Świadczenie usług schronienia i wyżywienia osobom bezdomnym świadczeniobiorcom Gminnego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług schronienia i wyżywienia osobom bezdomnym świadczeniobiorcom Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kwidzynie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKwidzyn
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-12-22
  • ZamawiającyGMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KWIDZYNIE
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-14
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00313743
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług schronienia i wyżywienia osobom bezdomnym świadczeniobiorcom Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kwidzynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KWIDZYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002791402

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 27 lokal 4

1.5.2.) Miejscowość: Kwidzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-500

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gopskwidzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gopskwidzyn.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Pomoc Społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług schronienia i wyżywienia osobom bezdomnym świadczeniobiorcom Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kwidzynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43ffe274-5bf9-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00313743

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003387/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Świadczenie usług schronienia i wyżywienia osobom bezdomnym świadczeniobiorcom Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kwidzynie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal uzp.gov.pl www.gopskwidzyn.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Obsługa komunikacji w formie
elektronicznej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami oraz składanie ofert odbywa się przy użyciu:
1) miniPortalu, który dostępny jest pod adresem:
https://miniportal.uzp.gov.pl/
2) ePUAPu, który dostępny jest pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal
3) e-mail: sekretariat@gopskwidzyn.pl
z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu https://miniportal.uzp.gov.pl/ i
https://epuap.gov.pl/wps/portal.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje ogólne.
1.1.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z
elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
1.2.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz
złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB.
1.3.Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub
elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich
przekazania na ePUAP.
1.4.Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik nr 4 do SWZ.
Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając
wcześniej opcję "Dla Wykonawców" lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
2. Złożenie oferty.
2.1.Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub
wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do
zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach
danego postępowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki
ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.
2,2, ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust.1 składa się, pod rygorem nieważności, w
formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym
2.3.sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”,
dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/,
2.4. jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,
zawierające informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia
16 kwietnia 1993 r. a zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), Wykonawca, w
celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym
pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę
przedsiębiorstwa” a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część należy ten plik zaszyfrować,
2.5 do oferty należy dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do oferty, w formie
elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a
następnie zaszyfrować wraz z plikami stanowiącymi ofertę,
2.6. oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert,
2.7. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę za pośrednictwem
„Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i
udostępnionego również na miniPortalu. Sposób wycofania oferty został opisany w „Instrukcji
użytkownika” dostępnej na miniPortalu,
2.8. Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może dokonać zmiany ani wycofać złożonej
oferty,
3. Pozostałe informacje, w tym dotyczące sposobu komunikowania się zamawiającego z wykonawcami
(nie dotyczący składania ofert) znajdują się w rozdziale XVII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE, administratorem zbioru danych jest Kierownik GOPS w Kwidzynie,mający siedzibę w Kwidzynie (82-500)przyul. 11-go listopada 27/4, który odpowiada za przetwarzanie
danych w dokumentacji papierowej i elektronicznej wytwarzanej w związku z realizacją zadań wynikających z działalności GOPS Kwidzyn. Z Administratorem można się skontaktować poprzez adres
email:sekretariat@gopskwidzyn.pl lub pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kwidzynie ul. 11-go listopada 27/4, 82-500 Kwidzyn
Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez e-mail: sekretariat@gopskwidzyn.pl lub pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby GOPS w Kwidzynie. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach
dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniemdanych.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
zamówienia.Administrator przetwarza Pana/Pani dane w ściśle określonym, minimalnym zakresie niezbędnym do osiągnięciu celów, o których mowa wyżej.Podstawa prawna: art. 275 pkt 1 i art. 359 pkt
2 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych,art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych. Dane osobowe mogą być przekazywane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. Ponadto mogą być ujawnione podmiotom, z którymi GOPS w Kwidzynie zawarł umowę na powierzenie przetwarzania danych osobowych Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 oraz art. 80 ustawy z dnia 11 września 2019r.
Prawo zamówień publicznych. Państwa dane nie są przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych w rozumieniu przepisów RODO.Dane osobowe będą przechowywane przez okres
niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane. Następnie dokumenty w formie papierowej przekazane zostaną do składnicy akt GOPS Kwidzyn na okres 5/10 lat zgodnie z kategorią archiwalną
i na zasadach określonych w instrukcji kancelaryjnej i w jednolitym rzeczowym wykazie akt dla GOPS w Kwidzynie. Po upływie obowiązującego okresu przechowywania w składnicy akt dokumenty ulegną brakowaniu. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od Administratora:- dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (art. 15 RODO)- prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (art. 16 RODO) z zastrzeżeniem Art. 19 ust .2 PZP*- prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (art. 18 RODO) z zastrzeżeniem art. 19 ust. 3 PZP. Nie przysługuje Pani/Panu:- prawo do usunięcia danych osobowych (art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO)-prawo do przenoszenia danych osobowych, (art. 20 RODO)- prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania
danych osobowych (art. 21 RODO), gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do
Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie (00-193) przy ul. Stawki 2, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO. Uczestnictwo
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest dobrowolne, jednakże podanie Pani/Pana danych osobowych jest obowiązkiem ustawowym wynikającym z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania wymaganych danych określone zostały w ustawie Pzp. Podane przez Panią/Pana dane osobowe nie będąprzetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GOPS.FA.V.261.2.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest :„Świadczenie usług schronienia i wyżywienia osobom bezdomnym świadczeniobiorcom Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kwidzynie.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Część I
1.Świadczenie usług schronienia z możliwością skorzystania z trzech posiłków dziennie, w tym jednego gorącego dla 6 osób bezdomnych, kobiet i mężczyzn zdolnych do samoobsługi, których stan zdrowia nie zagraża zdrowiu i życiu innych osób przebywających w schronisku.
2. Szacunkowa liczba świadczeń dla Części I wynosi 1425.
3. Rozliczenie usług będzie następować w oparciu o faktyczną ilość świadczeń w miesiącu. Przez jedno świadczenie rozumie się jedną dobę tj. schronienie, 3 posiłki dziennie w tym 1 gorący posiłek.
4.Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia faktyczna liczba osób, którym świadczone będą usługi schronienia oraz liczba świadczeń będzie uzależniona od rzeczywistej liczby osób, które wymagają pomocy w formie usług schronienia i wyżywienia dla osób bezdomnych z terenu Gminy Kwidzyn.
5.Zamawiający zastrzega sobie prawo niewyczerpania całego zakresu przedmiotu zamówienia ( liczba świadczeń oraz liczba osób, którym świadczone będą usługi może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu).
Usługi schronienia i wyżywienia świadczone będą w placówkach pobytowych Wykonawcy.
6. Pozostałe wymagania dotyczące świadczenia usług schronienia i wyżywienia opisane są w Rozdziale IX SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość z miejsca wykonania usługi do siedziby Zamawiającego- GOPS w Kwidzynie ( wpisać tylko 1 placówkę)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Świadczenie usług schronienia wraz z usługami opiekuńczymi z możliwością skorzystania z trzech posiłków dziennie w tym jednego gorącego dla 4 osób bezdomnych, kobiet i mężczyzn, którzy ze względu na wiek, chorobę lub niepełnosprawność wymagają częściowej opieki i pomocy w zaspokojeniu niezbędnych potrzeb życiowych, a stan ich zdrowia nie zagraża zdrowiu i życiu innych osób przebywających w schronisku.
2.Szacunkowa liczba świadczeń dla Części II wynosi1395.
3. Rozliczenie usług będzie następować w oparciu o faktyczną ilość świadczeń
w miesiącu. Przez jedno świadczenie rozumie się jedną dobę tj. schronienie i 3 posiłki dziennie w tym 1 gorący posiłek.
4.Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia faktyczna liczba osób, którym świadczone będą usługi schronienia oraz liczba świadczeń będzie uzależniona od rzeczywistej liczby osób, które wymagają pomocy w formie usług schronienia
i wyżywienia dla osób bezdomnych z terenu Gminy Kwidzyn.
5.Zamawiający zastrzega sobie prawo niewyczerpania całego zakresu przedmiotu zamówienia ( liczba świadczeń oraz liczba osób, którym świadczone będą usługi może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu).
6.Usługi schronienia i wyżywienia świadczone będą w placówkach pobytowych Wykonawcy.
7. Pozostałe wymagania dotyczące świadczenia usług schronienia i wyżywienia opisane są w Rozdziale IX SWZ - opis przedmiotu zamówienia

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość z miejsca wykonania usługi do siedziby Zamawiającego- GOPS w Kwidzynie ( wpisać tylko 1 placówkę)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Dotyczy części I i II
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- nie podlegają wykluczeniu (w oparciu o przesłanki, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy pzp),
- spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2. Na podstawie art. 112 Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu
dotyczące :
2.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,
2.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,
2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku.
2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej:
Część I
Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej będzie spełniony jeżeli:
1) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonanie usługi w zakresie niezbędnym do spełniania warunku doświadczenia. Warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej 1 usługę schronienia i wyżywienia w rozumieniu ustawy o pomocy społecznej o wartości minimum 70 000 zł brutto wraz z potwierdzeniem, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych ( również wykonywanych) warunek uważa się za spełniony gdy wartość części zamówienia wykonanego do upływu terminu składania ofert jest proporcjonalne do danego okresu i spełnia postawiony warunek udziału w postępowaniu.
2) Wykonawca wykaże że:
a) placówka zapewnia schronienie dla osób bezdomnych kobiet i mężczyzn przez cały rok, przez 7 dni w tygodniu,
b) placówka zapewni możliwość całodobowego przebywania w schronisku, w tym zapewnieni miejsca do spania w ogrzewanym pomieszczeniu, którego temperatura nie jest niższa niż 20°C,
c) placówka dysponuje miejscami umożliwiającymi spożywanie posiłku oraz dostęp do pomieszczenia kuchennego umożliwiającego samodzielne przygotowanie posiłku i gorącego napoju,
d) placówka posiada minimalne wyposażenie pomieszczenia mieszkalnego z co najmniej 1 oknem, zapewniające swobodny dostęp do łóżek wyposażonych w materac i komplet pościeli (tj. poduszkę, koc, prześcieradło i pokrycie na koc) oraz dostęp do szafy,
e) placówka dysponuje miejscem umożliwiającym swoim
mieszkańcom możliwość skorzystania z prysznica, wymiany odzieży oraz jej prania i suszenia,
f) placówka zapewnia możliwość dezynfekcji i dezynsekcji odzieży w przypadku braku możliwości jej wymiany,
g) placówka zabezpiecza trzy posiłki dziennie w tym jeden gorący,
h) placówka posiada stały dostęp do węzłów sanitarnych w tym:
- urządzenie natryskowe 1 dla 15 osób,
- miska ustępowa 1 dla 10 kobiet oraz 1 dla 20 mężczyzn,
- pisuar 1 dla 20 mężczyzn,
- umywalka 1 dla 5 osób,
i) placówka posiada pomieszczenia sanitariatów zapewniające stały dostęp do bieżącej ciepłej i zimnej wody oraz gwarantujące możliwość przeprowadzenia zabiegów higienicznych,
j) placówka zatrudnia co najmniej 1 opiekuna na nie więcej niż 50 osób przebywających w schronisku, posiadającego co najmniej wykształcenie średnie lub średnie branżowe oraz ukończone szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy,
k) każda placówka świadcząca usługi schronienia dla bezdomnych świadczeniobiorców Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kwidzynie zatrudnia się nie mniej niż 1-go pracownika socjalnego na nie więcej niż 50 osób przebywających w schronisku. Osoba zatrudniona na stanowisku pracownika socjalnego spełnia co najmniej jeden z warunków wymienionych w art.116 ustawy o pomocy społecznej.
l) każda placówka w porze nocnej powinna zapewnić opiekę przez co najmniej 1 opiekuna.
Część II
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonanie usługi w zakresie niezbędnym do spełniania warunku doświadczenia. Warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej 1 usługę schronienia w rozumieniu ustawy o pomocy społecznej o wartości minimum 110 000 zł brutto wraz z potwierdzeniem, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych ( również wykonywanych) warunek uważa się za spełniony gdy wartość części zamówienia wykonanego do upływu terminu składania ofert jest proporcjonalne do danego okresu i spełnia postawiony warunek udziału w postępowaniu.
Wykonawca wykaże że:
a) placówka zapewnia schronienie dla osób bezdomnych kobiet i mężczyzn przez cały rok, przez 7 dni w tygodniu,
b) placówka zapewni możliwość całodobowego przebywania w schronisku, w tym zapewnieni miejsca do spania w ogrzewanym pomieszczeniu, którego temperatura nie jest niższa niż 20°C,
c) placówka zabezpiecza trzy posiłki dziennie w tym jeden gorący,
d) placówka umożliwia spożywanie posiłku w pokoju mieszkalnym, a w razie potrzeby – karmienie,
e) placówka dysponuje miejscami umożliwiającymi spożywanie posiłku oraz dostęp do pomieszczenia kuchennego umożliwiającego samodzielne przygotowanie posiłku i gorącego napoju,
a) placówka dysponuje miejscem umożliwiającym swoim mieszkańcom możliwość skorzystania z prysznica, wymiany odzieży oraz jej prania i suszenia,
b) placówka zapewnia usługi opiekuńcze w wydzielonym pomieszczeniu lub w pokoju mieszkalnym, jeżeli łóżko jest oddzielone zasłoną,
c) placówka zapewnia możliwość dezynfekcji i dezynsekcji odzieży w przypadku braku możliwości jej wymiany,
d) placówka posiada minimalne wyposażenie pomieszczenia mieszkalnego z co najmniej 1 oknem, zapewniające swobodny dostęp do łóżek wyposażonych w materac i komplet pościeli (tj. poduszkę, koc, prześcieradło i pokrycie na koc) oraz dostęp do szafy,
e) placówka posiada stały dostęp do węzłów sanitarnych w tym:
urządzenie natryskowe 1 dla 15 osób,miska ustępowa 1 dla 10 kobiet oraz 1 dla 20 mężczyzn,pisuar 1 dla 20 mężczyzn, umywalka 1 dla 5 osób,przynajmniej jeden sanitariat (lub jego część) wyposażony w urządzenie natryskowe, umywalkę i miskę ustępową, dostępny do potrzeb osób niepełnosprawnych,placówka posiada pomieszczenia sanitariatów zapewniające stały dostęp do bieżącej ciepłej i zimnej wody oraz gwarantujące możliwość przeprowadzenia zabiegów higienicznych.placówka zatrudnia nie mniej niż 1 pracownika socjalnego na nie więcej niż 50 osób przebywających w schronisku, opiekunów (1 opiekuna na nie więcej niż 15 osób przebywających w schronisku) posiadających kwalifikacje do wykonywania zawodu pielęgniarki, ratownika medycznego, opiekuna w domu pomocy społecznej, opiekuna osoby starszej, asystenta osoby niepełnosprawnej, opiekunki środowiskowej, opiekuna medycznego lub udokumentowane, co najmniej, roczne doświadczenie zawodowe polegające na świadczeniu usług opiekuńczych osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku oraz ukończone szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy, porze nocnej placówka zapewnia opiekę przez co najmniej 1 opiekuna na nie więcej niż 40 osób.
Szczegółowe warunki udziału w postępowaniu opisane są w Rozdziale XIII SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w załączniku nr 4 do oferty.

Oświadczenie, o którym mowa wyżej, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.

1.1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

1.2. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.

2. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale XIV:
1) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy- (Załącznik Nr 1 do oferty),

2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami- (Załącznik Nr 3)
do oferty).
3) opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez Wykonawcę w celu zapewnienia odpowiedniej jakości usług-(Załącznik nr 2 do oferty)

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Na ofertę składają się następujące dokumenty:
1.1 Formularz ofertowy- przygotowany wg. wzoru - załącznik nr 1 do SWZ
1.2Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- przygotowane wg. wzoru - załącznik nr 4 do oferty.
1.3. Pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika (jeżeli dotyczy).
1.4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy)- załącznik nr 6 do oferty.
1.5. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy)- załącznik nr 5 do oferty.
1.6. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo.
1.7. Oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie, których Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji( jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje)
Informacje o formalnościach, jakie muszą zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

1. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 577 ustawy Pzp, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, albo 10 dni, jeżeli zostało przesłane w inny sposób.
2. Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminu, o którym mowa wyżej, jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie podstawowym złożono tylko jedną ofertę.
3. Przedłożenie przed podpisaniem umowy dokumentów potwierdzających doświadczenie osób wykonujących ponad rok czynności związane z realizacją usług opiekuńczych (kryterium oceny ofert) stosownie do oświadczenia wykonawcy w formularzu ofertowym.
4. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
5. Przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca przekaże Zamawiającemu informacje niezbędne do wpisania do treści umowy (np. imiona i nazwiska upoważnionych osób, które będą reprezentować Wykonawcę przy podpisaniu umowy).
6. Wykonawca będzie zobowiązany do podpisania umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
7. Brak przedłożenia wyżej wymienionych dokumentów stanowi podstawę do uznania, iż Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
8. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert złożonych w postępowaniu przez innych Wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 (oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w załączniku nr 4 do oferty) , składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia zamawiający bada, czy nie zachodzą podstawy wykluczenia wobec każdego z tych wykonawców.
3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa w ust. 2 i 3 (art. 117 pzp), wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy- załącznik nr 5 do oferty.
6. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców, badanie braku podstaw do wykluczenia przeprowadzane będzie w odniesieniu do każdego z wykonawców. Natomiast spełnienie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie łącznie.
7. W formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
8. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa
załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.
9. Dokumenty, o których mowa w rozdziale XIV obowiązany będzie złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
10. Wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy.
11. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów.
12. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.
13. W przypadku Wykonawców wykonujących działalność w formie spółki cywilnej postanowienia dotyczące oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) stosuje się odpowiednio.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-22 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem "Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" dostępnego na e PUAP i udostępnionego również na miniPotalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-22 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-20

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam peruki z włosów syntetycznych - Wejherowo
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania22-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Potrzebowałbym peruki z włosów syntetycznych do kostiumu na sesję zdjęciową, kolor zielony. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI