Świadczenie usług polegających na zapewnieniu tymczasowego schronienia w schronisku...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług polegających na zapewnieniu tymczasowego schronienia w schronisku dla bezdomnych osób skierowanych przez GOPS w Szemudzie z podziałem na części zamówienia
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzemud
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-09-11
  • ZamawiającyGMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SZEMUDZIE
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-30
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00479747
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług polegających na zapewnieniu tymczasowego schronienia w schronisku dla bezdomnych osób skierowanych przez GOPS w Szemudzie z podziałem na części zamówienia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SZEMUDZIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191374324

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Samorządowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Szemud

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-217

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: (58) 739 76 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@gops.szemud.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gops.szemud.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług polegających na zapewnieniu tymczasowego schronienia w schronisku dla bezdomnych osób skierowanych przez GOPS w Szemudzie z podziałem na części zamówienia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0e82009-21fb-48cd-9c07-9c1865e46260

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00479747

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00471761/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług polegających na zapewnieniu tymczasowego schronienia w schronisku dla bezdomnych osób skierowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Szemudzie z podziałem na części zamówienia

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b0e82009-21fb-48cd-9c07-9c1865e46260

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-b0e82009-21fb-48cd-9c07-9c1865e46260

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami (z wyłączeniem składania ofert) odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/ za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
2. Wszelkie informacje o środkach komunikacji elektronicznej dot. korespondencji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami zostały ujęte w Dziale I, VII, IX SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązki i wymagania związane z RODO są szczegółowo opisane w XIX SWZ oraz w projekcie umowy, który stanowi odpowiednio:
- załącznik nr 1.1 do SWZ w części nr 1 zamówienia,
- załącznik nr 1.2 do SWZ w części nr 2 zamówienia,
- załącznik nr 1.3 do SWZ w części nr 3 zamówienia,
- załącznik nr 1.4 do SWZ w części nr 4 zamówienia,

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Obowiązki i wymagania związane z RODO są szczegółowo opisane w XIX SWZ oraz w projekcie umowy, który stanowi odpowiednio:
- załącznik nr 1.1 do SWZ w części nr 1 zamówienia,
- załącznik nr 1.2 do SWZ w części nr 2 zamówienia,
- załącznik nr 1.3 do SWZ w części nr 3 zamówienia,
- załącznik nr 1.4 do SWZ w części nr 4 zamówienia,

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GOPS.241.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie całodobowego schronienia bezdomnym osobom skierowanym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Szemudzie.
2. Część nr 1 zamówienia: „Świadczenie usług polegających na zapewnieniu tymczasowego schronienia w schronisku dla bezdomnych osób (mężczyzn) skierowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Szemudzie – część nr 1” .
1) Przedmiotem zamówienia jest udzielenie całodobowego schronienia (7 dni w tygodniu) wraz z całodziennym wyżywieniem i zapewnieniem niezbędnych warunków socjalnych (przez 7 dni w tygodniu) bezdomnym mężczyznom skierowanym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Szemudzie (zwany GOPS Szemud),
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1.1. do SWZ projekt umowy wraz z załącznikami do umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1) Prawo opcji (zamówienie opcjonalne):
a) Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji w niniejszym postępowaniu w zakresie części nr 1 zamówienia,
b) zasady skorzystania z prawa opcji zostały uregulowane w § 5 projektu umowy, który stanowi załącznik nr 1.1. do SWZ.
c) prawo opcji polega na możliwości zwiększenia jak i zmniejszenia zamówienia,
d) korzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego może być dokonane jednorazowo na całą wielkość zamówienia opcjonalnego lub w kilku częściach/etapach,
e) Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego uruchomienia tj. zwiększenia lub zmniejszenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu zwiększenia lub zmniejszenia zamówienia objętego opcją.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług na podstawie art. 305 pkt. 1) w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy PZP, na poniższych zasadach:
a) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy usług, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego zamówień do 50% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu podobnych usług wskazanych w części nr 1 zamówienia: załączniku nr 1.1. do SWZ projekt umowy wraz z załącznikami do umowy,
b) Udzielanie przedmiotowego zamówienia, o którym mowa powyżej może nastąpić gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia/przedłużenia zamówienia podstawowego (w tym m.in. wyczerpanie zamówienia podstawowego przed upływem 12 miesięcy lub brak wyboru kolejnego Wykonawcy lub przedłużająca się kolejna procedura o udzielenie zamówienia publicznego, lub gdy wyjdzie konieczność zwiększenia liczby osób objętych usługą schronienia) i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel.
c) Zamówienia, o których mowa powyżej mogą zostać udzielone po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt. 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt. 7) ustawy PZP.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na przyjęcie osoby bezdomnej do miejsca świadczenia usługi schronienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie całodobowego schronienia bezdomnym osobom skierowanym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Szemudzie
2. Część nr 2 zamówienia: „Świadczenie usług polegających na zapewnieniu tymczasowego schronienia w schronisku dla bezdomnych osób (kobiet) skierowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Szemudzie – część nr 2” .
1) Przedmiotem zamówienia jest udzielenie całodobowego schronienia (7 dni w tygodniu) wraz z całodziennym wyżywieniem i zapewnieniem niezbędnych warunków socjalnych (przez 7 dni w tygodniu) bezdomnym kobietom skierowanym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Szemudzie (zwany GOPS Szemud),
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1.2. do SWZ projekt umowy wraz z załącznikami do umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1) Prawo opcji (zamówienie opcjonalne):
a) Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji w niniejszym postępowaniu w zakresie części nr 2 zamówienia,
b) zasady skorzystania z prawa opcji zostały uregulowane w § 5 projektu umowy, który stanowi załącznik nr 1.2. do SWZ.
c) prawo opcji polega na możliwości zwiększenia jak i zmniejszenia zamówienia,
d) korzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego może być dokonane jednorazowo na całą wielkość zamówienia opcjonalnego lub w kilku częściach/etapach,
e) Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego uruchomienia tj. zwiększenia lub zmniejszenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu zwiększenia lub zmniejszenia zamówienia objętego opcją.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług na podstawie art. 305 pkt. 1) w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy PZP, na poniższych zasadach:
a) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy usług, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego zamówień do 50% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu podobnych usług wskazanych w części nr 2 zamówienia: załączniku nr 1.2. do SWZ projekt umowy wraz z załącznikami do umowy,
b) Udzielanie przedmiotowego zamówienia, o którym mowa powyżej może nastąpić gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia/przedłużenia zamówienia podstawowego (w tym m.in. wyczerpanie zamówienia podstawowego przed upływem 12 miesięcy lub brak wyboru kolejnego Wykonawcy lub przedłużająca się kolejna procedura o udzielenie zamówienia publicznego, lub gdy wyjdzie konieczność zwiększenia liczby osób objętych usługą schronienia) i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel.
c) Zamówienia, o których mowa powyżej mogą zostać udzielone po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt. 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt. 7) ustawy PZP.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na przyjęcie osoby bezdomnej do miejsca świadczenia usługi schronienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie całodobowego schronienia bezdomnym osobom skierowanym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Szemudzie.
2. Część nr 3 zamówienia: „Świadczenie usług polegających na zapewnieniu tymczasowego schronienia z usługami opiekuńczymi w schronisku dla bezdomnych osób (mężczyzn) skierowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Szemudzie – część nr 3” .
1) Przedmiotem umowy jest udzielenie całodobowego schronienia wraz z usługami opiekuńczymi (7 dni w tygodniu) oraz z całodziennym wyżywieniem i zapewnieniem niezbędnych warunków socjalnych (przez 7 dni w tygodniu) bezdomnym mężczyznom skierowanym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Szemudzie (zwany GOPS Szemud),
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1.3. do SWZ projekt umowy wraz z załącznikami do umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1) Prawo opcji (zamówienie opcjonalne):
a) Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji w niniejszym postępowaniu w zakresie części nr 3 zamówienia,
b) zasady skorzystania z prawa opcji zostały uregulowane w § 5 projektu umowy, który stanowi załącznik nr 1.3. do SWZ.
c) prawo opcji polega na możliwości zwiększenia jak i zmniejszenia zamówienia,
d) korzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego może być dokonane jednorazowo na całą wielkość zamówienia opcjonalnego lub w kilku częściach/etapach,
e) Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego uruchomienia tj. zwiększenia lub zmniejszenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu zwiększenia lub zmniejszenia zamówienia objętego opcją.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług na podstawie art. 305 pkt. 1) w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy PZP, na poniższych zasadach:
a) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy usług, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego zamówień do 50% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu podobnych usług wskazanych w części nr 3zamówienia: załączniku nr 1.3. do SWZ projekt umowy wraz z załącznikami do umowy,
b) Udzielanie przedmiotowego zamówienia, o którym mowa powyżej może nastąpić gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia/przedłużenia zamówienia podstawowego (w tym m.in. wyczerpanie zamówienia podstawowego przed upływem 12 miesięcy lub brak wyboru kolejnego Wykonawcy lub przedłużająca się kolejna procedura o udzielenie zamówienia publicznego, lub gdy wyjdzie konieczność zwiększenia liczby osób objętych usługą schronienia) i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel.
c) Zamówienia, o których mowa powyżej mogą zostać udzielone po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt. 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt. 7) ustawy PZP.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na przyjęcie osoby bezdomnej do miejsca świadczenia usługi schronienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie całodobowego schronienia bezdomnym osobom skierowanym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Szemudzie.
2. Część nr 4 zamówienia: „Świadczenie usług polegających na zapewnieniu tymczasowego schronienia z usługami opiekuńczymi w schronisku dla bezdomnych osób (kobiet) skierowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Szemudzie – część nr 4” .
1) Przedmiotem umowy jest udzielenie całodobowego schronienia wraz z usługami opiekuńczymi (7 dni w tygodniu) oraz z całodziennym wyżywieniem i zapewnieniem niezbędnych warunków socjalnych (przez 7 dni w tygodniu) bezdomnym kobietom skierowanym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Szemudzie (zwany GOPS Szemud),
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1.4. do SWZ projekt umowy wraz z załącznikami do umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1) Prawo opcji (zamówienie opcjonalne):
a) Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji w niniejszym postępowaniu w zakresie części nr 4 zamówienia,
b) zasady skorzystania z prawa opcji zostały uregulowane w § 5 projektu umowy, który stanowi załącznik nr 1.4. do SWZ.
c) prawo opcji polega na możliwości zwiększenia jak i zmniejszenia zamówienia,
d) korzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego może być dokonane jednorazowo na całą wielkość zamówienia opcjonalnego lub w kilku częściach/etapach,
e) Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego uruchomienia tj. zwiększenia lub zmniejszenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu zwiększenia lub zmniejszenia zamówienia objętego opcją.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług na podstawie art. 305 pkt. 1) w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy PZP, na poniższych zasadach:
a) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy usług, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego zamówień do 50% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu podobnych usług wskazanych w części nr 4 zamówienia: załączniku nr 1.4. do SWZ projekt umowy wraz z załącznikami do umowy,
b) Udzielanie przedmiotowego zamówienia, o którym mowa powyżej może nastąpić gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia/przedłużenia zamówienia podstawowego (w tym m.in. wyczerpanie zamówienia podstawowego przed upływem 12 miesięcy lub brak wyboru kolejnego Wykonawcy lub przedłużająca się kolejna procedura o udzielenie zamówienia publicznego, lub gdy wyjdzie konieczność zwiększenia liczby osób objętych usługą schronienia) i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel.
c) Zamówienia, o których mowa powyżej mogą zostać udzielone po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt. 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt. 7) ustawy PZP.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na przyjęcie osoby bezdomnej do miejsca świadczenia usługi schronienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający określa warunek udziału w postępowaniu:
1) Część nr 1 zamówienia: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować osobami (które skieruje do realizacji zamówienia), co najmniej:
a) jednym (1) pracownikiem socjalnym,
b) jednym (1) opiekunem, który posiada, wykształcenie zasadnicze branżowe lub zasadnicze zawodowe oraz co najmniej roczne doświadczenie w pracy z osobami bezdomnymi oraz ukończone szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy lub wykształcenie co najmniej średnie lub średnie branżowe oraz ukończone szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy.

2) Część nr 2 zamówienia: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować osobami (które skieruje do realizacji zamówienia), co najmniej:
a) jednym (1) pracownikiem socjalnym,
b) jednym (1) opiekunem, który posiada, wykształcenie zasadnicze branżowe lub zasadnicze zawodowe oraz co najmniej roczne doświadczenie w pracy z osobami bezdomnymi oraz ukończone szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy lub wykształcenie co najmniej średnie lub średnie branżowe oraz ukończone szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy.

3) Część nr 3 zamówienia: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować osobami (które skieruje do realizacji zamówienia), co najmniej:
a) jednym (1) pracownikiem socjalnym,
b) jednym (1) opiekunem, który posiada kwalifikacje do wykonywania zawodu pielęgniarki, ratownika medycznego, opiekuna w domu pomocy społecznej, opiekuna osoby starszej, asystenta osoby niepełnosprawnej, opiekunki środowiskowej, opiekuna medycznego lub co najmniej wykształcenie zasadnicze branżowe lub zasadnicze zawodowe oraz udokumentowane co najmniej roczne doświadczenie zawodowe polegające na świadczeniu usług opiekuńczych osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku oraz ukończone szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy.

4) Część nr 4 zamówienia: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować osobami (które skieruje do realizacji zamówienia), co najmniej:
a) jednym (1) pracownikiem socjalnym,
b) jednym (1) opiekunem, który posiada kwalifikacje do wykonywania zawodu pielęgniarki, ratownika medycznego, opiekuna w domu pomocy społecznej, opiekuna osoby starszej, asystenta osoby niepełnosprawnej, opiekunki środowiskowej, opiekuna medycznego lub co najmniej wykształcenie zasadnicze branżowe lub zasadnicze zawodowe oraz udokumentowane co najmniej roczne doświadczenie zawodowe polegające na świadczeniu usług opiekuńczych osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku oraz ukończone szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy.

5) Uwaga:
1) W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia nie dopuszcza się wykazania tych samych osób, które będą pełnić funkcję opiekuna w każdej lub wybranych częściach tzn. w każdej z części zamówienia w której Wykonawca składa ofertę musi wykazać inne osoby, które będą pełniły funkcję opiekuna.
2) Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji pracownika socjalnego z opiekunem.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia tj.:
1) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Uwaga: Wzór wykazu osób będzie przekazany przez Zamawiającego wraz z wezwaniem, o którym mowa w niniejszym ustępie - wzór wykazu osób (pdf) stanowi załącznik nr 7 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wykonawca wraz z ofertą (formularz ofertowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ) składa:
1) Oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy PZP – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
2) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby z art. 125 ust. 5 ustawy PZP – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ (jeżeli dotyczy).
3) Oświadczenie Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie na podstawie art. 117 ust. 4 PZP – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ (jeżeli dotyczy).
4) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z właściwego rejestru.
5) Zobowiązanie innego podmiotu –wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do SWZ (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Zgodnie z art. 58 ust. 1 ustawy PZP Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy PZP Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy PZP dołączają do oferty oświadczenie z którego wynika, które roboty wykonają poszczególni Wykonawcy – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany do umowy zostały przewidziane w § 9 projektu umowy, który stanowi odpowiednio:
- załącznik nr 1.1. do SWZ w części nr 1 zamówienia,
- załącznik nr 1.2. do SWZ w części nr 2 zamówienia,
- załącznik nr 1.3. do SWZ w części nr 3 zamówienia,
- załącznik nr 1.4. do SWZ w części nr 4 zamówienia,

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-11 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć zgodnie z postanowianimi SWZ za pośrednictwem platformy e-Zamówienia w myśl PZP na stronie internetowej prowadzonego postępowania tj. https://ezamowienia.gov.pl/pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-11 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-10

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Dotyczy każdej części zamówienia:
1. W przypadku podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu negocjacji:
1) Zgodnie z art. 281 ust. 3 ustawy PZP Zamawiający informuję, że nie przewiduje ograniczenia liczby Wykonawców, których zaprosi do negocjacji stosując kryteria oceny ofert określone w Dziale XIV SWZ,
2) Wszyscy Wykonawcy, którzy w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu złożyli oferty, zostaną równocześnie poinformowani, o Wykonawcach których:
a) oferty nie zostały odrzucone oraz punktacji przyznanej ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łącznej punktacji (zgodnie z kryteriami określonymi i opisanymi w Dziale XIV SWZ),
b) których oferty zostały odrzucone,
- ze wskazaniem uzasadnienia faktycznego i prawnego.
3) W zaproszeniu do negocjacji Zamawiający wskaże miejsce, termin i sposób prowadzenia negocjacji oraz kryteria oceny ofert, w ramach których będą prowadzone negocjacje w celu ulepszenia treści oferty.
4) Negocjacje mają charakter poufny. Żadna ze stron nie może bez zgody drugiej strony ujawniać informacji technicznych i handlowych związanych z negocjacjami. Zgoda jest udzielana w odniesieniu do konkretnych informacji i przed ich ujawnieniem.
5) Poinformuje równocześnie wszystkich Wykonawców o zakończeniu negocjacji oraz zaprosi ich do składania ofert dodatkowych, wskazując co najmniej:
a) nazwę oraz adres Zamawiającego, numer telefonu, adres poczty elektronicznej oraz strony internetowej prowadzonego postępowania,
b) sposób i termin składania ofert dodatkowych oraz język lub języki, w jakich muszą one być sporządzone,
c) oraz termin otwarcia tych ofert.
2. Podczas negocjacji ofert Zamawiający zapewnia równe traktowanie wszystkich Wykonawców.
3. Zamawiający nie udziela informacji w sposób, który mógłby zapewnić niektórym Wykonawcom przewagę nad innymi Wykonawcami.
4. Zamawiający wyznaczy termin na złożenie ofert dodatkowych z uwzględnieniem czasu potrzebnego na przygotowanie tych ofert, z tym, że termin ten nie będzie krótszy niż 5 dni od dnia przekazania zaproszenia do składania ofert dodatkowych.
5. Wykonawca może złożyć ofertę dodatkową, która zawiera nowe propozycje w zakresie treści oferty podlegających ocenie w ramach kryteriów oceny ofert wskazanych przez Zamawiającego w zaproszeniu do negocjacji.
6. Oferta dodatkowa nie może być mniej korzystna w żadnym z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie
o zamówieniu. Oferta przestaje wiązać Wykonawcę w zakresie w jakim złożył on ofertę dodatkową zawierającą korzystniejsze propozycje w ramach każdego z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji. Oferta dodatkowa, która będzie mniej korzystna w którymkolwiek z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, podlega odrzuceniu.
7. Za najkorzystniejsze zostaną uznane oferty z największą liczba punktów, tj. przedstawiające najkorzystniejszy bilans ocenianych kryteriów. Punkty będą przyznawane do dwóch miejsc po przecinku.

8.Zamawiający dodatkowo wykluczy z udziału w postępowaniu Wykonawcę wobec którego zachodzi co najmniej jedna z przesłanek określonych w art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę kilkunastu rodzajów sprzętu rehabilitacyjnego - Gdańsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę kilkunastu rodzajów sprzętu rehabilitacyjnego wraz ze szkoleniem z zakresu ich użytkowania. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI