Postępowanie na dostawę testów immunochromatograficznych do wykrywania i różnicowania...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Postępowanie na dostawę testów immunochromatograficznych do wykrywania i różnicowania antygenu Cryptosporidium, Gardia, Entamoeba w próbkach kału dla W
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOlsztyn
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2021-09-22
  • ZamawiającyWojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Olsztynie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-14
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Postępowanie na dostawę testów immunochromatograficznych do wykrywania i różnicowania antygenu Cryptosporidium, Gardia, Entamoeba w próbkach kału dla W

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Olsztynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291807

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żołnierska

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-251

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 895248358

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wsse.olsztyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wsse.olsztyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Postępowanie na dostawę testów immunochromatograficznych do wykrywania i różnicowania antygenu Cryptosporidium, Gardia, Entamoeba w próbkach kału dla W

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95efc750-1557-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00180213

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006815/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 odczynniki chemiczne pasożyty

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

wsse.logintrade.net

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: wsse.logintrade.net

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie
komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych
sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej 1. W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy
użyciu Platformy Przetargowej
ttps://wsse.logintrade.net/. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie
danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych
przesyłanych przez Internet.
Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej WSSE: ma dostęp do możliwości złożenia,
zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SIWZ
oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach. 2. Wymagania techniczne wysyłania i
odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz
informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej: Dopuszczalne przeglądarki
internetowe:
• Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,
• Google Chrome 31
• Mozilla Firefox 26
• Opera 18
Pozostałe wymagania techniczne:
• dostęp do sieci Internet
• obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax
• włączona obsługa JavaScript • zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s
• zainstalowany Acrobat Reader
• zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub
nowszy. W przypadku aukcji z podpisem elektronicznym dopuszczalne są przeglądarki internetowe:
• dla Windows Vista: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9
• dla Windows 7: Internet Explorer 9, Internet Explorer 11
• dla Windows 8: Internet Explorer 11
• dla Windows 10: Internet Explorer 11
Wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy: • Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej
Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów artościowych S.A. • Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego
Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A. • Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data
Systems S.A. • Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A 3.
Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub
elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email:
przetargi@wsse.olsztyn.pl Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub
elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w
rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków
komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U.
z 2020r. poz. 2452). Równocześnie Zamawiający rekomenduje format danych przesyłanych plików: .pdf.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: wsse.logintrade.net

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE, dalej:
RODO), uprzejmie informujemy, że:1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Olsztynie, ul. Żołnierska 16, 10-561 Olsztyn; adres e-mail: wsse@wsse.olsztyn.pl; nr tel. 89/5248300; NIP: 739-00-10-642; REGON: 291807.2.Administrator
powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych (IOD). Kontakt z IOD możliwy jest pod adresem email: e.zielinska@wsse.olsztyn.pl oraz pod nr tel. 89/ 524 83 37.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa,
numer/prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych
(Dz.U. z 2019 r., poz. 2019, dalej ustawa „Pzp”.5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z art. 97 ust. 1ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy.6.Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany stosownie do art. 22RODO.8. Posiada Pani/Pan:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących - na podstawie art. 16 prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych -na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9. Nie przysługuje Pani/Panu:- w związku z art. 17 ust. 3 lit b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 l

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.1.16.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

testy immunochromatograficzne do wykrywania i różnicowania antygenu Cryptosporidium, Gardia, Entamoeba w próbkach kału - minimum 750 testów3369

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin ważności równy lub dłuższy niż 13 miesięcy w dniu dostawy, nie dłuższy niż 60 miesięcy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Informacja o warunkach udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego 1. O
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki
udziału w postępowaniu dotyczące: 1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający wymaga wpisu do jednego z rejestrów handlowych prowadzonych w kraju, w
którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawca składa oświadczenie na
podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, załącznik nr 6 do SWZ.1.2. uprawnień doprowadzenia
określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca
zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca składa oświadczenie na
podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, załącznik nr 6 do SWZ.1.3. sytuacji ekonomicznej lub
finansowej: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie
Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca składa oświadczenie
na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, załącznik nr 6 do SWZ.1.4. zdolności technicznej lub
zawodowej: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie
Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca składa oświadczenie
na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, załącznik nr 6 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca składa oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy
Pzp,załącznik nr 3, 5 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp,załącznik nr 3, 5 do SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

certyfikat jakości, instrukcja wykonania testu w języku polskim (Zamawiający oczekuje dołączenia do oferty dokumentu potwierdzającego walidację metody. Informacje mogą być zawarte w instrukcji obsługi testu lub jako wydruk ze strony producenta testu. Dokument powinien zawierać informacje dot. deklarowanej czułości i specyficzności testu oraz reakcji krzyżowych. Walidacja względem metod mikroskopowej/ PCR jako metod referencyjnych jest akceptowana)

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

certyfikat jakości, instrukcja wykonania testu w języku polskim (Zamawiający oczekuje dołączenia do oferty dokumentu potwierdzającego walidację metody. Informacje mogą być zawarte w instrukcji obsługi testu lub jako wydruk ze strony producenta testu. Dokument powinien zawierać informacje dot. deklarowanej czułości i specyficzności testu oraz reakcji krzyżowych. Walidacja względem metod mikroskopowej/ PCR jako metod referencyjnych jest akceptowana)

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

certyfikat jakości, instrukcja wykonania testu w języku polskim (Zamawiający oczekuje dołączenia do oferty dokumentu potwierdzającego walidację metody. Informacje mogą być zawarte w instrukcji obsługi testu lub jako wydruk ze strony producenta testu. Dokument powinien zawierać informacje dot. deklarowanej czułości i specyficzności testu oraz reakcji krzyżowych. Walidacja względem metod mikroskopowej/ PCR jako metod referencyjnych jest akceptowana)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;-Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu
wykluczeniu z postępowania-wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu
stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez
Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców;-
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków w postępowaniu-wzór oświadczenia o
niepodleganiu wykluczeniu stanowi Załącznik nr 6 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania
się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu
składa każdy z Wykonawców

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przypadku:
1) obniżenia przez Wykonawcę cen produktów będących przedmiotem umowy;
2) ustawowej zmiany stawek podatku VAT bądź akcyz;
3) poprawienia błędów i oczywistych omyłek słownych, literowych, liczbowych, numeracji
jednostek redakcyjnych lub uzupełnień treści nie powodujących zmiany celu i istoty umowy.
4) konieczności zastąpienia produktu stanowiącego przedmiot umowy, produktem
równoważnym (tj. o parametrach co najmniej wymienionych w SWZ) za cenę nie wyższą niż
cena produktu objętego umową, w sytuacji zaprzestania lub czasowego wstrzymania
wytwarzania produktu objętego umową, pod warunkiem, iż produkt równoważny jest tej samej
lub wyższej jakości. W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć
Zamawiającemu dokumenty potwierdzające zaprzestanie lub czasowe wstrzymanie produkcji
produktu objętego umową przez producenta.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: wsse.logintrade.net

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-22 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę doradztwo w zakresie wsparcia psychologicznego
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania10-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę doradztwo w zakresie wsparcia psychologicznego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI