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca musi dostarczyć towar do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w dniu dostawy do godz. 930.4. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania techniczne funkcjonalne i użytkowe takie same lub wyższe niż opisane w załączniku 1B do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia). Wykonawca nie może zaoferować asortymentów o gorszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do parametrów określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.5. Opisując przedmiot zamówienia Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych, które muszą spełniać wymogi Zamawiającego określone w załączniku nr 1B do SIWZ.6. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp obowiązek wykazania równoważności spoczywa na Wykonawcy.7. Zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające równoważność z produktem oryginalnym:1) Zamawiający wymaga nieużywanego oprogramowania MS Windows 10 Professional 64-bit jednakże dopuszcza oprogramowania równoważne. Oprogramowanie równoważne musi być w pełni kompatybilne i w sposób niezakłócony działać ze sprzętem oraz oprogramowaniem MS Windows oraz programami użytkowymi MS, które posiada Zamawiający. Wykonawcy oferujący oprogramowanie równoważne zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą dokumentów potwierdzających równoważność zaoferowanego oprogramowania z których wynikać będzie zachowanie warunków równoważności w zakresie funkcjonalności i kompatybilności z oprogramowaniem Windows 10 PL Professional 64-bit.W przypadku, gdy zaoferowane przez Wykonawcę oprogramowanierównoważne nie będzie współpracować ze sprzętem i oprogramowaniem funkcjonującym u Zamawiającego lub spowoduje zakłócenia w pracy środowiska sprzętowego i programowego, Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z przywróceniem i sprawnym działaniem sprzętu oraz oprogramowaniaZamawiającego. Wykonawca na własny koszt dokona modyfikacji przywracających właściwe działanie środowiska programowego i sprzętowego po odinstalowaniu oprogramowania równoważnego.2) Zamawiający wymaga, aby komputer PC typ 1 spełniał wymagania normy MIL-STD-810G lub normy równoważnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30213000-5, 30231300-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 20,00
czas dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia jest kryterium oceny ofert i wynosi od 10 do 21 dni od daty podpisania umowy.


Część nr: 3 Nazwa: DOSTAWA LAPTOPÓW 15” TYP 2 ORAZ 17”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów stacjonarnych oraz laptopów. Kody CPV:30213100-6 – komputery przenośne30213000-5 – komputery osobiste2. Termin realizacji zamówienia: do 21 dni od daty podpisania umowy.3. Sposób dostawy: Wykonawca musi zapewnić wystarczającą ilość osób do rozładunku dostarczonego towaru i jego zeskładowania w magazynie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca musi dostarczyć towar do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w dniu dostawy do godz. 930.4. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania techniczne funkcjonalne i użytkowe takie same lub wyższe niż opisane w załączniku 1C do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia). Wykonawca nie może zaoferować asortymentów o gorszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do parametrów określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.5. Opisując przedmiot zamówienia Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych, które muszą spełniać wymogi Zamawiającego określone w załączniku nr 1C do SIWZ.6. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp obowiązek wykazania równoważności spoczywa na Wykonawcy.7. Zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające równoważność z produktem oryginalnym:Zamawiający wymaga nieużywanego oprogramowania MS Windows 10 Professional 64-bit jednakże dopuszcza oprogramowania równoważne. Oprogramowanie równoważne musi być w pełni kompatybilne i w sposób niezakłócony działać ze sprzętem oraz oprogramowaniem MS Windows oraz programami użytkowymi MS, które posiada Zamawiający. Wykonawcy oferujący oprogramowanie równoważne zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą dokumentów potwierdzających równoważność zaoferowanego oprogramowania z których wynikać będzie zachowanie warunków równoważności w zakresie funkcjonalności i kompatybilności z oprogramowaniem Windows 10 PL Professional 64-bit. W przypadku, gdy zaoferowane przez Wykonawcę oprogramowanie równoważne nie będzie współpracować ze sprzętem i oprogramowaniem funkcjonującym u Zamawiającego lub spowoduje zakłócenia w pracy środowiska sprzętowego i programowego, Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z przywróceniem i sprawnym działaniem sprzętu oraz oprogramowania Zamawiającego. Wykonawca na własny koszt dokona modyfikacji przywracających właściwe działanie środowiska programowego i sprzętowego po odinstalowaniu oprogramowania równoważnego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30213100-6, 30213000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 20,00
czas dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia jest kryterium oceny ofert i wynosi od 10 do 21 dni od daty podpisania umowy.


Część nr: 4 Nazwa: DOSTAWA MONITORÓW I KOMPUTERÓW TYP 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów stacjonarnych oraz laptopów. Kody CPV:30213000-5 – komputery osobiste30231300-0 – monitory ekranowe2. Termin realizacji zamówienia: do 21 dni od daty podpisania umowy.3. Sposób dostawy: Wykonawca musi zapewnić wystarczającą ilość osób do rozładunku dostarczonego towaru i jego zeskładowania w magazynie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca musi dostarczyć towar do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w dniu dostawy do godz. 930.4. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania techniczne funkcjonalne i użytkowe takie same lub wyższe niż opisane w załączniku 1D do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia). Wykonawca nie może zaoferować asortymentów o gorszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do parametrów określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.5. Opisując przedmiot zamówienia Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych, które muszą spełniać wymogi Zamawiającego określone w załączniku nr 1D do SIWZ.6. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp obowiązek wykazania równoważności spoczywa na Wykonawcy.7. Zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające równoważność z produktem oryginalnym:Zamawiający wymaga nieużywanego oprogramowania MS Windows 10 Professional 64-bit jednakże dopuszcza oprogramowania równoważne. Oprogramowanie równoważne musi być w pełni kompatybilne i w sposób niezakłócony działać ze sprzętem oraz oprogramowaniem MS Windows oraz programami użytkowymi MS, które posiada Zamawiający. Wykonawcy oferujący oprogramowanie równoważne zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą dokumentów potwierdzających równoważność zaoferowanego oprogramowania z których wynikać będzie zachowanie warunków równoważności w zakresie funkcjonalności i kompatybilności z oprogramowaniem Windows 10 PL Professional 64-bit.W przypadku, gdy zaoferowane przez Wykonawcę oprogramowanierównoważne nie będzie współpracować ze sprzętem i oprogramowaniem funkcjonującym u Zamawiającego lub spowoduje zakłócenia w pracy środowiska sprzętowego i programowego, Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z przywróceniem i sprawnym działaniem sprzętu oraz oprogramowaniaZamawiającego. Wykonawca na własny koszt dokona modyfikacji przywracających właściwe działanie środowiska programowego i sprzętowego po odinstalowaniu oprogramowania równoważnego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30213000-5, 30231300-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 20,00
czas dostawy 0,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia jest kryterium oceny ofert i wynosi od 10 do 21 dni od daty podpisania umowy.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pomocy hakera - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania18-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pomocy hakera. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI