IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
najniższa cena |
100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) Wzór umowy zawierający wszystkie wymagane przez Zamawiającego warunki załączony jest do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ).2) Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:a) Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian,b) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:• zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego• zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,• wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowiec) zostały spełnione łącznie następujące warunki:• konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,• wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowied) Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:• na podstawie postanowień umownych, o których mowa w pkt a)• w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy• w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawcówe) zmiany niezależne od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy PZPf) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy PZP i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.3) Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie:a) zmiany asortymentu, w tym zmiany numeru katalogowego, modelu, typu produktu, na asortyment inny, lub poprzez dodanie nowego, o parametrach i funkcjonalności nie gorszych, niż wykazany w ofercie, z zastrzeżeniem, że cena tego asortymentu nie ulegnie podwyższeniu,b) zaoferowania w wyniku postępu technologicznego produktu o lepszych parametrach w cenie oferowanej w postępowaniu przetargowym albo niższej, wraz ze zmianą nazwy produktu i numeru katalogowego;c) zmiana producenta lub zaprzestanie produkcji przez dotychczasowego producenta z przyczyn niezależnych od Wykonawcy z zastrzeżeniem, że Wykonawca zaoferuje produkt równoważny o takich samych lub lepszych parametrach w cenie oferowanej w postępowaniu przetargowym albo niższej, wraz ze zmianą nazwy produktu i numeru katalogowego;d) zmiana przepisów obowiązujących, mających wpływ na realizację niniejszej umowy;e) w przypadku zmiany ceny w wyniku zmiany przepisów prawa podatkowego dotyczącej stawek VAT w okresie obowiązywania umowy, przy czym zmiana dotyczyć może wartości brutto, wartość netto pozostaje bez zmian;f) w przypadku niewyczerpania wartości umowy, o której mowa w § 5 ust. 1 umowy, w terminie obowiązywania umowy określonym w § 10 umowy, Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu jej obowiązywania na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy, nie dłużej niż do wykorzystania wartości umowy. Przedłużenie umowy następuje poprzez złożenie na piśmie oświadczenia przez Zamawiającego. Wykonawca wyraża zgodę na przedłużenie umowy w trybie opisanym w zdaniu poprzedzającym.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-12-01, godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
GRUPA 1 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Jałowy przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych - uniwersalny ostry kolec, odpowietrznik z filtrem bakteryjnym, długa elastyczna komora kroplowa wykonana z tworzywa wolnego od PVC, filtr płynu o średnicy oczek 15um, wyposażony w zaciskacz rolkowy pozostający trwale w ustawionej pozycji, z uchwytem na dren oraz otworem na kolec po zakończonej infuzji, minimalna długość drenu 150 cm, zakończenie drenu luer-lock. Zestaw w całości pozbawiony lateksu oraz szkodliwych ftalanów, opakowanie jednostkowe typu blister-pack folia-papier szt. 240 000 2 Jałowy przyrząd do przetaczania krwi i preparatów krwi, z szorstkim kolcem, zapewniający dobre trzymanie w butelce, filtr krwi o wielkości oczek 200um, zakończenie drenu luer-lock, wyposażony w zaciskacz rolkowy, uchwyt na dren, oraz otwór na kolec po zakończonej transfuzji. Zestaw w całości pozbawiony lateksu oraz szkodliwych ftalanów, komora kroplowa wolna od PVC, opakowanie jednostkowe typu blister-pack folia-papier szt. 11 400 3 Jałowy przyrząd do przetaczania krwi i preparatów krwi, z szorstkim kolcem, zapewniający dobre trzymanie w butelce, filtr krwi o wielkości oczek 200um, długość drenu min. 180cm, zakończenie drenu luer-lock, wyposażony w zaciskacz rolkowy oraz otworem na kolec po zakończonej transfuzji, zestaw w całości pozbawiony lateksu oraz szkodliwych ftalanów, komora kroplowa wolna od PVC, opakowanie jednostkowe typu blister-pack folia-papier szt. 1 000 4 Przyrząd do infuzji z precyzyjnym regulatorem przepływu w zakresie do min. 300ml/godz Pozbawiony lateksu oraz szkodliwych ftalanów. Minimalna długość drenu 150cm szt 800 5 Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych przy użyciu pomp infuzyjnych perystaltycznych, kompatybilne z pompami typu ASCOR AP31 szt. 2 000 6 Jałowy przedłużacz do pomp infuzyjnych dł. min. 150 cm., kolor biały. Pozbawiony lateksu oraz szkodliwych ftalanów. Opakowanie jednostkowe typu folia- papier szt. 8 400 7 Jałowe przedłużacze do pomp infuzyjnych dł. min. 150 cm., bursztynowe. Pozbawiony lateksu oraz szkodliwych ftalanów. Opakowanie jednostkowe typu folia-papier szt 2 000 8 Przyrząd do szybkiego przetaczania krwi szt 300
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33194000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-11-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
najniższa cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
GRUPA 2 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Ochraniacze na obuwie kategoria III EN14126 Długość do kolana, troczki do zawiązania wokół łydki lub gumka, szwy szyte i zaklejone taśmą. Podeszwa antypoślizgowa, częściowo przeszyta: odporna na ochlapanie, całkowicie szczelna w kontakcie z cieczą. Właściwości elektrostatyczne tylko od wewnętrznej strony, zapewniające ochronę przed zagrożeniami biologicznymi oraz przenikaniem chemikaliów. Kategoria III Typ PB [3], norma EN14126, norma EN14605, norma EN1149-5 szt 40 000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-11-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
najniższa cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
GRUPA 3 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Czepek: Produkt o cechach ochronnych, chroniących przed czynnikami biologicznymi, powinien spełniać wymagania normy EN 14126 Czepek medyczny, pielęgniarski na gumkę, w kształcie beretu. Wygodny w noszeniu, zapewnia doskonałą ochronę przed przenoszeniem bakterii i zanieczyszczeń. Pakowany po 20 sztuk szt 40 000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33199000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-11-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
najniższa cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
GRUPA 4 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Elektrody do zewnętrznej przezskórnej stymulacji serca szt 25
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 31711140-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-11-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
najniższa cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
GRUPA 5 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Sprzęt do zaopatrzenia urostomii dwuczęściowy:- płytka o średnicy otworu od 25 do 40 mm z możliwością docięcia otworu do wielkości urostomii lub płytka plastyczna,- worek urostomijny przeźroczysty o średnicy otworu kompatybilny z płytką szt 50 2 Sprzęt do zaopatrzenia urostomii jednoczęściowy:- płytka z workiem urostomijna przeźroczysta o średnicy otworu od 25 do 40 mm. szt 820 3 Worki stomijne otwarte z okienkiem z zamknięciem na rzepy, kolor cielisty, rozm. Maxi szt 60
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-11-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
najniższa cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
GRUPA 6 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Cewnik do pęcherza typowy - jednorazowy dwudrożny do badania urodynamicznego rozmiar 8Fr kompatybilny z aparatem Solar Blue szt. 20 2 Cewnik do pęcherza typowy-jednorazowy dwudrożny do badania urodynamicznego rozmiar 6Fr kompatybilny z aparatem Solar Blue szt. 10 3 Cewnik rectalny z balonem - typowy-jednorazowy szt. 30 4 Przewód do pompy szt. 30 5 Przedłużacz do pomp infuzyjnych jednorazowy dł. 15 cm szt. 30
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141200-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-11-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
najniższa cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
GRUPA 7 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Cewnik do kontrolowanego odsysania noworodka wyposażony w przeźroczysty konektor (łącznik) siły ssania, Ch6 szt. 20 2 Cewnik do kontrolowanego odsysania noworodka wyposażony w przeźroczysty konektor (łącznik) siły ssania, Ch8 szt. 400 3 Cewnik do kontrolowanego odsysania noworodka wyposażony w przeźroczysty konektor (łącznik) siły ssania, Ch10 szt. 500
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141200-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-11-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
najniższa cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
GRUPA 8 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Sterylne łączniki proste o konstrukcji schodkowej do drenów o rozm 7 -10 Ch szt 10 2 Sterylne łączniki proste o konstrukcji schodkowej do drenów o rozm 9 -12 Ch szt 10 3 Sterylne łączniki proste o konstrukcji schodkowej do drenów o rozm 12 -18 Ch szt 30 4 Sterylne łączniki proste o konstrukcji schodkowej do drenów o rozm 18 -24 Ch szt 20 5 Sterylne łączniki proste o konstrukcji schodkowej do drenów o rozm 24 -32 Ch szt 20 6 Sterylne łączniki typu Y o konstrukcji schodkowej do drenów o rozm 16 -20 Ch szt 5 7 Sterylne łączniki typu Y o konstrukcji schodkowej do drenów o rozm 20 -32 Ch szt 5 8 Sterylne łączniki typu Y o konstrukcji schodkowej do drenów o rozm 24 -32 Ch szt 5 9 Sterylna zatyczka do cewników i drenów o budowie schodkowej, pakowana pojedynczo rozmiar uniwersalny szt 1 500 10 Sterylny zaciskacz do pępowiny z zatrzaskiem zabezpieczającym przed otwarciem, pakowany pojedynczo szt 1 200 11 Sterylne jednorazowe nożyczki do przecinania zaciskacza do pępowiny szt 1 200
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-11-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
najniższa cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
GRUPA 9 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Majtki jednorazowe dla pacjenta przygotowanego do zabiegu, z cienką bezlateksową gumką w pasie oraz wokół ud, w oplocie. Ciemnogranatowe, nieprześwitujące, Materiał polipropylen min.40 g/m2.Wzmocnione w kroku. (podwójna warstwa włókniny). Wysokość majtek na linii biodra—min.15 cm. Obwód w pachwinie udowej: 92 cm +- 2 cm. Całkowita wysokość majtek: 44 cm (+/-2 cm). Obwód w pasie: min 150 cm Produkt koniecznie bez lateksowy- zaznaczone na opakowaniu jednostkowym. Rozmiar majtek: XXL . Produkt dostarczany w opakowaniu foliowym szt. 1 200
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33199000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-11-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
najniższa cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
GRUPA 10 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Okleina do mocowania cewników i sond donosowych: - medyczny hypoalergiczy klej akrylowy; - plaster stabilizujący do cewników wprowadzanych przez nos lub do nosa; - wykonany z różowego nietkanego polipropylenu; -rozmiar L: duży;- okres stosowania do 3 dni szt 1 300 2 Okleina do mocowania cewników i sond donosowych: - medyczny hypoalergiczy klej akrylowy; - plaster stabilizujący do cewników wprowadzanych przez nos lub do nosa; - wykonany z różowego nietkanego polipropylenu; - rozmiary S: mały;- okres stosowania do 3 dni szt 400 3 Okleina do mocowania cewników i sond donosowych: - medyczny hypoalergiczy klej akrylowy; - plaster stabilizujący do cewników wprowadzanych przez nos lub do nosa; - wykonany z różowego nietkanego polipropylenu; - rozmiar I: noworodkowy;- okres stosowania do 3 dni szt 50
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141111-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-11-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
najniższa cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
GRUPA 11 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Jednorazowe pokrowce na mikroskop operacyjny OPMI typ VARIO/S 88 rozm. Firmy K.Zaiss rozm. 122x209cm, średnica okularu 48x82in. wykonane z przeźroczystej folii ref 306070-0000-000 lub równoważny szt 200
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-11-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
najniższa cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
GRUPA 12 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Olej do narzędzi do oliwienia zamknięć, blokad itd. przed sterylizacją. Pojemność 80 ml. szt 50 2 Olej w rozpylaczu do oliwienia zamknięć, blokad itd. w narzędziach chirurgicznych przed sterylizacją, nie zawierający węglowodoru, fluoru i chloru. Pojemność 300 ml. szt 50
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-11-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
najniższa cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
GRUPA 13 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Czysta foliowa osłonka na mankiet uciskowy pojedynczy dla turniketu dla dorosłych na udo szt 1 000 2 Czysta foliowa osłonka na mankiet uciskowy pojedynczy dla turniketu dla dorosłych na rękę szt 500
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-11-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
najniższa cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
GRUPA 14 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Maska chirurgiczna czterowarstwowa z tasiemkami o gramaturze 83g/m2 z osłoną na oczy, odporna na działanie substancji płynnych typ IIR, zgodna z normą 14683, pakowana po 25 sztuk szt 2 000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33199000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-11-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
najniższa cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
GRUPA 15 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 System do kontrolowanej zbiórki luźnego stolca wyposażony w: silikonowy rękaw z balonikiem retencyjnym (długość rękawa razem z balonikiem 170 cm), balonik posiada niebieską kieszonkę do umieszczenia palca wiodącego dla łatwej aplikacji; port do napełniania balonika retencyjnego z sygnalizatorem poziomu wypełnienia oraz port do irygacji, dodatkowo port do pobierania próbek stolca z zastawką antyzwrotną. W zestawie 3 worki 1000ml do zbiórki stolca z filtrem węglowym i zastawką antyzwrotną zabezpieczającą przed wylaniem zawartości skalowane co 25ml. System przebadany klinicznie, czas utrzymania do 29 dni, biologicznie czysty szt 10
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-11-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
najniższa cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
16 |
Nazwa: |
GRUPA 16 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Zestaw do zabiegów ciągłych nerko zastępczych zawierający : hemofiltr o powierzchni 1,0m2, zestaw linii tętniczo-żylnej, worek ściekowy, dren do heparyny. Zestaw kompatybilny z aparatem Prismaflex będącym na wyposażeniu szpitala. szt 50 2 Zestaw do plazmaferezy (plazmafiltr z liniami- do aparatu Prismaflex) TPE. Zestaw kompatybilny z aparatem Prismaflex będącym na wyposażeniu szpitala. szt 20 3 Worek spustowy 5 litrowy z dolnym odpływem, do aparatu Prismaflex będącym na wyposażeniu szpitala. szt 10 4 Dren do podawania wapnia, kompatybiny z zestawem do zabiegów CRRT z użyciem cytrynianów do aparatu Prismaflex CA 250 szt 50
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141620-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-11-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
najniższa cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
17 |
Nazwa: |
GRUPA 17 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Rury silikonowe, wielorazowego użycia dla dorosłych, lekkie, średnica 16mm, złącza z obu stron 22mm, karbowane o gładkim wnętrzu ,dł 200 cm. Możliwość czyszczenia, dezynfekcji oraz sterylizacji parowej w temp.134 w czasie 5 minut. szt 25 2 Rury silikonowe, wielorazowego użycia dla dorosłych, lekkie, średnica 16mm, złącza z obu stron 22mm, karbowane o gładkim wnętrzu, dł 150 cm. Możliwość czyszczenia, dezynfekcji oraz sterylizacji parowej w temp.134 w czasie 5 minut. szt 25 3 Rury silikonowe, wielorazowego użycia dla dorosłych, lekkie, średnica 16mm, złącza z obu stron 22mm, karbowane o gładkim wnętrzu, dł 110 cm. Możliwość czyszczenia, dezynfekcji oraz sterylizacji parowej w temp.134 w czasie 5 minut. szt 10 4 Rury silikonowe, wielorazowego użycia dla dorosłych, lekkie, średnica 16mm, złącza z obu stron 22mm, karbowane o gładkim wnętrzu, dł 60 cm. Możliwość czyszczenia, dezynfekcji oraz sterylizacji parowej w temp.134 w czasie 5 minut. szt 10 5 Rury silikonowe, wielorazowego użycia dla dorosłych, lekkie, średnica 16mm, złącza z obu stron 22mm, karbowane o gładkim wnętrzu, dł 45 cm. Możliwość czyszczenia, dezynfekcji oraz sterylizacji parowej w temp.134 w czasie 5 minut. szt 10
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-11-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
najniższa cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
18 |
Nazwa: |
GRUPA 18 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Układ oddechowy jednorazowy dł.1,5 m do respiratora iVent 101 szt 20 2 Złącze niskiego przepływu 02 do respiratora iVent 101 szt 60
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-11-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
najniższa cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
19 |
Nazwa: |
GRUPA 19 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Jednorazowy zmontowany układ oddechowy do natychmiastowego użycia do respiratora Hamilton Medical C1 dla pacjentów dorosłych -układ współosiowy (180 cm)-czujnik przepływu-regulowana długość części wydechowej-zwiększone bezpieczeństwo ( bez wstępnego montażu ) kompl 100 2 Zastawka wydechowa do układu oddechwego typu Hamilton G5/S1 kompl 100
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-11-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
najniższa cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
20 |
Nazwa: |
GRUPA 20 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Butelka szklana do dozownika tlenowego pojemność od 200 do 250 ml średnica zewnętrzna 38mm szt 140
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-11-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
najniższa cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: