Dostawa szczepionek do Przychodni Lekarskiej WAT SPZOZ w Warszawie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa szczepionek do Przychodni Lekarskiej WAT SPZOZ w Warszawie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2024-07-23
  • ZamawiającyPRZYCHODNIA LEKARSKA WOJSKOWEJ AKADEMII TECHNICZNEJ - SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-12
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00410918
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa szczepionek do Przychodni Lekarskiej WAT SPZOZ w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZYCHODNIA LEKARSKA WOJSKOWEJ AKADEMII TECHNICZNEJ - SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013282511

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kartezjusza 2

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-480

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@plwat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.plwat.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa szczepionek do Przychodni Lekarskiej WAT SPZOZ w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0a353b9-3f1c-424e-ace1-d40cd2e57f66

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00410918

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00082678/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa szczepionek do Przychodni Lekarskiej WAT SPZOZ

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/plwat/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/plwat/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W celu skrócenia czasu udzielenia
odpowiedzi na pytania komunikacja między zamawiającym a wykonawcami w zakresie:
- przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia/poprawienia/uzupełnienia oświadczenia, o którym mowa w art.
125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, in-nych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w
art. 125 ust. 1 lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w
postępowaniu;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dot. treści przedmiotowych środków dowodowych;
- przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy - Prawo za-mówień publicznych;
- przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy;
- przesyłania odwołania/inne
odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za
pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się
komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupo-wa.pl. Informacje dotyczące
odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składa-nia i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na
platformie w sekcji “Komunikaty”. Kore-spondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny
wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na
platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może
trafić do folderu SPAM.
Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla do-kumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania
sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 05/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

poz. 1: Rekombinowana szczepionka przeciw wirusow. zapaleniu wątroby typu B zawierająca 20 mikrogramów antygenu HbS dla osób powyżej 15 roku życia; w postaci fiolki 1 ml; bez tiomersalu jako środka konserwującego; stosowana wg schematu szczepień: 0, 1, 6 miesięcy lub w schemacie szybkiego uodpornienia: 0, 7, 21 dni, 12 miesięcy, ampułko-strzykawka - 30 dawek
poz. 2: Szczepionka zawierająca 720 j. ELISA inaktywowanego wirusa wzw A, dla osób powyżej 1 roku życia do 18 roku włącznie, w postaci ampułkostrzykawki 0,5 ml, stosowana wg schematu szczepień: 0 i 6 miesięcy - 20 dawek
poz. 3: Szczepionka zawierająca 1440 j. ELISA inaktywowanego wirusa wzw A, dla osób od 19 roku życia, w postaci ampułkostrzykawki 1 ml, stosowana wg schematu szczepień: 0 i 6 miesięcy - 20 dawek
poz. 4: Szczepionka przeciw błonicy, tężcowi, krztuścowi i Polio (bezkomórkowa, złożona) absorbowana o zawartości antygenów do stosowania u osób powyżej 4 roku życia - 10 dawek
poz. 5: Szczepionka przeciw błonicy, tężcowi, krztuściowi (bezkomórkowa, złożona) absorbowana o zawartości antygenów do stosowania u osób powyżej 4 r. ż. - 20 dawek
poz. 6 : Szczepionka p/meningokokom grupy B złożona absorbowana od ukończenia II m.ż. - 100 dawek
poz. 7 : Szczepionka skojarzona przeciw błonicy, tężcowi i krztuścowi, zawierająca 3 antygeny krztuśca (acelularna),wirusowemu zapaleniu wątroby typu B (rekombinowana), poliomyelitis (inaktywowana) oraz przeciwko zakażeniom Haemophilus influezae typu B (skoniugowana), stosowana od 2 miesiąca do 3 roku życia, w postaci fiolki z proszkiem. - 40 dawek
poz. 8: Szczepionka przeciw błonicy, tężcowi, krztuścowi, polio i Haemophilus influezae typ B, zawierająca toksoid błoniczy, toksoid tężcowy, toksoid krztuścowy (PT), hemaglutyninę włókienkową (FHA), peraktynę (69 kDA OMP), inaktywowane wirusy polio typ 1,2,i 3 oraz oczyszczony polisacharyd otoczkowy Haemophilus influenae typ B. Przeznaczona dla dzieci od 2 miesiąca do 3 roku życia w schemacie szczepienia pierwotnego – 3 dawki i dawka uzup. w drugim roku życia. Opakowanie: 1 ampułkostrzyk.po 0,5 ml z zawiesiną (DTPa-IPV) + fiolka z liofilizatem (Hib) + 2 igły - 5 dawek
poz. 9: Szczepionka przeciw ospie wietrznej –atenuowana, liofilizowana z rozpuszczalnikiem + 2 igły. Cykl szczepień od 9 miesiąca życia – 2 dawki w odstępie co najmniej 6 tygodni - 70 dawek
poz. 10 : Szczepionka przeciw odrze, śwince i różyczce, zawierająca żywe atenowane wirusy odry, świnki i różyczki, dla dzieci i dorosłych, ampułko-strzykawka, 0,5 ml - 10 dawek
poz 11: Szczepionka wskazana do profilaktyki półpaśca oraz neuralgii półpaścowej dla osób 50 lat i starszych oraz 18 lat i starszych o zwiększonym ryzyku zachorowania na półpaśca - 20 dawek
poz. 12: Szczepionka skojarzona przeciwko WZW typu A i WZW typ B dla dorosłych od 16 roku życia. Schemat 0-1-6 m - 10 dawek
poz. 13: Szczepionka wskazana do czynnego uodpornienia osób dorosłych w wieku 60 lat jak i starszych w celu zapobiegania chorobie dolnych dróg oddechowych wywołanych przez syncytialny wirus oddechowy RSV - 5 dawek

4.2.6.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

poz. 1: Rekombinowana szczepionka przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B dla młodzieży od 16 roku życia i dla dorosłych, zawierająca 20 mikrogramów antygenu powierzchniowego Hbs wirusa zapalenia wątroby typu B; w postaci fiolki 1 ml do stosowania w schemacie 0, 1, 6 miesięcy - 100 dawek
poz. 2: Skojarzona szczepionka przeciwko błonicy, tężcowi, krzuścowi, polio i Haemophilus influenzae typu B, zawierajaca toksoid błoniczy, toksoid tężcowy, toksoid krztuścowy, hemaglutyninę włókienkową, inaktywowane wirusy polio typ 1,2 i 3 oraz oczyszczony polisacharyd otoczkowy Haemophilus influenzae typu B; w postaci ampułkostrzykawki z igłą (zawiesina DTPa-IPV) + fiolka z liofilizatem (Hib), do stosowania od 6 tygodnia do 2 roku życia. - 20 dawek
poz. 3: Zawiesina do wstrzykiwań w ampułkostrzykawce. Szczepionka przeciw : błonicy, tężcowi, krztuścowi (bezkomórkowa, złożona, zawierająca dwa antygeny krztuśca: toksoid krztuścowy i hemoglutyninę włókienkową), wirusowemu zapaleniu wątroby typu B (r DNA), poliomyelitis (inaktywowana) i Haemophilus typu B (skoniugowana), absorbowana. Ampułkostrzykawka po 0,5 ml z zawiesiną, z 2 osobnymi igłami 120 opakowań
poz. 4: Szczepionka przeciw durowi brzusznemu, polisacharydowa, roztwór do wstrzykiwań, 1 ampułkostrzykawka po 0,5 ml z dołączoną igłą - 30 dawek
poz. 5: Szczepionka p/błonicy, tężcowi, krztuściowi (bezkomórkowa, złożona, zawierająca 5 antygenów krztuścia) absorbowana o zmniejszonej zawartości antygenu 50 dawek
poz. 6: Szczepionka przeciw błonicy, tężcowi, krztuścowi (bezkomórkowa, złożona, zawierająca 5 antygenów krztuśca) i poliomyelitis 0,5 zawiesina do wstrzyknięć - 20 dawek
poz. 7: 9-walentna szczepionka przeciw wirusowi brodawczaka ludzkiego, 0,5 ml zawiesina do wstrzyknięć - 100 dawek
poz. 8: Szczepionka przeciw błonicy i tężcowi, absorbowana, o zmniejszonej zawartości antygenów, 0,5 ml ampułka - 10 ampułek
poz. 9: Szczepionka tężcowa absorbowana, zawiesina do wstrzyknięć podskórnych, zawierających toksoid tężcowy; 1 amp. Wielkość zamówienia - 10 apmułek
poz. 10: Szczepionka przeciwko menigokokom wywoływanym przez bakterie Nieussenia Meningitds typu ACWY, jedna dawka 0,5 ml stosowana powyżej 12 m. ż. - 20 dawek

4.2.6.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

poz. 1: Szczepionka pneumokokowa sacharydowa, 13 walentna (PCV13) skoniugowana, absorbowana od 2 miesiąca do 5 roku życia - 120 dawek
poz. 2 : Szczepionka przeciw kleszczowemu zapaleniu opon mózgowych i mózgu dla dorosłych, zawierająca antygen wirusa KZM (cały wirus inaktywowany ) w postaci gotowej do użycia strzykawki 0,5 ml - 100 dawek
poz. 3: Szczepionka przeciw kleszczowemu zapaleniu opon mózgowych i mózgu, zawiera 1,2 mikrograma inaktywowanego wirusa kleszczowego zapalenia mózgu Neudorlf, który jest wytwarzany w komórkach zarodków kurzych, dla dzieci od 1 roku do 16 roku życia, ampułkostrzykawka 0,25 ml - 160 dawek
poz. 4: Szczepionka skoniugowana przeciwko meningokokom grupy ACW 135iY powyżej 1 roku - 50 dawek

4.2.6.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest uprawniony do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej produktami leczniczymi, będącymi przedmiotem zamówienia,

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, tj. o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie określonym w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. W tym zakresie zastosowanie ma art. 127 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp;
3) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu;
4) Oświadczenie o spełnianiu warunków;
5) Ważne zezwolenie na wytwarzanie lub import produktu leczniczego (w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – dokument równoważny) lub ważne zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Poza zmianami wymienionymi w art. 455 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Strony dopuszczają możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacji, gdy zmiana w trakcie realizacji umowy dotyczy:
1) konieczności zamiany pozycji asortymentowej szczepionek na inną w szczególności w przypadku wycofania z obrotu i zastąpienia inną szczepionką o właściwościach podobnych lub lepszych od poprzedniej, w cenie nie wyższej niż wskazana w Formularzu asortymentowo-cenowym Zał. 1. (1.1 – 1.3);
2) zmiany ilości zamawianych szczepionek oraz związaną z tym zmianą wartości umowy, zgodnie z potrzebami, których w trakcie przygotowywania postępowania nie dało się przewidzieć z zastrzeżeniem, że minimalna wielkość zamówienia, którą Zamawiający zobowiązuje się zrealizować w ramach umowy wynosi 50% wartości umowy, o której mowa w o której mowa w § 5 ust. 1a,
3) zmiany cen szczepionek, o których mowa w ust. 2, z zastrzeżeniem ust. 3-7;
4) zmiany adresu siedziby Wykonawcy oraz innych danych ujawnionych w rejestrach publicznych;
5) dostosowania warunków wykonywania dostawy do aktualnie obowiązujących przepisów prawnych oraz zaleceń z przeprowadzanych kontroli przez upoważnione organy.
2. Zamawiający dopuszcza zmianę cen zamawianego asortymentu szczepionek z przyczyn niezależnych od Wykonawcy w przypadkach:
1) ustawowej zmiany stawek podatku VAT, powodującej zmianę ceny brutto, przy zachowaniu ceny netto;
2) zmiany cen producenta o co najmniej 10%,
3) zmiany kursu walut (euro, dolar), o co najmniej 10%, w stosunku do kursu walut według tabeli średnich kursów NBP z dnia otwarcia ofert, w przypadku gdy miejsce produkcji/wytworzenia szczepionek znajduje się poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,
4) zmiany stawek celnych o co najmniej 10 %, w przypadku gdy miejsce produkcji/wytworzenia szczepionek znajduje się poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,
5) zmiany obowiązującej urzędowej ceny hurtowej o co najmniej 10%.
3. W przypadku spadku cen poszczególnych pozycji zamawianego asortymentu szczepionek, w przypadkach o których mowa w ust. 2, Wykonawca zobowiązany jest do obniżenia cen oraz zawiadomienia pisemnie lub na adres poczty elektronicznej, wskazany w § 3 ust. 4 zd. 2 Zamawiającego o dostawie po nowych niższych cenach. Początkowym terminem nowych niższych cen jest dzień zaistnienia przesłanek o których mowa w ust. 2, powodujących obniżenie cen zamawianego asortymentu, z zastrzeżeniem ust. 6. Ze stosownym wnioskiem wskazującym na zaistnienie przesłanek o których mowa w ust. 2, powodujących obniżenie cen, może wystąpić także Zamawiający,
4. W przypadku wzrostu cen poszczególnych pozycji zamawianego asortymentu szczepionek, w przypadkach o których mowa w ust. 2, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia pisemnego wniosku do Zamawiającego, nie później niż 10 dni od zaistnienia przesłanek, o których mowa w ust. 2. Wniosek musi być poparty dokumentami oraz wyliczeniami, uzasadniającymi podwyżkę. Ciężar prawidłowego wykazania wartości wzrostu cen zamawianych szczepionek oraz jego podstawy spoczywa na Wykonawcy.
5. Wykonawca zobowiązany jest do rozpatrzenia wniosku Wykonawcy, o którym mowa w ust. 4, w terminie 14 dni od jego złożenia. W przypadku udokumentowania przez Wykonawcę zaistnienia przesłanek, o których mowa w ust. 2, powodujących wzrost cen zamawianego asortymentu, Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia wniosku Wykonawcy w udokumentowanym zakresie. Początkowym terminem nowych wyższych cen jest dzień zaistnienia przesłanek o których mowa 3 ust. 2, powodujących podwyższenie cen zamawianego asortymentu, jednak nie wcześniej niż 10 dni przed złożeniem wniosku przez Wykonawcę, o którym mowa w ust. 4, z zastrzeżeniem ust. 6.
szczegółowy zakres określa projekt umowy stanowiący załącznik do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-23 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/plwat/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-23 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zrobienie dredów- Kuligów
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zrobienie dredów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI