Sprzedaż wraz z dostawą materiałów medycznych i rękawic.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sprzedaż wraz z dostawą materiałów medycznych i rękawic.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPoniatowa
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2020-12-08
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySamodzielne Publiczne Sanatorium Gruźlicy i Chorób Płuc w Poniatowej
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-30
  • Numer ogłoszenia759113-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 759113-N-2020 z dnia 30.11.2020 r.

Samodzielne Publiczne Sanatorium Gruźlicy i Chorób Płuc w Poniatowej: Sprzedaż wraz z dostawą materiałów medycznych i rękawic.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielne Publiczne Sanatorium Gruźlicy i Chorób Płuc w Poniatowej, krajowy numer identyfikacyjny 43102196500000, ul. ul. Fabryczna  6 , 24-320  Poniatowa, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 81 8204730, e-mail sanatoriumpg@wp.pl, faks 81 8204832.
Adres strony internetowej (URL): www.sanatoriumpg.com.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.sanatoriumpg.com.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie
Adres:
Samodzielne Publiczne Sanatorium Gruźlicy i Chorób Płuc w Poniatowej ul. Fabryczna 6 24-320 Poniatowa

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż wraz z dostawą materiałów medycznych i rękawic.
Numer referencyjny: S.P.S.G. i CH.P DAG.2011.4.2020.PW
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą materiałów medycznych i rękawic , dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Sanatorium Gruźlicy i Chorób Płuc w Poniatowej ,24-320 Poniatowa ul. Fabryczna 6 , w asortymencie i ilościach podanych w Załącznikach Nr 8,9.

II.5) Główny kod CPV: 33140000-3
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: warunek ten zostanie spełniony ,jeżeli wykonawca posiada koncesję , zezwolenie, licencję lub dokument potwierdzający , że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: warunek ten zostanie spełniony jeżeli: a)wykonawca posiada środki finansowe w kwocie co najmniej 50 000,00zł.(pięćdziesiąt tysięcy) lub zdolność kredytową do kwoty co najmniej 50 000,00zł (pięćdziesiąt tysięcy): b) wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności , związanej z przedmiotem zamówienia i suma ubezpieczenia wynosi co najmniej 100 000,00zł. (sto tysięcy).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Zaświadczenie , że posiada posiada koncesję , zezwolenie, licencję lub dokument potwierdzający , że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.Dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada środki finansowe w kwocie co najmniej 50 000,00zł.(pięćdziesiąt tysięcy) lub zdolność kredytową do kwoty co najmniej 50 000,00zł (pięćdziesiąt tysięcy): i jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności , związanej z przedmiotem zamówienia i suma ubezpieczenia wynosi co najmniej 100 000,00zł. (sto tysięcy).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
Termin ważności 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Umowa w okresie obowiązywania może ulec zmianie w zakresie zmiany ceny/cen w przypadku zmiany cen urzędowych i zmiany stawki podatku VAT. ;zmiana cen w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego i ma zastosowanie do dostaw realizowanych od tej daty oraz asortymentu w sytuacji wycofania produktu medycznego z produkcji lub obrotu i konieczności wprowadzenia w to miejsce innego materiału medycznego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 08.12.2020, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Materiały medyczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Basen sanitarny z PP z możliwością dezynfekcji i sterylizacji / 1 szt szt 62 Cewnik do podawania tlenu przez nos uniwersalny dł. 500cm, sterylny / 1 szt szt 1003 Cewnik Foley, obustronnie pokryty elastomerem silikonowym z plastikową zastawką Ch16 o pojemności balonu (5-15ml) oraz Ch 18 i Ch20 o pojemności balonu (30-45ml), jałowy.Na opakowaniu pojedynczym oraz zbiorczym nadrukowana fabrycznie informacja o max czasie przebywania cewnika w cewce moczowej pacjenta, sterylny, sterylizowany radiacyjnie. Op. a 10 sztuk. op 64 Fartuch higieniczny z włókniny polipropylenowej zielony, wiązany z tyłu na troki rękaw wykończony mankietem o gramaturze min. 20g/m2 / 1 szt szt 25005 Igła jednorazowego użytku 0,8x40x100 szt/op op 206 Igła jednorazowego użytku 0,9x40x100 szt./op op 17 Igła jednorazowego użytku 1,2x40x100 szt./op op 1108 Igła do pena do insuliny(0,33 x 12,7) / 1 szt szt 1009 Kaniula do długotrwałych wlewów dożylnych wykonana z FEP lub PTFE, ze skrzydełkami, z zastawką antyzwrotną, posiadająca 4 paski radiocieniujące, sterylna, nietoksyczna, niepirogenna. Dostępna w wersji ze standardowym zaworem portu bocznego. Wyraźna data produkcji i ważności na opakowaniu jednostkowym gwarantującym bezpieczeństwo przed rozszczelnieniem i przypadkowym uszkodzeniem. Rozmiar 16G 1,7x45mm, przepływ 200ml/min. / 1 szt szt 1010 Kaniula do długotrwałych wlewów dożylnych wykonana z FEP lub PTFE, ze skrzydełkami, z zastawką antyzwrotną, posiadająca 4 paski radiocieniujące, sterylna, nietoksyczna, niepirogenna. Dostępna w wersji ze standardowym zaworem portu bocznego. Wyraźna data produkcji i ważności na opakowaniu jednostkowym gwarantującym bezpieczeństwo przed rozszczelnieniem i przypadkowym uszkodzeniem. Rozmiar 20G 1,0x32mm, przepływ 64ml/min. / 1 szt szt 200011 Kaniula do długotrwałych wlewów dożylnych wykonana z FEP lub PTFE, ze skrzydełkami, z zastawką antyzwrotną, posiadająca 4 paski radiocieniujące, sterylna, nietoksyczna, niepirogenna. Dostępna w wersji ze standardowym zaworem portu bocznego. Wyraźna data produkcji i ważności na opakowaniu jednostkowym gwarantującym bezpieczeństwo przed rozszczelnieniem i przypadkowym uszkodzeniem. Rozmiary: 22G 0,8x25mm, przepływ 38ml/min./ 1 szt szt 120012 Kieliszek do leków jednorazowego użytku z zaokrąglonym, wywiniętym brzegiem wykonany z polipropylenu, transparentny o pojemności 30ml, skalowany cyfrowo co minimum 5ml, o górnej średnicy zewnętrznej 39mm. Opakowanie a 90 sztuk. op 12013 Koreczki do kaniul luer-lock jednorazowego użytku, sterylne, niepirogenne. Pakowane po 1 szt. Opakowanie posiadające duży znacznik otwarcia na całej szerokości. Sposób pakowania umożliwia aseptyczne wyjęcie koreczka z opakowania. Trzpień wewnętrzny położony poniżej krawędzi korka. Opakowanie sztywny blister. szt 250014 Kubek do moczu 100 ml, niejałowy / 1 szt szt 25015 Maska chirurgiczna jednorazowego użytku na gumkach /1 szt szt 2500016 Nakłuwacze automatyczne do nakłuwania palca 2,4 mm z barwnym kodem określającym głębokość wkłucia, obudowa w kształcie litery "T" a 200szt/op op 1917 Nebulizator jednorazowy poj. 15ml, ze skalą na 2, 4, 6, 9, 12, 15ml, z ustnikiem i drenem dł. min.1,80m, sterylne opakowanie foliowe / 1 szt szt 40018 Penseta z tworzywa sztucznego j.u., jałowa / 1 szt szt 1019 Prześcieradło nieprzemakalne laminowane 150-160cm x 100m wykonane z włókniny polipropylenowej i folii polietylenowej o gramaturze min 50 g/m2, 1 rolka rolka 1020 Prześcieradło jednorazowego użytku 60 x 300cm, zielone i białe o gramaturze 20g/m2 1 rolka perforowane co 37 cm średnica wewnętrzna tytli 50mm, grubość tytli 1 mm. rolka 221 Pojemnik na odpady medyczne 0,7L wykonany czystego PP o wysokości 14,5cm (+/-0,3cm) z wyraźnym wskaźnikiem maksymalnego napełnienia umieszczonym na zewnątrz pojemnika oraz uchwytem do przenoszenia. Posiadający wieczko z otworem wrzutowym z wcięciem do zdejmowania igieł i otworem typu "margaretka" do zdejmowania igieł insulinowych, z zatrzaskiem utrzymującym klapkę zamykającą wieczko pojemnika w pozycji otwartej w celu łatwego napełnienia jednocześnie zapobiegającym przypadkowemu trwałemu zamknięciu oraz z dodatkowym systemem z możliwością zamknięcia tymczasowego oraz stałego. Oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami. Kolor czerwony. / szt szt 5022 Pojemnik na odpady medyczne 20 l z pokrywą z otworem wrzutowym min. 120 mm, wysokość min. 290, średnica podstawy min. 290, średnica górna min. 240, wykonane z polipropylenu. Oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami. Kolor czerwony / 1 szt szt 40023 Strzykawka tuberkulinowa 1 ml z igłą/1szt szt 10024 Kaczka sanitarna męska 1 litr wykonana z trwałego tworzywa w przezroczysto białym kolorze z zatyczką ułatwiającą użytkowanie z możliwością dezynfekcji i sterylizacji szt 2025 Pojemnik na odpady medyczne 30l wykonany czystego PP o wymiarach: szer. 30cm, dł. 40cm, wys. 39cm z dwoma uchwytami bocznymi, ze wskaźnikiem maksymalnego napełnienia umieszczonym na zewnątrz pojemnika oraz hermetycznie uszczelnioną pokrywą przy użyciu stałego kleju na całym jej obwodzie z wygodnym uchwytem na środku. Kolor czerwony. Oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami. /1szt szt 150026 Przyrząd do przetaczania krwi i jej preparatów posiadający uniwersalny, ostry, dwukanałowy kolec komory kroplowej z zatyczką. Odpowietrznik z filtrem przeciwbakteryjnym oraz zamykaną kolorową (czerwoną) klapką. Komora kroplowa o długości minimum 90mm. Kroplomierz (20 kropli = 1ml +/- 0,1ml). Filtr płynu o dużej powierzchni, 200µm. Precyzyjny zacisk rolkowy z miejscem na dren oraz igłę po użyciu. Łącznik luer-lock z zatyczką umożliwiający szczelne i trwałe połączenie z kaniulą dożylną. Dren długości 150 cm. Sterylny, apirogenny, nietoksyczny, jednokrotnego użytku. Wolny od ftalanów. Opakowanie typu papier - folia z napisami w języku polskim w kolorze czerwonym umożliwiające rozróżnienie aparatów do infuzji od aparatów do przetaczania krwi. /1 szt szt 1527 Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych posiadający uniwersalny, ostry, dwukanałowy kolec komory kroplowej z zatyczką. Odpowietrznik z filtrem przeciwbakteryjnym oraz zamykaną kolorową (niebieską) klapką. Wyposażony w skrzydełka ułatwiające wbicie. Komora kroplowa o długości 62mm (55mm w części przeźroczystej). Kroplomierz (20 kropli = 1ml +/- 0,1ml). Filtr płynu 15µm. Precyzyjny zacisk rolkowy z miejscem na dren oraz igłę po użyciu. Łącznik luer- lock z zatyczką umożliwiający szczelne i trwałe połączenie z kaniulą dożylną. Dren długości 150 cm. Sterylny, apirogenny, nietoksyczny, jednokrotnego użytku. Wolny od ftalanów. Opakowanie typu papier - folia lub folia z napisami w języku polskim w kolorze niebieskim umożliwiające rozróżnienie aparatów do przetaczania krwi od aparatów do infuzji. / 1 szt szt 800028 Rurka ustno - gardłowa GUEDELA rozmiar 2, długość 80 mm, sterylna /1 szt szt 429 Serweta sterylna dwuwarstwowa 150 cm x 180-210 cm jałowa/1 szt szt 1030 Jałowy, samoprzylepny opatrunek do mocowania kaniul wykonany z hydrofobowej włókniny, pokryty hypoalergicznym klejem akrylowym. Centralnie umieszczony wkład chłonny – zabezpiecza przed przywieraniem włókniny do miejsca wkłucia. Rozmiar 6cmx8cm / szt szt 300031 Rurka ustno-nosowa z balonem niskociśnieniowym I.D. 8,0 mm O. D. 11 mm /1szt szt 132 Staza automatyczna/1 szt szt 2033 Strzykawka trzyczęściowa 10ml luer, cylinder o wysokim stopniu przejrzystości, z czytelną i trwałą skalą co 0,2ml, kontrastujący tłok w kolorze zielonym, gumowa część tłoka z podwójnym uszczelnieniem wyraźna kryza zabezpieczająca przed wysunięciem tłoka, opakowanie typu blister-pack z polskimi opisami oraz datą produkcji i ważności; pakowane w kartonowe opakowania, op.100szt. Rozmiar kodowany kolorystycznie na opakowaniu. Logo producenta na korpusie. op 15034 Strzykawka trzyczęściowa 20ml luer, cylinder o wysokim stopniu przejrzystości, z czytelną i trwałą skalą co 0,5ml, kontrastujący tłok w kolorze zielonym, gumowa część tłoka z podwójnym uszczelnieniem wyraźna kryza zabezpieczająca przed wysunięciem tłoka, opakowanie typu blister-pack z polskimi opisami oraz datą produkcji i ważności; pakowane w kartonowe opakowania, op.50szt. Rozmiar kodowany kolorystycznie na opakowaniu. Logo producenta na korpusie. op 25035 Strzykawka trzyczęściowa 2ml luer, cylinder o wysokim stopniu przejrzystości, z czytelną i trwałą skalą co 0,1ml, kontrastujący tłok w kolorze zielonym, gumowa część tłoka z podwójnym uszczelnieniem wyraźna kryza zabezpieczająca przed wysunięciem tłoka, opakowanie typu blister-pack z polskimi opisami oraz datą produkcji i ważności; pakowane w kartonowe opakowania, op.100szt. Rozmiar kodowany kolorystycznie na opakowaniu. Logo producenta na korpusie. op 136 Strzykawka trzyczęściowa 5ml luer, cylinder o wysokim stopniu przejrzystości, z czytelną i trwałą skalą co 0,2ml, kontrastujący tłok w kolorze zielonym, gumowa część tłoka z podwójnym uszczelnieniem wyraźna kryza zabezpieczająca przed wysunięciem tłoka, opakowanie typu blister-pack z polskimi opisami oraz datą produkcji i ważności; pakowane w kartonowe opakowania, op.100szt. Rozmiar kodowany kolorystycznie na opakowaniu. Logo producenta na korpusie. op 6037 Ustniki jednorazowe do badania spirometrycznego do spirometru typu BTL- 08 Spiro, długość ustnika 71 mm, średnica wewnętrzna 30 mm, średnica zewnętrzna 33 mm, papierowe, jednorazowe/1szt szt 80038 Worki na mocz sterylne 2 l, z zastawką antyrefluksyjną oraz zaworem spustowym typu T / 1 szt szt 15039 Przyrząd do wielokrotnego pobierania leków z butelek z filtrem bakteryjnym 1,2µm oraz cząsteczkowym 5µm. Ostry kolec o długości 20mm, płaska obudowa z wyraźnie oznaczonym wlotem powietrza oraz z radełkowaną powierzchnią ułatwiającą wprowadzenie przyrządu do pojemnika, łącznik Luer-Lock zabezpieczony samodomykającą klapką w kolorze niebieskim. Szerokość przyrządu max 30mm. Sterylny, opakowanie folia/papier /1 szt. szt 25040 Strzykawka 50/60 ml do pomp infuzyjnych j. u. / 1 szt szt 541 Przedłużacz do pompy infuzyjnej o długości sterylny 150 cm, bez ftalanów / 1 szt szt 542 Zestaw do punkcji opłucnej z zastawką przeciwzwrotną. W składzie: worek 2000ml z zastawką przeciwzwrotną oraz zaworem spustowym, strzykawka trzyczęściowa 60ml, dreny łączące, 3 igły (14G, 16G i 19G) o długości 80 mm. Zestaw sterylny. szt 1043 Pojemnik na odpady medyczne 5l wykonany z czystego PP o wysokości 20,5cm, podstawie 15x15cm z wyraźnym wskaźnikiem maksymalnego napełnienia umieszczonym na zewnątrz pojemnika (na pokrywie) oraz bocznym uchwytem do przenoszenia. Posiadający wieczko z otworem wrzutowym z wcięciem do zdejmowania igieł i otworem typu "margaretka" do zdejmowania igieł insulinowych, z zatrzaskiem utrzymującym klapkę zamykającą wieczko pojemnika w pozycji otwartej w celu łatwego napełnienia jednocześnie zapobiegającym przypadkowemu trwałemu zamknięciu oraz z dodatkowym systemem z możliwością zamknięcia tymczasowego oraz stałego. Oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami. Kolor czerwony. szt 10044 Okulary ochronne złożone, wykonane w technologii zapobiegającej odblaskom oraz zaparowaniu soczewek i energii statycznej. Oprawka dopasowana do czoła tak aby zapobiec zachlapaniu oczu od górnej części okularów. Soczewki przylegające szczelnie do oprawek, łatwo zapinane na oprawkę i ściągane. Górna krawędź soczewki posiada matowy, kolorowy pasek ułatwiający chwytanie soczewek w trakcie ich zakładania bez pozostawiania odcisków palców. szt 15045 Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych Ch 14, 16, 18, 20 z atraumatyczną, lekko zaokrągloną otwartą końcówką, z dwoma otworami bocznymi naprzemianległymi, sterylny, pakowany w opakowanie papier-folia. szt 10046 Strzykawka z dodatkowym uszczelnieniem z żelem znieczulającym o składzie: LIDOCAINE H/CHL. + CHLORHEXIDINUM GLUCONICUM + HYDROXYBENZOESAN METYLU + HYDROXYBENZOESAN PROPYLU (2g+0,25g+0,06g+0,025g / 100g produktu), sterylne opakowanie sztywny blister, a 5-6ml szt 1547 Kaniula do długotrwałych wlewów dożylnych wykonana z FEP lub PTFE, ze skrzydełkami, z zastawką antyzwrotną, posiadająca 4 paski radiocieniujące, sterylna, nietoksyczna, niepirogenna. Dostępna w wersji ze standardowym zaworem portu bocznego. Wyraźna data produkcji i ważności na opakowaniu jednostkowym gwarantującym bezpieczeństwo przed rozszczelnieniem i przypadkowym uszkodzeniem. Rozmiar 18G 1,2x38mm, przepływ 105ml/min. / 1szt szt 1048 Jednorazowy czepek do bezwodnego mycia głowy. Zewnętrzna warstwa polietylenowa, wewnętrzna warstwa włókniny nasączony substancjami myjącymi oraz odżywką. Nie wymagający namoczenia oraz spłukiwania. Zawierający w składzie m.in. kokamidopropylobetainę oraz dioctan glutaminianu tetrasodowego. Pakowany pojedynczo, z możliwością podgrzania w mikrofalówce (20 sek. w 800W). Zapachowy, pakowany pojedynczo. Na opakowaniu nadrukowany skład oraz instrukcja użycia Nie zawiera latexu. Zarejestrowany jako produkt kosmetyczny szt 5049 Komplet pościeli wykonany z miękkiej włókniny polipropylenowej o gramaturze min. 25g/m2 zawierający: - prześcieradło 210x150cm - poszewkę na kołdrę 210x160cm - poszewkę na poduszkę 70x80cm kpl 20050 Pokrowce na obuwie wysokie z folii para 50051 Ostrza chirurgiczne wymienne do skalpeli 10, 11, 15, 20, 22, 23, 24, ostre, wykonane ze stali weglowej, posiadające numer i nazwę producenta wygrawerowane na ostrzu. Każde ostrze zamknięte w sterylnej folii aluminiowej, na której wytłoczone są numer serii i data ważności oraz nadrukowany rysunek ostrza umożliwiający łatwą identyfikację danego rozmiaru. Opakowanie a 100 szt. op 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin ważności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Rękawice
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Rękawice diagnostyczne do procedur o podwyższonym ryzyku, lateksowe, bezpudrowe, chlorowane. Grubość pojedynczej ścianki na palcu 0,40mm, dłoni 0,30mm, mankiecie 0,20mm, długość min. 290mm, siła zrywająca przed starzeniem min. 28N. Zarejestrowane jako wyrób medyczny klasy I i środek ochrony indywidualnej kat. III Typ A. Zgodne z EN 455, ASTM F1671. Odporne na przenikanie: min 6 substancji chemicznych na min 2 poziomie zgodnie z EN ISO 374-1, mikroorganizmów wg EN 374-2, min 5 cytostatyków na min 3 poziomie wg EN 374-3, min 2 alkoholi stosowanych w dezynfekcji o stężeniu min 70% i 4% formaldehydu- poziom min 2– potwierdzone raportem z badań wg EN 374 z jednostki niezależnej. Pozbawione dodatków chemicznych: MBT, ZMBT, BHT, BHA, TMTD, DPG, DPT - potwierdzone badaniem metodą HPLC z jednostki niezależnej. Rozmiar S, M, L, XL op. a 50 szt.2 Rękawice chirurgiczne, lateksowe, bezpudrowe, sterylne, z rolowanym mankietem, polimerowane obustronnie, kolor zielony. Wewnętrzna warstwa zawierająca środek pielęgnujący dłonie - żel aloesowy – potwierdzone oświadczeniem producenta dołączonym do oferty oraz formułę ułatwiająca zakładanie rękawic na wilgotną dłoń. Kształt anatomiczny. AQL 0,65. Produkt zgodny z ASTM F1671 – potwierdzone badaniami z jednostki niezależnej dołączonymi do oferty. Odporne na przenikanie: min 3 substancji chemicznych na min 2 poziomie zgodnie z EN ISO 374-1. Zgodne z normą EN 374-1,2,3. Zarejestrowane jako wyrób medyczny oraz środek ochrony indywidualnej kategorii III. Grubość pojedynczej ścianki: na palcu 0,18mm(+/-0,03), dłoń min. 0,10mm, mankiet min. 0,10mm. Długość minimalna rękawicy 280mm. Pakowane podwójnie – opakowanie wewnętrzne papierowe z oznaczeniem rozmiaru rękawicy oraz rozróżnieniem lewej i prawej dłoni, opakowanie zewnętrzne foliowe (nie składane na pół). Sterylizowane radiacyjnie promieniami gamma. Rozmiary 6,0; 6,5; 7,0; 7,5.3 Rękawice lateksowe, bezpudrowe, niesterylne, teksturowane na palcach i dłoni, grubość na palcu 0,11±0,02mm, na dłoni 0,10±0,02mm na mankiecie 0,07±0,02mm, długość min. 240mm. AQL 1,5. Zgodne z normami EN ISO 374-1, EN 374-2, EN 16523-1, EN 374-4 oraz odporne na przenikanie bakterii, grzybów i wirusów zgodnie z EN ISO 374-5 i ASTMF 1671. Rękawice zarejestrowane jako wyrób medyczny zgodnie z Dyrektywą o wyrobach Medycznych 93/42/EWG i środek ochrony indywidualnej kat. III zgodnie z Rozporządzeniem (UE) 2016/425. Dopuszczone do kontaktu z żywnością - potwierdzone piktogramem na opakowaniu. Pozbawione dodatków chemicznych: MBT, ZMBT, BHT, BHA, TMTD - potwierdzone badaniem metodą HPLC z jednostki niezależnej. Rozmiary S, M i L kodowane kolorystycznie na opakowaniu. /op. a 100 szt.4 Rękawice nitrylowe, bezpudrowe, niesterylne, z warstwą pielęgnacyjną z zawartością witaminy E, olejku migdałowego i gliceryny, o działaniu nawilżającym potwierdzonym badaniami w niezależnym laboratorium, chlorowane od wewnątrz, tekstura na końcach palców, grubość pojedynczej ścianki na: palcu 0,10mm +/-0,01mm, dłoni 0,07+/- 0,01 mm, mankiecie 0,06+/- 0,01 mm, AQL 1.0. Zgodne z normami EN ISO 374-1, EN 374-2, EN 16523-1, EN 374-4 oraz odporne na przenikanie bakterii, grzybów i wirusów zgodnie z EN ISO 374-5. Odporne na przenikanie min. 15 substancji chemicznych na min. 6 poziomie wg. EN 16523-1, przebadany na min. 4 alkohole, w tym min. 2 o stężeniu min. 90% na min. 1 poziomie, min. 4 kwasy (organiczne i nieorganiczne), 3 aldehydy, jodopowidon i chlorheksydyna – poziom 6, 10% fenol na min. 1 poziomie oraz przebadane na min. 12 cytostatyków z min. 10 na 5 poziomie odporności wg. ASTM D6978 potwierdzone badaniami z jednostki niezależnej. Rękawice zarejestrowane jako wyrób medyczny klasy I zgodnie z Dyrektywą o wyrobach Medycznych 93/42/EWG i środek ochrony indywidualnej kat. III zgodnie z Rozporządzeniem (UE) 2016/425. Dopuszczone do kontaktu z żywnością - potwierdzone piktogramem na opakowaniu. Pozbawione dodatków chemicznych: MBT, ZMBT, BHT, BHA, TMTD - potwierdzone badaniem metodą HPLC z jednostki niezależnej. Rozmiary S, M, L kodowane kolorystycznie na opakowaniu. Pakowane po 100 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin ważności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę ułożenie planu dietetycznego - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania24-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam serdecznie. Jestem zainteresowana zakupem diety plan na 3 tygodnie. Proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI