Sprzedaż wraz z dostawą materiałów medycznych.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sprzedaż wraz z dostawą materiałów medycznych.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPoniatowa
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2020-11-23
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySamodzielne Publiczne Sanatorium Gruźlicy i Chorób Płuc w Poniatowej
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-12
  • Numer ogłoszenia609427-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 609427-N-2020 z dnia 2020-11-12 r.

Samodzielne Publiczne Sanatorium Gruźlicy i Chorób Płuc w Poniatowej: Sprzedaż wraz z dostawą materiałów medycznych.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielne Publiczne Sanatorium Gruźlicy i Chorób Płuc w Poniatowej, krajowy numer identyfikacyjny 43102196500000, ul. ul. Fabryczna  6 , 24-320  Poniatowa, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 81 8204730, e-mail sanatoriumpg@wp.pl, faks 81 8204832.
Adres strony internetowej (URL): www.sanatoriumpg.com.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie
Adres:
Samodzielne Publiczne Sanatorium Gruźlicy i Chorób Płuc w Poniatowej ul. Fabryczna 6, 24-320 Poniatowa

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż wraz z dostawą materiałów medycznych.
Numer referencyjny: S.P.S.G. i CH.P DAG.2011.3.2020.PW
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą materiałów medycznych, dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Sanatorium Gruźlicy i Chorób Płuc w Poniatowej, 24-320 Poniatowa ul. Fabryczna 6, w asortymencie i ilościach podanych w Załącznikach Nr 8,9,10.

II.5) Główny kod CPV: 33140000-3
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: warunek ten zostanie spełniony ,jeżeli wykonawca posiada koncesję , zezwolenie, licencję lub dokument potwierdzający , że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: warunek ten zostanie spełniony jeżeli: a)wykonawca posiada środki finansowe w kwocie co najmniej 50 000,00zł.(pięćdziesiąt tysięcy) lub zdolność kredytową do kwoty co najmniej 50 000,00zł (pięćdziesiąt tysięcy): b) wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności , związanej z przedmiotem zamówienia i suma ubezpieczenia wynosi co najmniej 100 000,00zł. (sto tysięcy).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Zaświadczenie,że posiada kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej i wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.Dokumenty potwierdzające,że wykonawca posiada środki finansowe w kwocie co najmniej 50 000,00zł.(pięćdziesiąt tysięcy) lub zdolność kredytową do kwoty co najmniej 50 000,00zł (pięćdziesiąt tysięcy) i jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności , związanej z przedmiotem zamówienia i suma ubezpieczenia wynosi co najmniej 100 000,00zł. (sto tysięcy).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin ważności 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Umowa w okresie obowiązywania może ulec zmianie w zakresie zmiany ceny/cen w przypadku zmiany cen urzędowych i zmiany stawki podatku VAT. ;zmiana cen w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego i ma zastosowanie do dostaw realizowanych od tej daty oraz asortymentu w sytuacji wycofania produktu leczniczego z produkcji lub obrotu i konieczności wprowadzenia w to miejsce innego materiału medycznego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-23, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Środki dezynfekcyjne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Preparat do mycia i dezynfekcji narzędzi medycznych. W proszku, na bazie kompleksu enzymatycznego zawierającego proteazę, amylazę, lipazę oraz nadwęglanu sodu. Wykazujący bardzo dobre właściwości myjące. Działający w stężeniu od 0,5% do 2%. Przebadany zgodnie z EN. Skuteczny wobec B (w tym MRSA, VRE, A. baumanii), F w stężeniu 0,5% - 5 minut ,Tbc ,V (Polio, Adeno, Noro), S (B. subtilis, cereus) w stężeniu 2% i czasie 10 minut. Roztwór zachowuje aktywność 36 godzin. Wyrób medyczny Kl. IIB. Opakowania: wiaderko 2,5 kg. Paski testowe pakowane po 25 sztuk. Op. 22 Preparat w koncentracie przeznaczony do mycia zanieczyszczonych narzędzi medycznych, w tym endoskopów. Zawierający w swoim składzie minimum 4 enzymy (proteaza, amylaza, lipaza, celulaza ). Stosowany w stężeniu 0,5%, wykazujące efekt mycia już od 1 minuty. Możliwość stosowania w procesach manualnych oraz maszynowych. Nie powodujący korozji, bezpieczny dla narzędzi, redukujący biofilm. Trwały w temperaturze powyżej 55 - 60 stopni C. Wyrób medyczny kl. I. Opakowania: butelka 2l. Op. 13 Gotowy do użycia preparat do dezynfekcji oraz mycia powierzchni oraz nieinwazyjnych wyrobów medycznych. Na bazie mieszaniny związków amoniowych pozbawionych alkoholu, pochodnych fenolowych, nadtlenku wodoru, chloru. Przebadany zgodnie z EN, skuteczny w warunkach brudnych. Wykazujący aktywność bójczą na: B, F, Tbc ,V (Polio, Adeno, Noro) oraz S w czasie 1 minuty. Wyposażony w spryskiwacz dwufunkcyjny. Wyrób medyczny Kl. IIA. Opakowania: butelka 750 ml ze spryskiwaczem. Op. 154 Preparat myjąco-dezynfekcyjny do dużych powierzchni bez zawartości fenoli i chloru, substancji nadtlenkowych. Skuteczność mikrobójcza w stężeniu 0,5%: bakterie B,F,Tbc i V. Możliwość stosowania w obecności pacjentów oraz do powierzchni i urządzeń mających kontakt z żywnością, bez konieczności płukania. Opakowanie: butelka 1l. z dozownikiem Op. 4005 Preparat chlorowy w postaci tabletek o działaniu sporobójczym do jednoczesnego mycia i dezynfekcji powierzchni. Działanie w stężeniu podstawowym B,Tbc,F,V,S (Clostridium Difficile) w 15 min. w stężeniu 1000 ppm. Możliwość zastosowania do powierzchni zanieczyszczonych C.difficile w stężeniu max. 2000 ppm w czasie 15 min. Stabilność roztworu 3 doby. Opakowanie a 200 tabletek Op. 5006 Gotowy do użycia preparat do dezynfekcji oraz mycia powierzchni oraz nieinwazyjnych wyrobów medycznych. Na bazie mieszaniny związków amoniowych pozbawionych alkoholu, pochodnych fenolowych, nadtlenku wodoru, chloru. Przebadany zgodnie z EN, skuteczny w warunkach brudnych. Wykazujący aktywność bójczą na: B, F, Tbc ,V (Polio, Adeno, Noro) oraz S w czasie 1 minuty, Wyposażony w spryskiwacz dwufunkcyjny. Wyrób medyczny kl. IIA. Opakowania: butelka 1l ze spryskiwaczem. Op. 207 Gotowy do użycia preparat do dezynfekcji oraz mycia powierzchni oraz nieinwazyjnych wyrobów medycznych. Na bazie mieszaniny związków amoniowych pozbawionych alkoholu, pochodnych fenolowych, nadtlenku wodoru, chloru. Przebadany zgodnie z EN, skuteczny w warunkach brudnych. Wykazujący aktywność bójczą na: B, F, Tbc ,V (Polio, Adeno, Noro) oraz S w czasie 1 minuty, Wyposażony w spryskiwacz dwufunkcyjny. Wyrób medyczny kl. IIA. Opakowania: kanister 5l. Op. 58 Gotowy do użycia preparat alkoholowy bezbarwny przeznaczony do odkażania skóry przed iniekcjami, cewnikowaniem, punkcjami, skuteczny wobec bakterii (gram+, gram-, w tym MRSA, E.colli,Tbc, grzybów, wirusów HBV,HCV,HIV, Rota, Adeno, Polio). Bez zawartości jodu, chlorheksydyny, nadtlenku wodoru, fenoli i jego pochodnych. Skuteczny wobec zanieczyszczenia materiałem biologicznym np. krwią. Produkt leczniczy 250 ml / op. spray Op. 409 Gotowy do użycia preparat alkoholowy bezbarwny przeznaczony do odkażania skóry przed iniekcjami, cewnikowaniem, punkcjami, skuteczny wobec bakterii (gram+, gram-, w tym MRSA, E.colli,Tbc, grzybów, wirusów HBV,HCV,HIV, Rota, Adeno, Polio). Bez zawartości jodu, chlorheksydyny, nadtlenku wodoru, fenoli i jego pochodnych. Skuteczny wobec zanieczyszczenia materiałem biologicznym np. krwią. Produkt leczniczy kanister 5l. Op. 1010 Antybakteryjny żel na rany, oczyszczający ranę, bezbarwny, bezwonny zawierający w składzie Octenidynę, zachowuje swoje własności po otwarciu, przyśpiesza gojenie. 20 ml/1szt szt 1011 Preparat do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk, ciała i włosów, zawierający w swoim skladzie glicerynę, pH 5,5. Nie zawierający barwników, pochodnych fenolowych, bardzo dobrze tolerowany przez skórę nawet przy częstym stosowaniu. Opakowanie 500 ml, lub preprat równoważny. Op. 2512 Preparat do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk, ciała i włosów, zawierający w swoim skladzie glicerynę, pH 5,5. Nie zawierający barwników, pochodnych fenolowych, bardzo dobrze tolerowany przez skórę nawet przy częstym stosowaniu. Opakowanie kanister 5 l lub preprat równoważny. Op. 2013 Chusteczki do dezynfekcji powierzchni nasączone środkiem nie zawierającym alkoholu zapas a 100 sztuk / op Op. 114 Chusteczki do dezynfekcji powierzchni nasączone środkiem nie zawierającym alkoholu pojemnik a 100 sztuk / op Op. 115 Inkrustowane chlorem suche chusteczki do mycia i dezynfekcji różnego rodzaju powierzchni, wyposażenia, miejsc zanieczyszczonych organicznie oraz usuwanie plam krwi. 1 op./25 szt Op. 516 Roztwór do płukania ran z atomizerem, zawierający polihexanid 0,1% i poloxamer 1%. Do oczyszczania i nawilżania powierzchni rany. Przetestowany dermatologiczne. Preparat do zastosowania: po zabiegach chirurgicznych,  do pielęgnacji szwów pooperacyjnych,  do opatrywania odleżyny oraz  owrzodzeń żylnych, do ran pourazowych, do oparzeń 1 i 2 stopnia. Usuwa i zapobiega powstawaniu biofilmu. Poj. 250 ml/op. Op. 517 Hydrożel do leczenia ran, zawierający polihexanid 0,1% i poloxamer 1%, do oczyszczania i nawilżania powierzchni rany. Przetestowany dermatologiczne. Preparat do stosowania: po zabiegach chirurgi-cznych,  do pielęgnacji szwów pooperacyjnych,  do opatrywania odleżyny oraz  owrzodzeń żylnych, do opatrywania przewlekłych ran pourazowych, do oparzeń 1 i 2 stopnia. Usuwa i zapobiega powsta-waniu biofilmu. Opakowanie 30 ml - lub preparat równoważny. Op. 10
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin ważności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Opatrunki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Gaza 100% bawełna, szer. 90 cm, dł. 100 mb/1op. opak. 152 Kompr.gaz.jałowe,10cm x 10cm (12warstw), 3 szt/1op. opak. 15003 Kompr.gaz.n/j,13-nitkowy, 5cm x 5cm, 8warstw, 100 szt/1op. opak. 15004 Lignina - wata celulozowa opak. 5 kg, arkusze opak. 255 Opatrunek typu Bactigras 10x10cm 10szt/op opak. 76 Pampersy, waga 60-70 kg /1 szt szt 20007 Plaster, 1m x 8cm, 1 szt z opatrunkiem szt. 408 Plaster opatrunkowy włókninowy 2,5cm x 9,14m, pokryty klejem akrylowym, hypoalergiczny, niejałowy, nawinięty na rolkę, Opakowanie zbiorcze kartonik a'12szt/op. opak. 609 Elastyczna siatka opatrunkowa w formie rękawa nr 3 o długości 10m do potrzymania opatrunku a 1 szt szt 10010 opatrunek specjalistyczny zawierający jony AG 5x5cm a 10szt/op. opak. 711 Plaster - przylepiec opatrunkowy 2,5cm x 9,14m z przezroczystej folii polietylenowej, pokryty klejem akrylowym, hypoalergiczny, niejałowy, nawinięty na rolkę, możliwość dzielenia wzdłuż i w poprzek dzięki zastosowanej perforacji. Opakowanie zbiorcze kartonik a'12szt opak. 3012 Wata opatr.baw-wisk, 500g, 1szt szt 513 Dwuwarstwowa, jednorazowa myjka do mycia ciała w formie prostokątnej rękawicy nasączona obustronnie środkami myjącymi o naturalnym PH 5,5, wykonana w 100% z włókien poliestrowych. Obie warstwy myjki nie podfoliowane. Rozmiar 15cm x 22cm, gramatura 60-70g/m2. Produkowana zgodnie z wymaganiami ISO 22716:2007 oraz ISO 9001:2015 (certyfikaty dołączone do oferty). Czystość mikrobiologiczna potwierdzona badaniami nie starszymi niż 2017 rok na brak zawartości Pseudomonas aeruginosa, Candida albicans, Staphylococcus aureus oraz Escherichia coli. Opakowanie jednostkowe a'12 sztuk z graficzną instrukcją stosowania oraz składem. Pozbawiona latexu. Opakowanie foliowe. opak. 1014 Opaska elast. dz. podtrzymujaca 8cmx4m, wykonana jest z mieszkanki poliamidu i poliestru, co zapewnia miękką i porowatą strukturę. Rozciągliwość ok 100%. Pakowana w papierowy kartonik po 20 szt/op. opak. 1015 Hipoalergiczny przylepiec tkaninowy na rolce 5m x 2,5cm /szt szt 50
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin ważności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Materiały medyczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Basen sanitarny z PP z możliwością dezynfekcji i sterylizacji / 1 szt szt 62 Cewnik do podawania tlenu przez nos uniwersalny dł. 500cm, sterylny / 1 szt szt 1003 Cewnik Foley, obustronnie pokryty elastomerem silikonowym z plastikową zastawką Ch16 o pojemności balonu (5-15ml) oraz Ch 18 i Ch20 o pojemności balonu (30-45ml), jałowy.Na opakowaniu pojedynczym oraz zbiorczym nadrukowana fabrycznie informacja o max czasie przebywania cewnika w cewce moczowej pacjenta, sterylny, sterylizowany radiacyjnie. Op. a 10 sztuk. op 64 Fartuch higieniczny z włókniny polipropylenowej zielony, wiązany z tyłu na troki rękaw wykończony mankietem o gramaturze min. 20g/m2 / 1 szt szt 25005 Igła jednorazowego użytku 0,8x40x100 szt/op op 206 Igła jednorazowego użytku 0,9x40x100 szt./op op 17 Igła jednorazowego użytku 1,2x40x100 szt./op op 1108 Igła do pena do insuliny(0,33 x 12,7) / 1 szt szt 1009 Kaniula do długotrwałych wlewów dożylnych wykonana z FEP lub PTFE, ze skrzydełkami, z zastawką antyzwrotną, posiadająca 4 paski radiocieniujące, sterylna, nietoksyczna, niepirogenna. Dostępna w wersji ze standardowym zaworem portu bocznego. Wyraźna data produkcji i ważności na opakowaniu jednostkowym gwarantującym bezpieczeństwo przed rozszczelnieniem i przypadkowym uszkodzeniem. Rozmiar 16G 1,7x45mm, przepływ 200ml/min. / 1 szt szt 1010 Kaniula do długotrwałych wlewów dożylnych wykonana z FEP lub PTFE, ze skrzydełkami, z zastawką antyzwrotną, posiadająca 4 paski radiocieniujące, sterylna, nietoksyczna, niepirogenna. Dostępna w wersji ze standardowym zaworem portu bocznego. Wyraźna data produkcji i ważności na opakowaniu jednostkowym gwarantującym bezpieczeństwo przed rozszczelnieniem i przypadkowym uszkodzeniem. Rozmiar 20G 1,0x32mm, przepływ 64ml/min. / 1 szt szt 200011 Kaniula do długotrwałych wlewów dożylnych wykonana z FEP lub PTFE, ze skrzydełkami, z zastawką antyzwrotną, posiadająca 4 paski radiocieniujące, sterylna, nietoksyczna, niepirogenna. Dostępna w wersji ze standardowym zaworem portu bocznego. Wyraźna data produkcji i ważności na opakowaniu jednostkowym gwarantującym bezpieczeństwo przed rozszczelnieniem i przypadkowym uszkodzeniem. Rozmiary: 22G 0,8x25mm, przepływ 38ml/min./ 1 szt szt 120012 Kieliszek do leków jednorazowego użytku z zaokrąglonym, wywiniętym brzegiem wykonany z polipropylenu, transparentny o pojemności 30ml, skalowany cyfrowo co minimum 5ml, o górnej średnicy zewnętrznej 39mm. Opakowanie a 90 sztuk. op 12013 Koreczki do kaniul luer-lock jednorazowego użytku, sterylne, niepirogenne. Pakowane po 1 szt. Opakowanie posiadające duży znacznik otwarcia na całej szerokości. Sposób pakowania umożliwia aseptyczne wyjęcie koreczka z opakowania. Trzpień wewnętrzny położony poniżej krawędzi korka. Opakowanie sztywny blister. szt 250014 Kubek do moczu 100 ml, niejałowy / 1 szt szt 25015 Maska chirurgiczna jednorazowego użytku na gumkach /1 szt szt 2500016 Nakłuwacze automatyczne do nakłuwania palca 2,4 mm z barwnym kodem określającym głębokość wkłucia, obudowa w kształcie litery "T" a 200szt/op op 1917 Nebulizator jednorazowy poj. 15ml, ze skalą na 2, 4, 6, 9, 12, 15ml, z ustnikiem i drenem dł. min.1,80m, sterylne opakowanie foliowe / 1 szt szt 40018 Penseta z tworzywa sztucznego j.u., jałowa / 1 szt szt 1019 Prześcieradło nieprzemakalne laminowane 150-160cm x 100m wykonane z włókniny polipropylenowej i folii polietylenowej o gramaturze min 50 g/m2, 1 rolka rolka 1020 Prześcieradło jednorazowego użytku 60 x 300cm, zielone i białe o gramaturze 20g/m2 1 rolka perforowane co 37 cm średnica wewnętrzna tytli 50mm, grubość tytli 1 mm. rolka 221 Pojemnik na odpady medyczne 0,7L wykonany czystego PP o wysokości 14,5cm (+/-0,3cm) z wyraźnym wskaźnikiem maksymalnego napełnienia umieszczonym na zewnątrz pojemnika oraz uchwytem do przenoszenia. Posiadający wieczko z otworem wrzutowym z wcięciem do zdejmowania igieł i otworem typu "margaretka" do zdejmowania igieł insulinowych, z zatrzaskiem utrzymującym klapkę zamykającą wieczko pojemnika w pozycji otwartej w celu łatwego napełnienia jednocześnie zapobiegającym przypadkowemu trwałemu zamknięciu oraz z dodatkowym systemem z możliwością zamknięcia tymczasowego oraz stałego. Oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami. Kolor czerwony. / szt szt 5022 Pojemnik na odpady medyczne 20 l z pokrywą z otworem wrzutowym min. 120 mm, wysokość min. 290, średnica podstawy min. 290, średnica górna min. 240, wykonane z polipropylenu. Oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami. Kolor czerwony / 1 szt szt 40023 Strzykawka tuberkulinowa 1 ml z igłą/1szt szt 10024 Kaczka sanitarna męska 1 litr wykonana z trwałego tworzywa w przezroczysto białym kolorze z zatyczką ułatwiającą użytkowanie z możliwością dezynfekcji i sterylizacji szt 2025 Pojemnik na odpady medyczne 30l wykonany czystego PP o wymiarach: szer. 30cm, dł. 40cm, wys. 39cm z dwoma uchwytami bocznymi, ze wskaźnikiem maksymalnego napełnienia umieszczonym na zewnątrz pojemnika oraz hermetycznie uszczelnioną pokrywą przy użyciu stałego kleju na całym jej obwodzie z wygodnym uchwytem na środku. Kolor czerwony. Oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami. /1szt szt 150026 Przyrząd do przetaczania krwi i jej preparatów posiadający uniwersalny, ostry, dwukanałowy kolec komory kroplowej z zatyczką. Odpowietrznik z filtrem przeciwbakteryjnym oraz zamykaną kolorową (czerwoną) klapką. Komora kroplowa o długości minimum 90mm. Kroplomierz (20 kropli = 1ml +/- 0,1ml). Filtr płynu o dużej powierzchni, 200µm. Precyzyjny zacisk rolkowy z miejscem na dren oraz igłę po użyciu. Łącznik luer-lock z zatyczką umożliwiający szczelne i trwałe połączenie z kaniulą dożylną. Dren długości 150 cm. Sterylny, apirogenny, nietoksyczny, jednokrotnego użytku. Wolny od ftalanów. Opakowanie typu papier - folia z napisami w języku polskim w kolorze czerwonym umożliwiające rozróżnienie aparatów do infuzji od aparatów do przetaczania krwi. /1 szt szt 1527 Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych posiadający uniwersalny, ostry, dwukanałowy kolec komory kroplowej z zatyczką. Odpowietrznik z filtrem przeciwbakteryjnym oraz zamykaną kolorową (niebieską) klapką. Wyposażony w skrzydełka ułatwiające wbicie. Komora kroplowa o długości 62mm (55mm w części przeźroczystej). Kroplomierz (20 kropli = 1ml +/- 0,1ml). Filtr płynu 15µm. Precyzyjny zacisk rolkowy z miejscem na dren oraz igłę po użyciu. Łącznik luer- lock z zatyczką umożliwiający szczelne i trwałe połączenie z kaniulą dożylną. Dren długości 150 cm. Sterylny, apirogenny, nietoksyczny, jednokrotnego użytku. Wolny od ftalanów. Opakowanie typu papier - folia lub folia z napisami w języku polskim w kolorze niebieskim umożliwiające rozróżnienie aparatów do przetaczania krwi od aparatów do infuzji. / 1 szt szt 800028 Rękawice diagnostyczne do procedur o podwyższonym ryzyku, lateksowe, bezpudrowe, chlorowane. Grubość pojedynczej ścianki na palcu 0,40mm, dłoni 0,30mm, mankiecie 0,20mm, długość min. 290mm, siła zrywająca przed starzeniem min. 28N. Zarejestrowane jako wyrób medyczny klasy I i środek ochrony indywidualnej kat. III Typ A. Zgodne z EN 455, ASTM F1671. Odporne na przenikanie: min 6 substancji chemicznych na min 2 poziomie zgodnie z EN ISO 374-1, mikroorganizmów wg EN 374-2, min 5 cytostatyków na min 3 poziomie wg EN 374-3, min 2 alkoholi stosowanych w dezynfekcji o stężeniu min 70% i 4% formaldehydu- poziom min 2– potwierdzone raportem z badań wg EN 374 z jednostki niezależnej. Pozbawione dodatków chemicznych: MBT, ZMBT, BHT, BHA, TMTD, DPG, DPT - potwierdzone badaniem metodą HPLC z jednostki niezależnej. Rozmiar S, M, L, XL op. a 50 szt. op 55029 Rękawice chirurgiczne, lateksowe, bezpudrowe, sterylne, z rolowanym mankietem, polimerowane obustronnie, kolor zielony. Wewnętrzna warstwa zawierająca środek pielęgnujący dłonie - żel aloesowy – potwierdzone oświadczeniem producenta dołączonym do oferty oraz formułę ułatwiająca zakładanie rękawic na wilgotną dłoń. Kształt anatomiczny. AQL 0,65. Produkt zgodny z ASTM F1671 – potwierdzone badaniami z jednostki niezależnej dołączonymi do oferty. Odporne na przenikanie: min 3 substancji chemicznych na min 2 poziomie zgodnie z EN ISO 374-1. Zgodne z normą EN 374-1,2,3. Zarejestrowane jako wyrób medyczny oraz środek ochrony indywidualnej kategorii III. Grubość pojedynczej ścianki: na palcu 0,18mm(+/-0,03), dłoń min. 0,10mm, mankiet min. 0,10mm. Długość minimalna rękawicy 280mm. Pakowane podwójnie – opakowanie wewnętrzne papierowe z oznaczeniem rozmiaru rękawicy oraz rozróżnieniem lewej i prawej dłoni, opakowanie zewnętrzne foliowe (nie składane na pół). Sterylizowane radiacyjnie promieniami gamma. Rozmiary 6,0; 6,5; 7,0; 7,5. para 2030 Rękawice lateksowe, bezpudrowe, niesterylne, teksturowane na palcach i dłoni, grubość na palcu 0,11±0,02mm, na dłoni 0,10±0,02mm na mankiecie 0,07±0,02mm, długość min. 240mm. AQL 1,5. Zgodne z normami EN ISO 374-1, EN 374-2, EN 16523-1, EN 374-4 oraz odporne na przenikanie bakterii, grzybów i wirusów zgodnie z EN ISO 374-5 i ASTMF 1671. Rękawice zarejestrowane jako wyrób medyczny zgodnie z Dyrektywą o wyrobach Medycznych 93/42/EWG i środek ochrony indywidualnej kat. III zgodnie z Rozporządzeniem (UE) 2016/425. Dopuszczone do kontaktu z żywnością - potwierdzone piktogramem na opakowaniu. Pozbawione dodatków chemicznych: MBT, ZMBT, BHT, BHA, TMTD - potwierdzone badaniem metodą HPLC z jednostki niezależnej. Rozmiary S, M i L kodowane kolorystycznie na opakowaniu. /op. a 100 szt. op 200031 Rurka ustno - gardłowa GUEDELA rozmiar 2, długość 80 mm, sterylna /1 szt szt 432 Serweta sterylna dwuwarstwowa 150 cm x 180-210 cm jałowa/1 szt szt 1033 Jałowy, samoprzylepny opatrunek do mocowania kaniul wykonany z hydrofobowej włókniny, pokryty hypoalergicznym klejem akrylowym. Centralnie umieszczony wkład chłonny – zabezpiecza przed przywieraniem włókniny do miejsca wkłucia. Rozmiar 6cmx8cm / szt szt 300034 Rurka ustno-nosowa z balonem niskociśnieniowym I.D. 8,0 mm O. D. 11 mm /1szt szt 135 Staza automatyczna/1 szt szt 2036 Strzykawka trzyczęściowa 10ml luer, cylinder o wysokim stopniu przejrzystości, z czytelną i trwałą skalą co 0,2ml, kontrastujący tłok w kolorze zielonym, gumowa część tłoka z podwójnym uszczelnieniem wyraźna kryza zabezpieczająca przed wysunięciem tłoka, opakowanie typu blister-pack z polskimi opisami oraz datą produkcji i ważności; pakowane w kartonowe opakowania, op.100szt. Rozmiar kodowany kolorystycznie na opakowaniu. Logo producenta na korpusie. op 15037 Strzykawka trzyczęściowa 20ml luer, cylinder o wysokim stopniu przejrzystości, z czytelną i trwałą skalą co 0,5ml, kontrastujący tłok w kolorze zielonym, gumowa część tłoka z podwójnym uszczelnieniem wyraźna kryza zabezpieczająca przed wysunięciem tłoka, opakowanie typu blister-pack z polskimi opisami oraz datą produkcji i ważności; pakowane w kartonowe opakowania, op.50szt. Rozmiar kodowany kolorystycznie na opakowaniu. Logo producenta na korpusie. op 25038 Strzykawka trzyczęściowa 2ml luer, cylinder o wysokim stopniu przejrzystości, z czytelną i trwałą skalą co 0,1ml, kontrastujący tłok w kolorze zielonym, gumowa część tłoka z podwójnym uszczelnieniem wyraźna kryza zabezpieczająca przed wysunięciem tłoka, opakowanie typu blister-pack z polskimi opisami oraz datą produkcji i ważności; pakowane w kartonowe opakowania, op.100szt. Rozmiar kodowany kolorystycznie na opakowaniu. Logo producenta na korpusie. op 139 Strzykawka trzyczęściowa 5ml luer, cylinder o wysokim stopniu przejrzystości, z czytelną i trwałą skalą co 0,2ml, kontrastujący tłok w kolorze zielonym, gumowa część tłoka z podwójnym uszczelnieniem wyraźna kryza zabezpieczająca przed wysunięciem tłoka, opakowanie typu blister-pack z polskimi opisami oraz datą produkcji i ważności; pakowane w kartonowe opakowania, op.100szt. Rozmiar kodowany kolorystycznie na opakowaniu. Logo producenta na korpusie. op 6040 Ustniki jednorazowe do badania spirometrycznego do spirometru typu BTL- 08 Spiro, długość ustnika 71 mm, średnica wewnętrzna 30 mm, średnica zewnętrzna 33 mm, papierowe, jednorazowe/1szt szt 80041 Worki na mocz sterylne 2 l, z zastawką antyrefluksyjną oraz zaworem spustowym typu T / 1 szt szt 15042 Przyrząd do wielokrotnego pobierania leków z butelek z filtrem bakteryjnym 1,2µm oraz cząsteczkowym 5µm. Ostry kolec o długości 20mm, płaska obudowa z wyraźnie oznaczonym wlotem powietrza oraz z radełkowaną powierzchnią ułatwiającą wprowadzenie przyrządu do pojemnika, łącznik Luer-Lock zabezpieczony samodomykającą klapką w kolorze niebieskim. Szerokość przyrządu max 30mm. Sterylny, opakowanie folia/papier /1 szt. szt 25043 Strzykawka 50/60 ml do pomp infuzyjnych j. u. / 1 szt szt 544 Przedłużacz do pompy infuzyjnej o długości sterylny 150 cm, bez ftalanów / 1 szt szt 545 Zestaw do punkcji opłucnej z zastawką przeciwzwrotną. W składzie: worek 2000ml z zastawką przeciwzwrotną oraz zaworem spustowym, strzykawka trzyczęściowa 60ml, dreny łączące, 3 igły (14G, 16G i 19G) o długości 80 mm. Zestaw sterylny. szt 1046 Pojemnik na odpady medyczne 5l wykonany z czystego PP o wysokości 20,5cm, podstawie 15x15cm z wyraźnym wskaźnikiem maksymalnego napełnienia umieszczonym na zewnątrz pojemnika (na pokrywie) oraz bocznym uchwytem do przenoszenia. Posiadający wieczko z otworem wrzutowym z wcięciem do zdejmowania igieł i otworem typu "margaretka" do zdejmowania igieł insulinowych, z zatrzaskiem utrzymującym klapkę zamykającą wieczko pojemnika w pozycji otwartej w celu łatwego napełnienia jednocześnie zapobiegającym przypadkowemu trwałemu zamknięciu oraz z dodatkowym systemem z możliwością zamknięcia tymczasowego oraz stałego. Oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami. Kolor czerwony. szt 10047 Okulary ochronne złożone, wykonane w technologii zapobiegającej odblaskom oraz zaparowaniu soczewek i energii statycznej. Oprawka dopasowana do czoła tak aby zapobiec zachlapaniu oczu od górnej części okularów. Soczewki przylegające szczelnie do oprawek, łatwo zapinane na oprawkę i ściągane. Górna krawędź soczewki posiada matowy, kolorowy pasek ułatwiający chwytanie soczewek w trakcie ich zakładania bez pozostawiania odcisków palców. szt 15048 Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych Ch 14, 16, 18, 20 z atraumatyczną, lekko zaokrągloną otwartą końcówką, z dwoma otworami bocznymi naprzemianległymi, sterylny, pakowany w opakowanie papier-folia. szt 10049 Strzykawka z dodatkowym uszczelnieniem z żelem znieczulającym o składzie: LIDOCAINE H/CHL. + CHLORHEXIDINUM GLUCONICUM + HYDROXYBENZOESAN METYLU + HYDROXYBENZOESAN PROPYLU (2g+0,25g+0,06g+0,025g / 100g produktu), sterylne opakowanie sztywny blister, a 5-6ml szt 1550 Kaniula do długotrwałych wlewów dożylnych wykonana z FEP lub PTFE, ze skrzydełkami, z zastawką antyzwrotną, posiadająca 4 paski radiocieniujące, sterylna, nietoksyczna, niepirogenna. Dostępna w wersji ze standardowym zaworem portu bocznego. Wyraźna data produkcji i ważności na opakowaniu jednostkowym gwarantującym bezpieczeństwo przed rozszczelnieniem i przypadkowym uszkodzeniem. Rozmiar 18G 1,2x38mm, przepływ 105ml/min. / 1szt szt 1051 Jednorazowy czepek do bezwodnego mycia głowy. Zewnętrzna warstwa polietylenowa, wewnętrzna warstwa włókniny nasączony substancjami myjącymi oraz odżywką. Nie wymagający namoczenia oraz spłukiwania. Zawierający w składzie m.in. kokamidopropylobetainę oraz dioctan glutaminianu tetrasodowego. Pakowany pojedynczo, z możliwością podgrzania w mikrofalówce (20 sek. w 800W). Zapachowy, pakowany pojedynczo. Na opakowaniu nadrukowany skład oraz instrukcja użycia Nie zawiera latexu. Zarejestrowany jako produkt kosmetyczny szt 5052 Komplet pościeli wykonany z miękkiej włókniny polipropylenowej o gramaturze min. 25g/m2 zawierający: - prześcieradło 210x150cm - poszewkę na kołdrę 210x160cm - poszewkę na poduszkę 70x80cm kpl 20053 Pokrowce na obuwie wysokie z folii para 50054 Ostrza chirurgiczne wymienne do skalpeli 10, 11, 15, 20, 22, 23, 24, ostre, wykonane ze stali weglowej, posiadające numer i nazwę producenta wygrawerowane na ostrzu. Każde ostrze zamknięte w sterylnej folii aluminiowej, na której wytłoczone są numer serii i data ważności oraz nadrukowany rysunek ostrza umożliwiający łatwą identyfikację danego rozmiaru. Opakowanie a 100 szt. op 155 Rękawice nitrylowe, bezpudrowe, niesterylne, z warstwą pielęgnacyjną z zawartością witaminy E, olejku migdałowego i gliceryny, o działaniu nawilżającym potwierdzonym badaniami w niezależnym laboratorium, chlorowane od wewnątrz, tekstura na końcach palców, grubość pojedynczej ścianki na: palcu 0,10mm +/-0,01mm, dłoni 0,07+/- 0,01 mm, mankiecie 0,06+/- 0,01 mm, AQL 1.0. Zgodne z normami EN ISO 374-1, EN 374-2, EN 16523-1, EN 374-4 oraz odporne na przenikanie bakterii, grzybów i wirusów zgodnie z EN ISO 374-5. Odporne na przenikanie min. 15 substancji chemicznych na min. 6 poziomie wg. EN 16523-1, przebadany na min. 4 alkohole, w tym min. 2 o stężeniu min. 90% na min. 1 poziomie, min. 4 kwasy (organiczne i nieorganiczne), 3 aldehydy, jodopowidon i chlorheksydyna – poziom 6, 10% fenol na min. 1 poziomie oraz przebadane na min. 12 cytostatyków z min. 10 na 5 poziomie odporności wg. ASTM D6978 potwierdzone badaniami z jednostki niezależnej. Rękawice zarejestrowane jako wyrób medyczny klasy I zgodnie z Dyrektywą o wyrobach Medycznych 93/42/EWG i środek ochrony indywidualnej kat. III zgodnie z Rozporządzeniem (UE) 2016/425. Dopuszczone do kontaktu z żywnością - potwierdzone piktogramem na opakowaniu. Pozbawione dodatków chemicznych: MBT, ZMBT, BHT, BHA, TMTD - potwierdzone badaniem metodą HPLC z jednostki niezależnej. Rozmiary S, M, L kodowane kolorystycznie na opakowaniu. Pakowane po 100 szt. op 1000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin ważności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę ułożenie planu dietetycznego - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania24-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam serdecznie. Jestem zainteresowana zakupem diety plan na 3 tygodnie. Proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI