Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa infrastruktury drogowej na terenie gminy Kwidzyn w miejscowościach Pawlice, Brachlewo, Rakowiec i Obory
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kwidzyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747767
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Grudziądzka 30
1.5.2.) Miejscowość: Kwidzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-500
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 552614173
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminakwidzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakwidzyn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
administracja samorządowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa infrastruktury drogowej na terenie gminy Kwidzyn w miejscowościach Pawlice, Brachlewo, Rakowiec i Obory
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-102f2792-6328-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00329812
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003480/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Rozbudowa infrastruktury drogowej na terenie gminy Kwidzyn w miejscowościach Pawlice, Brachlewo, Rakowiec i Obory
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_kwidzyn
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem: platformazakupowa.pl pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_kwidzyn
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne znajdują się w SWZ i w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej:
www.plaformazakupowa.pl w zakładce "Regulamin"
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określono w SWZ - Rozdz. II OCHRONA DANYCH
OSOBOWYCH
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Przebudowa drogi gminnej wraz z kanalizacją deszczową w miejscowości Pawlice”
W ramach zadania przewiduje się przebudowę istniejących dróg i chodników, poprzez rozebranie w części istniejącej nawierzchni z płyt betonowych Jomb oraz płyt drogowych i wykonanie nowej nawierzchni. Na początkowym odcinku drogi o długości ok 135 m zaplanowano nawierzchnię
z mieszanek mineralno-bitumicznych. Zakres robót przewiduje także przebudowę zjazdu oraz zawrotki autobusowej w pasie drogi powiatowej DP 3237G wraz z przestawieniem wiaty przystankowej. Nową nawierzchnią z betonu asfaltowego należy dowiązać się do istniejącego progu zwalniającego kończącego ten odcinek, tak aby po realizacji inwestycji nadal spełniał swoją funkcję. Na dalszym odcinku drogi o długości ok 340 m zaprojektowano nawierzchnię z kostki betonowej gr. 8cm. Na tym odcinku planuje się budowę dwóch nowych progów zwalniających. Wprowadza się zmianę w stosunku do dokumentacji projektowej, w której przewidziano progi wykonane z wulkanizowanej gumy. Zleca się wykonanie progów zwalniających wyspowych z kostki betonowej gr. 8cm w kolorze czerwonym o parametrach wskazanych w rysunku szczegółowym. Nawierzchnię zjazdów i miejsc utwardzonych z kostki betonowej gr. 8cm. Inwestycja przewiduje także budowę chodników o szerokości 1 m, zgodnie z PZT. Zamierzeniem Zlecającego jest wybudowanie dodatkowego zjazdu do budynku nr 2, którego nie uwzględniono w dokumentacji projektowej. Odprowadzenie wód opadowych poprzez budowę sieci kanalizacji deszczowej grawitacyjnej z rur kielichowych o średnicy od 160 do 250 mm, wraz ze studniami kanalizacyjnymi i wpustami deszczowymi z podłączeniem do istniejącego rowu odwadniającego oraz budowa przepustu. W zakres robót wchodzi także umieszczenie znaków pionowych, poziomych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego zgodnie
z projektem organizacji ruchu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się
kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) - waga kryterium 60 %;
2) Okres gwarancji - waga kryterium 40%.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) - waga 60 %
C = cena najniższa brutto*/ cena oferty ocenianej brutto x 60
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Okres gwarancji (G) - waga 40%
Okres gwarancji (liczony w miesiącach)
G = Gbad / Gmax x 40
G – ilość punktów oferty badanej w kryterium Okres gwarancji
Gbad – okres gwarancji w ofercie badanej
Gmax – najdłuższy okres gwarancji spośród wszystkich ocenianych ofert liczony w miesiącach
a) Zaoferowany okres gwarancji dla zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy i nie dłuższy niż 36 miesięcy. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji krótszy aniżeli 12 miesięcy, oferta tego Wykonawcy zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5) ustawy PZP. Jeżeli Wykonawca poda w ofercie okres gwarancji dłuższy aniżeli 36 miesięcy, Zamawiający do oceny ofert przyjmie okres 36 miesięcy.
b) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta (spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu), która otrzyma największą łączną liczbą punktów w poszczególnych kryteriach oceny ofert (C + G).
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
Jeżeli Zamawiający nie będzie prowadził negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert .
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Przebudowa drogi w granicach pasa drogowego – przebudowa odcinka drogi gminnej nr 2470146G Brachlewo – Jerzewo od drogi wojewódzkiej nr 524”
Przedmiotem zamówienia jest remont istniejącej nawierzchni bitumicznej odcinka drogi gminnej na długości ok 685 m, poprzez wykonanie warstwy wyrównawczej oraz nowej warstwy ścieralnej i wiążącej z asfaltobetonu na siatce wzmacniającej z włókien szklanych, zakończonych schodkowo dla wzmocnienia krawędzi istniejącej jezdni. Należy zwrócić uwagę, iż zakresem robót nie jest objęta przebudowa skrzyżowania z drogą wojewódzka nr 524 wskazana w dokumentacji projektowej, gdyż roboty te zostały zrealizowane przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w ramach odrębnego opracowania. Do jezdni włączone są także zjazdy do posesji i pól uprawnych zlokalizowane po obu stronach jedni. Nawierzchnię zjazdów zaprojektowano z kostki betonowej grubości 8 cm. Na szerokości 0,50 m od istniejącej krawędzi jezdni bitumicznej przewidziano wykonanie obustronnego pobocza z kruszywa łamanego 0/31,5. Pobocze należy wyrównać do rzędnych remontowanej jezdni i pobocza. Odwodnienie drogi przewidziano poprzez wyprofilowanie odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych. Istniejące rowy należy odmulić, wyregulować i wyrównać skarpy. Oznakowanie pionowe pozostaje bez zmian, oznakowanie poziome nie występuje.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się
kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) - waga kryterium 60 %;
2) Okres gwarancji - waga kryterium 40%.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) - waga 60 %
C = cena najniższa brutto*/ cena oferty ocenianej brutto x 60
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Okres gwarancji (G) - waga 40%
Okres gwarancji (liczony w miesiącach)
G = Gbad / Gmax x 40
G – ilość punktów oferty badanej w kryterium Okres gwarancji
Gbad – okres gwarancji w ofercie badanej
Gmax – najdłuższy okres gwarancji spośród wszystkich ocenianych ofert liczony w miesiącach
a) Zaoferowany okres gwarancji dla zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy i nie dłuższy niż 36 miesięcy. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji krótszy aniżeli 12 miesięcy, oferta tego Wykonawcy zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5) ustawy PZP. Jeżeli Wykonawca poda w ofercie okres gwarancji dłuższy aniżeli 36 miesięcy, Zamawiający do oceny ofert przyjmie okres 36 miesięcy.
b) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta (spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu), która otrzyma największą łączną liczbą punktów w poszczególnych kryteriach oceny ofert (C + G).
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
Jeżeli Zamawiający nie będzie prowadził negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert .
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Remont drogi gminnej Rakowiec - Dankowo”
W ramach zadania inwestycyjnego przewidziano remont istniejącej nawierzchni bitumicznej na odcinku drogi o długości ok 1950 m, zlokalizowanej ok 120 m od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 521 Kwidzyn Prabuty oraz ok 20 m od obwodnicy Kwidzyna. Remont polegać ma na wykonaniu nakładki nowej warstwy wiążącej i ścieralnej z asfaltobetonu na siatce wzmacniającej z włókien szklanych, zakończonych schodkowo dla wzmocnienia krawędzi istniejącej jezdni. Remontem objęte mają zostać również zjazdy do nieruchomości zlokalizowanych przy przedmiotowej drodze, zgodnie z PZT. Wprowadza się zmianę w stosunku do dokumentacji projektowej, w której przewidziano poszerzenie zjazdu nr 25 do około 10 m przy krawędzi jezdni. Na szerokości 0,50 m od istniejącej krawędzi jezdni bitumicznej przewidziano wykonanie obustronnego pobocza z kruszywa łamanego 0/31,5. Pobocze gruntowe należy wyrównać do rzędnych remontowanej jezdni i pobocza, a resztę zahumusować i obsiać trawą. Odwodnienie drogi przewidziano poprzez zastosowanie odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych w kierunku istniejących rowów przydrożnych. W związku z powyższym istniejące rowy należy odmulić, wyregulować i wyrównać skarpy. Oznakowanie pionowe pozostaje bez zmian, oznakowanie poziome nie występuje.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się
kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) - waga kryterium 60 %;
2) Okres gwarancji - waga kryterium 40%.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) - waga 60 %
C = cena najniższa brutto*/ cena oferty ocenianej brutto x 60
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Okres gwarancji (G) - waga 40%
Okres gwarancji (liczony w miesiącach)
G = Gbad / Gmax x 40
G – ilość punktów oferty badanej w kryterium Okres gwarancji
Gbad – okres gwarancji w ofercie badanej
Gmax – najdłuższy okres gwarancji spośród wszystkich ocenianych ofert liczony w miesiącach
a) Zaoferowany okres gwarancji dla zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy i nie dłuższy niż 36 miesięcy. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji krótszy aniżeli 12 miesięcy, oferta tego Wykonawcy zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5) ustawy PZP. Jeżeli Wykonawca poda w ofercie okres gwarancji dłuższy aniżeli 36 miesięcy, Zamawiający do oceny ofert przyjmie okres 36 miesięcy.
b) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta (spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu), która otrzyma największą łączną liczbą punktów w poszczególnych kryteriach oceny ofert (C + G).
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
Jeżeli Zamawiający nie będzie prowadził negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert .
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Przebudowa drogi gminnej ul. Robotniczej w miejscowości Rakowiec”
W ramach zadania inwestycyjnego zamiarem zamawiającego jest przebudowa odcinka ul. Robotniczej o długości ok 195 m (od skrzyżowania z ul. Pawlicką do skrzyżowania z ul. Szkolną) jako ciąg pieszo-jezdny wraz z wymianą sieci kanalizacji deszczowej oraz budową kanału technologicznego. W zakres robót wchodzi także przebudowa istniejącego odcinka sieci wodociągowej wykonanej z rury azbestowo-cementowej na rurę PE90x5,4mm o długości 217 mb wraz z wymianą wszystkich przyłączy PE32mm i PE80mm zgodnie z PZT-W (w komplecie z zasuwami) do granicy działki drogowej oraz ich przepięciem. Nawierzchnia drogi o szerokości 4,5 m z mieszanek mineralno-bitumicznych. Wprowadza się zmianę w stosunku do dokumentacji projektowej, w której przewidziano progi zwalniające wykonane z wulkanizowanej gumy. Zleca się wykonanie progów zwalniających wyspowych z kostki betonowej gr. 8cm w kolorze czerwonym o parametrach wskazanych w rysunku szczegółowym. Nawierzchnia zjazdów z kostki betonowej gr. 8cm. Nawierzchnia chodników o zmiennej szerokości od 1,5 m do 2m z kostki betonowej gr. 6cm. Planuje się wykonanie pobocza na całej szerokości drogi gminnej z KŁSM gr. 10cm o frakcji 0-31,5mm (pobocze od krawędzi drogi/chodnika do granicy pasa drogowego/granicy ogrodzenia). Kanał technologiczny o długości 182mb z rury fi 110x3,2mm SN8 oraz montaż studni teletechnicznych SK1(2) z nadstawką – szt. 6.
Budowa kanalizacji deszczowej realizowana ma być na podstawie opracowanej odrębnie dokumentacji projektowej pn. „Budowa sieci kanalizacji deszczowej przy ul. Pawlickiej, Jaśminowej, Robotniczej i Szkolnej w Rakowcu”. Swym zakresem obejmuje odcinek kolektora od studni istniejącej studni zlokalizowanej w pobliżu projektowanej studni D12 do D17 oraz od studni D18 do D19. Pomija się odcinek pomiędzy studniami D17-D18, ponieważ z uwagi
na awarię został on już zrealizowany.
Wszystkie istniejące kable sieci teletechnicznej, należy zabezpieczyć rurami osłonowymi zgodnie z uzgodnieniami z gestorami poszczególnych sieci. W zakresie realizowanych robót należy wymienić na nowe wszystkie skrzynki i obudowy zaworów przyłączeniowych i zasuw, wykonać regulację wysokościową wszystkich urządzeń wodociągowych znajdujących się w pasie drogi, wymienić wszystkie nakrywy studni kanalizacyjnych z montażem pierścieni odciążających (istniejące w dobrym stanie można zachować) na nowe wraz z regulacją do poziomu projektowanej nawierzchni. W ramach realizacji zadania niezbędne jest wyniesienie skrzynki elektrycznej znajdującej się na granicy posesji do wysokości projektowanego chodnika tak aby mogła się swobodnie otwierać. Obowiązkiem wykonawcy będzie także wprowadzenie zaprojektowanej organizacji ruchu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się
kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) - waga kryterium 60 %;
2) Okres gwarancji - waga kryterium 40%.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) - waga 60 %
C = cena najniższa brutto*/ cena oferty ocenianej brutto x 60
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Okres gwarancji (G) - waga 40%
Okres gwarancji (liczony w miesiącach)
G = Gbad / Gmax x 40
G – ilość punktów oferty badanej w kryterium Okres gwarancji
Gbad – okres gwarancji w ofercie badanej
Gmax – najdłuższy okres gwarancji spośród wszystkich ocenianych ofert liczony w miesiącach
a) Zaoferowany okres gwarancji dla zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy i nie dłuższy niż 36 miesięcy. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji krótszy aniżeli 12 miesięcy, oferta tego Wykonawcy zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5) ustawy PZP. Jeżeli Wykonawca poda w ofercie okres gwarancji dłuższy aniżeli 36 miesięcy, Zamawiający do oceny ofert przyjmie okres 36 miesięcy.
b) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta (spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu), która otrzyma największą łączną liczbą punktów w poszczególnych kryteriach oceny ofert (C + G).
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
Jeżeli Zamawiający nie będzie prowadził negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert .
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Przebudowa drogi gminnej ul. Pięknej i Wspólnej w miejscowości Rakowiec”
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dwóch dróg gminnych ul. Pięknej (150 mb) i ul. Miłej (95,9 mb) w miejscowości Rakowiec wraz z budową kanału technologicznego. Projektowana szerokość dróg wynosi 5 m. Zleca się wykonanie nawierzchni dróg i zjazdów z kostki betonowej gr. 8cm. Na każdej z dróg należy wyrobić po jednym progu zwalniającym w miejscu wskazanym w dokumentacji projektowej z kostki betonowej gr. 8cm w kolorze czerwonym. Nawierzchnia chodników i dojść do granicy działki z kostki betonowej gr. 6cm. Przewiduje się odprowadzenie wód opadowych poprzez wykonanie drenażu francuskiego. W tym celu należy wykonać na całym poboczu drogi wymianę warstwy gruntu o gr. 40cm na nawierzchnię z kamienia łamanego. Dokumentacja projektowa zakłada pogłębienie i wyprofilowanie istniejących rowów odwodnieniowych/odparowujących zgodnie z rys. PZT. Pod zjazdami na drogę powiatową należy wykonać przepusty z rury HDPE ø400. Kanał technologiczny: ul. Piękna - o dł. 105mb z rury fi 110x3,2mm SN8 oraz montaż studni teletechnicznych SK1(2) z nadstawką – szt. 5, ul. Wspólna - o dł. 89,5mb z rury fi 110x3,2mm SN8 oraz montaż studni teletechnicznych SK1(2) z nadstawką – szt. 4. Wszystkie istniejące kable sieci elektroenergetycznej występujące pod nawierzchnią drogową, należy zabezpieczyć rurami osłonowymi fi40mm zgodnie z uzgodnieniami z gestorami poszczególnych sieci. Należy wymienić na nowe wszystkie skrzynki i obudowy zaworów przyłączeniowych i zasuw, wykonać regulację wysokościową wszystkich urządzeń wodociągowych znajdujących się w pasie drogi. Obowiązkiem wykonawcy będzie także wprowadzenie zaprojektowanej organizacji ruchu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się
kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) - waga kryterium 60 %;
2) Okres gwarancji - waga kryterium 40%.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) - waga 60 %
C = cena najniższa brutto*/ cena oferty ocenianej brutto x 60
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Okres gwarancji (G) - waga 40%
Okres gwarancji (liczony w miesiącach)
G = Gbad / Gmax x 40
G – ilość punktów oferty badanej w kryterium Okres gwarancji
Gbad – okres gwarancji w ofercie badanej
Gmax – najdłuższy okres gwarancji spośród wszystkich ocenianych ofert liczony w miesiącach
a) Zaoferowany okres gwarancji dla zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy i nie dłuższy niż 36 miesięcy. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji krótszy aniżeli 12 miesięcy, oferta tego Wykonawcy zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5) ustawy PZP. Jeżeli Wykonawca poda w ofercie okres gwarancji dłuższy aniżeli 36 miesięcy, Zamawiający do oceny ofert przyjmie okres 36 miesięcy.
b) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta (spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu), która otrzyma największą łączną liczbą punktów w poszczególnych kryteriach oceny ofert (C + G).
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
Jeżeli Zamawiający nie będzie prowadził negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert .
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Obory”
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wewnętrznej drogi gminnej w miejscowości Obory o długości ok 220 mb wraz z budową kolektora deszczowego wraz z przykanalikami o łącznej długości 292 mb. W ramach zadania przewiduje się rozebranie w części istniejącej nawierzchni
z płyt betonowych oraz trylinki i wykonanie nowej nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm.
Do drogi są włączone zjazdy do istniejących garaży oraz dojścia do budynków mieszkalnych.
Do budynków nr 21 i 22 przewidziano budowę chodników z kostki betonowej gr. 8cm. Do budowy sieci kanalizacji deszczowej przyjęto rury PVC-U lite SN 8 kielichowe o średnicy od 200 i 315 mm. Ujęcie wód opadowych za pomocą wpustów ulicznych na studniach betonowych Ø500 mm. Studnie rewizyjne betonowe Ø1000 mm z włazem z żeliwnym kl. D400. Wody opadowe z terenu realizowanej drogi zostaną odprowadzone do istniejącego zbiornika wodnego. Należy zwrócić uwagę, że na odcinku 20 m pod istniejąca nawierzchnią bitumiczną na drodze gminnej dopuszcza się ułożenie kolektora wyłącznie metodą przewiertu sterowanego. Przy skrzyżowaniu realizowanej sieci kanalizacji deszczowej z istniejącymi kablami teletechnicznymi i energetycznymi, w/w kable należy zabezpieczyć rurami ochronnymi dwudzielnymi. Wylot kanalizacji deszczowej należy umocnić płytami betonowymi ażurowymi i brukiem. W zakres robót wchodzi także wprowadzenie stałej organizacji ruchu zgodnie z dokumentacją projektową.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się
kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) - waga kryterium 60 %;
2) Okres gwarancji - waga kryterium 40%.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) - waga 60 %
C = cena najniższa brutto*/ cena oferty ocenianej brutto x 60
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Okres gwarancji (G) - waga 40%
Okres gwarancji (liczony w miesiącach)
G = Gbad / Gmax x 40
G – ilość punktów oferty badanej w kryterium Okres gwarancji
Gbad – okres gwarancji w ofercie badanej
Gmax – najdłuższy okres gwarancji spośród wszystkich ocenianych ofert liczony w miesiącach
a) Zaoferowany okres gwarancji dla zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy i nie dłuższy niż 36 miesięcy. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji krótszy aniżeli 12 miesięcy, oferta tego Wykonawcy zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5) ustawy PZP. Jeżeli Wykonawca poda w ofercie okres gwarancji dłuższy aniżeli 36 miesięcy, Zamawiający do oceny ofert przyjmie okres 36 miesięcy.
b) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta (spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu), która otrzyma największą łączną liczbą punktów w poszczególnych kryteriach oceny ofert (C + G).
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
Jeżeli Zamawiający nie będzie prowadził negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert .
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
zdolności technicznej lub zawodowej :
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej po dwie roboty budowlane polegające na:
• Część I: budowie lub przebudowie nawierzchni drogi z kostki betonowej o powierzchni nie mniejszej niż 1200 m2 każda, nawierzchni drogi z masy asfaltowej o powierzchni nie mniejszej niż 400 m2 każda, budowie lub przebudowie kanalizacji deszczowej o długości nie mniejszej niż 150 mb każda.
• Część II: budowie lub przebudowie nawierzchni bitumicznej drogi o powierzchni nie mniejszej niż 1500 m2 każda.
• Część III: budowie lub przebudowie nawierzchni bitumicznej drogi o powierzchni nie mniejszej niż 3500 m2 każda.
• Część IV: budowie lub przebudowie nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni nie mniejszej niż 200 m2 każda, nawierzchni drogi z masy asfaltowej o powierzchni nie mniejszej niż 400 m2 każda, budowie lub przebudowie kanalizacji deszczowej o długości nie mniejszej niż 70 mb każda, budowie lub przebudowie sieci wodociągowej o długości nie mniejszej niż 50 mb każda.
• Część V: budowie lub przebudowie nawierzchni drogi z kostki betonowej o powierzchni nie mniejszej niż 700 m2 każda.
• Część VI: budowie lub przebudowie nawierzchni drogi z kostki betonowej o powierzchni nie mniejszej niż 400 m2 każda, budowie lub przebudowie kanalizacji deszczowej o długości nie mniejszej niż 150 mb każda.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 5
do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:
Część I: 14 500,00 zł (słownie: czternaście tysięcy pięćset złotych 00/100);
Część II: 8 500,00 zł (słownie: osiem tysięcy pięćset złotych 00/100);
Część III: 12 500,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy pięćset złotych 00/100);
Część IV: 8 500,00 zł (słownie: osiem tysięcy pięćset złotych 00/100);
Część V: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100);
Część VI: 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Powiślańskim Banku Spółdzielczym w Kwidzynie nr 78 8300 0009 0008 2123 2000 0060 z dopiskiem "Wadium - ZP.271.13.2021. Część ….".
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p.
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Kwidzyn.
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona .
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
1) Zamawiający przewiduje udzielenie zaliczki, która zostanie wypłacona zgodnie z warunkami wypłat dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, tj. Wykonawcy zostanie udzielona zaliczka w wysokości min. 5% wynagrodzenia należnego Wykonawcy w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy na konto wskazane przez Wykonawcę.
2) Dokładna kwota zaliczki będzie wyliczona na podstawie złożonej oferty.
3) Po otrzymaniu zaliczki Wykonawca jest zobowiązany wystawić i przekazać Zamawiającemu fakturę zaliczkową.
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiana warunków umowy została opisana w § 17 wzoru umowy (załącznika nr 6 do SWZ) .
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-14 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_kwidzyn
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-14 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-02-12
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak
Część 6 : Tak