ŚWIADCZENIE USŁUG SCHRONIENIA DLA OSÓB BEZDOMNYCH

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG SCHRONIENIA DLA OSÓB BEZDOMNYCH
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBełchatów
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2023-11-07
  • ZamawiającyMiejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bełchatowie
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-30
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00468875
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG SCHRONIENIA DLA OSÓB BEZDOMNYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bełchatowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004700711

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Staszica 18

1.5.2.) Miejscowość: Bełchatów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 446355100

1.5.8.) Numer faksu: 446352884

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@mopsbelchatow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mopsbelchatow.bip.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ŚWIADCZENIE USŁUG SCHRONIENIA DLA OSÓB BEZDOMNYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b903ef93-7717-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00468875

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00029993/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 ŚWIADCZENIE USŁUG SCHRONIENIA DLA OSÓB BEZDOMNYCH

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/belchatow

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w jęz. polskim w formie elektronicznej za
pośrednictwem: platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/belchatow Preferuje się, aby komunikacja
odbywała się za pośrednictwem formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) dokumentów
przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do
zamawiającego”. Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:
zamowieniapubliczne@mopsbelchatow.pl Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje za pośrednictwem
platformazakupowa.pl. Informacje dot. odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert
Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której adresatem jest konkretny
Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do tego Wykonawcy.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający zamieszcza wymagania
techniczne za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.: stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej
niż 512 kb/s, komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego
nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, zainstalowana
dowolna inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer, włączona obsługa JavaScript, zainstalowany program Adobe Acrobat
Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3,
platforma zakupowa.pl działa wg standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8, oznaczenie czasu odbioru
danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera
synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. Wykonawca akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl
określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, - zapoznał i
stosuje się do Instrukcji składania ofert dostępnej pod linkiem:
https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view. Instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl znajdują
się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania
oferty wynosi 150 MB, natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB. Rozszerzenia plików powinny być zgodne
z załącznikiem Nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla
rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.
Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. W celu
ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń: .zip .7Z. Ograniczenia wielkości
plików: podpisywanych profilem zaufanym maksymalnie 10MB oraz podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania
podpisu osobistego maksymalnie 5MB. Zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na
ofertę na rozszerzenie .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym w formacie PAdES. Pliki w innych formatach niż PDF zaleca
się opatrzyć podpisem w formacie XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z
dokumentem podpisywanym. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu. Zamawiający
zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podczas podpisywania
plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1. Jeśli Wykonawca pakuje dokumenty np. w plik o rozszerzeniu
.zip, zaleca się wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików. Zamawiający zaleca aby nie wprowadzać
jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików, co
równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty. Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych musi być zgodny z
wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia
23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów, jakich może żądać zamawiający od
wykonawców

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, Zamawiający informuje: - administratorem danych osobowych jest: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bełchatowie, ul. Staszica 18, 97-400 Bełchatów, administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować listownie na adres Zamawiającego, (e-mail) iod@mopsbelchatow.pl lub telefonicznie (44) 634 51 31, - dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia, archiwizacji danych, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami, - odbiorcami danych osobowych będą podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz podmioty uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa, a w szczególności osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania na podstawie art. 18 oraz art. 74–76 ustawy prawo zamówień publicznych, - dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a
jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata przez cały okres obowiązywania umowy, - podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy prawo zamówień publicznych, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z przepisów ustawy, - w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. Osoba fizyczna/Wykonawca posiada: 1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych.
Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia; 2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych lub uzupełnienia danych osobowych. Zgodnie z art. 76 PZP wykonanie tego obowiązku nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników; 3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych. W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy RODO. Osobie fizycznej/Wykonawcy nie przysługuje: 1) prawo usunięcia danych, co wynika z art. 17 ust. 3 lit. b, d, e RODO; 2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania
lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. W postępowaniu
o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679,
nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DO.3700.9.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Udzielenie osobom bezdomnym schronienia wraz z usługami opiekuńczymi”
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług schronienia - udzielenie tymczasowego, całodobowego schronienia w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi wraz z zapewnieniem niezbędnych warunków socjalnych osobom bezdomnym. Schronisko dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi musi spełniać wymagania określone w art. 48 i 48a ustawy z dnia 12.03.2004 r. o pomocy społecznej oraz w załączniku Nr 3 do Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27.04.2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni. Wykonawca zapewni, m. in.: możliwość całodobowego przebywania w schronisku w tym miejsce do spania (łóżko wyposażone w materac i komplet pościeli: poduszkę, kołdrę, koc, poszwę oraz prześcieradło) w ogrzewanym pomieszczeniu, którego temperatura nie jest niższa niż 20 o C; całodzienne wyżywienie obejmujące: śniadanie, obiad i kolację oraz dostęp do pomieszczenia kuchennego umożliwiającego samodzielne przygotowanie posiłku i gorącego napoju; możliwość spożycia posiłku w pokoju mieszkalnym, a w razie potrzeby – karmienie; wymianę odzieży oraz możliwość dezynfekcji i dezynsekcji odzieży w przypadku braku możliwości jej wymiany; możliwość prania i suszenia odzieży; podstawowe środki czystości i higieny osobistej; stały dostęp do wc i łazienki z ciepłą i zimną wodą, a w razie potrzeby pomoc w myciu, kąpaniu i ubieraniu; podstawowe lekarstwa dostępne bez recepty i środki opatrunkowe; pomoc w korzystaniu ze świadczeń zdrowotnych
przysługujących na podstawie odrębnych przepisów w tym dostęp do lekarza pierwszego kontaktu, prowadzenie pracy socjalnej, mającej na celu pomoc w załatwianiu podstawowych spraw życiowych w tym pomoc w załatwianiu spraw urzędowych (np. w wyrobieniu dowodu osobistego, rejestracji w urzędzie pracy, zgłoszenia do ubezpieczenia zdrowotnego, ustalenia stopnia niepełnosprawności), rozwinięcie lub wzmocnienie aktywności i samodzielności osób bezdomnych, przywracanie do życia w społeczeństwie oraz usamodzielnienie tych osób; usługi aktywizacyjne ukierunkowane na
wzmacnianie aktywności społecznej (np. przez trening umiejętności samodzielnego wypełniania ról społecznych, trening umiejętności interpersonalnych i umiejętności rozwiązywania problemów, uczestnictwo w grupach wsparcia); opiekę higieniczną; świadczenie usług opiekuńczych polegających na zapewnieniu osobom wymagającym częściowej pomocy przy
codziennych czynnościach, np. przy ubieraniu, zjedzeniu posiłku, podaniu leków, pomocy przy toalecie – usługi świadczone w wydzielonym pomieszczeniu lub pokoju mieszkalnym, jeżeli łóżko jest oddzielone zasłoną; transport (w godzinach od 8.00 do 16.00) osoby kierowanej z jej miejsca pobytu do miejsca udzielania schronienia oraz ze schroniska do miejsca
wskazanego przez Zamawiającego; kadrę spełniającą wymogi określone w art. 48a ust. 2h ustawy o pomocy społecznej oraz w załączniku Nr 3 do Rozporządzenia Ministra Rodziny Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27.04.2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami
opiekuńczymi i ogrzewalni; w okresie pandemii – izolatorium dla osób kierowanych do schroniska z pobytu w przestrzeni publicznej. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie, m.in. : stała współpraca z Zamawiającym, całodobowe przyjmowanie osób do schroniska, prowadzenie dokumentacji osób bezdomnych skierowanych do schroniska, a w
szczególności rejestru osób przebywających w schronisku, niezwłocznie pisemnie informowanie Zamawiającego o każdej zmianie sytuacji życiowej świadczeniobiorcy mającej wpływ na realizację zamówienia, a w szczególności o niezgłoszeniu lub nieprzebywaniu osoby bezdomnej w schronisku, a także o usunięciu osoby bezdomnej z schroniska i jego przyczynach, wykonywanie czynności objętych przedmiotem niniejszej umowy z należytą starannością oraz z zachowaniem przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz bezpieczeństwa przetwarzanych danych osobowych, powierzanie czynności osobom posiadającym odpowiednie (określone przepisami prawa) uprawnienia i kwalifikacje. Wykonawca ponosić
będzie odpowiedzialność za: właściwy stan sanitarny placówki, zgodnie z wymogami przepisów prawa, staranność w wyborze osób, przy pomocy których będzie świadczył usługi objęte niniejszym zamówieniem oraz za prawidłowość wykonywanych przez nich obowiązków, przestrzeganie przepisów bhp i ppoż., aktywizowanie osób bezdomnych przebywających w placówce do wychodzenia z nałogów, podejmowanie działań motywujących do poprawy funkcjonowania w społeczeństwie i usamodzielnienia się. Zamawiający zobowiązany będzie do: zawarcia przed umieszczeniem w
schronisku kontraktu socjalnego z osobą bezdomną, przekazania (wyłącznie za zgodą osoby bezdomnej) informacji dotyczących stanu zdrowia tej osoby, współpracy z Wykonawcą przy realizacji umowy, zapłaty umówionego wynagrodzenia z tytułu należytego wykonywania umowy. Przyjęcie osoby bezdomnej do schroniska następowało będzie po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu przyjęcia, nie później jednak niż w ciągu 24 godzin od zgłoszenia takiej potrzeby, na podstawie decyzji administracyjnej lub innego dokumentu wystawionego przez Zamawiającego z wyjątkiem okresu od stycznia 2024 r. do marca 2024 r. oraz listopada 2024 r. i grudnia 2024 r. kiedy przyjęcie osoby bezdomnej do schroniska nastąpi nie później niż w ciągu 12 godzin od zgłoszenia takiej potrzeby, chyba że Zamawiający wskaże dłuższy termin. Czas pobytu w schronisku określony zostanie w wydanej przez Zamawiającego decyzji administracyjnej przyznającej prawo
do świadczenia w formie schronienia. Usługa schronienia realizowana będzie w placówce położonej w miejscowości oddalonej od siedziby Zamawiającego maksymalnie o 130 km. Zamawiający w czasie trwania zamówienia zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia liczby skierowanych osób. Wynagrodzenie stanowić będzie iloczyn liczby osobo/dni oraz ceny za 1 osobo/dzień brutto. Szacunkowa liczba osobo/dni: 1.098. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego osobo/dni nie więcej niż 30 % wskazanej ilości, bez prawa roszczeń z tego
tytułu przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu w terminie do 5 dnia każdego następnego miesiąca, a w grudniu 2024 r. w terminie do 23 grudnia 2024 r. faktury wraz ze specyfikacją zawierającą rozliczenie miesięcznej płatności oraz wskazaniem osób, którym udzielono schronienia. Zapłata wynagrodzenia za wykonane usługi następować będzie przelewem, na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie do 14 dni od dnia dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury i dokumentów, o których mowa w SWZ, a w grudniu 2024 r. w
terminie do 31.12.2024 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli nad prawidłowością i terminowością realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie do udostępnienia Zamawiającemu wszelkiej dokumentacji pozwalającej na stwierdzenie prawidłowości realizacji zamówienia. Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w okresie realizacji zamówienia, w pełnym wymiarze czasu pracy dotyczy jednego opiekuna wykonującego następujące czynności: sprawowanie bezpośredniej opieki nad mieszkańcami schroniska, dbanie o kształtowanie właściwej atmosfery wśród mieszkańców schroniska, mobilizowanie mieszkańców schroniska do aktywnego spędzania czasu
wolnego, aktywizowanie mieszkańców do zwiększenia ich samodzielności życiowej, udzielanie pierwszej pomocy w sytuacjach zagrożenia zdrowia lub życia mieszkańca schroniska, pomoc w utrzymaniu pokojów w czystości, w tym zamiana pościeli, pomoc w przygotowywaniu posiłków, karmieniu, kąpieli, utrzymaniu higieny osobistej mieszkańców wymagających wsparcia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego zatrudnienia w to miejsce innej osoby. Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia. Zamawiający uprawniony jest m. in.: do żądania złożenia oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia. W przypadku wprowadzenia zmian zatrudnionej osoby Wykonawca powiadomi Zamawiającego o zmianie i dostarczy odpowiednie oświadczenie najpóźniej w dniu rozpoczęcia pracy przez nowego pracownika. Minimalna ilość osób i forma ich zatrudnienia nie może ulec zmianie. W przypadku niespełnienia wymagań, o których mowa w części V ust. 20-21 SWZ Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 500 zł – za każdą osobę w każdym miesiącu, w którym wymóg zatrudnienia nie będzie spełniony. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić co najmniej 10 % udziału pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu zamówienia (ustawa z dnia 11.01.2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych). Na potwierdzenie wymogu, o którym mowa w części V ust. 25 SWZ Wykonawca złoży, najpóźniej w ostatnim dniu obowiązywania umowy, oświadczenie o liczbie i udziale procentowym pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym, używanych przy wykonywaniu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się będzie kryteriami oceny ofert
określonymi w SWZ. Kryteria oceny ofert:
Cena (C): 60 punktów. Przy obliczaniu kryterium cena, Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę, którą Wykonawca wykazał w
formularzu ofertowym.
Najniższa cena
C = ------------------------------------------------------x 60
Cena w badanej ofercie
Doświadczenie zawodowe pracownika socjalnego w pracy z osobami bezdomnymi 20 punktów - zgodnie z deklaracją Wykonawcy
złożoną w formularzu ofertowym.
a) brak doświadczenia pracownika socjalnego w pracy z osobami bezdomnymi lub doświadczenie do 1 roku (włącznie) – 5 punktów,
b) doświadczenie pracownika socjalnego w pracy z osobami bezdomnymi powyżej 1 roku do 2 lat (włącznie) doświadczenia - 10
punktów,
c) doświadczenie pracownika socjalnego w pracy z osobami bezdomnymi powyżej 2 lat do 3 lat (włącznie) doświadczenia - 15
punktów,
d) doświadczenie pracownika socjalnego w pracy z osobami bezdomnymi powyżej 3 lat doświadczenia - 20 punktów.
Lokalizacja schroniska (L), tj. odległość schroniska od siedziby Zamawiającego: 20 punktów - zgodnie z deklaracją Wykonawcy
złożoną w formularzu ofertowym.
najmniejsza liczba kilometrów
L = ------------------------------------------------------x20
liczba kilometrów oferty badanej
Odległość będzie mierzona od miejsca położenia schroniska do siedziby Zamawiającego przy pomocy aplikacji google maps
(najkrótsza odległość po drogach publicznych).
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku, bez dokonywania zaokrągleń. Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, która uzyska sumarycznie największą ilość
punktów ze wszystkich kryteriów. Końcową wartość punktową danej oferty stanowi suma ilości punktów uzyskana przez daną ofertę
za każde kryterium oceny ofert. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert
przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę, która
otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej
wadze, Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o
którym mowa wyżej Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez
Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe pracownika socjalnego w pracy z osobami bezdomnymi

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Lokalizacja schroniska

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II zamówienia „Udzielenie osobom bezdomnym tymczasowego schronienia” Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług schronienia, tj. udzielenie tymczasowego, całodobowego schronienia w schronisku dla osób bezdomnych. Zamawiający prognozuje, iż udzielenie pomocy w formie schronienia dotyczyć może 22 osób w całym okresie trwania zamówienia. Schronisko dla osób bezdomnych musi spełniać wymagania określone w art. 48 i 48a ustawy z dnia 12.03.2004 r. o pomocy społecznej oraz w załączniku Nr 2 do Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27.04.2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni. Wykonawca zapewni, m. in.: możliwość całodobowego przebywania w schronisku w tym miejsce do spania (łóżko wyposażone w materac i komplet pościeli: poduszkę, kołdrę, koc, poszwę oraz prześcieradło) w ogrzewanym pomieszczeniu, którego temperatura nie jest niższa niż
20 o C; całodzienne wyżywienie obejmujące: śniadanie, obiad i kolację oraz dostęp do pomieszczenia kuchennego umożliwiającego samodzielne przygotowanie posiłku i gorącego napoju; podstawowe środki czystości i higieny osobistej; wymianę odzieży oraz możliwość dezynfekcji i dezynsekcji odzieży w przypadku braku możliwości jej wymiany; możliwość prania i suszenia odzieży; stały dostęp do wc i łazienki z ciepłą i zimną wodą; podstawowe lekarstwa dostępne bez recepty i środki opatrunkowe; dostęp do lekarza pierwszego kontaktu; prowadzenie pracy socjalnej, mającej na celu pomoc w załatwianiu podstawowych spraw życiowych w tym pomoc w załatwianiu spraw urzędowych (np. w wyrobieniu dowodu osobistego, rejestracji w urzędzie pracy, zgłoszenia do ubezpieczenia zdrowotnego, ustalenia stopnia niepełnosprawności), rozwinięcie lub wzmocnienie aktywności i samodzielności osób bezdomnych, przywracanie do życia w społeczeństwie oraz usamodzielnienie tych osób; usługi aktywizacyjne ukierunkowane na wzmacnianie aktywności społecznej (np. przez trening
umiejętności samodzielnego wypełniania ról społecznych, trening umiejętności interpersonalnych i umiejętności rozwiązywania problemów, uczestnictwo w grupach wsparcia) oraz uzyskanie samodzielności życiowej i wyjście z bezdomności (realizowane, np. przez zajęcia przygotowujące do podjęcia zatrudnienia, trening gospodarowania własnym budżetem, trening prowadzenia gospodarstwa domowego, itp.); transport (w godzinach od 8.00 do 16.00) osoby kierowanej z jej miejsca pobytu do miejsca udzielania schronienia oraz ze schroniska do miejsca wskazanego przez Zamawiającego;
kadrę spełniającą wymogi określone w art. 48a ust. 2g ustawy o pomocy społecznej oraz w załączniku Nr 2 do Rozporządzenia Ministra Rodziny Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27.04.2018 r. w sprawie minimalnych standardów
noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie, m.in. : stała współpraca z Zamawiającym, całodobowe przyjmowanie osób do schroniska, prowadzenie dokumentacji osób bezdomnych skierowanych do schroniska, a w szczególności rejestru osób przebywających w schronisku, niezwłocznie pisemnie informowanie Zamawiającego o każdej zmianie sytuacji życiowej świadczeniobiorcy mającej wpływ na realizację zamówienia, a w szczególności o niezgłoszeniu lub nieprzebywaniu osoby
bezdomnej w schronisku, a także o usunięciu osoby bezdomnej z schroniska i jego przyczynach, wykonywanie czynności objętych przedmiotem niniejszej umowy z należytą starannością oraz z zachowaniem przepisów dotyczących
bezpieczeństwa i higieny pracy oraz bezpieczeństwa przetwarzanych danych osobowych, powierzanie czynności osobom posiadającym odpowiednie (określone przepisami prawa) uprawnienia i kwalifikacje. Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność za: właściwy stan sanitarny placówki, zgodnie z wymogami przepisów prawa, staranność w wyborze osób, przy pomocy których będzie świadczył usługi objęte niniejszym zamówieniem oraz za prawidłowość wykonywanych przez nich obowiązków, przestrzeganie przepisów bhp i ppoż., aktywizowanie osób bezdomnych przebywających w
placówce do wychodzenia z nałogów, podejmowanie działań motywujących do poprawy funkcjonowania w społeczeństwie i usamodzielnienia się. Zamawiający zobowiązany będzie do: zawarcia przed umieszczeniem w schronisku kontraktu socjalnego z osobą bezdomną, przekazania (wyłącznie za zgodą osoby bezdomnej) informacji dotyczących stanu zdrowia tej osoby, współpracy z Wykonawcą przy realizacji umowy, zapłaty umówionego wynagrodzenia z tytułu należytego wykonywania umowy. Przyjęcie osoby bezdomnej do schroniska następowało będzie po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu przyjęcia, nie później jednak niż w ciągu 24 godzin od zgłoszenia takiej potrzeby, na podstawie decyzji administracyjnej lub innego dokumentu wystawionego przez Zamawiającego z wyjątkiem okresu od grudnia 2023 r. do marca 2024 r. oraz listopada 2024 r. i grudnia 2024 r., kiedy przyjęcie osoby bezdomnej do schroniska nastąpi nie później
niż w ciągu 12 godzin od zgłoszenia takiej potrzeby, chyba że Zamawiający wskaże dłuższy termin. Czas pobytu w schronisku określony zostanie w wydanej przez Zamawiającego decyzji administracyjnej przyznającej prawo do świadczenia
w formie schronienia. Usługa schronienia realizowana będzie w placówce położonej w miejscowości oddalonej od siedziby Zamawiającego maksymalnie o 130 km. Zamawiający w czasie trwania zamówienia zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia liczby skierowanych osób. Wynagrodzenie stanowić będzie iloczyn liczby osobo/dni oraz ceny za jeden
osobo/dzień brutto. Szacunkowa liczba osobo/dni: 8.318. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego osobo/dni nie więcej niż 30 % wskazanej ilości, bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu w terminie do 5 dnia każdego następnego miesiąca, a w
grudniu 2024 r. w terminie do 23.12.2024 r. faktury wraz ze specyfikacją zawierającą rozliczenie miesięcznej płatności oraz wskazaniem osób, którym udzielono schronienia. Zapłata wynagrodzenia za wykonane usługi następować będzie przelewem, na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie do 14 dni od dnia dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury i dokumentów, o których mowa w SWZ, a w grudniu 2024 r. w terminie do 31.12.2024 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli nad prawidłowością i terminowością realizacji zamówienia. W przypadku kontroli Wykonawca zobowiązany będzie do udostępnienia Zamawiającemu wszelkiej dokumentacji pozwalającej na stwierdzenie prawidłowości realizacji zamówienia. Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy pzp Zamawiający w okresie realizacji zamówienia wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.061974 r. Kodeks pracy. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy dotyczy dwóch opiekunów wykonujących następujące czynności: sprawowanie bezpośredniej opieki nad mieszkańcami schroniska, dbanie o kształtowanie właściwej atmosfery wśród mieszkańców schroniska, mobilizowanie mieszkańców schroniska do aktywnego spędzania czasu wolnego, aktywizowanie mieszkańców do zwiększenia ich samodzielności życiowej, udzielanie pierwszej pomocy w sytuacjach zagrożenia zdrowia lub życia mieszkańca schroniska, pomoc w utrzymaniu pokojów w czystości, w tym zamiana pościeli (dotyczy osób wymagających wsparcia), pomoc w przygotowywaniu posiłków, karmieniu, kąpieli, utrzymaniu higieny osobistej mieszkańców wymagających wsparcia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego zatrudnienia w to miejsce innej osoby. Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę
wymogu zatrudnienia. Zamawiający uprawniony jest m. in.: do żądania złożenia oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogu. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian zatrudnionej osoby Wykonawca powiadomi Zamawiającego o zmianie i dostarczy odpowiednie oświadczenie najpóźniej w dniu rozpoczęcia pracy przez nowego pracownika. Minimalna ilość osób i forma ich zatrudnienia nie może ulec zmianie. W przypadku niespełnienia wymagań, o których mowa w części V ust. 20-21 SWZ Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 500 zł – za każdą osobę w każdym miesiącu, w którym wymóg zatrudnienia nie będzie spełniony. W przypadku uzasadnionych
wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić co najmniej 10 % udziału pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20.06.1997r. Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu zamówienia (ustawa z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych). Na potwierdzenie wymogu, o którym mowa w części V ust. 25 SWZ Wykonawca złoży, najpóźniej w ostatnim dniu obowiązywania umowy, oświadczenie stanowiące załącznik do umowy o liczbie i udziale procentowym pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym, używanych przy wykonywaniu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się będzie kryteriami oceny ofert
określonymi w SWZ. Kryteria oceny ofert:
Cena (C): 60 punktów. Przy obliczaniu kryterium cena, Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę, którą Wykonawca wykazał w
formularzu ofertowym.
Najniższa cena
C = ------------------------------------------------------x 60
Cena w badanej ofercie
Doświadczenie zawodowe pracownika socjalnego w pracy z osobami bezdomnymi 20 punktów - zgodnie z deklaracją Wykonawcy
złożoną w formularzu ofertowym.
a) brak doświadczenia pracownika socjalnego w pracy z osobami bezdomnymi lub doświadczenie do 1 roku (włącznie) – 5 punktów,
b) doświadczenie pracownika socjalnego w pracy z osobami bezdomnymi powyżej 1 roku do 2 lat (włącznie) doświadczenia - 10
punktów,
c) doświadczenie pracownika socjalnego w pracy z osobami bezdomnymi powyżej 2 lat do 3 lat (włącznie) doświadczenia - 15
punktów,
d) doświadczenie pracownika socjalnego w pracy z osobami bezdomnymi powyżej 3 lat doświadczenia - 20 punktów.
Lokalizacja schroniska (L), tj. odległość schroniska od siedziby Zamawiającego: 20 punktów - zgodnie z deklaracją Wykonawcy
złożoną w formularzu ofertowym.
najmniejsza liczba kilometrów
L = ------------------------------------------------------x 20
liczba kilometrów oferty badanej
Odległość będzie mierzona od miejsca położenia schroniska do siedziby Zamawiającego przy pomocy aplikacji google maps
(najkrótsza odległość po drogach publicznych).
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku, bez dokonywania zaokrągleń. Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, która uzyska sumarycznie największą ilość
punktów ze wszystkich kryteriów. Końcową wartość punktową danej oferty stanowi suma ilości punktów uzyskana przez daną ofertę
za każde kryterium oceny ofert. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert
przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę, która
otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej
wadze, Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o
którym mowa wyżej Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez
Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe pracownika socjalnego w pracy z osobami bezdomnymi

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Lokalizacja schroniska

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w zakresie uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej lub zawodowej. Wymaganym przez Zamawiającego warunkiem udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej
jest wykazanie przez Wykonawcę, iż posiada dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia:
1) w części I zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50.000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)
2) w części II zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200.000,00 PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100).
Wymaganym przez Zamawiającego warunkiem udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej oraz zdolności zawodowej jest wykazanie przez Wykonawcę, iż:
1) w części I zamówienia dysponuje co najmniej 3 (trzema) osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia, spełniającymi wymogi określone w art. 48a ust. 2h ustawy o pomocy społecznej oraz w załączniku Nr 3 do Rozporządzenia Ministra Rodziny Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. z 2018, poz. 896), tj.
- co najmniej jedną osobą zatrudnioną na stanowisku pracownika socjalnego na nie więcej niż 50 osób przebywających w
schronisku,
- co najmniej jedną osobą pełniącą obowiązki opiekuna na nie więcej niż 15 osób przebywających w schronisku oraz
-co najmniej jedną osobą – opiekunem zapewniającym opiekę w porze nocnej na nie więcej niż 40 osób,
2) w części II zamówienia dysponuje co najmniej 3 (trzema) osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia, spełniającymi wymogi określone w art. 48a ust 2 g ustawy o pomocy społecznej oraz w załączniku Nr 2 do Rozporządzenia Ministra Rodziny Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. z 2018, poz. 896), tj.
- co najmniej jedną osobą zatrudnioną na stanowisku pracownika socjalnego na nie więcej niż 50 osób przebywających w
schronisku,
- co najmniej jedną osobą pełniącą obowiązki opiekuna na nie więcej niż 50 osób przebywających w schronisku oraz
- co najmniej jedną osobą – opiekunem zapewniającym opiekę w porze nocnej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca, którego oferta
zostanie najwyżej oceniona zostanie wezwany do złożenia oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o
którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych – wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 7 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,
zostanie wezwany (na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych) do złożenia następujących podmiotowych
środków dowodowych: 1) dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia –
zgodnie z opisem warunku w tym zakresie. 2) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z
przepisami rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków
dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415,
poz.1824 z późn. zm.).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany złożyć do terminu składania ofert: 1) wypełniony i podpisany
Formularz ofertowy, 2) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające spełnienie warunków udziału w
postępowaniu w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby oraz braku podstaw wykluczenia z
postępowania – wg wzoru określonego w załączniku Nr 3 do SWZ 3) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia (zgodnie z treścią art. 117 ust. 4 ustawy prawo zamówień publicznych), z którego wynika, które
usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – wg wzoru określonego w załączniku Nr 5 do SWZ, 4) zobowiązanie podmiotu
trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu
zamówienia – wg wzoru określnego w załączniku Nr 4 do SWZ, 5) inne dokumenty niezbędne do przeprowadzenia
postępowania: dokumenty, z których wynika umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, pełnomocnictwo do
reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie
zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani dołączyć do oferty: 1) pełnomocnictwo dla
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2) oświadczenie (zgodnie z treścią art. 117 ust. 4 ustawy prawo
zamówień publicznych), z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia
składanego na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy prawo zamówień publicznych stanowi załącznik Nr 5 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1
ustawy prawo zamówień publicznych, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw
wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie
warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany zawarte we wzorze umowy - załącznik Nr 8a i 8b do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-07 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi dokumentami na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/belchatow

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-07 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zrobienie tatuażu tymczasowego- Łódź
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zrobienie tatuażu tymczasowego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.