„Remont nawierzchni dróg Gminnych”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Remont nawierzchni dróg Gminnych”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKostomłoty
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-05-29
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUrząd Gminy Kostomłoty
  • Data publikacji ogłoszenia2020-05-13
  • Numer ogłoszenia539724-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 539724-N-2020 z dnia 2020-05-13 r.

Urząd Gminy Kostomłoty: „Remont nawierzchni dróg Gminnych”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kostomłoty, krajowy numer identyfikacyjny 53385400000000, ul. ul. Ślężna  2 , 55-311  Kostomłoty, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 170 283, e-mail gmina@kostomloty.pl, faks 071 3170283 w.28.
Adres strony internetowej (URL): www.kostomloty.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.kostomloty.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Gmina Kostomłoty, ul. Ślężna 2, 55-311 Kostomłoty

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Remont nawierzchni dróg Gminnych”
Numer referencyjny: PIWZ. 271.12.2020 PW
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część 1 REMONT NAWIERZCHNI DROGI GMINNEJ PIERSNOCałkowita długość remontowanej nawierzchni wynosi :- odcinek = 116,00 m ,Klasa drogi – droga Publiczna Kategoria ruchu KR 1Szerokość jezdni - bez zmian Pobocze obustronne bez zmian, utwardzone kruszywem mineralnym.Zjazdy – do remontu w technologii z betonu asfaltowegoZjazdy na drogi gminne - do remontu w technologii betonu asfaltowego ISTNIEJĄCE ZAGOSPODAROWANIE TERENU:Droga gminna o nawierzchni asfaltowej jest drogą dojazdową do zabudowań mieszkalnych i gospodarczych. Nawierzchnia drogi wykonana z betonu asfaltowego z licznymi naprawamiOznakowanie poziome i pionowe nie wysteruje .ZAGOSPODAROWANIE TERENU:Zamawiający ogranicza wykonanie remontu drogi gminnej do remontu jej nawierzchni orazuzupełnienia pobocza wzmocnionego. Istniejące zjazdy indywidualne i na drogi przyległezostaną wykonane z betonu asfaltowego . Jezdnia :Na szerokości istniejącej nawierzchni bitumicznej zostanie wykonane jej wzmocnienie poprzez wykonanie profilowania w ilości 75 kg na 1 m2 betonem asfaltowym i wykonanie nakładki z betonu asfaltowego gr. 4cmRemont pobocza - zakres prac do wykonania :Uzupełnienie pobocza kruszywem 0-31,5 mmZamontowanie barier energochłonnych o masie 24kg/m Remont zjazdów - zakres prac do wykonania :Zjazdy zostaną wykonane z betonu asfaltowego gr. 4cm z wykonaniem podbudowy gr. 15 cmSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w części III SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.Opis przedmiotu zamówienia według kodów Wspólnego Słownika Zamówień.CPV: 45.23.30.00-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, drógCzęść 2 : REMONTNAWIERZCHNI DROGI GMINNEJ WNORÓW-CHMIELÓWCałkowita długość remontowanej nawierzchni wynosi :- odcinek = 1922,00 m ,Klasa drogi – droga publiczna ,Kategoria ruchu KR 1Szerokość jezdni - bez zmian ,Pobocze obustronne bez zmian, utwardzone kruszywem mineralnym.Zjazdy – do remontu w technologii jak obecnie z wykorzystaniem materiału istniejącegoi nowego w istniejących granicach.Zjazdy na drogi gminne - do remontu w technologii jak obecnie z wykorzystaniem materiałuistniejącego i nowego w istniejących granicach ISTNIEJĄCE ZAGOSPODAROWANIE TERENU.Droga gminna o nawierzchni asfaltowej jest drogą dojazdową do pół uprawnych orazzlokalizowanego w km 1+300 cmentarza. Droga ta jest też elementem łączącym dwie wsie.Szerokość pasa drogowego - działki drogowej wynosi 12 -10 m . Na powierzchni działki drogowejznajduje się pobocze wzmocnione materiałem mineralnym . Pobocze miejscami przerośnięte darniąSzerokość pobocza zmienna nie mniejsza niż 50 cm. W konstrukcji nawierzchni widać liczne miejscajaj naprawy - szczególnie przy krawędzi jezdni i w miejscu gdzie pobocze jest przerośnięte . Wmiejscach przerośniętego pobocza gruntowego - jezdnia wykazuje liczne zapadnięcia i uszkodzenianawierzchni do warstw podbudowy. Istniejące pobocze wzmocnione - zadarnione. Nawierzchniadrogi wykonana z betonu asfaltowego z licznymi naprawami w technologii jej odcinkowejwymiany oraz wzmocnienia metodą natrysku powierzchniowego – typu „pucher”z powierzchniowym wzmocnieniem asfaltem z uzupełnieniem kruszywem. Oznakowanie poziomenie wysteruje .Oznakowanie pionowe ogranicza się głównie do tablic z nazwami administracyjnymi.ZAGOSPODAROWANIE TERENU.Zamawiający ogranicza wykonanie remontu drogi gminnej do remontu jej nawierzchni orazuzupełnienia pobocza wzmocnionego. Istniejące zjazdy indywidualne i na drogi przyległezostaną uzupełnione mieszanką kamienną . Jezdnia Na szerokości istniejącej nawierzchni bitumicznej zostanie wykonane jej wzmocnienie poprzez wykonanie profilowania w ilości 75 kg na 1 m2 betonem asfaltowym i wykonanie nakładki z betonu asfaltowego gr. 4cmRemont pobocza - zakres prac do wykonania :Uzupełnienie pobocza o gr. średnio 4cm.Remont zjazdów - zakres prac do wykonania :Zjazdy w pozostaną w stanie istniejącym z uzupełnieniem kruszywem 0-31,5 mm

II.5) Główny kod CPV: 45233000-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-08-28

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej za szkody na osobie i na mieniu wyrządzone przy realizacji niniejszej umowy osobom trzecim z tytułu czynów niedozwolonych, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 % wynagrodzenia brutto.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Część 1a) Zamawiający wymaga, aby wykonawca zrealizował, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie nawierzchni drogi o wartości min 40 tyś zł. Część 2 a) Zamawiający wymaga, aby wykonawca zrealizował, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na na remoncie nawierzchni drogi o wartości min 350 tyś zł.b) Zamawiający wymaga, aby wykonawca skierował do realizacji zamówienia publicznego następujące osoby: Kierownik Budowy – doświadczenie zawodowe(*1) co najmniej 5 lat, uprawnienia budowlane(*2) do kierowania robotami budowlanymi wydane na podstawie obowiązujących przepisów; kierowanie jako kierownik budowy co najmniej jedną budową;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego – wzór oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ;2) zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, aby udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności:a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.e) Oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych wynikających z RODO – wzór oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ 3) wyceniony kosztorys ofertowy zgodnie z dołączonym do dokumentacji przetargowej przedmiarem robót.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Część 1 - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc ).Część 2 – 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych)

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
CENA 60,00
GWARANCJA 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, na warunkach opisanych we wzorze umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-29, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Remont nawierzchni drogi gminnej Piersno
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1 REMONT NAWIERZCHNI DROGI GMINNEJ PIERSNOCałkowita długość remontowanej nawierzchni wynosi :- odcinek = 116,00 m ,Klasa drogi – droga Publiczna Kategoria ruchu KR 1Szerokość jezdni - bez zmian Pobocze obustronne bez zmian, utwardzone kruszywem mineralnym.Zjazdy – do remontu w technologii z betonu asfaltowegoZjazdy na drogi gminne - do remontu w technologii betonu asfaltowego ISTNIEJĄCE ZAGOSPODAROWANIE TERENU:Droga gminna o nawierzchni asfaltowej jest drogą dojazdową do zabudowań mieszkalnych i gospodarczych. Nawierzchnia drogi wykonana z betonu asfaltowego z licznymi naprawamiOznakowanie poziome i pionowe nie wysteruje .ZAGOSPODAROWANIE TERENU:Zamawiający ogranicza wykonanie remontu drogi gminnej do remontu jej nawierzchni orazuzupełnienia pobocza wzmocnionego. Istniejące zjazdy indywidualne i na drogi przyległezostaną wykonane z betonu asfaltowego . Jezdnia :Na szerokości istniejącej nawierzchni bitumicznej zostanie wykonane jej wzmocnienie poprzez wykonanie profilowania w ilości 75 kg na 1 m2 betonem asfaltowym i wykonanie nakładki z betonu asfaltowego gr. 4cmRemont pobocza - zakres prac do wykonania :Uzupełnienie pobocza kruszywem 0-31,5 mmZamontowanie barier energochłonnych o masie 24kg/m Remont zjazdów - zakres prac do wykonania :Zjazdy zostaną wykonane z betonu asfaltowego gr. 4cm z wykonaniem podbudowy gr. 15 cmSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w części III SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-08-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Remont nawierzchni drogi gminnej Wnorów Chmielów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:REMONTNAWIERZCHNI DROGI GMINNEJ WNORÓW-CHMIELÓWCałkowita długość remontowanej nawierzchni wynosi :- odcinek = 1922,00 m ,Klasa drogi – droga publiczna ,Kategoria ruchu KR 1Szerokość jezdni - bez zmian ,Pobocze obustronne bez zmian, utwardzone kruszywem mineralnym.Zjazdy – do remontu w technologii jak obecnie z wykorzystaniem materiału istniejącegoi nowego w istniejących granicach.Zjazdy na drogi gminne - do remontu w technologii jak obecnie z wykorzystaniem materiałuistniejącego i nowego w istniejących granicach ISTNIEJĄCE ZAGOSPODAROWANIE TERENU.Droga gminna o nawierzchni asfaltowej jest drogą dojazdową do pół uprawnych orazzlokalizowanego w km 1+300 cmentarza. Droga ta jest też elementem łączącym dwie wsie.Szerokość pasa drogowego - działki drogowej wynosi 12 -10 m . Na powierzchni działki drogowejznajduje się pobocze wzmocnione materiałem mineralnym . Pobocze miejscami przerośnięte darniąSzerokość pobocza zmienna nie mniejsza niż 50 cm. W konstrukcji nawierzchni widać liczne miejscajaj naprawy - szczególnie przy krawędzi jezdni i w miejscu gdzie pobocze jest przerośnięte . Wmiejscach przerośniętego pobocza gruntowego - jezdnia wykazuje liczne zapadnięcia i uszkodzenianawierzchni do warstw podbudowy. Istniejące pobocze wzmocnione - zadarnione. Nawierzchniadrogi wykonana z betonu asfaltowego z licznymi naprawami w technologii jej odcinkowejwymiany oraz wzmocnienia metodą natrysku powierzchniowego – typu „pucher”z powierzchniowym wzmocnieniem asfaltem z uzupełnieniem kruszywem. Oznakowanie poziomenie wysteruje .Oznakowanie pionowe ogranicza się głównie do tablic z nazwami administracyjnymi.ZAGOSPODAROWANIE TERENU.Zamawiający ogranicza wykonanie remontu drogi gminnej do remontu jej nawierzchni orazuzupełnienia pobocza wzmocnionego. Istniejące zjazdy indywidualne i na drogi przyległezostaną uzupełnione mieszanką kamienną . Jezdnia Na szerokości istniejącej nawierzchni bitumicznej zostanie wykonane jej wzmocnienie poprzez wykonanie profilowania w ilości 75 kg na 1 m2 betonem asfaltowym i wykonanie nakładki z betonu asfaltowego gr. 4cmRemont pobocza - zakres prac do wykonania :Uzupełnienie pobocza o gr. średnio 4cm.Remont zjazdów - zakres prac do wykonania :Zjazdy w pozostaną w stanie istniejącym z uzupełnieniem kruszywem 0-31,5 mm
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-08-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont komina na strychu - Kłodzko
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania07-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont komina na strychu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI