Przetarg nieograniczony na dostawy worków foliowych na odpady, ręczników papierowych,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przetarg nieograniczony na dostawy worków foliowych na odpady, ręczników papierowych, szczoteczek do zębów, płynów do mycia naczyń, płynów uniwersalnych, mydła w płynie, płynów do WC, płynów do mycia szyb, past BHP, proszków do szorowania wg wyszczególnionego poniżej asortymentu w odstępach kwartalnych dla Zakładu Karnego w Koszalinie, przeznaczonych dla jednostek podstawowych, podlegających Okręgowemu Inspektoratowi Służby Więziennej w Koszalinie.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKoszalin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-12-01
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZakład Karny
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-23
  • Numer ogłoszenia614366-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 614366-N-2020 z dnia 2020-11-23 r.

Zakład Karny: Przetarg nieograniczony na dostawy worków foliowych na odpady, ręczników papierowych, szczoteczek do zębów, płynów do mycia naczyń, płynów uniwersalnych, mydła w płynie, płynów do WC, płynów do mycia szyb, past BHP, proszków do szorowania wg wyszczególnionego poniżej asortymentu w odstępach kwartalnych dla Zakładu Karnego w Koszalinie, przeznaczonych dla jednostek podstawowych, podlegających Okręgowemu Inspektoratowi Służby Więziennej w Koszalinie.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny, krajowy numer identyfikacyjny 12667400000000, ul. ul. Strefowa  17 , 75-950  Koszalin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 943 475 200, e-mail zk_koszalin@sw.gov.pl, faks 943 410 042.
Adres strony internetowej (URL): www.zp.sw.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Jednostka organizacyjna SW nieposiadająca osobowości prawnej.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.zp.sw.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zp.sw.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
operator pocztowy, osobiście
Adres:
Zakład Karny w Koszalinie ul. Strefowa 17 Koszalin 75-950

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawy worków foliowych na odpady, ręczników papierowych, szczoteczek do zębów, płynów do mycia naczyń, płynów uniwersalnych, mydła w płynie, płynów do WC, płynów do mycia szyb, past BHP, proszków do szorowania wg wyszczególnionego poniżej asortymentu w odstępach kwartalnych dla Zakładu Karnego w Koszalinie, przeznaczonych dla jednostek podstawowych, podlegających Okręgowemu Inspektoratowi Służby Więziennej w Koszalinie.
Numer referencyjny: D/Kw.2232.11.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa przez okres obowiązywania umowy tj. od dnia podpisania umowy do dnia 20.10.2021 r. do siedziby zamawiającego transportem własnym wykonawcy i na koszt wykonawcy worków foliowych na odpady, ręczników papierowych, szczoteczek do zębów, płynów do mycia naczyń, płynów uniwersalnych, mydła w płynie, płynów do WC, płynów do mycia szyb, past BHP, proszków do szorowania wg wyszczególnionego poniżej asortymentu w odstępach kwartalnych dla Zakładu Karnego w Koszalinie, przeznaczonych dla jednostek podstawowych, podlegających Okręgowemu Inspektoratowi Służby Więziennej w Koszalinie.

II.5) Główny kod CPV: 33760000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
19520000-7
33711710-7
39000000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-10-20

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wskazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wypełniony formularz ofertowy.Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, należy dołączyć właściwe umocowanie prawne - zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. 2. Zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają potwierdzenia pisemnego w postaci aneksu. Strona wnioskująca o zmianę postanowień niniejszej umowy niezwłocznie i pisemnie powiadamia o tym fakcie drugą stronę, uzasadniając zmianę okolicznościami faktycznymi i prawnymi oraz przedkłada propozycję aneksu do umowy.3. Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą dotyczyć w szczególności: 1) nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony,2) urzędowej stawki podatku VAT na artykuły wymienione w par. 1 ust. 1 umowy. W przypadku zmian stawek podatku VAT cena może w okresie obowiązywania umowy ulec zmianie, wyłącznie o różnicę pomiędzy stawką dotychczasową a stawką obowiązującą po zmianie. Zmiana ta obowiązuje od dnia wejścia w życie przepisów obowiązujących w tym zakresie.3) terminu zakończenia (przedłużenia) obowiązywania umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-12-01, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Dokumenty sporządzane w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Worki foliowe na odpady, ręczniki papierowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:-Ręczniki papierowe jednorazowego użytku w rolce z tuleją (opakowanie zbiorcze: zgrzewka lub karton)Ręcznik papierowy jednorazowy nawijany na tuleję zgodne z obowiązującą Polską Normą, surowiec makulatura o kolorze naturalnym lub zielonym, wodotrwały, gofrowany, gramatura min. 36g/m2, zapach neutralny, średnica rolki min. 19 cm., długość wstęgi min. 180 m., szerokość wstęgi 20 cm., tolerancja +/- 5% lub równoważne. CPV 33760000-5-Ręczniki papierowe jednorazowego użytku typu ZZ (opakowanie zbiorcze: karton)Ręczniki papierowe jednorazowe, składane typu „ZZ”, zgodne z obowiązującą Polską Normą, surowiec makulatura o kolorze naturalnym lub zielonym, 1- warstwowe, gramatura min. 36 g/m2, zapach neutralny, nie ulegający pyleniu w stanie suchym, wodotrwały, gofrowany, wymiary listka: 230 mm x 250 mm, pakiet min. 200 listków lub równoważne. CPV 33760000-5- Worki jednorazowe foliowe 35 l., (min. 50 szt. w rolce ) Jednorazowe worki z tworzywa sztucznego na odpady HDPE, worki małe, o poj. 35 litrów, 50 x 60 cm., grubość min. 0,010 mm. lub równoważne. Ilość w rolce: 50 szt., opakowanie zbiorcze karton, zgodne z obowiązującą Polską Normą. CPV 19520000-7- Worki jednorazowe foliowe 60 l., (min. 50 szt. w rolce ) Jednorazowe worki z tworzywa sztucznego na odpady HDPE, worki średnie, o poj. 60 litrów, 60 x 71 cm., grubość min. 0,010 mm. lub równoważne. Ilość w rolce: 50 szt., opakowanie zbiorcze karton, zgodne z obowiązującą Polską Normą. CPV 19520000-7- Worki jednorazowe foliowe 120 l., (min. 25 szt. w rolce )Jednorazowe worki z tworzywa sztucznego na odpady LDPE, worki duże „grube”, w kolorze czarnym lub niebieskim o poj. 120 litrów, 70 x 100 cm., grubość min. 0,010 mm. +/- 5% lub równoważne. Ilość w rolce: 25 szt. Opakowanie zbiorcze karton, zgodne z obowiązującą Polską Normą. CPV 19520000-7- Worki jednorazowe foliowe 160 l., (min. 10 szt. w rolce ) Jednorazowe worki z tworzywa sztucznego na odpady LDPE, worki duże „grube”, o poj. 160 litrów, 90 x 120 cm., grubość min. 0,010 mm. Ilość w rolce: 10 szt. lub równoważne. Opakowanie zbiorcze karton, zgodne z obowiązującą Polską Normą. CPV 19520000-7
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33760000-5, 19520000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-10-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Szczoteczki do zębów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:-Szczoteczka do zębów Szczoteczka manualna w opakowaniach zbiorczych pakowanych po 50 lub 100 sztuk. Wymiary oprawy: długość od 150 do 190 mm, szerokość od 10 do 15 mm, długość włosia 10 mm +/- 1 mm, ilość otworów (pęczków) minimum 38, materiał nabicia: włosie syntetyczne, twardość nabicia: średnia, kolor dowolny z wyjątkiem różu, czerwieni, fioletu i bieli lub równoważne. Opakowanie zbiorcze po 50 lub 100 sztuk szczoteczek opakowanych jednostkowo. Wymagana dokumentacja, którą Wykonawca dołączy do oferty: specyfikacja towaru, atest PZH lub inne dokumenty potwierdzające dopuszczenie danego wyrobu do obrotu – jeśli są wymagane europejskie lub normy innych państwa Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy lub parametrom odnoszącym się do tych norm. CPV 33711710-7.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33711710-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-10-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Płyny do mycia, pasta BHP, proszek do szorowania
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:- Płyn do mycia naczyń 5 litrówPłyn do mycia naczyń – przeznaczony do mycia ręcznego, skutecznie usuwający brud, tłuszcz, resztki pożywienia i inne zabrudzenia, mocno skoncentrowany, nie wpływający szkodliwie na skórę rąk i żywność, o działaniu nie uczulającym, nie pozostawiający zacieków. Skład i właściwości fizykochemiczne: postać: ciecz, zapach: charakterystyczny dla użytej kompozycji zapachowej, barwa: charakterystyczna dla zastosowanego barwnika, zawartość masy suchej: nie mniej niż 5,5%, pH 1% roztworu: 6,5-8,0, gęstość: 1,0 – 1,05g/cm, ulegający biodegradacji, rozpuszczalny w wodzie, stężenie użytkowe roztworu: poniżej 1,0% lub równoważne. Zgodne z obowiązującą Polską Normą. Opakowanie: w opakowaniu z tworzywa sztucznego lub kartonu bez dozownika lub pompki o pojemności 5 litrów (opakowanie zbiorcze karton lub zgrzewka).- Płyn uniwersalny 0,5 litraPłyn uniwersalny – uniwersalny płyn przeznaczony do czyszczenia wszelkiego rodzaju powierzchni zmywalnych – niepalny i o działaniu nie uczulającym. Nie pozostawiający zacieków, śliskiej powierzchni. Skutecznie usuwający brud i osady. Skład i właściwości fizykochemiczne: postać: ciecz, zapach: charakterystyczny dla użytej kompozycji zapachowej, barwa: charakterystyczna dla użytego barwnika, zawartość masy suchej: powyżej 4%, pH 1% roztworu: 6,0 – 9,0%, bez zawartości alkoholu i substancji żrących, ulegający biodegradacji, rozpuszczalny w wodzie lub równoważne. Zgodne z obowiązującą Polską Normą. Opakowanie: w opakowaniu z tworzywa sztucznego lub kartonu, umożliwiającym bezpośrednie dozowanie, bez pompki, o pojemności 0,5 litra. Opakowanie zbiorcze zgrzewka lub karton. -Płyn uniwersalny 1 litrPłyn uniwersalny – uniwersalny płyn przeznaczony do czyszczenia wszelkiego rodzaju powierzchni zmywalnych – niepalny i o działaniu nie uczulającym. Nie pozostawiający zacieków, śliskiej powierzchni. Skutecznie usuwający brud i osady. Skład i właściwości fizykochemiczne: postać: ciecz, zapach: charakterystyczny dla użytej kompozycji zapachowej, barwa: charakterystyczna dla użytego barwnika, zawartość masy suchej: powyżej 4%, pH 1% roztworu: 6,0 – 9,0%, bez zawartości alkoholu i substancji żrących, ulegający biodegradacji, rozpuszczalny w wodzie lub równoważne. Zgodne z obowiązującą Polską Normą. Opakowanie: w opakowaniu z tworzywa sztucznego lub kartonu, umożliwiającym bezpośrednie dozowanie, bez pompki, o pojemności 1 litra. Opakowanie zbiorcze zgrzewka lub karton. -Mydło w płynie 5 litrówMydło w płynie – mydło w płynie zagęszczone do wszystkich rodzajów skóry, zawierające substancje nawilżające tj. pochodne lanoliny, kolagenu, gliceryny lub inne substancje zapobiegające wysuszaniu skóry, o świeżym, łagodnym zapachu i dobrych własnościach myjąco-pielęgnacyjnych, o działaniu nie uczulającym, przebadany dermatologicznie. Skład i własności fizykochemiczne: postać: gęsta ciecz lub żel, barwa: charakterystyczna dla zastosowanego barwnika, delikatna kompozycja zapachowa, odczyn pH: 5,5 – 7 lub równoważne. Zgodne z obowiązującą Polską Normą oraz posiadające atest PZH. Opakowanie: w opakowaniu z tworzywa sztucznego lub kartonu o pojemności 5 litrów. Opakowanie zbiorcze zgrzewka lub karton. -Płyn do WC 1 litrPłyn do mycia WC – płyn posiadający właściwości czyszczące, dezynfekujące i wybielające oraz zapobiegający powstawaniu osadów i zanieczyszczeń, usuwający kamień i rdzę oraz nieprzyjemne zapachy. Nie przebarwiający, nie zarysowujący mytych powierzchni. Pozostawiający długotrwały i świeży zapach. Płyn powinien mieć zastosowanie w toalecie oraz okolicach otworów kanalizacyjnych – bez rozcieńczania. Skład i właściwości fizykochemiczne: postać: żel lub gęsta ciecz, zapach: charakterystyczny dla użytej kompozycji zapachowej, gęstość: 1,04 – 1,10g/cmł, podchloryn sodu: powyżej 3%, wodorotlenek sodu, tlenek alkiloaminowy nijonowe związki powierzchniowo czynne lub równoważne. Zgodne z obowiązującą Polską Normą. Opakowanie: w opakowaniu z tworzywa sztucznego lub kartonu, umożliwiającym bezpośrednie dozowanie, o pojemności 1 litr. Opakowanie zbiorcze zgrzewka lub karton.-Płyn do mycia szyb z rozpylaczem 0,5 litraPłyn do mycia szyb – płyn do mycia szyb okiennych i ram, luster oraz innych powierzchni szklanych, nie pozostawiający smug. Skład i właściwości fizykochemiczne: postać: ciecz, zapach: charakterystyczny dla użytej kompozycji zapachowej, bez zawartości alkoholu lub równoważne. Zgodne z obowiązującą Polską Normą. Opakowanie: w opakowaniu z tworzywa sztucznego lub kartonu bez dozownika o pojemności 0,5 litra z rozpylaczem. Opakowanie zbiorcze zgrzewka lub karton.-Płyn do mycia szyb 5 litrówPłyn do mycia szyb – płyn do mycia szyb okiennych i ram, luster oraz innych powierzchni szklanych, nie pozostawiający smug. Skład i właściwości fizykochemiczne: postać: ciecz, zapach: charakterystyczny dla użytej kompozycji zapachowej, bez zawartości alkoholu lub równoważne. Zgodne z obowiązującą Polską Normą. Opakowanie: w opakowaniu z tworzywa sztucznego lub kartonu bez dozownika o pojemności 5 litrów. Opakowanie zbiorcze zgrzewka lub karton.-Pasta BHP 500 gPasta do rąk BHP detergentowo – mydlana CPV 33741000-6. Preparat w postaci pasty o barwie białej do beżowej lub szarej. Pasta jest przeznaczona do mycia i czyszczenia dłoni silnie zabrudzonych smarem, oleje, sadzą, farbami itp. W swoim składzie ma zawierać detergenty, mydło, substancje chroniące skórę rąk przed podrażnieniami, kompozycję zapachową lub równoważne. Produkt ma być przebadany dermatologicznie. Zgodny z obowiązującą Polską Normą. Opakowanie 500g, pasta musi spełniać wymogi wynikające z obowiązujących przepisów o kosmetykach . Opakowanie zbiorcze zgrzewka lub karton.-Proszek do szorowania 300 g i 600 g (czyścik uniwersalny)Proszek do czyszczenia naczyń i urządzeń sanitarnych, nadający danej powierzchni połysk oraz przyjemny zapach, nie powodujący zarysowań, zwany w dalszej części specyfikacji czyścikiem uniwersalnym. Zastosowanie: do czyszczenia urządzeń gospodarstwa domowego oraz urządzeń sanitarnych. Składniki produktu: mieszanina środków ściernych (bez piasku), detergentów, środków wspomagających mycie oraz kompozycji zapachowej. Zapach charakterystyczny dla użytych surowców i kompozycji zapachowej. PH 1% roztworu: 8 ÷ 12. Gęstość g/cm³: 0,9 ÷ 1,5 lub równoważne. Zgodny z obowiązującą Polską Normą. Wymagane opakowania: 300g, 600g. - Opakowania te winny być trwałe i szczelne, uniemożliwiające łatwe uszkodzenie i przypadkowe rozsypanie się preparatu. Opakowanie zbiorcze zgrzewka lub karton.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39000000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-10-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zmianę opatrunku po operacji stabilizacji kręgosłupa lędźwiowego- Szczecin
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania24-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zmianę opatrunku po operacji stabilizacji kręgosłupa lędźwiowego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa urządzeń laboratoryjnych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: „Wyłapywanie oraz zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom z terenu Gminy Wieluń”