Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu "Za Życiem" w roku 2024 - 7 części zamówienia - II POSTĘPOWANIE
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKędzierzyn-Koźle
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-07-30
  • ZamawiającyPOWIATOWE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-12
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00410889
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu "Za Życiem" w roku 2024 - 7 części zamówienia - II POSTĘPOWANIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH

1.3.) Oddział zamawiającego: PCUW KK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366209564

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Konstantego Damrota 30

1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuwkk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.cuwkk.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Powiatowe Centrum Usług Wspólnych w Kędzierzynie-Koźlu

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 366209564

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: ul. Konstantego Damrota 30

1.11.4.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

1.11.5.) Kod pocztowy: 47-220

1.11.6.) Województwo: opolskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuwkk.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: www.bip.cuwkk.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu "Za Życiem" w roku 2024 - 7 części zamówienia - II POSTĘPOWANIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0716f7d-0de3-4ffa-8403-de1344ebd1a6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00410889

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00058806/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu „Za Życiem” w roku 2024

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/f557e2d2-ce17-4f5b-94ab-01f82140afd2

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem
https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/f557e2d2-ce17-4f5b-94ab-01f82140afd2.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem
https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/f557e2d2-ce17-4f5b-94ab-01f82140afd2.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie.
3. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie
z Platformy:
a) stały dostęp do sieci Internet;
b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail);
c) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux;
d) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera);
e) włączona obsługa JavaScript oraz Cookies.
5. Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych danych:
a) pliki w formatach określonych w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, przy czym zaleca się wykorzystywanie plików w formacie .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx,
b) w celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń: .zip lub .7Z,
c) maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 150 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików, przy zachowaniu zapisów z pkt 17.8 SWZ.
6. W postępowaniu, wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są za pośrednictwem Platformy (karta „Wiadomości”). Wnioski o wyjaśnienie treści SWZ, przekazać należy za pośrednictwem Platformy (karta „Zapytania/Wyjaśnienia). Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przesłanych za pośrednictwem Platformy, przyjmuje się datę ich zamieszczenia na Platformie.
7. Ofertę, wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej podpisaną podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, za pośrednictwem Platformy.
8. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca chce zastrzec w prowadzonym postępowaniu przy składaniu ofert, jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać przesłane za pośrednictwem Platformy, w osobnym podpisanym pliku, na karcie „Oferta/Załączniki”, w tabeli „Część oferty stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa”, za pomocą opcji „Załącz plik”. Plik z tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być łączony z innymi plikami w jednym archiwum (zip) podpisywanym elektronicznie. Niespełnienie tych zasad zachowania poufności będzie skutkować uznaniem takich informacji za jawne.
9. Nie zaleca się podpisywania folderu Archiwum (zip) zawierającego niepodpisane pliki – powinno nastąpić najpierw podpisanie plików, a potem ewentualnie spakowanie do zip.
10. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym sa składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Pełny opis wymagań technicznych zawarto w pkt 17 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale 33 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale 33 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CUW.262.37.2024.AŚ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem", stanowiącego załącznik do uchwały Nr 189 Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021 r. zmieniającej uchwałę w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem" (M.P. z 2022 poz. 64) zwanego dalej „Programem" w zakresie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (tj. Dz. U. 2024, poz. 750) oraz Rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 30 sierpnia 2023 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz. U. 2023 poz. 1801) wynikających z zadania 2.4, Programu: Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0 roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie.
Całość zamówienia podzielono na siedem części wynikających z podziału na komplety godzin:
a. CZĘŚĆ 1 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Logopedę/Neurologopedę
b. CZĘŚĆ 2 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Logopedę/Neurologopedę
c. CZĘŚĆ 3 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Terapeutę SI
d. CZĘŚĆ 4 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Psychologa
e. CZĘŚĆ 5 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Psychologa
f. CZĘŚĆ 6 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Surdopedagoga
g. CZĘŚĆ 7 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Tyflopedagoga
Łączna maksymalna liczba godzin przewidziana dla logopedów/neurologopedów, terapeuty SI, psychologów, surdopedagoga, tyflopedagoga w roku 2024 r. wynosi max. 1750 godzin. W 2024 roku zajęcia będą prowadzone od dnia zawarcia umowy do 15.12.2024 r.
Nabór dzieci do programu „Za Życiem” będzie realizować Publiczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, pełniąca funkcję wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego. Nabór dzieci będzie przeprowadzony niezwłocznie po zawarciu umowy na świadczenie usług będących przedmiotem niniejszego postępowania i zakończy się z chwilą dostarczenia przez rodziców/opiekunów dziecka dokumentów niezbędnych do zakwalifikowania ich do programu. Liczba godzin do przepracowania w poszczególnych częściach zamówienia uzależniona będzie od liczby zgłoszonych dzieci oraz rodzaju zdiagnozowanej niepełnosprawności, z zastrzeżeniem, że wymienione powyżej ilości godzin dla danych specjalistów są ilościami maksymalnymi.
Program będzie prowadzony w następnych latach do roku 2026. Na pozostałe okresy zostanie przeprowadzona osobna procedura wyboru Wykonawcy.

CZĘŚĆ 1 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Logopedę/Neurologopedę
Do zadań logopedy/neurologopedy należeć będzie:
a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Skarbowa 4, 47-220 Kędzierzyn-Koźle co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator programu,
b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,
c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla logopedy/neurologopedy,
d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym,
e. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,
f. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,
g. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.
h. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI 1: w 2024 - max. 190 godzin (sto dziewięćdziesiąt godzin).

Logopeda/Neurologopeda – wymagane kwalifikacje
a) ukończone studia wyższe magisterskie lub podyplomowe w zakresie logopedii lub neurologopedii,
b) posiada przygotowanie pedagogiczne,
c) posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dzieckiem z zaburzeniami rozwoju mowy i pracy z dzieckiem niepełnosprawnym.

DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w punkcie 5 SWZ ust. 1 wiersz 7 tabeli. Wymagania dotyczące miejsca realizacji zamówienia znajdują się w punkcie 5 SWZ ust. 1 wiersz 8 tabeli.
UWAGA! Różnica w nazwie zamówienia w SWZ a w BZP jest spowodowana ograniczeniem liczby znaków w polu nazwy postępowania Ogłoszenia o zamówieniu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85320000-8 - Usługi społeczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
1. Cena brutto całego zadania [PLN] 100 %

2. Punkty przyznawane za podane wyżej kryteria będą liczone według następujących wzorów:
1. DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
Cena brutto (zł)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert
– Cof - cena podana w badanej ofercie

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem", stanowiącego załącznik do uchwały Nr 189 Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021 r. zmieniającej uchwałę w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem" (M.P. z 2022 poz. 64) zwanego dalej „Programem" w zakresie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (tj. Dz. U. 2024, poz. 750) oraz Rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 30 sierpnia 2023 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz. U. 2023 poz. 1801) wynikających z zadania 2.4, Programu: Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0 roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie.
Całość zamówienia podzielono na siedem części wynikających z podziału na komplety godzin:
a. CZĘŚĆ 1 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Logopedę/Neurologopedę
b. CZĘŚĆ 2 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Logopedę/Neurologopedę
c. CZĘŚĆ 3 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Terapeutę SI
d. CZĘŚĆ 4 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Psychologa
e. CZĘŚĆ 5 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Psychologa
f. CZĘŚĆ 6 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Surdopedagoga
g. CZĘŚĆ 7 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Tyflopedagoga
Łączna maksymalna liczba godzin przewidziana dla logopedów/neurologopedów, terapeuty SI, psychologów, surdopedagoga, tyflopedagoga w roku 2024 r. wynosi max. 1750 godzin. W 2024 roku zajęcia będą prowadzone od dnia zawarcia umowy do 15.12.2024 r.
Nabór dzieci do programu „Za Życiem” będzie realizować Publiczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, pełniąca funkcję wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego. Nabór dzieci będzie przeprowadzony niezwłocznie po zawarciu umowy na świadczenie usług będących przedmiotem niniejszego postępowania i zakończy się z chwilą dostarczenia przez rodziców/opiekunów dziecka dokumentów niezbędnych do zakwalifikowania ich do programu. Liczba godzin do przepracowania w poszczególnych częściach zamówienia uzależniona będzie od liczby zgłoszonych dzieci oraz rodzaju zdiagnozowanej niepełnosprawności, z zastrzeżeniem, że wymienione powyżej ilości godzin dla danych specjalistów są ilościami maksymalnymi.
Program będzie prowadzony w następnych latach do roku 2026. Na pozostałe okresy zostanie przeprowadzona osobna procedura wyboru Wykonawcy.

CZĘŚĆ 2 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Logopedę/Neurologopedę
Do zadań logopedy/neurologopedy należeć będzie:
a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Skarbowa 4, 47-220 Kędzierzyn-Koźle co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator programu,
b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,
c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla logopedy/neurologopedy,
d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym,
e. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,
f. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,
g. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.
h. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI 2: w 2024 - max. 190 godzin (sto dziewięćdziesiąt godzin).

Logopeda/Neurologopeda – wymagane kwalifikacje
a) ukończone studia wyższe magisterskie lub podyplomowe w zakresie logopedii lub neurologopedii,
b) posiada przygotowanie pedagogiczne,
c) posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dzieckiem z zaburzeniami rozwoju mowy i pracy z dzieckiem niepełnosprawnym.

DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w punkcie 5 SWZ ust. 1 wiersz 7 tabeli. Wymagania dotyczące miejsca realizacji zamówienia znajdują się w punkcie 5 SWZ ust. 1 wiersz 8 tabeli.
UWAGA! Różnica w nazwie zamówienia w SWZ a w BZP jest spowodowana ograniczeniem liczby znaków w polu nazwy postępowania Ogłoszenia o zamówieniu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85320000-8 - Usługi społeczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
1. Cena brutto całego zadania [PLN] 100 %

2. Punkty przyznawane za podane wyżej kryteria będą liczone według następujących wzorów:
1. DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
Cena brutto (zł)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert
– Cof - cena podana w badanej ofercie

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem", stanowiącego załącznik do uchwały Nr 189 Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021 r. zmieniającej uchwałę w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem" (M.P. z 2022 poz. 64) zwanego dalej „Programem" w zakresie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (tj. Dz. U. 2024, poz. 750) oraz Rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 30 sierpnia 2023 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz. U. 2023 poz. 1801) wynikających z zadania 2.4, Programu: Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0 roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie.
Całość zamówienia podzielono na siedem części wynikających z podziału na komplety godzin:
a. CZĘŚĆ 1 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Logopedę/Neurologopedę
b. CZĘŚĆ 2 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Logopedę/Neurologopedę
c. CZĘŚĆ 3 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Terapeutę SI
d. CZĘŚĆ 4 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Psychologa
e. CZĘŚĆ 5 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Psychologa
f. CZĘŚĆ 6 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Surdopedagoga
g. CZĘŚĆ 7 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Tyflopedagoga
Łączna maksymalna liczba godzin przewidziana dla logopedów/neurologopedów, terapeuty SI, psychologów, surdopedagoga, tyflopedagoga w roku 2024 r. wynosi max. 1750 godzin. W 2024 roku zajęcia będą prowadzone od dnia zawarcia umowy do 15.12.2024 r.
Nabór dzieci do programu „Za Życiem” będzie realizować Publiczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, pełniąca funkcję wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego. Nabór dzieci będzie przeprowadzony niezwłocznie po zawarciu umowy na świadczenie usług będących przedmiotem niniejszego postępowania i zakończy się z chwilą dostarczenia przez rodziców/opiekunów dziecka dokumentów niezbędnych do zakwalifikowania ich do programu. Liczba godzin do przepracowania w poszczególnych częściach zamówienia uzależniona będzie od liczby zgłoszonych dzieci oraz rodzaju zdiagnozowanej niepełnosprawności, z zastrzeżeniem, że wymienione powyżej ilości godzin dla danych specjalistów są ilościami maksymalnymi.
Program będzie prowadzony w następnych latach do roku 2026. Na pozostałe okresy zostanie przeprowadzona osobna procedura wyboru Wykonawcy.

CZĘŚĆ 3 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Terapeutę SI

Do zadań terapeuty SI należeć będzie:
a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Skarbowa 4, 47-220 Kędzierzyn-Koźle co najmniej dwa razy w roku, po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator programu,
b. opracowanie, realizowanie i prowadzenie z rodziną indywidualnego programu wsparcia,
c. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,
d. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,
e. planowanie dalszych działań w zakresie pomocy dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów,
f. psychoedukacja rodziców w zakresie terapii SI.
g. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI 3: w 2024 – max. 190 godzin (sto dziewięćdziesiąt godzin).

Terapeuta SI – wymagane kwalifikacje:
a) ukończone studia magisterskie oraz ukończony kurs kwalifikacyjny lub studia podyplomowe w zakresie terapii SI,
b) posiada przygotowanie pedagogiczne,
c) posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy w zakresie pracy z dzieckiem niepełnosprawnym

DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w punkcie 5 SWZ ust. 1 wiersz 7 tabeli. Wymagania dotyczące miejsca realizacji zamówienia znajdują się w punkcie 5 SWZ ust. 1 wiersz 8 tabeli.
UWAGA! Różnica w nazwie zamówienia w SWZ a w BZP jest spowodowana ograniczeniem liczby znaków w polu nazwy postępowania Ogłoszenia o zamówieniu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85320000-8 - Usługi społeczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
1. Cena brutto całego zadania [PLN] 100 %

2. Punkty przyznawane za podane wyżej kryteria będą liczone według następujących wzorów:
1. DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
Cena brutto (zł)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert
– Cof - cena podana w badanej ofercie

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem", stanowiącego załącznik do uchwały Nr 189 Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021 r. zmieniającej uchwałę w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem" (M.P. z 2022 poz. 64) zwanego dalej „Programem" w zakresie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (tj. Dz. U. 2024, poz. 750) oraz Rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 30 sierpnia 2023 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz. U. 2023 poz. 1801) wynikających z zadania 2.4, Programu: Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0 roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie.
Całość zamówienia podzielono na siedem części wynikających z podziału na komplety godzin:
a. CZĘŚĆ 1 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Logopedę/Neurologopedę
b. CZĘŚĆ 2 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Logopedę/Neurologopedę
c. CZĘŚĆ 3 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Terapeutę SI
d. CZĘŚĆ 4 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Psychologa
e. CZĘŚĆ 5 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Psychologa
f. CZĘŚĆ 6 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Surdopedagoga
g. CZĘŚĆ 7 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Tyflopedagoga
Łączna maksymalna liczba godzin przewidziana dla logopedów/neurologopedów, terapeuty SI, psychologów, surdopedagoga, tyflopedagoga w roku 2024 r. wynosi max. 1750 godzin. W 2024 roku zajęcia będą prowadzone od dnia zawarcia umowy do 15.12.2024 r.
Nabór dzieci do programu „Za Życiem” będzie realizować Publiczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, pełniąca funkcję wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego. Nabór dzieci będzie przeprowadzony niezwłocznie po zawarciu umowy na świadczenie usług będących przedmiotem niniejszego postępowania i zakończy się z chwilą dostarczenia przez rodziców/opiekunów dziecka dokumentów niezbędnych do zakwalifikowania ich do programu. Liczba godzin do przepracowania w poszczególnych częściach zamówienia uzależniona będzie od liczby zgłoszonych dzieci oraz rodzaju zdiagnozowanej niepełnosprawności, z zastrzeżeniem, że wymienione powyżej ilości godzin dla danych specjalistów są ilościami maksymalnymi.
Program będzie prowadzony w następnych latach do roku 2026. Na pozostałe okresy zostanie przeprowadzona osobna procedura wyboru Wykonawcy.

CZĘŚĆ 4 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Psychologa
Do zadań psychologa należeć będzie:
a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Skarbowa 4, 47-220 Kędzierzyn-Koźle co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator programu,
b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,
c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla psychologa,
d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym,
e. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,
f. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,
g. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.
h. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI 4: w 2024 - max. 190 godzin (sto dziewięćdziesiąt godzin).

Psycholog – wymagane kwalifikacje:
a) ukończone jednolite studia magisterskie na kierunku psychologia,
b) posiada przygotowanie pedagogiczne,
c) posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym.

DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w punkcie 5 SWZ ust. 1 wiersz 7 tabeli. Wymagania dotyczące miejsca realizacji zamówienia znajdują się w punkcie 5 SWZ ust. 1 wiersz 8 tabeli.
UWAGA! Różnica w nazwie zamówienia w SWZ a w BZP jest spowodowana ograniczeniem liczby znaków w polu nazwy postępowania Ogłoszenia o zamówieniu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85320000-8 - Usługi społeczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
1. Cena brutto całego zadania [PLN] 100 %

2. Punkty przyznawane za podane wyżej kryteria będą liczone według następujących wzorów:
1. DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
Cena brutto (zł)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert
– Cof - cena podana w badanej ofercie

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem", stanowiącego załącznik do uchwały Nr 189 Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021 r. zmieniającej uchwałę w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem" (M.P. z 2022 poz. 64) zwanego dalej „Programem" w zakresie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (tj. Dz. U. 2024, poz. 750) oraz Rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 30 sierpnia 2023 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno ­ opiekuńczych (Dz. U. 2023 poz. 1801) wynikających z zadania 2.4, Programu: Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0 roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie.
Całość zamówienia podzielono na siedem części wynikających z podziału na komplety godzin:
a. CZĘŚĆ 1 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Logopedę/Neurologopedę
b. CZĘŚĆ 2 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Logopedę/Neurologopedę
c. CZĘŚĆ 3 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Terapeutę SI
d. CZĘŚĆ 4 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Psychologa
e. CZĘŚĆ 5 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Psychologa
f. CZĘŚĆ 6 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Surdopedagoga
g. CZĘŚĆ 7 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Tyflopedagoga
Łączna maksymalna liczba godzin przewidziana dla logopedów/neurologopedów, terapeuty SI, psychologów, surdopedagoga, tyflopedagoga w roku 2024 r. wynosi max. 1750 godzin. W 2024 roku zajęcia będą prowadzone od dnia zawarcia umowy do 15.12.2024 r.
Nabór dzieci do programu „Za Życiem” będzie realizować Publiczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, pełniąca funkcję wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego. Nabór dzieci będzie przeprowadzony niezwłocznie po zawarciu umowy na świadczenie usług będących przedmiotem niniejszego postępowania i zakończy się z chwilą dostarczenia przez rodziców/opiekunów dziecka dokumentów niezbędnych do zakwalifikowania ich do programu. Liczba godzin do przepracowania w poszczególnych częściach zamówienia uzależniona będzie od liczby zgłoszonych dzieci oraz rodzaju zdiagnozowanej niepełnosprawności, z zastrzeżeniem, że wymienione powyżej ilości godzin dla danych specjalistów są ilościami maksymalnymi.
Program będzie prowadzony w następnych latach do roku 2026. Na pozostałe okresy zostanie przeprowadzona osobna procedura wyboru Wykonawcy.

CZĘŚĆ 5 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Psychologa
Do zadań psychologa należeć będzie:
a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Skarbowa 4, 47-220 Kędzierzyn-Koźle co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator programu,
b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,
c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla psychologa,
d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym,
e. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,
f. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,
g. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.
h. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI 5: w 2024 - max. 190 godzin (sto dziewięćdziesiąt godzin).

Psycholog – wymagane kwalifikacje:
a) ukończone jednolite studia magisterskie na kierunku psychologia,
b) posiada przygotowanie pedagogiczne,
c) posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym.

DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w punkcie 5 SWZ ust. 1 wiersz 7 tabeli. Wymagania dotyczące miejsca realizacji zamówienia znajdują się w punkcie 5 SWZ ust. 1 wiersz 8 tabeli.
UWAGA! Różnica w nazwie zamówienia w SWZ a w BZP jest spowodowana ograniczeniem liczby znaków w polu nazwy postępowania Ogłoszenia o zamówieniu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85320000-8 - Usługi społeczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
1. Cena brutto całego zadania [PLN] 100 %

2. Punkty przyznawane za podane wyżej kryteria będą liczone według następujących wzorów:
1. DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
Cena brutto (zł)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert
– Cof - cena podana w badanej ofercie

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem", stanowiącego załącznik do uchwały Nr 189 Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021 r. zmieniającej uchwałę w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem" (M.P. z 2022 poz. 64) zwanego dalej „Programem" w zakresie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (tj. Dz. U. 2024, poz. 750) oraz Rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 30 sierpnia 2023 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno ­ opiekuńczych (Dz. U. 2023 poz. 1801) wynikających z zadania 2.4, Programu: Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0 roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie.
Całość zamówienia podzielono na siedem części wynikających z podziału na komplety godzin:
a. CZĘŚĆ 1 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Logopedę/Neurologopedę
b. CZĘŚĆ 2 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Logopedę/Neurologopedę
c. CZĘŚĆ 3 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Terapeutę SI
d. CZĘŚĆ 4 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Psychologa
e. CZĘŚĆ 5 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Psychologa
f. CZĘŚĆ 6 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Surdopedagoga
g. CZĘŚĆ 7 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Tyflopedagoga
Łączna maksymalna liczba godzin przewidziana dla logopedów/neurologopedów, terapeuty SI, psychologów, surdopedagoga, tyflopedagoga w roku 2024 r. wynosi max. 1750 godzin. W 2024 roku zajęcia będą prowadzone od dnia zawarcia umowy do 15.12.2024 r.
Nabór dzieci do programu „Za Życiem” będzie realizować Publiczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, pełniąca funkcję wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego. Nabór dzieci będzie przeprowadzony niezwłocznie po zawarciu umowy na świadczenie usług będących przedmiotem niniejszego postępowania i zakończy się z chwilą dostarczenia przez rodziców/opiekunów dziecka dokumentów niezbędnych do zakwalifikowania ich do programu. Liczba godzin do przepracowania w poszczególnych częściach zamówienia uzależniona będzie od liczby zgłoszonych dzieci oraz rodzaju zdiagnozowanej niepełnosprawności, z zastrzeżeniem, że wymienione powyżej ilości godzin dla danych specjalistów są ilościami maksymalnymi.
Program będzie prowadzony w następnych latach do roku 2026. Na pozostałe okresy zostanie przeprowadzona osobna procedura wyboru Wykonawcy.

CZĘŚĆ 6 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Surdopedagoga
Do zadań surdopedagoga należeć będzie:
a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Skarbowa 4, 47-220 Kędzierzyn-Koźle co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator programu,
b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,
c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla surdopedagoga,
d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym,
e. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,
f. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,
g. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.
h. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI 6: w 2024 – max. 400 godzin (czterysta godzin).
Surdopedagog – wymagane kwalifikacje:
a) ukończone wyższe studia magisterskie oraz ukończony kurs kwalifikacyjny w zakresie surdopedagogiki
lub studia podyplomowe w zakresie surdopedagogiki,
b) posiada przygotowanie pedagogiczne,
c) posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym.
Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terapii surdopedagogicznej na terapię pedagogiczną dla dzieci bez wad słuchu w sytuacji braku zgłoszeń do terapii surdopedagogicznej.

DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w punkcie 5 SWZ ust. 1 wiersz 7 tabeli. Wymagania dotyczące miejsca realizacji zamówienia znajdują się w punkcie 5 SWZ ust. 1 wiersz 8 tabeli.
UWAGA! Różnica w nazwie zamówienia w SWZ a w BZP jest spowodowana ograniczeniem liczby znaków w polu nazwy postępowania Ogłoszenia o zamówieniu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85320000-8 - Usługi społeczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
1. Cena brutto całego zadania [PLN] 100 %

2. Punkty przyznawane za podane wyżej kryteria będą liczone według następujących wzorów:
1. DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
Cena brutto (zł)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert
– Cof - cena podana w badanej ofercie

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem", stanowiącego załącznik do uchwały Nr 189 Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021 r. zmieniającej uchwałę w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem" (M.P. z 2022 poz. 64) zwanego dalej „Programem" w zakresie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (tj. Dz. U. 2024, poz. 750) oraz Rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 30 sierpnia 2023 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno ­ opiekuńczych (Dz. U. 2023 poz. 1801) wynikających z zadania 2.4, Programu: Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0 roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie.
Całość zamówienia podzielono na siedem części wynikających z podziału na komplety godzin:
a. CZĘŚĆ 1 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Logopedę/Neurologopedę
b. CZĘŚĆ 2 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Logopedę/Neurologopedę
c. CZĘŚĆ 3 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Terapeutę SI
d. CZĘŚĆ 4 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Psychologa
e. CZĘŚĆ 5 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Psychologa
f. CZĘŚĆ 6 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Surdopedagoga
g. CZĘŚĆ 7 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Tyflopedagoga
Łączna maksymalna liczba godzin przewidziana dla logopedów/neurologopedów, terapeuty SI, psychologów, surdopedagoga, tyflopedagoga w roku 2024 r. wynosi max. 1750 godzin. W 2024 roku zajęcia będą prowadzone od dnia zawarcia umowy do 15.12.2024 r.
Nabór dzieci do programu „Za Życiem” będzie realizować Publiczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, pełniąca funkcję wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego. Nabór dzieci będzie przeprowadzony niezwłocznie po zawarciu umowy na świadczenie usług będących przedmiotem niniejszego postępowania i zakończy się z chwilą dostarczenia przez rodziców/opiekunów dziecka dokumentów niezbędnych do zakwalifikowania ich do programu. Liczba godzin do przepracowania w poszczególnych częściach zamówienia uzależniona będzie od liczby zgłoszonych dzieci oraz rodzaju zdiagnozowanej niepełnosprawności, z zastrzeżeniem, że wymienione powyżej ilości godzin dla danych specjalistów są ilościami maksymalnymi.
Program będzie prowadzony w następnych latach do roku 2026. Na pozostałe okresy zostanie przeprowadzona osobna procedura wyboru Wykonawcy.

CZĘŚĆ 7 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Tyflopedagoga
Do zadań tyflopedagoga należeć będzie:
a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Skarbowa 4, 47-220 Kędzierzyn-Koźle co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator programu,
b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,
c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla tyflopedagoga,
d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym,
e. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,
f. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,
g. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.
h. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI 7: w 2024 – max. 400 godzin (czterysta godzin).

Tyflopedagog – wymagane kwalifikacje:
a) ukończone wyższe studia magisterskie oraz ukończony kurs kwalifikacyjny w zakresie tyflopedagogiki lub studia podyplomowe w zakresie tyflopedagogiki,
b) posiada przygotowanie pedagogiczne,
c) posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy w zakresie pracy z dzieckiem niepełnosprawnym.
Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terapii tyflopedagogicznej na terapię pedagogiczną dla dzieci bez wad wzroku w sytuacji braku zgłoszeń do terapii tyflopedagogicznej.

DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w punkcie 5 SWZ ust. 1 wiersz 7 tabeli. Wymagania dotyczące miejsca realizacji zamówienia znajdują się w punkcie 5 SWZ ust. 1 wiersz 8 tabeli.
UWAGA! Różnica w nazwie zamówienia w SWZ a w BZP jest spowodowana ograniczeniem liczby znaków w polu nazwy postępowania Ogłoszenia o zamówieniu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85320000-8 - Usługi społeczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
1. Cena brutto całego zadania [PLN] 100 %

2. Punkty przyznawane za podane wyżej kryteria będą liczone według następujących wzorów:
1. DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
Cena brutto (zł)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert
– Cof - cena podana w badanej ofercie

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
4. Zdolność techniczna i zawodowa - Skierowanie do realizacji zamówienia osób tj.:
DOTYCZY CZĘŚCI NR 1÷2 ZAMÓWIENIA - Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Logopedę/Neurologopedę:
1. Minimum 1 osoby w każdej części posiadającej:
a) ukończone studia wyższe magisterskie lub podyplomowe w zakresie logopedii lub neurologopedii,
b) przygotowanie pedagogiczne,
c) co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dzieckiem z zaburzeniami rozwoju mowy i pracy z dzieckiem niepełnosprawnym.
Wykonawca może skierować do realizacji zamówienia tę samą osobę
na maksymalnie dwie części zamówienia, tj. jeżeli Wykonawca złoży ofertę na część 1÷2 zamówienia to będzie zobowiązany skierować do realizacji minimum 1 Logopedę/Neurologopedę

DOTYCZY CZĘŚCI NR 3 ZAMÓWIENIA - Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Terapeutę SI:
1. Minimum 1 osoby posiadającej:
a) ukończone studia magisterskie oraz ukończony kurs kwalifikacyjny lub studia podyplomowe w zakresie terapii SI,
b) przygotowanie pedagogiczne,
c) co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy w zakresie pracy z dzieckiem niepełnosprawnym.

DOTYCZY CZĘŚCI NR 4÷5 ZAMÓWIENIA - Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Psychologa:
1. Minimum 1 osoby w każdej części posiadającej:
a) ukończone jednolite studia magisterskie na kierunku psychologia,
b) przygotowanie pedagogiczne,
c) co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym.
Wykonawca może skierować do realizacji zamówienia tę samą osobę
na maksymalnie dwie części zamówienia, tj. jeżeli Wykonawca złoży ofertę na część 4÷5 zamówienia to będzie zobowiązany skierować do realizacji minimum 1 Psychologa

DOTYCZY CZĘŚCI NR 6 ZAMÓWIENIA - Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Surdopedagoga:
1. Minimum 1 osoby posiadającej:
a) ukończone wyższe studia magisterskie oraz ukończony kurs kwalifikacyjny w zakresie surdopedagogiki lub studia podyplomowe w zakresie surdopedagogiki,
b) przygotowanie pedagogiczne,
c) co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym

DOTYCZY CZĘŚCI NR 7 ZAMÓWIENIA - Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Tyflopedagoga:
1. Minimum 1 osoby posiadającej:
a) ukończone wyższe studia magisterskie oraz ukończony kurs kwalifikacyjny w zakresie tyflopedagogiki lub studia podyplomowe w zakresie tyflopedagogiki,
b) przygotowanie pedagogiczne,
c) co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy w zakresie pracy z dzieckiem niepełnosprawnym.
Zamawiający nie określa, szczególnego sposobu spełniania określonego wyżej warunku, przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (brak skorzystania z dyspozycji zawartej w art. 117 ust. 1 ustawy), co oznacza możliwość sumowania zasobów w tym zakresie.

Zamawiający będzie wstępnie oceniał spełnienie powyższych warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego do oferty Wykonawcy, który na dzień składania ofert tymczasowo zastępuje podmiotowe środki dowodowe.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: PODMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE POTWIERDZAJĄCE BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA WYKONAWCY /WYKONAWCÓW WYSTĘPUJĄCYCH WSPÓLNIE I PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO SWOJE ZASOBY WYKONAWCY, O KTÓRYCH MOWA W ART. 108 i ART. 109 ORAZ W USTAWIE Z DNIA 13 KWIETNIA 2022 ROKU O SZCZEGÓLNYCH ROZWIĄZANIACH W ZAKRESIE PRZECIWDZIAŁANIA WSPIERANIU AGRESJI NA UKRAINĘ ORAZ SŁUŻĄCYCH OCHRONIE BEZPIECZEŃSTWA NARODOWEGO
1. Oświadczenie, składane na wezwanie Zamawiajacego, w celu potwierdzenia aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 i art. 109 ustawy Pzp oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Oświadczenie składa:
• Wykonawca (druk nr 3);
• każdy spośród Wykonawców występujących wspólnie (druk nr 3);
• podmiot udostępniający zasoby Wykonawcy (druk nr 3A) Oświadczenie należy złożyć na wezwanie Zamawiającego, gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotu udostępniającego.
W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca składa jeden dokument.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: PODMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU NA PODSTAWIE ART. 112 USTAWY PZP
1/ Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (druk Nr 5).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie stawia wymogu złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do SWZ wzoru druku, podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy /Wykonawców występujących wspólnie określonych aktem rejestrowym z podaniem imienia i nazwiska wraz z kompletem oświadczeń dotyczących spełnienia warunków oferty i udzielenia zamówienia.
2. Odpis lub Informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana
do jego reprezentowania.
Dotyczy także podmiotu udostępniającego zasoby.
W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca składa jeden dokument.

W przypadku składania ofert przez osobę fizyczną w/w dokument nie jest wymagany.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa powyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w Formularzu oferty.
3. Pełnomocnictwo wystawione wg wzoru załączonego do niniejszej SWZ (druk nr 4) lub pełnomocnictwa Wykonawcy. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów opisanych w pkt 2 niniejszej tabeli.
Dotyczy także podmiotu udostępniającego zasoby.
4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, które na dzień składania ofert tymczasowo zastępuje podmiotowe środki dowodowe.
Oświadczenie składa:
• Wykonawca (druk Nr 1);
• każdy spośród Wykonawców występujących wspólnie (druk nr 1)
w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
• podmiot udostępniający zasoby Wykonawcy (druk nr 1A) w zakresie w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć i dołączyć do oferty, gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotu udostępniającego.
5. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, które na dzień składania ofert tymczasowo zastępuje podmiotowe środki dowodowe.
Oświadczenie składa:
• Wykonawca (druk nr 2);
• każdy spośród Wykonawców występujących wspólnie (druk nr 2);
• podmiot udostępniający zasoby Wykonawcy (druk nr 2A). Oświadczenie należy złożyć i dołączyć do oferty, gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotu udostępniającego.
6. Oświadczenie podmiotu trzeciego o udostępnieniu swoich zasobów Wykonawcy Oświadczenie należy złożyć i dołączyć do oferty, gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotu udostępniającego.
Oświadczenie podmiotu trzeciego o udostępnieniu swoich zasobów
w zakresie doświadczenia w zakresie wskazanym w druku Nr 5A.
7. Oświadczenie Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty budowlane, wykonają poszczególni Wykonawcy.
Niniejsze oświadczenie składa się w formularzu oferty w pkt 7 i dotyczy tylko Wykonawców występujących wspólnie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego (w tym spółki cywilne) oraz winni spełniać następujące wymagania:
1) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).
2) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
3) Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności:
a) Nazwę postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
b) Wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
c) Ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego pełnomocnictwa.
4) Pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji winno być podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców występujących wspólnie i udzielających pełnomocnictwa, natomiast w przypadku spółki cywilnej przez każdego z jej wspólników.
5) Pełnomocnictwo należy załączyć do składanej oferty w formie określonej w pkt 16 SWZ.
6) Zamawiający w okresie realizacji zamówienia nie dopuszcza możliwości zmiany pełnomocnika poza zdarzeniami losowymi nie wynikającymi z działań Wykonawcy. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
7) Oferta wspólna winna być podpisana przez ustanowionego pełnomocnika określonego w pełnomocnictwie, o którym mowa w punkcie powyżej.
8) Wszyscy Wykonawcy występują wspólnie, a w przypadku spółki cywilnej wspólnicy, będą odpowiedzialni solidarnie za wypełnienie zobowiązań umownych. Takie oświadczenie złożone przez każdego z Wykonawców/wspólników musi być częścią omawianego wcześniej pełnomocnictwa. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo to będzie załączone do umowy.
9) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
10) W przypadku sformułowania przez Zamawiającego warunku dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
11) W przypadku sformułowania przez Zamawiającego warunku dotyczącego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
12) W przypadku, o którym mowa w pkt 9 i 10, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
13) Dokumenty/oświadczenia dotyczące Wykonawców występujących wspólnie należy złożyć w formie określonej w pkt 16 SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Jednostka organizacyjna przewiduje, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, możliwość dokonywania zmian
postanowień umowy, w zakresie:
1) Zmiany terminu wykonania zamówienia,
2) Zmiany wartości wynagrodzenia umownego zadania
3) inne zmiany umowy.
Szczegółowe warunki zmian określono w §12 projektowanych postanowień umowy stanowiących druk nr 6 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-30 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę, wraz z załącznikami, należy złożyć za pośrednictwem Platformy pod adresem https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/f557e2d2-ce17-4f5b-94ab-01f82140afd2

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-30 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-28

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Uchwałą Zarządu Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego nr 208/869/2023 z dnia 22 lutego 2023 r. Zamawiający został wyznaczony do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zadaniu: Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu „Za Życiem” w celu zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego w 2023 i latach następnych Podstawa prawna: art. 32 ust. 2 pkt. 4 ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym (t.j. Dz.U. z 2024 poz. 107) oraz na podstawie art. 41 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023, poz. 1605 ze zm.).
JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA NA RZECZ, KTÓREJ REALIZOWANE JEST POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO ORAZ KTÓRA W IMIENIU POWIATU KĘDZIERZYŃSKO-KOZIELSKIEGO BĘDZIE
REALIZOWAĆ UMOWĘ W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO ZWANA DALEJ JEDNOSTKĄ ORGANIZACYJNĄ:
Publiczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, ul. Skarbowa 4, 47-200 Kędzierzyn-Koźle
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przedłużanie włosów - Kędzierzyn-Koźle
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę przedłużanie włosów. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI