Roboty budowlane polegające na przygotowaniu terenu pod budowę hali magazynowej na...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Roboty budowlane polegające na przygotowaniu terenu pod budowę hali magazynowej na terenie WARR S.A. działka nr ew. 2/34, obręb0040Oporów weWrocławiu(roboty ziemne korytowanie, podbudowa, fundamenty)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2024-09-14
  • ZamawiającyWrocławska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-30
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00479752
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Roboty budowlane polegające na przygotowaniu terenu pod budowę hali magazynowej na terenie WARR S.A. działka nr ew. 2/34, obręb0040Oporów weWrocławiu(roboty ziemne korytowanie, podbudowa, fundamenty)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931118643

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Karmelkowa 29

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 52-437

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: warr@warr.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.warr.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane polegające na przygotowaniu terenu pod budowę hali magazynowej na terenie WARR S.A. działka nr ew. 2/34, obręb0040Oporów weWrocławiu(roboty ziemne korytowanie, podbudowa, fundamenty)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a939312-5da6-4e15-b0da-5d06f6891897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00479752

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/warr

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Https://platformazakupowa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertęwraz z wymaganymi
dokumentami należy umieścić na Platformazakupowa.pl podadresem:Https://platformazakupowa.pl/pn/warr w myśl Ustawy na
stronie internetowejprowadzonegopostępowania. Szczegółowa instrukcja dlaWykonawców
dotyczącazłożenia, zmiany i wycofania oferty znajduje się na stronie internetowej
podadresem:https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Do oferty należy dołączyć wszystkiewymagane wSWZ dokumenty.
Po wypełnieniu Formularza składania oferty lub wniosku i dołączeniawszystkichwymaganych załączników należy kliknąć przycisk
„Przejdź do podsumowania”. Oferta lubwniosekskładana elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym podpisem
kwalifikowanym,podpisemzaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty zapośrednictwemplatformazakupowa.pl,
wykonawca powinien złożyć podpis bezpośrednio nadokumentach przesłanychza pośrednictwem platformazakupowa.pl. Zalecamy
stosowanie podpisu nakażdym załączonym plikuosobno, w szczególności wskazanych w art. 6 ust 1 oraz ust.2 Pzp,
gdziezaznaczono, iż oferty,wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz oświadczenie, o którymmowa w art. 125ust.1
sporządza się, pod rygorem nieważności, w postaci lub formie elektronicznej iopatruje sięodpowiednio w odniesieniu do wartości
postępowania kwalifikowanym podpisemelektronicznym,podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Za datę złożenia oferty
przyjmuje siędatę jejprzekazania w systemie (platformie) w drugim kroku składania oferty poprzez kliknięcieprzycisku “Złóżofertę” i
wyświetlenie się komunikatu, że oferta została zaszyfrowana i złożona. Poupływie terminu, októrym mowa w ust. 1, złożenie oferty
nie będzie możliwe. Uwaga! O terminiezłożenia oferty decydujeczas ostatecznego wysłania oferty, a nie czas rozpoczęcia jej
wprowadzenia.Oferty złożone poterminie nie będą rozpatrywane. Jeżeli oferta zostanie złożona w inny sposób niżwyżej
opisany,zostanie odrzucona

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wrocławska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. z siedzibą przy ul.
Karmelkowej 29, 52-437 Wrocław;
2) ADO umożliwia kontakt za pomocą adresu e-maila: warr@warr.pl, za pomocą telefonu: +48 71 79 70 400, drogą pocztową: ul.
Karmelkowa 29, 52-437 Wrocław
3) ADO powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym kontakt możliwy jest za pomocą adresu e-mail: iod@warr.pl bądź
bezpośrednio w siedzibie Spółki.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego pn. Roboty budowlane polegające na przygotowaniu terenu pod budowę hali magazynowej na
terenie WARR S.A. działka nr ew. 2/34, obręb 0040 Oporów we Wrocławiu (roboty wodno-kanalizacyjne)
4)
5) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
w oparciu o przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zmianami),
dalej „ustawa Pzp”;
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i ust. 4 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
7) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
8) Dane osobowe zostały pozyskane bezpośrednio od osób, których dane dotyczą bądź zostały podane przez podmiot w imieniu,
którego osoby, których dane dotyczą działają jako niezbędne do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
9) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
10) Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
11) Nie przysługuje Pani/Panu:
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00479676/01 z dnia 2024-08-30
2024-08-30 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
12) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, w tym organizacji międzynarodowych

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wrocławska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. z siedzibą przy ul.
Karmelkowej 29, 52-437 Wrocław;
2) ADO umożliwia kontakt za pomocą adresu e-maila: warr@warr.pl, za pomocą telefonu: +48 71 79 70 400, drogą pocztową: ul.
Karmelkowa 29, 52-437 Wrocław
3) ADO powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym kontakt możliwy jest za pomocą adresu e-mail: iod@warr.pl bądź
bezpośrednio w siedzibie Spółki.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego pn. Roboty budowlane polegające na przygotowaniu terenu pod budowę hali magazynowej na
terenie WARR S.A. działka nr ew. 2/34, obręb 0040 Oporów we Wrocławiu (roboty wodno-kanalizacyjne)
4)
5) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
w oparciu o przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zmianami),
dalej „ustawa Pzp”;
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i ust. 4 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
7) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
8) Dane osobowe zostały pozyskane bezpośrednio od osób, których dane dotyczą bądź zostały podane przez podmiot w imieniu,
którego osoby, których dane dotyczą działają jako niezbędne do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
9) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
10) Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
11) Nie przysługuje Pani/Panu:
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00479676/01 z dnia 2024-08-30
2024-08-30 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
12) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, w tym organizacji międzynarodowych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Przedmiotem zamówienia są roboty ziemne, roboty demontażowe, roboty fundamentowe i zbrojarskie związane z budową hali magazynowej i nawierzchni utwardzonej. Lokalizacja inwestycji identyfikator geodezyjny działki: 026401_1.0040.ar_11.2/34 | obręb oporów | miejscowość Wrocław | gmina Wrocław | powiat wrocławski | województwo dolnośląskie.
2 Zakres przedmiotu zamówienia:
Zakres obejmuje wykonanie robót ziemnych związanych z korytowaniem terenu, utylizacją gruntu oraz wykonanie podbudowy mineralnej z kruszywa pod docelową nawierzchnię utwardzoną. Zakres robót obejmuje również rozbiórkę nieczynnych instalacji podziemnych kanalizacji sanitarnej DN150 i instalacji wody Wa80. Zakres dla posadowienia hali magazynowej obejmuje wykonanie robót fundamentowych (betonowych i zbrojeniowych, izolacyjnych).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-10-21 do 2024-11-12

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: : Cena oferty (brutto)- waga 100 % [C]

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Udział w postępowaniu publicznym mogą wziąć Wykonawcy, którzy:
1.1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 1) i 4) ustawy Pzp
1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) sytuacji ekonomicznej lub finansowej tj.:
- posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 250 000.
b) zdolności technicznej lub zawodowej tj.:
● w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej:
⮚ jedną robotę budowalną, której przedmiotem było wykonanie podobnej inwestycji jak opisana w powyższym dokumencie o wartości co najmniej 250 000 ZŁ wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi i roboty zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi i roboty zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia tj.:
1.1 Wykazu robót budowalnych wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, a polegających na wykonaniu robót budowlanych polegających na podobnej inwestycji jak opisana w powyższym dokumencie o wartości co najmniej 250 000 ZŁ według załącznika Nr 8
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia tj.:
1.1 Wykazu robót budowalnych wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, a polegających na wykonaniu robót budowlanych polegających na podobnej inwestycji jak opisana w powyższym dokumencie o wartości co najmniej 250 000 ZŁ według załącznika Nr 8
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Oferta wspólna
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w pkt 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6. W przypadku, o którym mowa pkt 5, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa art. 125 ust.1 ustawy pzp tj. oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

1. Wynagrodzenie ryczałtowe Wykonawcy za kompleksową realizację przedmiotu umowy określonego w § 1, ustala się zgodnie z ofertą Wykonawcy w kwocie brutto …………………….. zł (słownie ………………………………..). Wynagrodzenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym będzie płatne w następujący sposób:
b) 20% wynagrodzenia, tj. kwota ……… tytułem zaliczki płatne będzie w terminie …………. na podstawie faktury VAT wystawionej do dnia …….
c) 20% wynagrodzenia tj. kwota ……. płatne będzie po należytym wykonaniu ……………………, potwierdzonym w protokole odbioru częściowego bez zastrzeżeń Zamawiającego;
d) 20% wynagrodzenia tj. kwota ……. płatne będzie po należytym wykonaniu ……………………, potwierdzonym w protokole odbioru częściowego bez zastrzeżeń Zamawiającego,
e) 40% wynagrodzenia, tj. kwota ………………. płatne będzie po należytym wykonaniu przedmiotu umowy potwierdzonym w protokole odbioru końcowego podpisanym bez zastrzeżeń Zamawiającego.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-14 13:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/warr

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-14 13:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-04

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wszystkie informacje znajdują się w SWZ
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam wykonawcy instalacji fotowoltaicznej - Sobótka
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania21-11-2025
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam wykonawcy instalacji fotowoltaicznej. Jeśli to możliwe będę wdzięczna za informację odnośnie orientacyjnej ceny instalacji 5kw. Montaż na dachu pokrytym blachą na rąbek. Realizacja Sobótka. Będę wdzięczna za przesłanie oferty. Jak wzrost o np 3 kwh wpływa na cenę całej instalacji?
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI