Zakup i dostawa komputerów przenośnych na potrzeby szkół i placówek oświatowych w...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i dostawa komputerów przenośnych na potrzeby szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy w roku 2023
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-11-07
  • ZamawiającyDZIELNICOWE BIURO FINANSÓW OŚWIATY - MOKOTÓW m. st. WARSZAWY
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-30
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00468876
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa komputerów przenośnych na potrzeby szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy w roku 2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DZIELNICOWE BIURO FINANSÓW OŚWIATY - MOKOTÓW m. st. WARSZAWY

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Administracyjno-Organizacyjny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000253238

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Postępu 13

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-676

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 541 80 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@dbfomokotow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dbfomokotow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa komputerów przenośnych na potrzeby szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy w roku 2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3177070-73f7-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00468876

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00074066/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Zakup i dostawa komputerów przenośnych na potrzeby szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy w roku 2023

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://dbfomokotow.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://dbfomokotow.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z zapisami Specyfikacji Warunków Zamówienia - ROZDZIAŁ VII.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami Specyfikacji Warunków Zamówienia - ROZDZIAŁ XXIV.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami Specyfikacji Warunków Zamówienia - ROZDZIAŁ XXIV.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DBFO.WAO.26.3.1.5.2023.ETL

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa komputerów przenośnych na potrzeby szkół i placówek oświatowych (zwanych dalej Odbiorcą) w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy w roku 2023 wskazanych w Załączniku nr 1 do SWZ.
2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia i zakres ilościowy zawarte są w Opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30237410-6 - Myszka komputerowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami Specyfikacji Warunków Zamówienia - ROZDZIAŁ XXI:
1. W odniesieniu do ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający dokona ich oceny na podstawie następujących kryteriów: cena oferty brutto i okres gwarancji producenta.
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższą ilość punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji producenta

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zgodnie z zapisami Specyfikacji Warunków Zamówienia - ROZDZIAŁ XVI:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 112 ust. 2 ustawy PZP dotyczący zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia.
2. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej jedno zamówienie na dostawę komputerów przenośnych w okresie nie krótszym niż 3 miesiące, o wartości brutto nie mniejszej niż 45 000,00 zł każde.
W przypadku, gdy Wykonawca wykaże się dostawą, która jest w toku realizacji, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:
– na dzień składania ofert okres dostawy już wykonanej będzie nie krótszy niż 3 miesiące;
oraz
– dowody, że dostawa wykonywana jest należycie przez okres nie krótszy niż 3 miesiące.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z zapisami Specyfikacji Warunków Zamówienia - Rozdział XVIII: Podmiotowymi środkami dowodowymi potwierdzającymi brak podstaw wykluczenia, składanymi przez Wykonawcę, na wezwanie Zamawiającego, jest oświadczenie Wykonawcy o aktualności zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania zgodnie z Załącznikiem nr 10 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z zapisami Specyfikacji Warunków Zamówienia - ROZDZIAŁ XVIII:
Podmiotowymi środkami dowodowymi potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu, składanymi przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego, dotyczącymi zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia są:
1) wykaz dostaw wykonanych lub wykonywanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, którego wzór stanowi
Załącznik nr 11 do SWZ;
2) dowody określające, czy wykazane dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, przy czym dowodami, o których mowa są złożone w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektroniczny) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub jeżeli zostały sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, cyfrowe odwzorowanie tych dokumentów opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym:
a) referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane
lub
b) wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy są wykonywane
lub
c) jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie dostarczyć dokumentów, o których mowa w lit. a) – b) oświadczenie Wykonawcy wraz z wyjaśnieniem przyczyny braku możliwości dostarczenia tych dokumentów.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zgodnie z zapisami Specyfikacji Warunków Zamówienia - Rozdział XIX:
1. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:
• kart katalogowych oferowanych komputerów przenośnych;
• innych dokumentów:
– wydruk ze strony internetowej https://www.cpubenchmark.net/;
– wynik wydajności komputera w teście CrossMark
służących do potwierdzenia spełniania minimalnych parametrów technicznych dotyczących przedmiotu zamówienia zawartych w Opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
2. Przedmiotowe środki dowodowe nie będą podlegały uzupełnieniu w przypadku ich niezłożenia. Niezłożenie ich wraz z ofertą skutkować będzie odrzuceniem oferty.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z zapisami Specyfikacji Warunków Zamówienia - ROZDZIAŁ XVII:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
przedmiotowego zamówienia publicznego.
Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony.
W przypadku, gdyby pełnomocnictwa udzielała osoba inna niż uprawniona do reprezentowania podmiotu z mocy prawa lubumowy spółki należy dołączyć do oferty również pełnomocnictwa do dokonania tej czynności.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z wzorem umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ:
1. Strony dopuszczają w treści Umowy następujące zmiany dotyczące:
1) zmian obowiązujących przepisów, jeśli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego;
2) wystąpienia siły wyższej rozumianej jako zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonanie części lub całości zobowiązań wynikających z niniejszej Umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą
ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych – w zakresie dostosowania niniejszej umowy. Siła wyższa dotyczy w szczególności takich okoliczności, jak zagrożenie epidemiologiczne, pandemia, zamieszki, wojna, akty terroru, zamknięcie granic, rządowe ograniczenia międzynarodowego transportu. W czasie jej trwania Wykonawca odpowiada za wykonanie Umowy na zasadach ogólnych Kodeksu cywilnego. Wykonawca dołoży wszelkich starań, aby
pomimo istnienia siły wyższej zapewnić ciągłość dostaw Przedmiotu umowy na bieżąco oraz zobowiązuje się informować Zamawiającego o wszelkich trudnościach związanych z jego dostawą;
3) poprawienia błędów i oczywistych omyłek słownych, literowych, numeracji jednostek redakcyjnych lub uzupełnień treści niepowodujących zmiany celu i istoty umowy.
2. Wszelkie zmiany w treści Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-07 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://dbfomokotow.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-07 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-06

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odzyskanie hasła do odblokowania iphone- Grodzisk Mazowiecki
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odzyskanie hasła do odblokowania iphone. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI