Świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Osiecznicy od 01 stycznia 2022 do 31 grudnia 2022
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOsiecznica
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-01-07
  • ZamawiającyGmina Osiecznica - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Osiecznicy
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-29
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00336014
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Osiecznicy od 01 stycznia 2022 do 31 grudnia 2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Osiecznica - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Osiecznicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230075770

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lubańska

1.5.2.) Miejscowość: Osiecznica

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-724

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 757312511

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osrodek@gopsosiecznica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://osiecznica.bip.net.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Osiecznicy od 01 stycznia 2022 do 31 grudnia 2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-316fb554-67c7-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00336014

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00329302/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Osiecznicy od 01 styczniqa 2022 do 31 grudnia 2022

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://gmina-osiecznica.ezamawiający.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gmina-osiecznica.ezamawiający.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu profilu nabywcy: https://gmina-osiecznica.ezamawiajacy.pl Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem profilu nabywcy jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w
rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków
komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r.
w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415). Dokumenty powinny być sporządzone w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja o przetwarzaniu danych osobowych zgodnie z art. 13 RODO
w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Osiecznicy
1. Administratorem danych osobowych jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Osiecznicy ul. Lubańska 43, 59-724 Osiecznica (dalej jako ośrodek).
2. W sprawie ochrony swoich danych osobowych może Pani/Pan kontaktować się z wyznaczonym przez administratora Inspektorem Ochrony Danych na adres email: osrodek@gopsosiecznica.pl, pocztą tradycyjną kierowaną na powyższy adres.
3. Dane osobowe będą przetwarzane tylko w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na ośrodku oraz w celu realizacji zadań publicznych wykonywanych przez ośrodek, a wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności zadań z zakresu pomocy społecznej oraz innych zadań zleconych na podstawie ustaw. Dane osobowe mogą być również przetwarzane na podstawie zgody udzielonej przez osobę której dane dotyczą.
4. Dane osobowe Pani/Pana mogą zostać uzyskane od innych podmiotów zobowiązanych do udzielenia informacji na żądanie ośrodka.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty zewnętrzne wspierające ośrodek w wypełnieniu ciążącego na nim obowiązku prawnego, poprzez świadczenie usług informatycznych, doradczych, pocztowych, finansowych, windykacyjnych oraz pomocy prawnej.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania zadania lub zadań ośrodka w związku z którymi zostały zebrane. Po zakończeniu realizacji tych zadań dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celach archiwalnych przez okres przewidziany w odpowiednich przepisach prawa.
7. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania
8. Osoba przekazująca swoje dane ma prawo do dostępu do nich, ich sprostowania, a w przypadkach przewidzianych prawem również do ich usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, czy też przeniesienia danych.
9. Osoba przekazująca swoje dane ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
10. W przypadku wyrażenia zgody przez osobę na przetwarzanie danych osobowych, można ją wycofać w dowolnym momencie. W tym celu należy zwrócić się do ośrodka.
11. Osoba przekazująca swoje dane ma prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
12. Podanie danych jest wymogiem ustawowym, brak lub podanie niepełnych danych może skutkować brakiem możliwości realizacji tych zadań.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GOPS 3411.01.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznych GOPS Osiecznica, w łącznym wymiarze 11.400 godzin rocznie dla 24 osób w dni powszednie i święta.
Świadczenie usług opiekuńczych zapewniających pomoc i opiekę dla podopiecznych wymagających pomocy innych osób w oparciu o art. 17 ust. 1 pkt 11 ustawy z dnia 12.03.2004 r. o pomocy społecznej, w zakresie – podstawowej opieki higienicznej, utrzymania w czystości używanych pomieszczeń przez podopiecznych, pomocy w przygotowywaniu i podaniu posiłków, załatwianie spraw urzędowych i rodzinnych podopiecznych, zakupy, spacery, pomoc przy praniu, wizyty lekarskie, pielęgnacja zalecona przez lekarza.
Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia i braku możliwości dokładnego oszacowania ilości godzin usług Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia wielkości realizowanego zamówienia lub 20 procentowego zwiększenia ilości godzin w związku z rotacją osób korzystających z tej formy pomocy. Przy zmniejszeniu liczby godzin usług Wykonawcy nie przysługują roszczenia względem Zamawiającego z tego tytułu. Natomiast zwiększenie zamówienia nastąpi w drodze aneksu do umowy przy czym cena jednostkowa godziny usług opiekuńczych nie będzie większa niż wskazana w umowie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-10 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena oferowana brutto realizacji całości zamówienia ( C ) - 60 %. czyli:

Cena = Cena oferowana najniższa x60
Cena badana
2. Doświadczenie w prowadzeniu usług opiekuńczych ( D ) – 40 %
a) Za 1 do 2 wykonanych zamówień usług opiekuńczych za co najmniej 50.000,00 zł - 30 pkt
b) Za 3 i więcej wykonanych zamówień usług opiekuńczych za co najmniej 50.000,00 zł – 40 pkt
wraz z potwierdzeniem należytego wykonania zamówienia (referencje).
Oceną oferty będzie suma punktów uzyskana za powyższe kryteria: P= C+D.

Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów w przyjętych kryteriach.
Wszystkie wyniki zostaną przez Zamawiającego zaokrąglone, zgodnie z zasadami matematycznymi, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawiać będzie taką samą cenę, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy je złożyli do złożenia ofert dodatkowych i na ich podstawie dokona wyboru oferty najkorzystniejszej. Jeżeli zajdzie taka potrzeba, procedura składania ofert dodatkowych może być powtarzana.
Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach (w przeciwnym przypadku ich oferty zostaną pozostawione bez rozpatrzenia).

3. Opis sposobu obliczenia ceny oferty:
Cena musi uwzględniać wszystkie koszty wykonania przyszłej umowy.
Zamawiający wymaga, aby wszystkie obliczenia dokonane zostały z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku – zaokrąglenia należy wykonywać zgodnie z zasadami matematycznymi.
Cena musi być wyrażona w złotych polskich niezależnie od wchodzących w jej skład elementów.
Zamawiający może zwrócić się o udzielenie wyjaśnień, w tym o złożenie dowodów, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny, jeżeli zaoferowana cena oferty lub jej istotne części składowe wydawać się będą rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzić będą wątpliwości zamawiającego co do możliwości jego wykonania. Jeżeli Wykonawca nie wykaże, że jego oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny, wówczas nie będzie ona rozpatrywana.
Wykonawca, składając ofertę zobowiązany jest poinformować zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
Rozliczenia pomiędzy zamawiającym a wykonawcą prowadzone będą w walucie polskiej.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie w prowadzeniu usług opiekuńczych

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie niniejszego zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
1) złożą pisemną ofertę na formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do procedury,
2) załączą do oferty wykaz wykonanych usług, stanowiący załącznik nr 2 do procedury i wykażą w nim, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali z należytą starannością, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, co najmniej trzy odrębne, tj. zrealizowane na podstawie oddzielnych umów usługi opiekuńcze, każda o wartości co najmniej 50.000,00 złotych brutto.
3) załączą (w formie oryginałów lub kopii poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem) dokumenty potwierdzające, że w/wym. usługi zostały wykonane lub są wykonywane z należytą starannością (np. w formie referencji),

W przypadku podpisania oferty przez przedstawiciela Wykonawcy, należy załączyć oryginał lub poświadczoną notarialnie kopię pełnomocnictwa.
Oceny spełnienia w/wym. warunków, Zamawiający dokona na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów.
W przypadku braku dokumentów lub błędów w ich treści, Zamawiający jest uprawniony wezwać Wykonawców do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
Oferty wykonawców, którzy nie spełnią wymaganych warunków lub w terminie nie uzupełnią ofert, nie będą przez Zamawiającego rozpatrywane.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty częściowej oraz wariantowej.
Ponadto ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega, że wykonanie zamówienia nie może być powierzone podwykonawcom.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przedmiotowej procedury na każdym jej etapie, bez podania przyczyny.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz wykonanych usług opiekuńczych oraz referencje

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia i braku możliwości dokładnego oszacowania ilości godzin usług Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia wielkości realizowanego zamówienia lub 20 procentowego zwiększenia w związku z rotacją osób korzystających z tej formy pomocy. Przy zmniejszeniu liczby godzin usług Wykonawcy nie przysługują roszczenia względem Zamawiającego z tego tytułu. Natomiast zwiększenie zamówienia nastąpi w drodze aneksu do umowy przy czym cena jednostkowa godziny usług opiekuńczych nie będzie większa niż wskazana w umowie.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-07 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem profilu nabywcy https://gmina-osiecznica.ezamawiajacy.pl. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres e-mail, na który przesyłana będzie korespondencja związana z postępowaniem.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-07 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-02-05

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję opiekunki dla osoby starszej, chodzącej - Bolesławiec
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania29-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Poszukuję opiekunki dla osoby starszej, chodzącej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI