Świadczenie usług : muzykoterapeuty, dietetyka , kucharza, radcy prawnego, psychologa,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług : muzykoterapeuty, dietetyka , kucharza, radcy prawnego, psychologa, fizjoterapeuty pielęgniarki oraz cukiernika w Dziennym Domu Senior + w Osieku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKostomłoty
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-06-15
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUrząd Gminy Kostomłoty
  • Data publikacji ogłoszenia2020-06-05
  • Numer ogłoszenia547821-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 547821-N-2020 z dnia 2020-06-05 r.

Urząd Gminy Kostomłoty: Świadczenie usług : muzykoterapeuty, dietetyka , kucharza, radcy prawnego, psychologa, fizjoterapeuty pielęgniarki oraz cukiernika w Dziennym Domu Senior + w Osieku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kostomłoty, krajowy numer identyfikacyjny 53385400000000, ul. ul. Ślężna  2 , 55-311  Kostomłoty, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 170 283, e-mail gmina@kostomloty.pl, faks 071 3170283 w.28.
Adres strony internetowej (URL): www.kostomloty.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
bip.kostomloty.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
ul. Ślężna 2, 55-311 Kostomłoty

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług : muzykoterapeuty, dietetyka , kucharza, radcy prawnego, psychologa, fizjoterapeuty pielęgniarki oraz cukiernika w Dziennym Domu Senior + w Osieku
Numer referencyjny: PIFZ.271.13.2020 PW
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.1 Muzykoterapeuta 1 godzina w miesiącu.Świadczenie usług w formie zajęć z muzykoterapii, realizowanych przez 1 muzykoterapeutę. Usługi realizowane w formie zajęć z muzykoterapii będą polegały na: przywracaniu zdrowia i poprawie funkcjonowania emocjonalnego, fizycznego i umysłowego z zastosowaniem muzyki i jej elementów.Spełnianie wymogów pracy na stanowisku muzykoterapeuty. Zajęcia będą polegały na nauce gry na instrumentach, w których posiadaniu jest Zamawiający.1.2 Dietetyk 2 godziny w miesiącuObowiązki na stanowisku pracy m.in.:prowadzenie profilaktyki z zakresu zdrowego odżywiania, porady w przygotowywaniu zdrowych posiłków,zachęcanie do zmiany nawyków żywieniowych w celu poprawy stanu zdrowia, wyglądu i samopoczuciaszerzenie wiedzy na temat profilaktyki zdrowotnejwspomagać proces leczenia różnych chorób poprzez dobór odpowiednio zbilansowanej dietystała współpraca z opiekunami/opiekunkami, pozostałą kadrą i rodzina podopiecznego,prowadzenie stosownej dokumentacji pracyinne wynikające z obowiązków przekazanych przez kierownika placówki.1.3 Kucharz 3 godziny w miesiącu Obowiązki na stanowisku pracy m.in.:wspólne przygotowywanie potraw czy posiłków, wsparcie w wykonywaniu posiłków do potrzeb osoby z określonymi schorzeniami, prezentacja potraw, stała współpraca z opiekunami/opiekunkami, pozostałą kadrą i rodzina podopiecznego,prowadzenie stosownej dokumentacji pracyinne wynikające z obowiązków przekazanych przez kierownika placówki.1.4 Radca Prawny 1 godzina w miesiącu Spełnianie wymogów pracy na stanowisku prawnika zgodnie z przepisami prawa t. j. ustawy o radcach prawnych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 75), które określa kwalifikacje radcy prawnegoObowiązki polegające na m.in.:Udzielanie porad prawnych beneficjentom Dziennego Domu Senior+,Udzielanie konsultacji prawnych,Pomoc w rozwiązywaniu problemów beneficjentów w sprawach trudnych, inne wynikające z obowiązków przekazanych przez kierownika placówki.1.5 Psycholog 1 godzina w miesiącuObowiązki polegające na:diagnozie psychologicznej;opiniowaniu;psychoterapii;udzielaniu pomocy psychologicznej.1.6 Fizjoterapeuta 30 godzin miesięczniePrzez przeprowadzenie usługi Zamawiający rozumie: przeprowadzenie wywiadu w Dziennym Domu Opieki Senior + (osoby niesamodzielne, głównie starsze i niepełnosprawne – 20 osób), opracowanie indywidualnego planu świadczenia usług z uwzględnieniem potrzeb życiowych i zdrowotnych dla każdego uczestnika, opracowanie koncepcji zaktywizowania w celu niezależnego funkcjonowania w środowisku lokalnym, nadzór i modyfikację planu aktywizacyjnego, ewaluację, indywidualne wsparcie uczestników projektu, współpraca z pozostałymi członkami zespołu – psychologiem. Realizacja usługi obejmie pracę w Zespole oraz indywidualne a) Wykonywanie ćwiczeń z zakresu kinezyterapii miejscowej min. • ćwiczenia bierne• ćwiczenia czynno-bierne• ćwiczenia samowspomagane• ćwiczenia czynne w odciążeniu• ćwiczenia czynne wolne• ćwiczenia czynne oporowe• ćwiczenia prowadzone• ćwiczenia redresyjne• wyciągi redresyjne• ćwiczenia synergistyczne• ćwiczenia oddechowe• ćwiczenia relaksacyjne• ćwiczenia w czynnościach samoobsługi• ćwiczenia w pionizacji i nauce chodzeniab) Wykonywanie ćwiczeń z zakresu kinezyterapii ogólnousprawniającej:• indywidualne• grupowec) Stosowanie metod kinezyterapeutyczne m. in:• Metoda Mc Kenzie• Metoda NDT Bobath• Metoda PNFd) Wykonywanie masażue) Plastrowanie dynamiczne ( Kinesiology Taping)f) Prowadzenie zabiegów z zakresu terapii manualnejg) Przeprowadzanie testów funkcjonalnychh) Wykonywanie testów mięśniowych w skali Lovettai) Sumienne realizowanie ustalonego programu rehabilitacji oraz współpraca z zespołem interdyscyplinarnymj) Dodatkowe zadania wynikające z sytuacji szczególnych konkretyzowane przez osobę działającą w imieniu Zamawiającego1.7 Pielęgniarka 22 godziny miesięcznieObowiązki na stanowisku:Prowadzenie obserwacji stanu zdrowia podopiecznych domu seniora,Wykonywanie opatrunków w miarę potrzeb, Sprawdzanie wyposażenia apteczki, Pomiar temperatury ciała, tętna, ciśnienia tętniczego,Udzielenie pierwszej pomocy w sytuacjach zagrożenia zdrowia lub życia, Sporządzanie stosownej dokumentacji pracy,Prowadzenie profilaktyki z zakresu odżywiania i przyjmowania leków, stała współpraca z opiekunami, kadrą i jeżeli zachodzi potrzeba w rodziną podopiecznego 1.8 Cukiernik 2 godziny w miesiącu Obowiązki na stanowisku pracy m.in.:wspólne przygotowywanie deserów ( ciasta i inne) wsparcie w wykonywaniu deserów, nauka prezentacja potraw, dbanie o odpowiednią jakość surowców wykorzystywanych przy produkcji wypieków i innych wyrobów cukierniczychstała współpraca z opiekunami/opiekunkami, pozostałą kadrą i rodzina podopiecznego,inne wynikające z obowiązków przekazanych przez kierownika placówki.

II.5) Główny kod CPV: 98300000-6
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-09-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Część 4 – świadczenie usług prawnych, Część 5 – świadczenie usług psychologicznych, Część 6 – świadczenie usług FizjoterapeutycznychZdolność finansowa lub ekonomiczna Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w której okres objęcia ochroną obejmować będzie, co najmniej czas trwania niniejszej umowy, przy czym kwota ubezpieczenia winna być nie niższa niż połowa równowartości zaoferowanej kwoty wykonania Zamówienia
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Część 1 – świadczenie usług w zakresie muzykoterapiiWykonawca biorący udział w postępowaniu musi spełniać następujące warunki udziału dotyczące:1) zdolności technicznej lub zawodowej:kwalifikacje w zakresie zawodu muzykoterapeutyCzęść 2 – Usługi w zakresie dietetykiWykonawca biorący udział w postępowaniu musi spełniać następujące warunki udziału dotyczące:1) zdolności technicznej lub zawodowej:kwalifikacje w zakresie dietetyki Część 3 – świadczenie usług kucharskichWykonawca biorący udział w postępowaniu musi spełniać następujące warunki udziału dotyczące:1) zdolności technicznej lub zawodowej: kwalifikacje w zakresie zawodu kucharza Część 4 – świadczenie usług prawnychWykonawca biorący udział w postępowaniu musi spełniać następujące warunki udziału dotyczące:1) zdolności technicznej lub zawodowej: wykształcenie wyższe - kwalifikacje radcy prawnego zgodnie z ustawa o radcach prawnych Część 5 – świadczenie usług psychologicznych Wykonawca biorący udział w postępowaniu musi spełniać następujące warunki udziału dotyczące:2) zdolności technicznej lub zawodowej: wykształcenie wyższe na kierunku psychologia, (wpis na listę Regionalnej Izby Psychologów) Część 6 – świadczenie usług FizjoterapeutycznychWykonawca biorący udział w postępowaniu musi spełniać następujące warunki udziału dotyczące:1) zdolności technicznej lub zawodowej: prawo do wykonywania zawodu fizjoterapeutyCzęść 7- świadczenie usług pielęgniarskich Wykonawca biorący udział w postępowaniu musi spełniać następujące warunki udziału dotyczące:1) zdolności technicznej lub zawodowej: posiada tytuł specjalisty w dziedzinie pielęgniarstwa rodzinnego lub, ukończyła kurs kwalifikacyjny w dziedzinie pielęgniarstwa rodzinnego lub, posiada tytuł zawodowy magistra pielęgniarstwa. Część 8 – świadczenie usług cukierniczychWykonawca biorący udział w postępowaniu musi spełniać następujące warunki udziału dotyczące:1) zdolności technicznej lub zawodowej: kwalifikacje w zakresie zawodu cukiernika
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Część 1 – świadczenie usług w zakresie muzykoterapiipotwierdzenie że Wykonawca posiada kwalifikacje w zakresie zawodu muzykoterapeutyCzęść 2 – Usługi w zakresie dietetykipotwierdzenie że Wykonawca posiada kwalifikacje w zakresie zawodu dietetykaCzęść 3 – świadczenie usług kucharskichpotwierdzenie że Wykonawca posiada kwalifikacje w zakresie zawodu kucharza Część 4 – świadczenie usług prawnychpotwierdzenie że Wykonawca posiada kwalifikacje w zakresie zawodu radcy prawnegoCzęść 5 – świadczenie usług psychologicznychpotwierdzenie że Wykonawca posiada kwalifikacje w zakresie zawodu psychologaCzęść 6 – świadczenie usług Fizjoterapeutycznychpotwierdzenie że Wykonawca posiada kwalifikacje w zakresie zawodu fizjoterapeutyCzęść 7- świadczenie usług pielęgniarskich potwierdzenie że Wykonawca posiada kwalifikacje w zakresie zawodu pielęgniarkiCzęść 8 – świadczenie usług cukierniczychpotwierdzenie że Wykonawca posiada kwalifikacje w zakresie zawodu muzykoterapeuty
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
doświadczenie w wykonywaniu usługi 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy jeżeli:1) łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, a zmiany postanowień umownych nie prowadzą do zmiany charakteru umowy,2) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne,
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-15, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: świadczenie usług w zakresie muzykoterapii
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Świadczenie usług w formie zajęć z muzykoterapii, realizowanych przez 1 muzykoterapeutę. Usługi realizowane w formie zajęć z muzykoterapii będą polegały na: przywracaniu zdrowia i poprawie funkcjonowania emocjonalnego, fizycznego i umysłowego z zastosowaniem muzyki i jej elementów.Spełnianie wymogów pracy na stanowisku muzykoterapeuty. Zajęcia będą polegały na nauce gry na instrumentach, w których posiadaniu jest Zamawiający.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80340000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
doświadczenie w wykonywaniu usługi 40,00
cena 60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: świadczenie usług w zakresie dietetyki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dietetyk 2 godziny w miesiącuObowiązki na stanowisku pracy m.in.:prowadzenie profilaktyki z zakresu zdrowego odżywiania, porady w przygotowywaniu zdrowych posiłków,zachęcanie do zmiany nawyków żywieniowych w celu poprawy stanu zdrowia, wyglądu i samopoczuciaszerzenie wiedzy na temat profilaktyki zdrowotnejwspomagać proces leczenia różnych chorób poprzez dobór odpowiednio zbilansowanej dietystała współpraca z opiekunami/opiekunkami, pozostałą kadrą i rodzina podopiecznego,prowadzenie stosownej dokumentacji pracyinne wynikające z obowiązków przekazanych przez kierownika placówki.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85000000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie w wykonywaniu usługi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: świadczenie usług kucharskich
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3 godziny w miesiącu Obowiązki na stanowisku pracy m.in.:wspólne przygotowywanie potraw czy posiłków, wsparcie w wykonywaniu posiłków do potrzeb osoby z określonymi schorzeniami, prezentacja potraw, stała współpraca z opiekunami/opiekunkami, pozostałą kadrą i rodzina podopiecznego,prowadzenie stosownej dokumentacji pracyinne wynikające z obowiązków przekazanych przez kierownika placówki.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 55300000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie w wykonywaniu usługi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: świadczenie usług radcy prawnego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 godzina w miesiącu Spełnianie wymogów pracy na stanowisku prawnika zgodnie z przepisami prawa t. j. ustawy o radcach prawnych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 75), które określa kwalifikacje radcy prawnegoObowiązki polegające na m.in.:Udzielanie porad prawnych beneficjentom Dziennego Domu Senior+,Udzielanie konsultacji prawnych,Pomoc w rozwiązywaniu problemów beneficjentów w sprawach trudnych, inne wynikające z obowiązków przekazanych przez kierownika placówki.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79110000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: świadczenie usług psychologicznych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 godzina w miesiącuObowiązki polegające na:diagnozie psychologicznej;opiniowaniu;psychoterapii;udzielaniu pomocy psychologicznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85000000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie w wykonywaniu usługi 0,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: świadczenie usług fizjoterapii
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Fizjoterapeuta 30 godzin miesięczniePrzez przeprowadzenie usługi Zamawiający rozumie: przeprowadzenie wywiadu w Dziennym Domu Opieki Senior + (osoby niesamodzielne, głównie starsze i niepełnosprawne – 20 osób), opracowanie indywidualnego planu świadczenia usług z uwzględnieniem potrzeb życiowych i zdrowotnych dla każdego uczestnika, opracowanie koncepcji zaktywizowania w celu niezależnego funkcjonowania w środowisku lokalnym, nadzór i modyfikację planu aktywizacyjnego, ewaluację, indywidualne wsparcie uczestników projektu, współpraca z pozostałymi członkami zespołu – psychologiem. Realizacja usługi obejmie pracę w Zespole oraz indywidualne a) Wykonywanie ćwiczeń z zakresu kinezyterapii miejscowej min. • ćwiczenia bierne• ćwiczenia czynno-bierne• ćwiczenia samowspomagane• ćwiczenia czynne w odciążeniu• ćwiczenia czynne wolne• ćwiczenia czynne oporowe• ćwiczenia prowadzone• ćwiczenia redresyjne• wyciągi redresyjne• ćwiczenia synergistyczne• ćwiczenia oddechowe• ćwiczenia relaksacyjne• ćwiczenia w czynnościach samoobsługi• ćwiczenia w pionizacji i nauce chodzeniab) Wykonywanie ćwiczeń z zakresu kinezyterapii ogólnousprawniającej:• indywidualne• grupowec) Stosowanie metod kinezyterapeutyczne m. in:• Metoda Mc Kenzie• Metoda NDT Bobath• Metoda PNFd) Wykonywanie masażue) Plastrowanie dynamiczne ( Kinesiology Taping)f) Prowadzenie zabiegów z zakresu terapii manualnejg) Przeprowadzanie testów funkcjonalnychh) Wykonywanie testów mięśniowych w skali Lovettai) Sumienne realizowanie ustalonego programu rehabilitacji oraz współpraca z zespołem interdyscyplinarnymj) Dodatkowe zadania wynikające z sytuacji szczególnych konkretyzowane przez osobę działającą w imieniu Zamawiającego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85122100-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: świadczenie usług pielęgniarskich
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:22 godziny miesięcznieObowiązki na stanowisku:Prowadzenie obserwacji stanu zdrowia podopiecznych domu seniora,Wykonywanie opatrunków w miarę potrzeb, Sprawdzanie wyposażenia apteczki, Pomiar temperatury ciała, tętna, ciśnienia tętniczego,Udzielenie pierwszej pomocy w sytuacjach zagrożenia zdrowia lub życia, Sporządzanie stosownej dokumentacji pracy,Prowadzenie profilaktyki z zakresu odżywiania i przyjmowania leków, stała współpraca z opiekunami, kadrą i jeżeli zachodzi potrzeba w rodziną podopiecznego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85141220-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
doświadczenie w wykonywaniu usługi 40,00
cena 60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: świadczenie usług cukiernika
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2 godziny w miesiącu Obowiązki na stanowisku pracy m.in.:wspólne przygotowywanie deserów ( ciasta i inne) wsparcie w wykonywaniu deserów, nauka prezentacja potraw, dbanie o odpowiednią jakość surowców wykorzystywanych przy produkcji wypieków i innych wyrobów cukierniczychstała współpraca z opiekunami/opiekunkami, pozostałą kadrą i rodzina podopiecznego,inne wynikające z obowiązków przekazanych przez kierownika placówki.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 55300000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie w wykonywaniu usługi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie manicure hybrydowego - Legnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie manicure hybrydowego. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.