DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW KONTROLNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANAL

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW KONTROLNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoToruń
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-12-02
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyWojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-23
  • Numer ogłoszenia614202-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 614202-N-2020 z dnia 2020-11-23 r.

Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej: DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW KONTROLNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny 87040508000000, ul. ul. gen. Jana Henryka Dąbrowskiego  1 , 87-100  Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 566 521 268, , e-mail zamowienia@wspl-torun.pl, , faks 566 227 432.
Adres strony internetowej (URL): http://www.wspl-torun.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - art. 3 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.wspl-torun.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.wspl-torun.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna w postaci papierowej
Adres:
Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Gen. Jana Henryka Dąbrowskiego 1, 87 – 100 Toruń - I piętro, pok. 103 (sekretariat)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW KONTROLNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW
Numer referencyjny: T/02/ZP/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, kalibratorów i materiałów kontrolnych wraz z dzierżawą analizatorów (w dalszej części SIWZ zamiennie użyto określenia „przedmiot zamówienia” „aparat”, „wyrób”),w ilości i w zgodzie z wymaganiami określonymi w wymaganiach eksploatacyjno-technicznych (WE-T) – załącznik nr 1 do SIWZ oraz zestawieniem ilościowo-cenowym- załącznik nr 2.1 do SIWZ, które stanowią jej integralną część.Użyte w WET słowa „winien”, „powinien”, „powinny” itp. oznaczają wymagania, które muszą być spełnione obligatoryjnie.2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy (odrębnym dla przedmiotu dostawy i dzierżawy) stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Kod CPV: Główne: – 33696000-5 Odczynniki i środki kontrastowe– 38900000-4 Różne przyrządy do badań lub testowania– 38434000-6 Analizatory4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 15 części:4.1. Część nr 1 - dostawa odczynników do badań biochemicznych (substratów i enzymów) oraz materiałów zużywalnych i kontrolnych wraz z dzierżawą automatycznego analizatora do wykonywania oznaczeń.4.2. Część nr 2 - dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego.4.3. Część nr 3 - dostawa odczynników do badań homeostazy oraz materiałów zużywalnych i kontrolnych wraz z dzierżawą analizatora do wykonywania oznaczeń.4.4. Część nr 4 - dostawa odczynników do badań immunochemicznych (rutynowych) oraz materiałów zużywalnych i kontrolnych wraz z dzierżawą automatycznego analizatora do wykonywania oznaczeń.4.5. Część nr 5 - dostawa odczynników do badań immunochemicznych (specjalistycznych) oraz materiałów zużywalnych i kontrolnych wraz z dzierżawą automatycznych analizatorów do wykonywania oznaczeń.4.6. Część nr 6 - dostawa odczynników do badań mikrobiologicznych (krążki z antybiotykami).4.7. Część nr 7 - dostawa odczynników do badań mikrobiologicznych (krążki diagnostyczne).4.8. Część nr 8 - dostawa odczynników do badań mikrobiologicznych (testy serologiczne).4.9. Część nr 9 - dostawa odczynników do badań mikrobiologicznych (test serologiczny).4.10. Część nr 10 - dostawa odczynników do badań mikrobiologicznych (test serologii parazytologicznej).4.11. Część nr 11 - dostawa odczynników do badań mikrobiologicznych.4.12. Część nr 12 - dostawa pasków do badania moczu oraz materiałów zużywalnych i kontrolnych wraz z dzierżawą analizatora do wykonywania oznaczeń.4.13. Część nr 13 - dostawa podłóż do hodowli drobnoustrojów.4.14. Część nr 14 - dostawa testów do identyfikacji drobnoustrojów.4.15. Część nr 15 - dostawa zużywalnych elementów systemu zamkniętego do pobierania krwi, aspiracyjno-próżniowego z mikrometodą i elementami uzupełniającymi oraz materiałów zużywalnych i kontrolnych wraz z dzierżawą wirówki laboratoryjnej (24 miejscowej), mieszadłem hematologicznym, czytnikiem OB. (na co najmniej 40 próbek).5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania przez Wykonawcę ofert na wszystkie lub na wybraną przez siebie kompletną część.6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający nie przewiduje:7.1. udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy PZP (art. 36 ust. 2 pkt. 3 ustawy PZP);7.2. zawarcia umowy ramowej (art. 36 ust. 2 pkt. 2 ustawy PZP);7.3. rozliczenia w walutach obcych (art. 36 ust. 2 pkt. 6 ustawy PZP);7.4. aukcji elektronicznej (art. 36 ust. 2 pkt. 7 ustawy PZP);7.5. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu (art. 36 ust. 2 pkt. 8 ustawy PZP);7.6. zastosowania wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy PZP.8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. (art. 36 ust. 2 pkt. 10 ustawy PZP).9. Cechy dostawy: (art. 30 ust. 9 pkt. 2) a) ustawy PZP).9.1. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia:9.1.1. posiadał oznakowanie CE, będące deklaracją producenta, że oznakowany wyrób spełnia wymagania dyrektyw tzw. „Nowego Podejścia” Unii Europejskiej (UE) oraz deklarację zgodności UE, w szczególności certyfikat CE;9.1.2. posiadał instrukcję obsługi, czyszczenia i dezynfekcji w języku polskim;9.1.3. jest dopuszczony do używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz posiada aktualne dokumenty potwierdzające dopuszczenie ich do obrotu na terenie RP zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211) oraz aktami wykonawczymi do ustawy.

II.5) Główny kod CPV: 33696000-5
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2021-01-01   lub zakończenia: 2021-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Po dokonaniu oceny ofert, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnego na dzień złożenia: - odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, z zastrzeżeniem okoliczności, o której poniżej: W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności dokumentu, o którym mowa powyżej, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazany przez Wykonawcę dokument.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu: - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca przedstawi dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Projekt umowy, stanowi załącznik nr 4 do treści SIWZ i dostępny jest pod adresem http://www.wspl-torun.pl

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-12-02, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: dostawa odczynników do badań biochemicznych (substratów i enzymów) oraz materiałów zużywalnych i kontrolnych wraz z dzierżawą automatycznego analizatora do wykonywania oznaczeń.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, kalibratorów i materiałów kontrolnych wraz z dzierżawą analizatorów (w dalszej części SIWZ zamiennie użyto określenia „przedmiot zamówienia” „aparat”, „wyrób”),w ilości i w zgodzie z wymaganiami określonymi w wymaganiach eksploatacyjno-technicznych (WE-T) – załącznik nr 1 do SIWZ oraz zestawieniem ilościowo-cenowym- załącznik nr 2.1 do SIWZ, które stanowią jej integralną część.Użyte w WET słowa „winien”, „powinien”, „powinny” itp. oznaczają wymagania, które muszą być spełnione obligatoryjnie.2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy (odrębnym dla przedmiotu dostawy i dzierżawy) stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, kalibratorów i materiałów kontrolnych wraz z dzierżawą analizatorów (w dalszej części SIWZ zamiennie użyto określenia „przedmiot zamówienia” „aparat”, „wyrób”),w ilości i w zgodzie z wymaganiami określonymi w wymaganiach eksploatacyjno-technicznych (WE-T) – załącznik nr 1 do SIWZ oraz zestawieniem ilościowo-cenowym- załącznik nr 2.1 do SIWZ, które stanowią jej integralną część.Użyte w WET słowa „winien”, „powinien”, „powinny” itp. oznaczają wymagania, które muszą być spełnione obligatoryjnie.2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy (odrębnym dla przedmiotu dostawy i dzierżawy) stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: dostawa odczynników do badań homeostazy oraz materiałów zużywalnych i kontrolnych wraz z dzierżawą analizatora do wykonywania oznaczeń.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, kalibratorów i materiałów kontrolnych wraz z dzierżawą analizatorów (w dalszej części SIWZ zamiennie użyto określenia „przedmiot zamówienia” „aparat”, „wyrób”),w ilości i w zgodzie z wymaganiami określonymi w wymaganiach eksploatacyjno-technicznych (WE-T) – załącznik nr 1 do SIWZ oraz zestawieniem ilościowo-cenowym- załącznik nr 2.1 do SIWZ, które stanowią jej integralną część.Użyte w WET słowa „winien”, „powinien”, „powinny” itp. oznaczają wymagania, które muszą być spełnione obligatoryjnie.2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy (odrębnym dla przedmiotu dostawy i dzierżawy) stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: dostawa odczynników do badań immunochemicznych (rutynowych) oraz materiałów zużywalnych i kontrolnych wraz z dzierżawą automatycznego analizatora do wykonywania oznaczeń.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, kalibratorów i materiałów kontrolnych wraz z dzierżawą analizatorów (w dalszej części SIWZ zamiennie użyto określenia „przedmiot zamówienia” „aparat”, „wyrób”),w ilości i w zgodzie z wymaganiami określonymi w wymaganiach eksploatacyjno-technicznych (WE-T) – załącznik nr 1 do SIWZ oraz zestawieniem ilościowo-cenowym- załącznik nr 2.1 do SIWZ, które stanowią jej integralną część.Użyte w WET słowa „winien”, „powinien”, „powinny” itp. oznaczają wymagania, które muszą być spełnione obligatoryjnie.2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy (odrębnym dla przedmiotu dostawy i dzierżawy) stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: dostawa odczynników do badań immunochemicznych (specjalistycznych) oraz materiałów zużywalnych i kontrolnych wraz z dzierżawą automatycznych analizatorów do wykonywania oznaczeń.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, kalibratorów i materiałów kontrolnych wraz z dzierżawą analizatorów (w dalszej części SIWZ zamiennie użyto określenia „przedmiot zamówienia” „aparat”, „wyrób”),w ilości i w zgodzie z wymaganiami określonymi w wymaganiach eksploatacyjno-technicznych (WE-T) – załącznik nr 1 do SIWZ oraz zestawieniem ilościowo-cenowym- załącznik nr 2.1 do SIWZ, które stanowią jej integralną część.Użyte w WET słowa „winien”, „powinien”, „powinny” itp. oznaczają wymagania, które muszą być spełnione obligatoryjnie.2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy (odrębnym dla przedmiotu dostawy i dzierżawy) stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: dostawa odczynników do badań mikrobiologicznych (krążki z antybiotykami).
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, kalibratorów i materiałów kontrolnych wraz z dzierżawą analizatorów (w dalszej części SIWZ zamiennie użyto określenia „przedmiot zamówienia” „aparat”, „wyrób”),w ilości i w zgodzie z wymaganiami określonymi w wymaganiach eksploatacyjno-technicznych (WE-T) – załącznik nr 1 do SIWZ oraz zestawieniem ilościowo-cenowym- załącznik nr 2.1 do SIWZ, które stanowią jej integralną część.Użyte w WET słowa „winien”, „powinien”, „powinny” itp. oznaczają wymagania, które muszą być spełnione obligatoryjnie.2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy (odrębnym dla przedmiotu dostawy i dzierżawy) stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: dostawa odczynników do badań mikrobiologicznych (krążki diagnostyczne).
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, kalibratorów i materiałów kontrolnych wraz z dzierżawą analizatorów (w dalszej części SIWZ zamiennie użyto określenia „przedmiot zamówienia” „aparat”, „wyrób”),w ilości i w zgodzie z wymaganiami określonymi w wymaganiach eksploatacyjno-technicznych (WE-T) – załącznik nr 1 do SIWZ oraz zestawieniem ilościowo-cenowym- załącznik nr 2.1 do SIWZ, które stanowią jej integralną część.Użyte w WET słowa „winien”, „powinien”, „powinny” itp. oznaczają wymagania, które muszą być spełnione obligatoryjnie.2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy (odrębnym dla przedmiotu dostawy i dzierżawy) stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: dostawa odczynników do badań mikrobiologicznych (testy serologiczne).
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, kalibratorów i materiałów kontrolnych wraz z dzierżawą analizatorów (w dalszej części SIWZ zamiennie użyto określenia „przedmiot zamówienia” „aparat”, „wyrób”),w ilości i w zgodzie z wymaganiami określonymi w wymaganiach eksploatacyjno-technicznych (WE-T) – załącznik nr 1 do SIWZ oraz zestawieniem ilościowo-cenowym- załącznik nr 2.1 do SIWZ, które stanowią jej integralną część.Użyte w WET słowa „winien”, „powinien”, „powinny” itp. oznaczają wymagania, które muszą być spełnione obligatoryjnie.2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy (odrębnym dla przedmiotu dostawy i dzierżawy) stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: dostawa odczynników do badań mikrobiologicznych (test serologiczny).
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, kalibratorów i materiałów kontrolnych wraz z dzierżawą analizatorów (w dalszej części SIWZ zamiennie użyto określenia „przedmiot zamówienia” „aparat”, „wyrób”),w ilości i w zgodzie z wymaganiami określonymi w wymaganiach eksploatacyjno-technicznych (WE-T) – załącznik nr 1 do SIWZ oraz zestawieniem ilościowo-cenowym- załącznik nr 2.1 do SIWZ, które stanowią jej integralną część.Użyte w WET słowa „winien”, „powinien”, „powinny” itp. oznaczają wymagania, które muszą być spełnione obligatoryjnie.2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy (odrębnym dla przedmiotu dostawy i dzierżawy) stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: dostawa odczynników do badań mikrobiologicznych (test serologii parazytologicznej).
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, kalibratorów i materiałów kontrolnych wraz z dzierżawą analizatorów (w dalszej części SIWZ zamiennie użyto określenia „przedmiot zamówienia” „aparat”, „wyrób”),w ilości i w zgodzie z wymaganiami określonymi w wymaganiach eksploatacyjno-technicznych (WE-T) – załącznik nr 1 do SIWZ oraz zestawieniem ilościowo-cenowym- załącznik nr 2.1 do SIWZ, które stanowią jej integralną część.Użyte w WET słowa „winien”, „powinien”, „powinny” itp. oznaczają wymagania, które muszą być spełnione obligatoryjnie.2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy (odrębnym dla przedmiotu dostawy i dzierżawy) stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: dostawa odczynników do badań mikrobiologicznych.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, kalibratorów i materiałów kontrolnych wraz z dzierżawą analizatorów (w dalszej części SIWZ zamiennie użyto określenia „przedmiot zamówienia” „aparat”, „wyrób”),w ilości i w zgodzie z wymaganiami określonymi w wymaganiach eksploatacyjno-technicznych (WE-T) – załącznik nr 1 do SIWZ oraz zestawieniem ilościowo-cenowym- załącznik nr 2.1 do SIWZ, które stanowią jej integralną część.Użyte w WET słowa „winien”, „powinien”, „powinny” itp. oznaczają wymagania, które muszą być spełnione obligatoryjnie.2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy (odrębnym dla przedmiotu dostawy i dzierżawy) stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: dostawa pasków do badania moczu oraz materiałów zużywalnych i kontrolnych wraz z dzierżawą analizatora do wykonywania oznaczeń.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, kalibratorów i materiałów kontrolnych wraz z dzierżawą analizatorów (w dalszej części SIWZ zamiennie użyto określenia „przedmiot zamówienia” „aparat”, „wyrób”),w ilości i w zgodzie z wymaganiami określonymi w wymaganiach eksploatacyjno-technicznych (WE-T) – załącznik nr 1 do SIWZ oraz zestawieniem ilościowo-cenowym- załącznik nr 2.1 do SIWZ, które stanowią jej integralną część.Użyte w WET słowa „winien”, „powinien”, „powinny” itp. oznaczają wymagania, które muszą być spełnione obligatoryjnie.2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy (odrębnym dla przedmiotu dostawy i dzierżawy) stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: dostawa podłóż do hodowli drobnoustrojów.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, kalibratorów i materiałów kontrolnych wraz z dzierżawą analizatorów (w dalszej części SIWZ zamiennie użyto określenia „przedmiot zamówienia” „aparat”, „wyrób”),w ilości i w zgodzie z wymaganiami określonymi w wymaganiach eksploatacyjno-technicznych (WE-T) – załącznik nr 1 do SIWZ oraz zestawieniem ilościowo-cenowym- załącznik nr 2.1 do SIWZ, które stanowią jej integralną część.Użyte w WET słowa „winien”, „powinien”, „powinny” itp. oznaczają wymagania, które muszą być spełnione obligatoryjnie.2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy (odrębnym dla przedmiotu dostawy i dzierżawy) stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14 Nazwa: dostawa testów do identyfikacji drobnoustrojów.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, kalibratorów i materiałów kontrolnych wraz z dzierżawą analizatorów (w dalszej części SIWZ zamiennie użyto określenia „przedmiot zamówienia” „aparat”, „wyrób”),w ilości i w zgodzie z wymaganiami określonymi w wymaganiach eksploatacyjno-technicznych (WE-T) – załącznik nr 1 do SIWZ oraz zestawieniem ilościowo-cenowym- załącznik nr 2.1 do SIWZ, które stanowią jej integralną część.Użyte w WET słowa „winien”, „powinien”, „powinny” itp. oznaczają wymagania, które muszą być spełnione obligatoryjnie.2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy (odrębnym dla przedmiotu dostawy i dzierżawy) stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15 Nazwa: dostawa zużywalnych elementów systemu zamkniętego do pobierania krwi, aspiracyjno-próżniowego z mikrometodą i elementami uzupełniającymi oraz materiałów zużywalnych i kontrolnych wraz z dzierżawą wirówki laboratoryjnej (24 miejscowej), mieszadłem hematologicznym, czytnikiem OB. (na co najmniej 40 próbek).
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, kalibratorów i materiałów kontrolnych wraz z dzierżawą analizatorów (w dalszej części SIWZ zamiennie użyto określenia „przedmiot zamówienia” „aparat”, „wyrób”),w ilości i w zgodzie z wymaganiami określonymi w wymaganiach eksploatacyjno-technicznych (WE-T) – załącznik nr 1 do SIWZ oraz zestawieniem ilościowo-cenowym- załącznik nr 2.1 do SIWZ, które stanowią jej integralną część.Użyte w WET słowa „winien”, „powinien”, „powinny” itp. oznaczają wymagania, które muszą być spełnione obligatoryjnie.2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy (odrębnym dla przedmiotu dostawy i dzierżawy) stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie podstawowych usług fryzjerskich i kosmetycznych - Krzyżówki
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie podstawowych usług fryzjerskich i kosmetycznych dla podopiecznych DDP. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.